آزمون آنلاین HTML و CSS

خب دوستان در این صفحه شما می توانید آزمون آنلاین html و همچنین آزمون آنلاین css رو در آریا تهران تجربه کنید. این سوالات از آسون به سخت مرتب شده اند و اگر شما بتونید در نهایت نمره قبولی رو بیارید باید یه تبریک به شما گفت چون حداقل تمامی قوانین html و css رو به خوبی یاد گرفته اید و در آزمون html اون ها رو محک زده اید.

کمی پایین تر می توانید سوالات رو مشاهده کنید. مدت زمان آزمون ۴۰ دقیقه است. پیشنهاد میشه اگر با شیوه آزمون های آریا تهران آشنایی ندارید در همین صفحه راهنمای آزمون آنلاین html رو مطالعه فرمایید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.


راهنمای آزمون html

خب دوستان راهنمای آزمون ساده هست. شما ابتدا با توجه به صورت سوال رو گزینه مد نظر کلیک می کنید. پاسخ شما ثبت میشه و شما به سوال بعدی می روید. پس از تمام شده سوال که ۴۰ تا هست برای مشاهده پاسخ های خودتون روی دکمه پایان می زنید. سپس شما می توانید سوال و جواب هایی رو که داده اید برای اطمینان یه نگاه بهشون کنید. حالا اگر از پاسخ های خوتون مطمئن بودید می توانید روی دکه تایید و مشاهده کارنامه کلیک کنید تا نتیجه آزمون رو مشاهده نمایید. در غیر این صورت می توانید روی دکمه بازگشت به آزمون کلیک کنید. تا در صورت نیاز جواب های خودتون رو تغییر بدهید.

در هر کجای آزمون می توانید از دکمه های قبلی و بعدی برای پرش به سوال قبلی و یا سوال بعدی استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید برای اینکه مجددا ازمون بدهید صفحه را تازه سازی یا رفرش کنید.

در صورتی که شما به نیمی از سوالات پاسخ درست داده باشید نمره قبولی را کسب خواهید کرد.

همچنین شما می توانید از در صورت نیاز آز آموزش رایگان Html و CSS آریا تهران نیز استفاده نمایید.

توضیحات آزمون آنلاین html و css

خب امیدوارم در آزمون قبول شده باشید. اما توجه کنید که این سوالات همیشه بروزرسانی می شن(سخت تر میشن:)

نظرات فراموش نشه همچنین در صورتی که خواستار انتشار آزمون آنلاین جدید در خصوص موضوعات مختلف هستید می توانید آن را در قسمت نظرات مطرح کنید.

اگر هنوز html , css را به طور کامل بلد نیستید و میخواهید یک وبمستر حرفه ای بشید و به راحتی تمام امور یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در دوره آموزش وبمستر آریا تهران شرکت کنید. در این دوره html , css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های تخصصی سئو مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما آموزش داده میشود و تمام این آموزش ها متناسب با نیاز بازار کار میباشد.

شما در انتهای این دره میتوانید با مهارت های کسب شده خود به راحتی جذب بازار کار شده و به عنوان یک وبمستر کسب درآمد چندین برابری داشته باشید. استخدام شدن شما با مهارت های کسب شده این دوره جامع قطعی میباشد.