بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی برای ویندوز در سال ۲۰۲۰

موضوع آنتی ویروس از مهم ترین موضوعاتی می باشد که برای کاربران ویندوزی مطرح می شود و ما در این مقاله به معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی برای ویندوز در سال ۲۰۲۰ می پردازیم.
همچنین ویژگی های یک آنتی ویروس خوب و مفید را برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری شما معرفی خواهیم کرد.
این مقاله را از دستن ندهید تا با کامل ترین لیست بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی ویندوز آشنا شوید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همیشه و برای همه افراد و کلا کاربران ویندوز، ویروس ها بزرگ ترین و خطر افرین ترین تهدید برای سیستم هایشان به شمار می رود. در این مقاله ما به صورت کامل به معرفی تخخصی بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی برای ویندوز در سال ۲۰۲۰ می پردازیم.

باید بدانید که با گذشت زمان ویروس های کامیپورتی هم پیشرفت های خودشان را کرده اند و نمی توان با آنتی ویروس های معمولی اقدام به پیدا کردن و حذف همه آن ها کرد.

معمولا ویروس های کامپیوتری و ویندوزی به دلیل ماهیت ویندوز بسیار انواع و اقسام زیادی دارند و پیدا کردن آنتی ویروسی که همه آن هارا شناسایی کند کار دشواری است.

معمولا ویروس های ویندوز باعث کندی سیستم و عملکرد ظعیف آن، هک، از بین رفتن رجیستری، و هنگ کردن دستگاه می شوند.

نکته ای که باید قبل از نصب آنتی ویروس و خواندن این مقاله بدانید آن است که به هیچ عنوان نباید دو آنتی ویروس روی یک سیستم نصب باشند. همچنین برای حذف یک آنتی ویروس می بایست توسط حذف کننده های به خصوصی اقدام شود.

لازم به ذکر است که اگر شما دارای هر یک از آنتی ویروس هایی که در ادامه ذکر می شوند هستید و باز هم سیستم شما دچار مشکل شده است پیشنهاد می شود ابتدا آنتی ویروس را به آخرین نسخه آن بروزرسانی نمایید. سپس اقدام به اسکن و ویروس کشی کل سیستم کنید. اگر باز هم ویندوز شما دچار مشکل بود بهتر است با یک متخصص رایانه کامپیوتری ارتباط برقرار کنید و مشکل را از او جویا شوید.


شما می توانید برای یادگیری هرچه بیشتر مهارت های کامیپوتری در دوره پیشرفته ترین دوره آموزش icdl مجتمع فنی آریاتهران اقدام نمایید و در آموزشگاه کامیپوتر آریاتهران اقدام به خرید مدرک icdl نمایید.


شما همچنین می توانید با متخصص رایانه های آریاتهران در ارتباط باشید و پاسخ مشکلات سیستمی خود را از ما دریافت کنید.

تلفن ما : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴

قبل از نام بردن آنتی ویروس ها باید بگویم که تمامی این آنتی ویروس ها دارای ویژگی های زیر می باشند و این ویژگی ها دقیقا همان چیزی است که باعث می شود که ویندوز شما سالم بماند.

باید بدانید آنتی ویروس های رایگانی که به شما معرفی می شوند درواقع یک یا برخی از این ویژگی ها را ندارند اما تقریبا همه آن ها می توانند نیاز شما را از بابت داشتن یک آنتی ویروس خوب برطرف نمایند.

اسکن کل سیستم و برسی تک به تک فایل ها

اسکن فایل های حافظه های جانبی مانند فلش و رم

بررسی فایل های دانلود شده بلافاصله بعد از دانلود و عدم دسترسی برای باز کردن آن در صورت آلوده بودن

چک کردن لینک ها مخرب به عنوان محافظت از سیستم

امکان رمز گذاری فایل ها

امکان شناسایی درگاه های پرداخت مشکوک و اعلان به شما

سرعت بخشیدن به سیستم شما

بهترین آنتی ویروس های رایگان و پولی برای ویندوز در سال ۲۰۲۰

در ابتدا برای شما دوستان عزیز اقدام به آنتی ویروس های پولی می کنیم. لازم است بدانید که برخی از آنتی ویروس های پولی هم دارای نسخه های رایگان می باشند که نسخه رایگان آن ها هم می تواند برای از بین بردن بسیاری از ویروس های کامپیوتری مناسب باشد.

آنتی ویروس نود ۳۲ (NODE 32)

بدون شک، بهترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس و فایر وال برای سیستم های ویندزی آنتی ویروس نود ۳۲ می باشد اما باید بدانید که باید از این آنتی ویروس همواره در نسخه های آپدیت شده استفاده کرد.

البته لازم است بدانید که به دلیل پیشرفت های امنتی فوق العاده این آنتی ویروس قدرمتند در نسخه پولی آن بهتری است از با پرداخت هزینه ای اند لایسنس اوجینال این محصول را خریداری بنمایید.

آنتی ویروس اویرا (َAvira)

باید بدانید که آنتی ویروس اویرا نیز یکی از بهترین نرم افزار های محافظت از سیستم می باشد که دارای دو نسحه رایگان و پولی نیز هست.

همچنین آنتی ویروس اویرا به تازگی خدمات بیتشری را برای محافظ از سیستم ارائه کرده. بخشی از نرم افزار های دیگری که هنگام نصب اویرا به شما پیشنهاد می شود تقویت کننده سیستم و افزایش دهنده سرعت سیستم را به شما برای نصب پشنهاد می دهد.

آنتی ویروس (AVG)

یکی از نام دار ترین و بهترین آنتی ویروس های موجود برای ویندوز می باشده که با داشتن سابقه ای درخشان می تواند تمامی نیاز های شما را از بابت داشتن یک آنتی ویروس قدرتمند برطرف نماید.

آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender)

باید بگویم که این آنتی ویروس پیشنهاد خود من برای شما می باشد. این آنتی ویروس با داشتن دو نسخه رایگان و پولی برای تمامی کاربران ویندوط در دسترس می باشد.

هر دو نسخه این آنتی ویروس قدرمتند امکان اسکن و ویروس کشی ویندوز و حافظه های جانبی آن را دارد.

آنتی ویروس Bitdefender حجم کمی دارد و به سرعت سیستم شما لطمه ای نمی زند همچنین برای دستگاه های اندرویدی نیز در دسترس می باشد.

نسخه پولی آنتی ویروس بیت دیفندر دارای یکسری قابلیت های بیشتر مانند افزایش دهنده سرعت سیستم و بررسی ایمیل ها و … می باشد.

آنتی ویروس شیلد (Shild)

قبل از هرچیزی باید بدانید که این اینتی ویروس یک آنتی ویروس نیست.

این آنتی ویروس تلفیقی از موتور دو آنتی ویروس قدرتمند یعنی nod 32 و avira می باشد و می تواند سیستم شما را کاملا پاکیزه نگه دارد.

این آنتی ویروس ابدا مهندسین ایرانی می باشد و بسیار کارامد نیز است اما سرعت سیستم شما را کمی پایین می آورد.

آموزشگاه آریا تهران معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در شهر تهران برای گرفتن مدرک icdl ، دریافت مدرک icdl بدون کلاس ، مدرک icdl مجتمع فنی ، مدرک icdl غیر حضوری پذیرای شما علاقه مندان به علوم کامپیوتر و IT می باشد.

بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز

حالا نوبت به معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان برای ویندوز رسید. تمامی آنتی ویروس های رایگانی که به شما معرفی می شوند امکان اسکن کل سیستم و حافظه های جانبی را دارند و می توانند در گام اول مشکل شما را از بابت ویندوز ها رفع نمایند. اما مشکل آنتی ویروس های رایگان این است که کمی دیر به دیر بروزرسانی می شوند و در برخورد با ویروس هایی که به تازگی ساخته شده اند ناکام می باشند.

آنتی ویروس Windows Defender

بله این آنتی ویروس پیشفرض خود ویندوز می باشد و خیلی هم مفید هست البته اگر اون رو همیشه بروز نگه دارید. این آنتی ویروس به صورت پیشفرض روی ویندوز ۸ و ۱۰ نصب هست و تنها نیاز به بروز رسانی داره اما اگر ویندوز ۷ دارید می تونید آخرین نسخه اون رو از سایت خود مایکروسافت دانلود کنید.

نسخه رایگان آنتی ویروس Bitdefender

همان طور که گفته شدن آنتی ویروس bitdefender دارای نسخه رایگان نیز است

نسخه رایگان آنتی ویروس اویرا

همان طور که گفته شدن آنتی ویروس Avira دارای نسخه رایگان نیز است

درصورتی که در نصب آنتی ویروس و یا هرگونه نرم افزار به مشکلی برخورد کردید، آن را زیر همین پست مطرح کنید تا در سریع ترین زمان پاسخ مشکل را در یافت کنید.

در صورتی که خواستار ارائه آموزش خاصی در زمینه کامپیوتری هستید آن را در زیر همین صفحه بنویسید.