مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای

یک جامعه موفق جامعه ای است که در هر حوزه ای از افراد خبره و حرفه ای در آن زمینه بهره بگیرد و به مردم نیز این آموزش را بدهد برای آن که بتوانند یک کار را به صورت پرقدرت و هدفمند آغاز کنند بهتر است از افراد متخصص در آن حوزه مشورت بگیرند و […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یک جامعه موفق جامعه ای است که در هر حوزه ای از افراد خبره و حرفه ای در آن زمینه بهره بگیرد و به مردم نیز این آموزش را بدهد برای آن که بتوانند یک کار را به صورت پرقدرت و هدفمند آغاز کنند بهتر است از افراد متخصص در آن حوزه مشورت بگیرند و به راهکار های آن ها عمل کنند. مشاور تاسیس آموزشگاه یکی از مواردی است که باید قبل از راه اندازی و برای  اخذ مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای جدی گرفته شود تا به سرعت بتوان مسیر موفقیت را طی کرد. در این صفحه صفر تا صد مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای را به شما توضیح می دهیم.

اگر در فکر تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای هستید و یا میخواهید به عنوان یک مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی حرفه ای حرفه ای فعالیت کنید و در این حوزه کسب درآمد داشته باشید این صفحه را تا آخر مطالعه کنید. ما به همه سوالات شما پاسخ داده ایم و برترین مشاوران را به شما معرفی کرده ایم.

برای دریافت مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای میتوانید با همکاران ما در بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای

یکی از مواردی که متاسفانه در جامعه ما مورد کم لطفی قرار گرفته است بحث مشاوره میباشد. متاسفانه خیلی از افراد حتی برای شروع یک کسب و کار جدید ترجیح میدهند از مشاوره دپستان و آشنایان کمک بگیرند و یا با فکر و تجربه خود یک کار نو را آغاز کنند و چالش های پیش رو را در نظر نمیگیرند.

تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از مواردی است که میتواند شما را در زمان مناسب به اهداف تجاری و مالی تان برساند و شما میتوانید با حضور فعال در این زمینه گام موثری در بخش آموزش کشور ایفا کنید.

قبل از آن که بخواهید یک آموزشگاه راه اندازی کنید باید با یک متخصص مشاور تاسیس آموزشگاه ملاقات کنید و در چندین جلسه مشاوره چالش های پیش رو را بررسی کنید و با شرایط خود نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای را مطلع شوید.

شما باید دقت داشته باشید که برای موفق شدن در این حوزه باید زمان زیادی صرف تحقیق و بررسی کنید و صرفا داشتن سرمایه کافی نیست و باید با آگاهی وارد این مسیر شوید. یکی از مواردی که باید برای تاسیس آموزشگاه در نظر داشته باشید مدرک قابل اعطا به کارآموزان آموزشگاه میباشد.

شما باید بدانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای چه شرایطی لازم است و شما چطور میتوانید از این مزیت برای آموزشگاه خود بهره ببرید.

ما در آموزشگاه آریا تهران دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را برگزار میکنیم و شما میتوانید در این دوره شرکت کنید و خودتان به یک مشاور تاسیس آموزشگاه تبدیل شوید و از این راه کسب درآمد کنید.

همچننی اگر میخواهید یک آموزشگاه فنی و حر فه ای راه اندازی کنید و اطلاعاتی راجع به درآمد آموزشگاه کامپیوتر , صدور مدرک بین المللی در آموزشگاه های فنی و حرفه ای داشته باشید میتوانید از اساتید خبره ما در بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای تهران مشاوره بگیرید و با آگاهی بیشتر برای تاسیس آموزشگاه اقدام کنید.

مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای
مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای

مشاور تاسیس آموزشگاه چیست

یکی از سوالاتی که در حوزه شغل مشاوره تأسیس آموزشگاه مطرح میشود این است که مشاور تاسیس آموزشگاه چیست و این مشاور چه وظایفی برعهده دارد. در واقع مشاور تاسیس آموزشگاه یکی از شغل های پرطرفدار در ایران و کشور های خارجی است و میتوان این شغل را با بهره گیری از مهارت های نیرو کار جوان و متخصص گسترش داد.

یک مشاور تاسیس آموزشگاه باید علاوه بر تخضض دارای تجربه کاری باشد تا بتواند به موسسان آموزشگاه ها مشاوره کارآمدی بدهد و شرایط مختلف را برای مشاوره تاسیس آموزشگاه در نظر بگیرید.

اگر فردی قصد راه اندازی یک آموزشگاه فنی و حرفه ای داشته باشد بر اساس دستورالعملی که برای نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای صادر شده است باید مدرک مشاوره تأسیس آموزشگاه را نیز دارا باشد.

