تبدیل پی دی اف به اکسل

حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده است که بخواهید فایل های پی دی اف خود را به فایل اکسل تبدیل کنید و ندانید که از چه طریقی باید این کار را انجام دهید. برای تبدیل پی دی اف به اکسل رایگان نرم افزار ها و سایت های بسیاری وجود دارد که به شما […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: Excel
  • زمان مطالعه: 11 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

حتما برای شما هم این مشکل پیش آمده است که بخواهید فایل های پی دی اف خود را به فایل اکسل تبدیل کنید و ندانید که از چه طریقی باید این کار را انجام دهید. برای تبدیل پی دی اف به اکسل رایگان نرم افزار ها و سایت های بسیاری وجود دارد که به شما کمک می کند تا تبدیل پی دی اف به اکسل را انجام دهید اما تعداد کمی از آن ها هستند که از زبان فارسی پشتیبانی می کنند. در این مقاله با آموزش گام به گام تبدیل پی دی اف به اکسل همراه شما هستیم تا به راحتی بتوانید مشکل تبدیل pdf به اکسل را به راحتی حل کنید.

تبدیل پی دی اف به اکسل

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که توسط بسیاری از مخاطبان پرسیده می شود این است که تبدیل فایل پی دی اف به اکسل را چگونه می توان انجام داد؟

همانطور که گفتیم برای انجام این کار روش های مختلفی مانند تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین، نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل و… وجود دارد که ما در دامه قصد داریم تمامی روش ها را مورد بررسی قرار دهیم.

در ادامه به شما بهترین سایت تبدیل پی دی اف به اکسل و نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری صفر تا صد مهارت اکسل و دریافت مدرک فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار، به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید.

تبدیل پی دی اف به اکسل
تبدیل پی دی اف به اکسل

تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین

اگر به دنبال تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی هستید، حتما روش های زیر را امتحان کنید.

سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Smallpdf

یکی از بهترین سایت ها برای تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین، سایت Smallpdf می باشد که با بهره گیری از الگوریتم های پیچیده یادگیری ماشین و هوش مصنوعی پی دی اف دریافتی شما را تحلیل کرده و به متن تبدیل می کند.

این سایت PDF به EXCEL تبدیل آنلاین رایگان بوده و کار با آن بسیار ساده است. شما می توانید با انتخاب گزینه Choose files، فایل پی دی اف خود را بارگذاری کرده و سپس در پنجره باز شده، گزینه Convert to excel را انتخاب کنید و دکمه Choose option را بزنید تا اقدامات مربوط به تبدیل فایل pdf به اکسل برای شما انجام شود.

در آخر با کلیک بر روی دکمه دانلود می توانید فایل اکسل را دانلود کنید.

اگر به دنبال دریافت نمونه سوالات تستی اکسل فنی و حرفه ای هستید تا آمادگی بیشتری برای آزمون فنی و حرفه ای کسب کنید، به صفحه نمونه سوال عملی اکسل مراجعه کنید.

سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Ilovepdf

یکی دیگر از سایت ها برای تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین، سایت Ilovepdf می باشد که رایگان بوده و برای کار با این سایت کافیست وارد سایت شوید و سپس روی دکمه بزرگ قرمز رنگ در وسط صفحه ضربه بزنید و فایل مورد نظر خود را وارد کرده و در گنجره باز شده گزینه Convert to excel در پایین صفحه را بزنید.

در نهایت می توانید روی دکمه Download excel کلیک کرده و فایل اکسل خود را دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : راست چین و چپ چین کردن اکسل

سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Ilovepdf
سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Ilovepdf

سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Simply PDF

اگر به دنبال بهترین سایت تبدیل آنلاین پی دی اف به اکسل هستید، سایت Simply PDF یکی دیگر از بهترین سایت تبدیل پی دی اف به اکسل محسوب می شود که کار با آن بسیار ساده و راحت است. برای استفاده از این سایت کافیست پس از ورود به سایت، فایل خود را انتخاب کرده و برای تنظیمات بیشتر گزینه Show More Options را انتخاب نمایید. در آخر روی گزینه Convert کلیک کنید تا فایل شما تبدیل به اکسل شود.

