چگونه افتر افکت را یاد بگیریم

چگونه افتر افکت را یاد بگیریم و مهمترین راه کار هایی را که باعث حرفه ای شدن در نرم افزار افتر افکت می شود را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

 چگونه افتر افکت را یاد بگیریم ، در این مقاله به نحوه صحیح و چگونگی یادگیری سرفصل ها و مباحث یادگیری افتر افکت می پردازیم.

درد این مقاله با ما همراه باشید تا به آموزش افتر افکت و پروژه های افتر افکت می پردازیم.

درمقاله مربوطه، به نمونه های ساخته شده افتر افکت در مجتمع فنی آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن سازی در غرب تهران می پردازیم.

پیشنهاد ویژه : آموزش افتر افکت در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

چگونه افتر افکت را یاد بگیریم

نمونه های ساخته شده افتر افکت

نمونه های ساخته  شده افترافکت، در اینجا می توانید نمونه پروژه های انجام شده از سوی هنرجو های شرکت کرده در دوره های افتر افکت را در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن سازی در غرب تهران، را می توانید مشاهده کنید.

این پروژه ها زیر نظر اساتید برتر و متخصص آریا تهران صورت گرفته است و تمامی سرفصل ها و قابلیت های افتر افکت در آن لحاظ شده است. که در تصویر زیر یک نمونه از پروژه های ساخته شده با نرم افزار افتر افکت را می توانید مشاهده نمایید.

در ادامه مقاله چگونه افتر افکت را یاد بگیریم به معرفی کلید های میانبر افتر افکت می پردازیم.

نمونه های ساخته شده افتر افکت

 

پیشنهاد ویژه : آموزش پریمیر پرو در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

کلیدهای میانبر افتر افکت

کلیدهای میانبر افتر افکت، در مقاله چگونه افترافکت را یاد بگیریم به معرفی کلید های میانبر افتر افکت می پردازیم.

همانطور که می دانید برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه ای در کار با رایانه و نرم افزار های مربوط به آن، تسلط و استفاده کافی از کلید های میانبر می باشد.

این کلید های میانبر علاوه بر افزایش سرعت در کار کردن کاربران با نرم افزار، باعث افزایش راحتی و لذت کاربران در هنگام کار با نرم افزار می شوند.

نکته ای که در استفاده از این کلید های میانبر باید بدانید آن است که استفاده از این کلید ها به صورت متداوم باعث افزایش ماندگاری این کلید ها در حافظه می باشد.

یادگیری این کلید های میانبر علاوه بر سرعت بخشیدن به روند انجام پروژه باعث افزایش کارایی در مراحل مختلف ایجاد موشن گرافیک می شود.

کلیدهای میانبر افتر افکت

کلید های مربوط به جایگذاری در افترافکت به صورت زیر می باشند

Shift + ctrl + alt + H : از این کلید میانبر برای جایگذاری فایل مورد نظر در عرض بوم استفاده می شود و دیگر نیاز به اندازه گیری به صورت دستی ندارید که علاوه بر افزایش سرعت باعث افزایش کارایی هر چه بیشتر در اندازه گیری  می شود.

Ctrl + alt + F : از این کلید میانبر نیز برای جایگذاری فایل ها استفاده می شود و اما در این کلید میانبر می توانید فایل مورد نظر خود را هم در طول و هم در عرض بوم جایگذاری کنید.

که باعث افزایش سرعت هر چه تمام تر در اندازه گیری پروژه خود می باشد.

Alt + drag : از این کلید میانبر  برای جابه جایی پروژه استفاده می شود، در ادامه مقاله چگونه افتر افکت را یاد بگیریم با ما همراه باشید تا دیگر کلید های میانبر را به شما معرفی کنیم.

اگر افکت و یا ترکیبی به صورت پیش فرض در جدول زمانی تان دارید و از آن می خواهید برای یک پروژه جدید استفاده کنید، دیگر با استفاده از این کلید های کاربردی لازم نیست پروژه قبلی خود را حذف کنید و می توانید پروژه خود را با آن جا به جا کنید.

[یا] : از این کلید های ترکیبی می توانید برای تنظیم کردن نقطه شروع و پایان پروژه خود استفاده کنید.

شما با استفاده از این کلید های ترکیبی می توانید نقطه شروع و پایان پروژه خود را به سادگی جا به جا کنید.