شما برای دریافت مدرک مشاوره تأسیس آموزشگاه میتوانید در دوره هایی که اموزشگاه آریا تهران برگزار میکند شرکت کنید و با بهره گیری از حضور اساتید متخصص در این حوزه میتوانید هم مدرک معتبر دریافت کنید و هم از تخصص اساتید ما بهره ببرید.

اهمیت مشاوره تأسیس آموزشگاه

برای آن که بتوانید با تاسیس آموزشگاه مسیر موفقیت را به درستی طی کنید و در این حوزه سر در گم نشوید و راه های اشتباهی که قبل از شما الفراد پیموده اند را طی نکنید لازم است در دوره مشاوره تأسیس آموزشگاه شرکت کنید و مدرک معتبر دریافت کنید.

همان طور که گفته شد گذراندن دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه یکی از شرایط تاسیس میباشد و اگر این دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را نگذرانید نمیتوانید مجوز را دریافت کنید.

علاوه بر ملزومات دریافت مجوز که منوط به این مدرک است شما با گذراندن دوره مشاوره تأسیس آموزشگاه میتوانید با تجربیات بیشتری آموزشگاه خود را تاسیس کنید و از مسیر های غلطی که دیگران پیموده اند دور باشید.

وقتی شما مشاوره تأسیس آموزشگاه را دریافت میکنید میتوانید با دید وسیع تری این مسیر را طی کنید و از این راه کسب درامد بالایی داشته باشید و به اشتغال زایی نیز کمک کنید. اگر در این حوزه مشاوره تخصصی دریافت نکنید و با افراد حرفه ای مشورت نکنید و با چالش های پیش رو آشنا نباشید ممکن است دیر تر به موفقیت برسید و یا حتی سرمایه خود را از دست دهید و از در رقابت ها خارج شوید.

اگر میخواهید یک آموزشگاه فنی و حرفه ای تاسیس کنید و نمیدانید چه دوره هایی میتوانید در آموزشگاه تان برگزار کنید میتوانید در صفحه لیست دوره های فنی حرفه ای تهران ۱۴۰۰ با این دوره ها بیشتر آشنا شوید و راه اندازی آموزشگاه تان را با برگزاری دوره های پرطرفدار تر آغاز کنید.

نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای

آموزشگاه آریا تهران برترین آموزشگاه فنی و حرفه ای تهران است که شما میتوانید در این آموزشگاه در دوره های تخصصی مشاوره تاسیس آموزشگاه و دوره های فنی حرفه ای شرکت کنید و اطلاعات خود را زیر نظر برترین اساتید ارتقا دهید.

ما برای آن که شما بتوانید این مسیر را در مدت زمان کوتاهتری طی کنید و با سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای بیشتر آشنا شوید و بتوانید آزمون را برای خود شبیه سازی کنید نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را در اختیار کارآموزان این دوره قرار میدهیم.

البته برای آن که شما بتوانید در دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای موفق تر عمل کنید و سوالاتی که در این حوزه مطرح میشود را با آگاهی بیشتری پاسخ دهید ما نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد. کافیست در بخش نظرات ایمیل خود را درج کنید تا به ترتیب اولویت بخشی از نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای و نمونه سوالات مشاوره تاسیس آموزشگاه را در اختیار شما قرار دهیم.

نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای
نمونه سوالات آزمون تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای

کتاب مشاوره تاسیس آموزشگاه

یکی از راه هایی که میتوانید برای آزمون مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای آماده شوید خرید کتاب مشاوره تاسیس آموزشگاه میباشد. شما با استفاده از این کتاب میتوانید مجموعه سوالات مشاور تاسیس آموزشگاه را دریافت کنید و به صورت یک جا ان ها مطالعه کنید.

در دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه بهترین کتاب مشاوره تاسیس آموزشگاه معرفی میشود و در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید این کتاب را تهیه نید و برای آزمون آماده تر شوید.

همچنین اگر تمایل داشته باشید میتوانید با دریافت نمونه سوالات مشاوره تاسیس آموزشگاه pdf تمام سوالات را به صورت یک جا دریافت کنید و نیازی به خرید کتاب نداشته باشید.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران این شرایط را برای شما فراهم کرده است که بتوانید با شرکت در این دوره با نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای آشنا شوید و کارآمد ترین مشاوره تاسیس آموزشگاه را دریافت کنید و بدون پرداخت هزینه اضافی نمونه سوالات مشاوره تاسیس آموزشگاه را نیز دریافت کرده و برای آزمون این دوره آماده شوید.

دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای

اگر به دنبال مرکزی میگردید که حرفه ای ترین آموزش ها را به شما ارائه دهد و شما بتوانید با آگاهی کامل برای تاسیس آموزشگاه اقدام کنید میتوانید دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهرن بگذرانید.