جهت مشاهده فیلم آموزش حقوق و دستمزد در اکسل به صورت رایگان، به صفحه آموزش حقوق و دستمزد مراجعه کنید.

سایت تبدیل پی دی اف به اکسل Soda PDF

این نوع سایت تبدیل پی دی اف به اکسل فارسی آنلاین نیز مانند دیگر سایت های کاربردی یکسان دارد با این تفاوت که که این سایت علاوه بر تبدیل pdfبه اکسل می تواند به رمزگذاری اطلاعات میان مرورگر شما و سرویس بپردازید و از ایتن طریق امنیت بیشتری برای فایل های شما فراهم کند. برای تبدیل پی دی اف به اکسل در کامپیوتر نیز می توانید از این سایت استفاده کنید چرا که شما برای استفاده از این سایت می توانید آن را بر روی هر دستگاهی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: برای شرکت در بهترین و کامل ترین دوره آموزشی اکسل، زیر نظر اساتید برتر کشور، به صفحه دوره اکسل مراجعه کنید.

نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل

تا به اینجا به بهترین سایت های تبدیل pdf به اکسل فارسی آنلاین آشنا شدید، حال برای تبدیل pdf به excel با استفاده از نرم افزار می توانید از نرم افزارهایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، استفاده کنید.

نرم افزار PDF to Excel Converter

یکی از بهترین نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل، نرم افزار PDF to Excel Converter می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت است. شما کافیست پس از ورود به نرم افزار گزینه بالا سمت چپ Add PDF را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Convert کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : تبدیل عدد به حروف در اکسل

نرم افزار PDF to Excel Converter
نرم افزار PDF to Excel Converter

اپلیکیشن اندروید

یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای تبدیل فایل pdf به excel، اپلیکیشن اندروید می باشد که برعکس نرم افزارهای دیگر، هیچگونه بهم ریختگی در فایلتان بوجود نمی آورد. اگر به دنبال تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی و با بالاترین کیفیت هستید، از این روش استفاده کنید. کافیست روی گزینه + کلیک کرده و فایل پی دی اف خود را انتخاب کرده و در آخر فایل اکسل خود را دریافت کنید.

اگر به دنبال مشاهده آموزش ثابت کردن سطر و ستون ها در صفحه اکسل هستید، مقاله فریز کردن در اکسل بهترین راهنمای شما در این زمینه می باشد.

تبدیل پی دی اف به اکسل اندروید

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که شما برای تبدیل pdf به اکسل بدون بهم ریختگی در اختیار دارید، استفاده از برنامه هایی است که برای این کار ساخته شده اند و این کار را برای شما بدون هیچ گونه محدودیتی انجام می دهند.

اگر اطلاعات کافی درمورد کار با محیط نرم افزار اکسل ندارید، پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله اکسل چیست را مطالعه کنید.

شما می توانید با استفاده از نرم افزار تبدیل pdf به اکسل PDF to XLS Converter به راحتی تبدیلات مربوطه را انجام دهید. از قابلیت ها و ویژگی های مهم این برنامه می توان به تبدیل فایل های PDF اسکن شده به XLS (برنامه تبدیل PDF به XLS/XLSX به شما این امکان را می دهد تا جداول PDF را استخراج کرده و فایل های اسکن شده را به صفحات گسترده قابل ویرایش تبدیل کنید)، تبدیل فایل های PDF به XLS بدون محدودیت (شما می توانید هر تعداد فایلی که بخواهید به صورت رایگان به اکسل تبدیل کنید) و… اشاره کرد.

برای یادگیری نحوه تبدیل تاریخ قمری به شمسی در اکسل با استفاده از روش های مختلف، مقاله تبدیل تاریخ شمسی به میلادی در اکسل را از دست ندهید.

تبدیل پی دی اف به اکسل اندروید
تبدیل پی دی اف به اکسل اندروید

برعکس شدن حروف در تبدیل pdf به excel

یکی از چالش هایی که بسیاری از افراد در هنگام تبدیل فایل pdf به اکسل با آن مواجه هستند، برعکس شدن حروف در pdf to excel persian می باشد که این مشکل بیشتر در فایل های پی دی اف رمز دار اتفاق می افتد.

