آموزش سوهان کشی ناخن

آموزش کاشت ناخن و سوهان کشی ناخن از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که یکی از روش های زیبایی ناخن ها به شمار می رود. به همین دلیل امروز در این مقاله با آموزش سوهان کشی ناخن به روش صحیح و اصولی همراه شما هستیم. اموزش سوهان کشی اصولی ناخن یکی از سوالاتی […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آموزش کاشت ناخن و سوهان کشی ناخن از جمله پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که یکی از روش های زیبایی ناخن ها به شمار می رود. به همین دلیل امروز در این مقاله با آموزش سوهان کشی ناخن به روش صحیح و اصولی همراه شما هستیم.

اموزش سوهان کشی اصولی ناخن
اموزش سوهان کشی اصولی ناخن

اموزش سوهان کشی اصولی ناخن

یکی از سوالاتی که توسط بسیاری از افراد پرسیده می شود این است که طریقه ی سوهان کشیدن ناخن چگونه است؟

همانطور که می دانید سوهان کشی ناخن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید فرم دلخواه را به ناخن های خود بدهید و زیبایی آن را چند برابر کنید اما نحوه صحیح سوهان کشی بسیار مهم است و در صورتی که به درستی سوهان کشی انجام نشود ممکن است به ناخن های شما آسیب وارد شود.

برای سوهان کشی ناخن ابتدا دست ها را با آب و صابون بشویید تا هیچ اثری از آلودگی در زیر ناخن ها نماند. سپس ناخن ها را با یک حوله تمیز خشک کنید تا ناخن های شما مرطوب نباشد چرا که مرطوب بودن ناخن ها در هنگام سوهان کشی باعث آسیب به آن ها می شود.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری مهارت کاشت ناخن از مبتدی تا پیشرفته، به صورت تخصصی و کاملا کاربردی و دریافت مدرک فنی حرفه ای، به صفحه آموزش کاشت ناخن مراجعه کنید.

در مرحله بعد از اموزش سوهان کشی ناخن، به اندازه دلخواه ناخن ها را کوتاه کنید، به طوری که همه ناخن ها قبل از سوهان کشیدن اندازه یکسانی داشته باشند.

حال نوبت آن است که ابزار مناسب کار خود را انتخاب کنید. انتخاب سوهان مناسب یکی از مهم ترین مراحل اموزش سوهان کشی اصولی ناخن می باشد که نباید از آن غافل شوید.

بهتر است از سوهان های فلزی استفاده نکنید چرا که باعث آسیب به ناخن ها می شود. لاذم به ذکر است که بهترین سوهان برای ناخن های طبیعی، سوهان شماره ۲۲۰ تا ۳۰۰ می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با آموزش انواع سوهان کشی ناخن آشنا کنیم.

فیلم آموزش سوهان کشی ناخن

اگر به دنبال دانلود اموزش سوهان کشی ناخن هستید و می خواهید نحوه ی سوهان کشیدن ناخن را به صورت تصویری مشاهده کنید، باید به شما بگوییم که به زودی در این مکان فیلم آموزشی سوهان کشی ناخن قرار خواهد گرفت. در فیلم اموزش سوهان کشی ناخن، شما می توانید مرحله به مرحله و جزء به جزء مراحل سوهان کشی ناخن را یاد بگیرید.

علاوه بر این برای اموزش سوهان کشی ناخن اپارات می توانید به سایت آپارات مراجعه کرده و فیلم های مرتبط با طریقه اصولی سوهان کشی ناخن را مشاهده کنید.

آموزش انواع سوهان کشی ناخن
آموزش انواع سوهان کشی ناخن

آموزش انواع سوهان کشی ناخن

بعد از انتخاب سوهان مناسب، نوبت آن است که فرم دلخواه ناخن خود را انتخاب کنید و سپس شروع به سوهان کشی کنید. همانطور که می دانید آموزش انواع سوهان کشی ناخن به آموزش سوهان کشی ناخن بادامی، گرد، مربعی، مربعی گرد، نوک تیز، بیضی و تابوتی تقسیم بندی می شود که در ادامه قصد داریم نحوه ی سوهان کشیدن ناخن ها در انواع روش ها را به شما آموزش دهیم.

