آموزش افترافکت مدرسه گرافیک

آموزش افترافکت مدرسه گرافیک ، در بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن تهران ، تحت نظر بهترین اساتید گرافیک به صورت کاربردی و پروژه محور برگزار می شود
  • تعداد نظرات: 2
  • دسته بندی ها: آموزش مجازی
  • زمان مطالعه: 7 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آموزش افترافکت مدرسه گرافیک، ارائه بهترین آموزش افتر افکت در بهترین مدرسه گرافیک افتر افکت به صورت پروژه محور ویژه بازار کار و کسب اشتغال همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای معتبر.
مدرسه گرافیک آریا تهران رسانه ای اجتماعی است که تمام نرم افزارهای مربوط به حوزه گرافیک و انیمیشن سازی را به کارآموزان خود آموزش می دهد.

پیشنهاد ویژه : آموزش افتر افکت در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران، و ارائه مدرک فنی و حرفه ای افتر افکت مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

آموزش افترافکت مدرسه گرافیک

از جمله مباحثی که در دوره آموزش افترافکت در بهترین آموزشگاه افتر افکت آریا تهران به شما تدریس می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با افترافکت و اصطلاحات آن
  • آموزش کامل رابط کاربری در افتر افکت
  • آموزش کامل تمامی ابزار های افتر افکت و المان های آن
  • آموزش کامل کال با Composition و Layer
  • آموزش کامل انیمیشن ها و افکت ها و TimeLine و KeyFrame

برنامه افتر افکت توسط شرکت علم و هنر در شهر پراویدنس ساخته شد و بعد از آن شرکت ALDUS، شرکت علم و هنر را همراه با نرم افزار افترافکت خرید که در آن زمان دو نسخه ۱٫۰و۱٫۱  این نرم افزار عرضه شده بود.
و در سال ۱۹۹۴ ، شرکت ادوبی این شرکت را به همراه برنامه افتر افکت و نسخه های منتشر شده آن خریداری کرد و نرم افزار افتر افکت به مجموعه ای از نرم افزار های استودیو پخش شرکت ادوبی تبدیل شد.

تا کنون نزدیک به ۴۲ نسخه از نرم افزار افتر افکت به بازار عرضه شده که در طول زمان قابلیت ها و عملکرد این نرم افزار را بهبود بخشیده است.

آخرین نسخه نرم افزار افتر افکت، ورژن ۲۰۲۰ نسخه ۶۴ بیتی این نرم افزار است که در آموزش افترافکت مدرسه گرافیک آریا تهران به طور کامل و مخصوص بازار کار به کار آموزان آموزش داده می شود.

برنامه افتر افکت از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد که در اینجا به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

این قابلیت ها عبارتند از:

  • خلق اشکال متحرک دو بعدی و سه بعدی
  • افکت برای متن ها و افکت های چند کاناله سه بعدی
  • قابلیت کار با چند دوربین برای ایجاد جلوه های سه بعدی
  • هماهنگی با صدا های ۳۲ بیتی
  • مدیریت نویز
  • نهایت کیفیت در تصویر سازی و متحرک سازی به صورت کاملا هدایت شده
  • هماهنگی کامل با دیگر نرم افزار های شرکت ادوبی مانند فتوشاپ و ایلوستریتور

باید درآموزش افترافکت مدرسه گرافیک آریا تهران به شما عزیزان بگوییم که نسخه های جدید تر محصولات شرکت ادوبی همانند فتوشاپ، ادوبی پریمیرو ادوبی افتر افکت فقط بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشند.

چرا که سیستم های ۳۲ بیتی توان پردازش این نرم افزار های قدرتمند شرکت ادوبی را ندارند و عملکرد مطلوبی را در اختیار کاربران قرار نمی دهند.

از کاربرد های این نرم افزار می توان گفت که این نرم افزار کاربرد های زیادی دارد و علت اینکه هر کسی نمی تواند کاربرد های این نرم افزار را به خوبی بیان کند، به دلیل همین ویژگی های زیادی است که در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

به طوری که اگر به عنوان یک تازه وارد به دنیای افتر افکت قدم بگذارید در وهله اول گمراه شده و نمی دانید که چه کاری از دست شما بر می آید.

شما می توانید در مدرسه گرافیک آریا تهران از صفر تا صد و به طور کامل به یادگیری افتر افکت با حضور اساتید متخصص و با تجربه بپردازید.

در ادامه آموزش افتر افکت مدرسه گرافیک به نکات و نحوه صحیح نرم افزار ادوبی می پردازیم.

آموزش نصب افترافکت 2020

آموزش نصب افترافکت ۲۰۲۰

آموزش نصب افتر افکت۲۰۲۰ ، همانطور که در مدرسه گرافیک آریا تهران اشاره کردیم نسخه های جدید تر محصولات ادوبی تنها بر روی سیستم های ۶۴ بیتی قابل اجرا می باشد.