در چنین شرایطی بهترین روش استفاده از سایت های تبدیل pdf به اکسل آنلاین می باشد. در صورتی که با استفاده از این روش هم مشکل تبدیل pdf به excel بدون بهم ریختگی رفع نشد، می توانید از نرم افزار اندروید برای این کار استفاده کنید که توضیحات لازم در این مورد را در قسمت بالا داده ایم.

اگر می خواهید بدانید تابع FIND و SEARCH در اکسل چه کاربردی دارند و چگونه باید از آن ها استفاده کرد، مقاله سرچ در اکسل را مطالعه کنید.

تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی

یکی از بهترین روش ها برای تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی استفاده از google docs می باشد. برای این کار شما می توانید وارد گوگل درایو خود شوید و با استفاده از حساب کاربری خود از آن استفاده کنید.

پس از ورود به گوگل درایو، فایل مورد نظر خود را در آن می توانید آپلود کنید. بعد از آپلود فایل روی آن کلیک راست کرده و از بین گزینه های موجود گزینه Open With و سپس Google Docs را انتخاب نمایید. در اینجا کار تمام است و شما تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی انجام داده اید.

اگر می خواهید با نحوه اضافه کردن چند ردیف یا ستون در موقعیت های مختلف آشنا شوید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله اضافه کردن ستون و ردیف در اکسل می باشد.

تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگیتبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی
تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی

تبدیل جداول PDF به اکسل

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید زمانی است که فایل پی دی اف شما دارای جدول، عکس اسکن شده و فارسی می باشد که در این حالت کار شما کمی سخت تر می شود.

روش ها و سایت های مختلفی برای تبدیل جداول PDF به اکسل وجود دارد اما با توجه به تجربیات کاربران هیچ کدام از این روش ها نتیجه مطلوبی نداشتند.

یکی از بهترین روش ها برای تبدیل جداول PDF به اکسل استفاده از نرم افزار Foxit می باشد. برای این کار ابتدا باید جدید ترین ورژن نرم افزار Foxit Pdf Editor دانلود کرده و سپس آن را اجرا کنید.

فایل مورد نظر را وارد کرده و وارد تب Convert بروید و Recognized Text گزینه Current File را انتخاب نمایید. شاید کمی این کار زمان ببرد و در آخر می توانید متن را کپی کنید و متن کپی شده را به نرم افزار اکسل انتقال دهید.

جمع بندی

تبدیل pdf به اکسل و اکسل به pdf یکی از چالش هایی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری سایت ها و نرم افزار های مختلفی برای این کار وجود دارد و شما به راحتی می توانید با استفاده از آموزش ۳ روش ساده تبدیل PDF به اکسل (با هر زبانی) که در این مقاله ارائه داده این با بهترین روش ها برای تبدیل پی دی اف به اکسل آشنا شوید.

اگر هر گونه سوالی در رابطه با تبدیل فایل pdf به اکسل دارید می توانید آن را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذراید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

بهترین سایت آنلاین تبدیل پی دی اف به اکسل چیست؟

سایت های بسیار زیادی برای تبدیل پی دی اف به اکسل آنلاین رایگان وجود دارد که از بین آن ها می توان به سایت Smallpdf ، سایت Ilovepdf و سایت Simply PDF اشاره کرد که کار با این سایت ها بسیار ساده و رایگان می باشد.

بهترین نرم افزار تبدیل پی دی اف به اکسل چیست؟

همانطور که در مقاله توضیح دادیم نرم افزارهای مختلفی برای تبدیل فایل پی دی اف به اکسل وجود دارد که در مقاله به طور کامل به معرفی آن ها پرداخته ایم و شما می توانید با استفاده از آن ها به تبدیل پی دی اف به اکسل بدون بهم ریختگی بپردازید.

تبدیل جداول PDF به اکسل چگونه انجام می شود؟

یکی از بهترین روش ها برای تبدیل جداول PDF به اکسل، استفاده از نرم افزار Foxit که نحوه کار با آن بسیار ساده است و می توانید با توجه به مراحلی که در مقاله توضیح داده شده است، تبدیل جداول PDF به اکسل را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهید.