دوره آموزش قرارداد نویسی یکی از دوره های آموزشگاه آریا تهران که بهترین آموزشگاه در حوزه آموزش قرارداد نویسی می باشد برگزار می شود. دوره قرارداد نویسی در مجتمع فنی آریا تهران توسط بهترین اساتید ارائه می شود و شما می توانید در انتهای دوره مدرک فنی حرفه ای نیز دریافت کنید. با ما تا انتها همراه باشید تا با اصول قرارداد نویسی جامع و کامل و قرارداد نویسی چیست آشنا شویم.

آموزش قرارداد نویسی
آموزش قرارداد نویسی

آموزش قرارداد نویسی

به احتمال خیلی زیاد می دانید که قرار داد نویسی یک مهارت مهم و حساسی است که سرنوشت اشخاص و شرکت ها را می تواند تعیین کند. برای اینکه بتوانیم یک قرار داد بی نقص بنویسیم باید با اصول نوشتن قرارداد به صورت کامل آشنا باشیم و به باید ها و نباید های قرارداد نویسی توجه داشته باشیم.

یادگیری نحوه نوشتن قرارداد بخش مهمی از داشتن یک تجارت است. قرارداد یک توافق نامه الزام آور قانونی بین دو یا چند طرف است که مبادله ارزش، معمولاً فروش کالا یا خدمات را وارد می کند. تعهدات و مسئولیت‌های همه طرف‌ها را مشخص می‌کند و آنها را نسبت به توافق اولیه پاسخگو می‌داند. قرارداد بخش مهمی از هر معامله تجاری است زیرا شرایط معامله را قفل می کند و در صورت عدم رعایت شرایط از هر دو طرف محافظت می کند.

در آموزشگاه آریا تهران دوره قرارداد نویسی به صورت حرفه ای توسط بهترین اساتید برگزار می شود که در این دوره به صورت صفر تا صد قرارداد نویسی به شما آموزش داده می شود. در این دوره آموزش قراردادنویسی املاک نیز به صورت کامل برای شما ارائه می شود.

اگر می خواهید با نحوه قرارداد نویسی برای طراحی سایت آشنا شوید و فایل رایگان آن را دریافت کنید به صفحه نمونه قرارداد طراحی سایت مراجعه کنید.

آموزش اصول قرارداد نویسی

قبل از آموزش اصول قراردادنویسی و تنظیم آن، بهتر است در نظر بگیرید که آیا معامله حتی نیاز به قرارداد دارد یا خیر. پیشنهاد می شود عوامل زیر را در نظر بگیرید:

آیا این معامله شامل خرید، اجاره یا اجاره کالاهایی مانند ماشین یا خانه می شود؟
آیا این معامله شامل استخدام کارمند جدید یا وارد شدن به یک شراکت می شود؟
آیا مبادله شامل فروش دارایی های معنوی مانند برنامه کامپیوتری یا کتاب می شود؟
آیا خریدار با پرداخت هزینه خدمات ارائه شده موافقت می کند، مانند استخدام یک خدمه ساخت و ساز برای یک پروژه بزرگ یا یک خدمه نظافت که چندین بار در هفته می آیند؟

هر یک از این موقعیت‌ها و بسیاری موارد دیگر، مستلزم استفاده از یک قرارداد برای اطمینان از درک همه طرف‌ها از نقش‌ها و مسئولیت‌های خود هستند. به یاد داشته باشید، توافق دست دادن بین دو طرف، حتی دوستان نزدیک یا خانواده، معمولاً در دادگاه در صورتی که اختلافی پیش بیاید یا هر یک از طرفین قرارداد خود را از دست بدهند، قابل اجرا نخواهد بود. در ادامه مراحل اصول قرارداد نویسی را برای شما شرح خواهیم داد.

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد قرارداد و ویژگی های آن مقاله قرارداد کار چیست را مطالعه نمایید.

گام اول: هر یادداشتی از بحث با طرف های دیگر در مورد جزئیات معامله را مرور کنید. در صورت نیاز، برای اطمینان از وضوح بین همه، سؤال بپرسید.

گام دوم: یک نوع قرارداد را انتخاب کنید و شروع به تهیه پیش نویس توافق کنید. نام هر یک از طرفین را در پاراگراف مقدماتی و همچنین اطلاعات تماس همه طرف های درگیر را درج کنید. حتما تاریخ شروع قرارداد و زمان انقضای آن را نیز ذکر کنید.

گام سوم: در مرحله بعد، فهرست دقیقی از هر اصطلاح و تعاریف کلیدی که در سراسر قرارداد ظاهر می شود را اضافه کنید. این به جلوگیری از هرگونه ابهام کمک می کند.

گام چهارم: محدوده کامل کار مربوط به معامله تجاری را تعریف کنید. با موارد قابل تحویل شروع کنید، سپس در مورد نقش ها و مسئولیت های هر یک از طرفین بحث کنید. این شامل هر کالا یا خدماتی است که فروشنده باید ارائه دهد و هر گونه پرداختی که خریداران باید انجام دهند. نیازی به استفاده از قوانین قانونی نیست زبان را ساده، مختصر و قابل فهم نگه دارید. این به کاهش ابهام و تفسیر نادرست کمک می کند. با این حال، به یاد داشته باشید که تا حد امکان جزئیات را ارائه دهید.

گام پنجم: شرایط پرداخت را مشخص کنید. جزئیات مربوط به زمان پرداخت و نحوه پرداخت را درج کنید. مطمئن شوید که برنامه زمان‌بندی پروژه را نیز شامل می‌شود که به وضوح هر مهلتی را برای همه طرف‌ها مشخص می‌کند.

گام ششم: جزئیاتی در مورد شرایط حفاظتی قرارداد ارائه دهید، از جمله اینکه اگر طرفین قرارداد را نقض کنند چه اتفاقی می افتد. همچنین اظهارات مسئولیت، محرمانه بودن، اختلاف، فسخ و مالکیت را در صورت اعمال در این بخش درج کنید.

گام هفتم: به هر یک از طرفین زمان بدهید تا قرارداد را بررسی کنند و در مورد شرایط مذاکره کنند. مطمئن شوید که همه با جزئیات احساس راحتی می کنند و هر تعهد و انتظاری را درک می کنند. به بازنگری قرارداد هر چند بار که لازم است برای درست کردن آن ادامه دهید.

گام هشتم: هنگامی که همه طرفین با شرایط قرارداد موافقت کردند، نماینده مجاز هر یک از طرفین باید قرارداد را امضا کرده و تاریخ آن را امضا کند. امضاها قرارداد را از نظر قانونی لازم الاجرا می کند.

کسب مدرکی با اعتبار بین المللی می تواند به شما کمک کند که در هر جای دنیا که هستید نگرانی از بابت پیدا کردن شغل و شروع کسب و کار نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب مدرک بین المللی مقاله صدور مدرک بین المللی را مطالعه نمایید.

کلاس اصول قراردادنویسی
کلاس اصول قراردادنویسی

کلاس اصول قراردادنویسی

دوره قرارداد نویسی در مجتمع آریا تهران به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شود. همه مطالبی که در دوره اصول قراردادنویسی مطابق با سر فصل های تعیین شده ارائه می شوند در کلاس های عمومی و خصوصی یکسان می باشد و از نظر محتوا هیچ تفاوتی ندارند. لازم به ذکر است در کلاس های خصوصی فرصت بیشتری برای پرسش و پاسخ به دلیل محدودیت در تعداد شرکت کننده ها وجو دارد.