پس قبل از نصب اطمینان حاصل کنید که مشخصات سیستم شما توانایی پردازش و نصب این نرم افزار را دارا باشد.
توجه کنید که در حین نصب دسترسی خود را به اینترنت قطع کنید و فایل نصبی خود را از پوشه setup  خارج کنید.

در برخی از نرم افزار هایی که تهیه می کنید در پوشه نصبی فایل کرک نرم افزار نیز وجود دارد که می توانید بعد از نصب پریمیر ۲۰۲۰ ، فایل کرک را در محل نصب مورد نظر خود قرار بدهید.

برای استفاده از محصولات ادوبی به یک فعال ساز که به اصطلاح ،فعال ساز محصولات ادوبی نامیده می شود نیز باید استفاده کنید.

گاهی از برخی نرم افزارهای جانبی مانند cc maker نیز باید برای عملکرد بهتر محصولات ادوبی استفاده کنید که به راحتی می توانید این نرم افزار را در هر جایی به صورت رایگان تهیه کنید.

علاوه برنسخه های نصبی این نرم افزار می توانید از نسخه portable این نرم افزار ها که بدون نیاز به نصب هستند نیز استفاده کنید.

در آموزش نصب افتر افکت ۲۰۲۰، توجه کنید که گاهی اوقات پیش می آید که در هنگام باز کردن پوشه کرک نرم افزار با یک پوشه خالی مواجه بشوید.

دلیل این امر آن است که آنتی ویروس شما فایل کرک را به عنوان فایل مخرب شناسایی کرده و از بین می برد.
پس قبل از باز کردن فایل های نصبی نرم افزار لطفا آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید.

در ادامه آموزش افتر افکت مدرسه گرافیک، به آموزش افتر افکت میپردازیم.

پیشنهاد ویژه : کلاس افتر افکت در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران، و ارائه مدرک فنی و حرفه ای افتر افکت مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

آموزش افتر افکت 2020

آموزش استفاده از افتر افکت

در ادوبی افتر افکت می توانید  به ایجاد و ترکیب لایه های دو بعدی در فضای سه بعدی بپردازید و در آن از افکت ها و پلاگین های مختلفی برای انیمیشن سازی استفاده کنید.

بیشترین مصرفی که کاربران حوزه گرافیک و انیمیشن از این نرم افزار می کنند مربوط به افکت های شبیه سازی و افکت های دارای سبک است. که می توانید در این نوع از افکت ها تغییرات زیادی به ویدیو ها بدهید.

در مدرسه گرافیک آریا تهران باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که این افکت ها قابلیت شخصی سازی داشته و شما می توانید این افکت ها را همزمان بر روی پروژه مورد نظر خود اعمال کنید.

آموزش افتر افکت ۲۰۲۰

آموزشگاه افتر افکت آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی افتر افکت بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی افتر افکت برگذار می کند، در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش افتر فکت یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوص After Effects زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

در آموزش افتر افکت مدرسه گرافیک به آموزش نسخه ۲۰۲۰ نرم افزار به صورت کامل از صفر تا صد در محیطی آرام و با نشاط با اساتید متخصص و با تجربه به شما دوستان عزیز ارائه می دهیم.

آموزش ساده افتر افکت

باید بدانید که به علت اشتغال محور، پروژه محور و عملی بودن آموزش های ارائه شده در مدرسه گرافیک آریا تهران بسیاری از دانشجویان ما پس از گذراندن این دوره در مراکز مختلف مربوط به حوزه جلوه های ویژه، انیمیشن سازی و … اشتغال به کار شده و یا در حال کار آموزش می باشد.
از ویژگی های افتر افکت می توان به سادگی محیط کار و رابط کاربری ساده اشاره کرد.

در مدرسه گرافیک آریا تهران می توانید با اساتید با تجربه و متخصص در محیطی آرام و با نشاط آموزش ساده افتر افکت را به صورت صفر تا صد فرا بگیرید و در انتها مدرک داخلی و مدرک معتبر فنی حرفه ای را از ما دریافت کنید.

آموزش گام به گام افتر افکت

شما در مدرسه گرافیک آریا تهران که بهترین مدرسه گرافیک و انیمیشن سازی در غرب تهران می باشد می توانید

برنامه افتر افکت را به صورت گام به گام و کامل مخصوص بازار کار فرا بگیرید.

شما در این دوره مباحث کاملا فنی را از پایه و به سادگی فرا می گیرد، جهت کلی کلاس مبنی بر آموزش های اشتغال محور مربوط به این دوره می باشد.

همانطور که در آموزش افتر افکت مدرسه گرافیک بیان کردیم به دلیل گستردگی بالای مباحث و امکانات این نرم افزار، مباحث در مدرسه گرافیک آریا تهران به صورت گام به گام و اصولی مطابق بر سر فصل تعیین شده از سوی سازمان  فنی حرفه ای جهت آمادگی برای آزمون های داخلی و فنی حرفه ای، به شما عزیزان ارائه می شود.