ما برای این دوره برترین اساتید خود را برگزیده ایم و در خدمت شما قرار داده ایم تا بتوانید از تجارب و تخصص این اساتید گرانقدر نهایت بهره را ببرید و شرایط دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای را دریافت کنید.

شما میتوانید برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای
دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای

نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای

نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای و شرایط تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای به این صورت میباشد که موسس آموزشگاه باید دارای شرایطی باشد تا بتواند این مجوز را دریافت کند. شرایط عمومی دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای عبارتند از:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران یا برای اتباع غیر ایرانی دارا بودن مجوز اشتغال و سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی ایران الزامی است.
  •  اعتقاد بـه دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  •  دارا بودن صلاحیت اخلاقی، سیاسی، فرهنگی
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر بــه فسق و نیــز عدم  وابستگی به رژیم گذشته بـر اساس پاسخ دفاتـر حراست ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای استان به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل
  •  نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر بر اساس پاسخ مراجع ذیربط به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل آموزش   فنی و حرفه ای استان
  •  عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان بر اساس پاسخ مراجع ذیربط به استعلام مرجع مربوطه در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان
  •  دارا بودن کارت معتبر پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیروابســته بــه مشکلات روحی و روانی(برای آقایان)
  •  عدم اشتغال به کار در وزارتخانه ها و مؤسسات وابسـته و شرکتهای دولتی و مشاغل دولتی
  •  داشتن حداقل ۱۸ سال سن
  •  ارائـه تعهدنامه محضـری مطابـق مفـاد بـرگ شـماره “۱” این دســتورالعمل شرایط اختصاصی آموزشگاه نوع «الف»   که باید توسط متقاضی تاسیس (بنگاه اقتصادی) دارای کد رهگیری از پرتال طبق ماده ۲۸ و تبصره آن، تامین گردد.
  • تامین حداقل سرانه فضای آموزشی و کارگاهی مورد نیاز آموزشهای نظری و کارگاهی(علاوه بر فضای عمومی)
  • متناسب با حداقل ۱۲ نفر کارآموز یا مهارت آموز در یک گروه شغلی، مطابق جدول شماره ۱ ضمیمه فصل یازدهم دستورالعمل. 
  •  تامین حداقل فضای عمومی مورد نیاز (شامل فضای اداری، انبار مواد مصرفی، رختکن، سرویس بهداشتی، فضای تنفس و نمازخانه و … ) 
 نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای
نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای

در صورتی که فرد دارای این شرایط عمومی باشد لازم است مدارکی نیز داشته باشد تا بتواند اقدام به دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای کند. این مدارک عبارتند از:

  • بهره گیری از اساتید و مربیان دارای ID یا کدشناسه مربیگری
  • دارا بودن حداقل فضای مورد نیاز برای بخش های اداری، انبار، سرویس بهداشتی، رختکن و نمازخانه و فضای استراحت
  • دارا بودن تجهیزات و مواد مصرفی برای خدمات قابل ارائه در آموزشگاه
  • تصویر کارت نظام وظیفه
  • تصویر گواهی عدم سوءپیشینه کیفری
  • تصویر گواهی عدم اعتیاد
  • تصویر تعهد نامه محضری
  • تابعیت ایرانی
  • تعهد نامه عدم اشتغال
  • برگه تشخیص و احراز هویت
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

اگر قصد راه اندازی آموزشگاه کامپیوتر را دارید و نمیدانید چه دوره هایی میتوانید در آموزشگاه تان برگزار کنید که طرفداران بیشتری داشته باشد حتما لیست دوره های کامپیوتر را مشاهده کنید.

مشاوره تاسیس آموزشگاه

تاسیس یک آموزشگاه فنی و حرفه ای می‌تواند به جامعه محلی شما و همچنین صنعت کمک کند. در این آموزشگاه، می‌توانید دوره‌های آموزشی مختلفی را ارائه دهید، از جمله دوره‌های مرتبط با صنایع مختلف، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، طراحی و توسعه نرم‌افزار، مدیریت کسب و کار و غیره.

برای تاسیس یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، شما باید ابتدا یک برنامه کسب و کار جامع تهیه کنید. این برنامه باید شامل جزئیاتی مانند محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، بازار هدف، رقبا، استراتژی بازاریابی، بودجه و سایر جزئیات مربوط به تاسیس و مدیریت یک کسب و کار باشد.

همچنین، برای تاسیس یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، شما باید از تجربه و دانش فنی و حرفه‌ای کافی برخوردار باشید. همچنین، باید از تجهیزات و امکانات لازم برای ارائه دوره‌های آموزشی به دانش‌آموزان خود برخوردار باشید.