با استفاده از این کلید های ترکیبی می توانید لایه مورد نظر خود را از نقطه پخش مورد نظر خود متصل کنید.

فریم های انتخاب شده + alt : شما با استفاده از این کلید های ترکیبی می توانید کیفریم های مورد نظر خود را با حفظ فاصله مناسبی بکشید.

~ : اگر می خواهید  پنل مورد نظر خود را در افتر افکت به صورت تمام صفحه در آورید می توانید از این کلید ترکیبی استفاده کرد. این کلید ترکیبی در نسخه پریمیر پرو نیز کاربرد دارد.

Ctrl + right arrow : با استفاده از این کلید ترکیبی می توانید حالت کنونی پروژه خود را  متناسب با کلید اشاره مورد نظر خود تغییر دهید.

Ctrl + shift + L : با استفاده از این کلید ترکیبی می توانید قفل تمام لایه های خود را باز کنید.

در صورت کار با برخی از پروژه های خارجی ممکن است که برخی از این لایه ها در پروژه قفل بوده و قابل دسترسی نباشند.

در ادامه چگونه افتر افکت را یاد بگیریم به آموزش افترافکت CS6 می پردازیم.

پیشنهاد ویژه : آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر اساتید مجرب گرافیک و انیمیشن

آموزش افتر افکت CS6

آموزش افتر افکت CS6، بعد از نسخه های متعددی که برای برنامه محبوب شرکت ادوبی، افترافکت به بازار عرضه شده است نیز امسال نیز شاهد عرضه نسخه جدید این نرم افزار هستیم.

این نسخه از این نرم افزار نیز نسبت به نسخه های قبلی از قابلیت های بیش تری برخوردار است .

در این نسخه از افترافکت شاهد رفع باگ های بی شماری هستیم که برای اجرای این نسخه نیز لازم است که سیستم شما ۶۴ بیتی بوده چرا که برای اجرای قابلیت ها و امکانات این نرم افزار نمی توان از نسخه های ۳۲ بیتی استفاده کرد.

آموزش افترافکت CS6 نیز مانند سایر نسخه های این نرم افزار است و تنها برخی قابلیت های جانبی به امکانات این نرم افزار استفاده شده است.

پس اگر شما از کاربران با تجربه و کهنه کار  این نرم افزار هستید می توانید به راحتی از امکانات این نرم افزار به خوبی استفاده کنید.

در ادامه چگونه افتر افکت را یاد بگیریم به آموزش افترافکت ۲۰۱۹ میپردازیم.

آموزش افتر افکت CS6

آموزش افتر افکت ۲۰۱۹

آموزش افتر افکت ۲۰۱۹ ، در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه نسخه های متفاوتی از برنامه افتر افکت بودیم که تغییر چندانی در رابط کاربری خود نداشتند.

در نسخه های به روز نرم افزار شاهد رفع برخی باگ ها و ارائه امکانات مختلفی بودیم که کار را برای کاربران در جهت خلق و ایجاد موشن گرافیک آسان تر کرد.

شما با شرکت در دوره های افتر افکت و پریمیر آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن سازی در غرب تهران می توانید با آخرین نسخه های منتشر شده از این برنامه محبوب به یادگیری کامل آن بپردازید.

برای پاسخ به این سئوال که چگونه افتر افکت را یاد بگیریم ، توصیه می کنیم که در صورتی که با زبان انگلیسی آشنا نیستید با آموزش افتر افکت فارسی به یک افتر کار حرفه ای تبدیل شوید.

پیشنهاد ویژه : آموزشگاه افتر افکت آریا تهران ، با ارائه مدرک بین المللی افترافکت پذیرای علاقه مندان به یادگیری افترافکت می باشد

آموزش افتر افکت فارسی

آموزش افتر افکت فارسی، در مجتمع آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن سازی در غرب تهران می توانید از آموزش افترافکت فارسی ما به صورت کاربردی و اختصاصی بهره مند شوید.

در ادامه چگونه افتر افکت را یاد بگیریم به پروژه آماده افتر افکت تولید شده در آریا تهران می پردازیم.

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت، مجتمع آریا تهران با چندین سال سابقه در خصوص آموزش و انجام پروژه های مختلف در جهت ساخت انیمیشن و تیزر تبلیغاتی فعالیت می کند.

شما می توانید پروژه های مختلف خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن پروژه های افتر افکت و پریمیر خود را انجام دهید.