در این کلاس ها جزوه قرارداد نویسی که توسط بهترین اساتید تهیه شده است در اختیار شما قرار می گیرد و بهترین کتاب اصول قرارداد نویسی به شما معرفی می شود. همچنین می توانید از طریق سایت آریا تهران به دانلود کتاب قرارداد نویسی و دانلود رایگان آموزش جامع قراردادنویسی اقدام کنید.

اگر قصد دارید در مورد امور اداری بیشتر اطلاعات کسب کنید پیشنهاد می کنیم به صفحه لیست دوره های آموزشی اداری آریا تهران مراجعه کنید.

قیمت دوره آموزش قرارداد نویسی

همان طور که ذکر شد کارگاه اصول قراردادنویسی به صورت خصوصی و عموی برگزار می شود و هزینه دوره اموزش نوشتن قرارداد بستگی به خصوصی و عمومی بودن دوره دارد. با شرکت در این دوره و پرداخت شهریه مقرون به مصرفه می توانید صفر تا صد قرارداد نویسی را یاد بگیرید. همچنین در صورت نیاز به رفع اشکال جلسات بیشتری را می توانید با استاد مربوطه رزرو کنید.

مدرک دوره آموزش قرارداد نویسی

یکی از ویژگی های مهم دوره قرارداد نویسی آموزشگاه آریا تهران این می باشد که شرکت کننده ها در انتهای دوره میتوانند مدرک داخلی و مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد و مزایای مدرک فنی و حرفه ای پیشنهاد می کنیم مقاله مدرک فنی حرفه ای مجتمع آریا تهران را مطالعه کنید.

سرفصل های قرارداد نویسی

سرفصل هایی که در دوره قرارداد نویسی آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه در حوزه دوره آموزش قرارداد نویسی، ارائه می شود توسط برترین اساتید کشور و مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای و مشابه با دوره قراردادنویسی دانشگاه تهران می باشد برای شما عزیزان ارائه می شود.

سرفصل های قرارداد نویسی این دوره شامل موارد زیر می باشد:

دوره رایگان قرارداد نویسی

در آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه دوره ها به صورت حضوری برگزار می شوند می توانید از دوره رایگان و غیرحضوری اصول قرارداد نویسی نیز بهره مند شوید. برای اینکه بتوانید اصول قرارداد نویسی را به صورت آنلاین آموزش ببینید می توانید به سایت یوتیوب مراجعه کرده و فیلم های آموزشی رایگان و حرفه ای را مشاهده کنید.

فیلم دوره قرارداد نویسی 

اساتید آریا تهران قصد دارند برای علاقه مندان در حوزه قراد نویسی فیلم دوره قرارداد نویسی را به صورت دوره رایگان و غیرحضوری اصول قرارداد نویسی برای شما آماده کنند. در صورت تمایل به این آموزش آن را در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید در اسرع وقت آن را تهیه و در سایت آریا تهران بارگذاری کنند.

سوالات متداول
بهترین دوره آموزش اصول قراد نویسی چیست؟

در آموزشگاه آریا تهران که معتبرترین آموزشگاه می باشد، دوره قرارداد نویسی به صورت حرفه ای توسط بهترین اساتید کشور برگزار می شود که در این دوره به صورت صفر تا صد قرارداد نویسی به شما عزیزان آموزش داده می شود.

سرفصل های دوره آموزش اصول قراد نویسی آریا تهران چیست؟

سرفصل هایی که در دوره قرارداد نویسی آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه در حوزه دوره آموزش قرارداد نویسی، ارائه می شود توسط برترین اساتید کشور که مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای می باشد برای شما علاقه مندان ارائه می شود.

قرارداد نویسی چیست؟

قرارداد یک توافق نامه الزام آور قانونی بین دو یا چند طرف است که مبادله ارزش، معمولاً فروش کالا یا خدمات را وارد می کند. تعهدات و مسئولیت‌های همه طرف‌ها را مشخص می‌کند و آنها را نسبت به توافق اولیه پاسخگو می‌داند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش قرارداد نویسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.