افزایش حجم آپلود در وردپرس

افزایش حجم آپلود در وردپرس همیشه یکی از دغدغه های طراحان سایت بوده است زیرا این محدودیت باعث می شود که کاربران نتوانند فایل و حجم مورد نظر خودشان را در وردپرس آپلود نمایند. اگر به دنبال افزایش حجم آپلود در سی پنل،افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین،افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست هستید […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

افزایش حجم آپلود در وردپرس همیشه یکی از دغدغه های طراحان سایت بوده است زیرا این محدودیت باعث می شود که کاربران نتوانند فایل و حجم مورد نظر خودشان را در وردپرس آپلود نمایند. اگر به دنبال افزایش حجم آپلود در سی پنل،افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین،افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست هستید حتماً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر به دلیل آپلود فایل های زیاد در وردپرس تا مشکل کاهش سرعت سایت رو به رو شده اید می توانید با مطالعه مقاله آموزش افزایش سرعت سایت با چند راهکار کاربردی به راحتی سرعت سایت تان را بهبود بخشید. با بهبود سرعت سایت می توانید رتبه بهتری را در موتور جستجوی گوگل کسب کنید و ترافیک بیشتری را به وبسایت آن هدایت نمایید.

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

معمولا برای آپلود حجم بالا از فایل ها در صورتی که میزبانی هاست با محدودیت روبرو باشد با مشکل روبرو خواهد شد و شما مجاز به آپلود حجم معینی از فایل ها خواهید بود.

افزایش محدودیت آپلود وردپرس یکی از درخواست هایی است که در مورد طراحان سایت به میزبانی هاست ارائه می دهند و در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد افزایش محدودیت آپلود وردپرس را به شما آموزش دهیم. قبل از آنکه بخواهید اقدام به افزایش حجم آپلود در وردپرس کنید باید از میزان حجمی که برای رسانه ها در وردپرس شما تعیین شده از اطلاع پیدا کنید.

برای اطلاع از حجم معین آپلود رسانه در وردپرس باید به بخش رسانه و سپس افزودن در پیشخوان وردپرس مراجعه کنید. در قسمت پایین این بخش شما می توانید حداکثر حجم پرونده های که میتوانید در بخش رزانه آپلود کنید را مشاهده نمایید.

برای مثال در تصویر زیر حداکثر حجم پرونده برای بارگذاری ۲ مگابایت می باشد و در صورتی که شما بخواهید فایلی با بیشتر از این حجم را آب کنید با محدودیت آپلود فایل در وردپرس رو به رو خواهید شد.

اگر میخواهید طراحی سایت تخصصی را با بهترین تیم و با ارزان ترین قیمت انجام دهید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. در تیم ما بهترین طراحان سایت حضور دارند و شما میتوانید هر سایتی که مد نظر دارید را به بهترین نحو دریافت کنید.

 آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس
آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

افزایش حجم آپلود وردپرس در php.ini

رایج ترین روشی که برای افزایش حجم آپلود در سی پنل و یا افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین انجام میشود از طریق فایل PHP.ini می‌باشد. برای دسترسی به این فایل شما باید وارد دایرکت ادمین و یا سی ۵ جدید و در صورتی که از سرور مجازی استفاده می کنید باید به سرور دسترسی لازم را داشته باشید و کد زیر را در فایل PHP.ini قرار دهید. اگر به این فایل دسترسی ندارید می توانید با مدیر سرور خود تماس بگیرید تا اقدام به افزایش حجم آپلود در وردپرس از طریق PHP.ini کند.

همانطور که قطعه کد بالا مشاهده می کنید ما افزایش حجم آپلود در وردپرس را از طریق فایل‌ PHP.ini به ۵۱۲ مگابایت ارتقا دادیم.

upload_max_filesize = 512M
post_max_size = 512M
max_execution_time = 300

افزایش حجم آپلود در وردپرس با ساخت PHP.ini

گاهی ممکن است شما به این فایل دسترسی نداشته باشید در این صورت شما می توانید خودتان در هاست یک فایل با این نامه ایجاد کنید و نسبت به افزایش حجم آپلود در وردپرس اقدام کنید.

برای افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین یا افزایش حجم آپلود در سی پنل باید به بخش public_html در قسمت file manager مراجعه کنید. در این قسمت باید وارد پوشه wp-admin شوید و فایلی با نام PHP.ini بسازید. در این فایل می توانید کدهای زیر را قرار دهید تا افزایش محدودیت آپلود وردپرس را به راحتی تا حجم مورد نظر تان انجام دهید.

upload_max_filesize = 512M 
post_max_size = 512M
 max_execution_time = 300

با شرکت در کلاس های آموزش طراحی سایت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

افزایش حجم آپلود وردپرس با function.php

در صورتی که با روشهایی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم در توانستید اقدام به افزایش محدودیت آپلود وردپرس کنید می توانید از طریق فایل function.php حجم آپلود در وردپرس را افزایش دهید.

افزایش حجم آپلود در وردپرس با استفاده از فایل function.php به این صورت می باشد که شما باید در سی پنل و یا دایرکت ادمین به بخش فایل منیجر file manager مراجعه کنید و در این بخش ابتدا به بخش public_html و سپس wp-content و در نهایت بعپوشه themes مراجعه کنید و در این بخش کد زیر را قرار دهید.

بعد از آنکه این کد را وارد کردید می توانید برای چک کردن افزایش محدودیت آپلود وردپرس و رفع محدودیت آپلود فایل در وردپرس به بخش رسانه وردپرس مراجعه کنید و مشاهده کنید که آیا حجم آپلود اضافه شده یا نه.

@ini_set( 'upload_max_size' , '512M' );
@ini_set( 'post_max_size', '512M');
@ini_set( 'max_execution_time', '300' );

اگر از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنید و با نحوه نصب قالب های مختلف در وردپرس آشنایی ندارید حتما مقاله نصب قالب وردپرس را مطالعه کنید تا به صورت کاملا تصویری با نحوه نصب قالب های مختلف آشنا شوید.

افزایش حجم آپلود در وردپرس با htaccess

روش هایی که می توانید برای رفع محدودیت آپلود فایل در وردپرس از آن استفاده کنید و بهره‌گیری از قابلیت‌های فایل htaccess میباشد.شما میتوانید از این روش برای افزایش حجم آپلود در سی پنل و افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین استفاده کنید. این روش لیز شما برای رفع محدودیت آپلود فایل در وردپرس باید قطعه کدی را در این فایل قرار دهید تا تنظیمات حجم آپلود فایل در رسانه وردپرس تغییر کند.

روش یکی از بهترین روشهای افزایش حجم آپلود در وردپرس می باشد که از قبل از استفاده از این روش دقت داشته باشید که تنظیمات پیوندهای یکتا در وردپرس را بر روی تغییر پیوند یکتا و ذخیره تغییرات بدون انجام هیچ تغییری قرار ندهید. در این صورت شما تنظیماتی که برای اضافه کردن حجم آپلود در وردپرس انجام می دهید از بین می‌رود و باید مجددا کدها را وارد نمایید.

برای حل مشکل upload_max_filesize شما باید وارد هاست شده و به بخش فایل منیجر file manager رنجر مراجعه کنید و از این بخش به قسمت public_html مراجعه کنید و فایل htaccess مراجعه کنید.

ممکن است اگر برای اولین بار می خواهید در این فایل تغییراتی ایجاد کنید می توانید آن را مشاهده کنید و آن به صورت مخفی نمایش داده شود برای آنکه بتوانید آن را مشاهده کنید باید بر روی دکمه تنظیمات یا setting در قسمت بالای صفحه کلیک کنید و در پنجره باز شده show hidden files را فعال کنید و در نهایت دکمه save را بزنید تا این فایل برای شما نمایش داده شود.شما می توانید بر روی این فایل کلیک راست کرده و از بخش ادیت اقدام به قرار دادن کد های زیر در این فایل کنید تا افزایش حجم آپلود در سی پنل و افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین برای شما انجام شود.

php_value upload_max_filesize 512M
php_value post_max_size 512M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300
 افزایش حجم آپلود در وردپرس با htaccess
افزایش حجم آپلود در وردپرس با htaccess

یکی از مواردی که باید در وردپرس آموزش ببینید و با آن آشنایی داشته باشید آپدیت دستی وردپرس میباشد که ما در این مقاله ذکر شده به طور کامل و به صورت مرحله به مرحله این فرآیند را به شما آموزش داده ایم.

افزایش حجم آپلود در وردپرس با افزونه

اگر قصد افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست رادارید و به هاست دسترسی ندارید می توانید از طریق نصب یک افزونه افزایش حجم آپلود در وردپرس را به راحتی انجام دهید.

افزونه های زیادی برای این منظور وجود دارند که شما می توانید از افزونه increase max upload filesize برای این کار استفاده کنید. اگر نمی دانید چگونه باید اقدام به نصب افزونه در وردپرس کنید می توانید با مطالعه مقاله نصب افزونه در وردپرس به صورت مرحله به مرحله و کاملا تصویری با این عملیات آشنا شوید و در کوتاهترین زمان افزونه مورد نظر خود را بدون مشکل نصب کنید.

افزونه بیش از ۲۰۰۰۰ نصب فعال دارد و یکی از بهترین افزونه ها برای افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست می باشد.

 افزایش حجم آپلود در وردپرس با افزونه
افزایش حجم آپلود در وردپرس با افزونه

نصب و فعال سازی این افزونه در بخش پیشخوان وردپرس شما منوی با نام increase max upload filesize افزوده خواهد شد که شما با کلیک بر روی این گزینه می توانید تنظیمات مربوط به افزونه افزایش حجم آپلود در وردپرس را انجام دهید.

شما در تنظیمات این افزونه می توانید مقدار حجم دلخواه تان را وارد کنید تا مطابق با آنچه در نظر دارید ماکسیموم حجم آپلود پرونده در وردپرس شما افزایش یابد.

 افزایش حجم آپلود در وردپرس با افزونه
افزایش حجم آپلود در وردپرس با افزونه

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس از طریق تماس با ارائه دهنده هاستینگ

اگر نتوانستید با تمام راهکارهای گفته شده در این مقاله اقدام به افزایش حجم آپلود وردپرس اقدام کنید می توانید با ارائه دهنده هاست اینکه خود تماس گرفته و از آنها درخواست کنید تا این مشکل را برای شما رفع کنند. اگر از یک هاست اشتراکی برای پیشبرد کارهای خود استفاده می کنید ممکن است روش های گفته شده در قسمت بالا نتواند مشکل increase maximum upload file size راه رفع کند به همین دلیل تماس با شرکت هاستینگ می‌تواند برای شما بهترین گزینه برای رفع این مشکل باشد.

جمع بندی

در این مقاله آموزش جامع افزایش حجم آپلود در وردپرس را برای شما قرار دادیم و به صورت کاملا تصویری نحوه افزایش حجم آپلود در سی پنل و افزایش حجم آپلود در دایرکت ادمین و افزایش حجم آپلود وردپرس در لوکال هاست را آموزش دادیم. کنار روش های گفته شده برای قرار دادن کد در فایل های گفته شده بهترین پلاگین یا افزونه برای افزایش حجم آپلود وردپرس را به شما معرفی کردیم و شما می توانید با نصب افزونه increase max upload filesize plugin به راحتی حجم آپلود فایل های چند رسانه ای در وردپرس تان را افزایش دهید.

اگر میخواهید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید و در کوتاه‌ترین زمان به اهداف خود دست یابید می توانید با مطالعه مقاله برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم به صورت اصولی مسیر را طی کرده و در کوتاه‌ترین زمان به اهداف خود دست یابید.

سوالات متداول

افزایش حجم آپلود در وردپرس چگونه است؟

روش های مختلفی برای افزایش حجم آپلود در وردپرس وجود دارد که شما میتوانید با نصب افزونه و یا قرار د ادن کد در فایل های php.ini و یا function.php و یا سایر فایل ها این کار را انجام دهید که رد این مقاله تمام روش ها را بررسی کرده ایم.

آیا افزایش حجم آپلود در سی پنل و دایرکت ادمین تفاوتی دارد؟

روشهای رفع محدودیت آپلود فایل در وردپرس در سی پنل و دایرکت ادمین به یک صورت میباشد و تفاوتی با هم ندارند.