در نهایت، برای تاسیس یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای، شما باید مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کنید و با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب، به دنبال جذب دانش‌آموزان خود باشید، و بتوانید خدمات مختلفی مثل ارائه آموزش های مختلف، ارائه مدرک فنی و حرفه ای قابل ترجمه مانند مدرک icdl را به هنرجویان خود ارائه دهید.

راه اندازی آموزشگاه مجازی

برای راه اندازی یک آموزشگاه مجازی، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

انتخاب موضوعات آموزشی: انتخاب موضوعاتی که به آن‌ها تسلط دارید و می‌توانید به دانش‌آموزان آن‌ها را آموزش دهیدبه عنوان مثال دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی بسیار مهم است.

انتخاب پلتفرم آموزشی: برای راه اندازی یک آموزشگاه مجازی، باید یک پلتفرم آموزشی را انتخاب کنید. پلتفرم‌هایی مانند Moodle، Blackboard و Canvas می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند.

تهیه محتوای آموزشی: برای تهیه محتوای آموزشی، می‌توانید از ویدئوهای آموزشی، فایل‌های PDF و تمرین‌های آموزشی استفاده کنید.

تعیین قیمت: برای تعیین قیمت، باید بازار را بررسی کنید و قیمتی را تعیین کنید که رقابتی باشد و در عین حال به شما درآمد بدهد.

تبلیغات: برای جذب دانش‌آموزان، باید از تبلیغات استفاده کنید. می‌توانید از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در گوگل و تبلیغات در وب‌سایت‌های مرتبط استفاده کنید.

ارائه پشتیبانی: برای ارائه پشتیبانی به دانش‌آموزان، باید یک سیستم پشتیبانی راه‌اندازی کنید که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد سوالات خود را مطرح کنند و به آن‌ها پاسخ داده شود.

با انجام این مراحل، می‌توانید یک آموزشگاه مجازی موفق راه‌اندازی کنید.

مشاوره اخذ پروانه تاسیس آموزشگاه

برای اخذ پروانه تاسیس آموزشگاه، ابتدا باید به دفتر ثبت شرکت مراجعه کرده و شرکت خود را ثبت نام کنید. سپس باید مجوز از وزارت آموزش و پرورش دریافت کنید. برای این منظور باید مدارک زیر را به وزارت آموزش و پرورش ارائه دهید:

  • مجوز شرکت از دفتر ثبت شرکت
  • مجوز ساختمان از شهرداری
  • مجوز بهداشت از سازمان بهداشت
  • مجوز ایمنی از سازمان آتش نشانی
  • مجوز از وزارت کار و امور اجتماعی

همچنین باید برنامه درسی و برنامه های آموزشی خود را نیز به وزارت آموزش و پرورش ارائه دهید. پس از ارائه مدارک و برنامه های آموزشی، وزارت آموزش و پرورش می تواند پروانه تاسیس آموزشگاه فنی حرفه ای تهران را برای شما را صادر کند.

جمعبندی

اگر میخواهید به متخصص ترین مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای تبدیل شوید و شرایط لازم برای اخذ مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای را دریافت کنید میتوانید در دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران شرکت کنید و مهارت های لازم را در این حوزه کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای میتوانید به پورتال فنی حرفه ای تهران مراجعه کنید و یا با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سئوالات مشاور تاسیس آموزشگاه؟

بهترین دوره مشاوره راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه ای کجاست؟

در آموزشگاه آریا تهران برترین اساتید را گرد هم آورده ایم تا بهترین دوره مشاوره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای را برگزار کنیم و شما بتوانید تخصصی ترین مهارت ها را کسب کنید و از تجارب اساتید ما برای راه اندازی و تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای بهره مند شوید.

نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی حرفه ای چگونه است؟

در این مقاله تمام شرایط دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای را به شما توضیح داده ایم و شما میتوانید از شرایط عمومی و مدارکی که برای این کار نیاز است مطلع شوید.

مشاوره اخذ مجوز و تاسیس انواع آموزشگاه در ایران؟

برای دریافت مشاوره اخذ مجوز انواع آموزشگاه در ایران شما می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ مشاوره لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

نحوه دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای؟

برای دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای، شما باید به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه کنید و مدارک و مستندات مورد نیاز را تهیه کنید. این مستندات شامل مدارک شخصی شما، مدارک تحصیلی، مدارک تخصصی و مدارک مربوط به محل آموزشگاه شما می باشد.
پس از تهیه مستندات مورد نیاز، شما باید به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه کرده و درخواست خود را برای دریافت مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای ثبت کنید. پس از بررسی مدارک و مستندات شما، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای را به شما اعطا کند.

نمونه سئوالات مشاور تاسیس آموزشگاه؟

برای دریافت نمونه سئوالات و دوره‌های آموزشی مشاوره تأسیس آموزشگاه می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با همکاران ما تماس بگیرید.