برای مشاهده جدیدترین و زیباترین مدل های طرح کاشت ناخن، به صفحه انواع مدل کاشت ناخن مراجعه کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن طبیعی

آموزش سوهان کشی ناخن طبیعی به این صورت می باشد که ابتدا باید سوهان را از کناره یا گوشه های ناخن به طرف مرکز نوک ناخن بکشید. نکته مهم در آموزش سوهان کشی ناخن طبیعی این است که این کار را در یک جهت انجام دهید.

در صورتی که سوهان کشی را در دو جهت مخالف رفت و برگشت انجام دهید، ناخن های شما آسیب می بینند. به همین دلیل بهتر است سوهان کشی ناخن را فقط در جهت رفت انجام دهید. حال این کار را تا زمانی ادامه دهید تا جایی که به فرم دلخواه برسید.

یکی دیگر از نکات مهم در آموزش سوهان کشی ناخن طبیعی این است که از سوهان برقی برای ناخن های طبیعی استفاده نکنید چرا که این کار باعث آسیب به ناخن ها می شود. علاوه بر این سوهان را نباید به سطح ناخن بکشید چرا که زبری آن باعث تخریب ناخن ها می شود. برای صاف کردن سطح ناخن بهتر است از بافر استفاده کنید.

اگر قصد دارید قبل از لمینت ناخن اطلاعات کاملی درمورد لمینت و فرق آن با کاشت و کاور ناخن بدست آورید، به صفحه لمینت ناخن چیست مراجعه کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن کاشت
آموزش سوهان کشی ناخن کاشت

آموزش سوهان کشی ناخن کاشت

برای سوهان کشی ناخن های کاشت شما می توانید از سوهان برقی نیز استفاده کنید چرا که سوهان برقی به ناخن های کاشت هیچ آسیبی نمی رساند.

در اولین مرحله از آموزش سوهان کشی ناخن کاشت، ابتدا باید ناخن ها را به اندازه دلخواه کوتاه کنید. برای این کار می توانید از ناخن گیر یا سوهان نیز استفاده کنید.

در این مرحله ناخن ها را نازک تر کنید. هنگام سوهان کشیدن بر روی ناخن ها ممکن است ظاهر ناخن از آنچه که فکر می کنید ضخیم تر باشد که این امر ممکن است ظاهر ناخن های شما را کمی زشت کند.

برای زیباتر کردن ظاهر ناخن ها بهتر است آن ها را با استفاده از سوهان یا ابزاری دیگر نازک تر کنید. در ادامه باید گریندر ناخن را مقداری مرطوب کنید تا ناخن هایتان به آرامی نازک شوند.

علاوه بر این می توانید از سوهان برای نازک کردن دستی ناخن های خود نیز استفاده کنید. حال سوهان یا گریندر را در قسمت بالای کاشت ناخن به کار بگیرید. سعی کنید در یک جهت کار کنید تا به ناخن آسیبی وارد نکنید.

در مقاله سوهان کشی ناخن، تمام نکات مهم سوهان کشی صحیح ناخن توضیح داده شده است.

در مرحله بعد اموزش سوهان کشی ناخن کاشت، می توانید بعد از نازک کردن ناخن ها برای بهتر شدن لبه های ناخن از سوهان استفاده کنید. به طور مثال اگر لکه های سفتی در کنار سطح یا لبه ناخن مشاهده کردید، می توانید برای نرم تر کردن این قسمت از سوهان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از سوهان فلزی یا سنگ سمباده برای سوهان کشیدن ناخن های کاشت بهترین کارایی را خواهد داشت. در مرحله بعد نوبت به فرم دهی ناخن ها می رسد که در ادامه به آموزش سوهان کشی انواع مدل ناخن پرداخته ایم.

فیلم آموزش سوهان کشی کاشت ناخن

در ادامه در این قسمت فیلم آموزش سوهان کشی کاشت ناخن قرار خواهد گرفت تا شما عزیزان بتوانید سوهان کشی کاشت ناخن را مرحله به مرحله به صورت تصویری مشاهده کنید.

در مقاله ژلیش ناخن چیست می توانید درمورد ژلیش که یکی از پرطرفدارترین مدل های کاشت ناخن می باشد اطلاعات کسب کنید.

اموزش سوهان کشی ناخن مربعی
اموزش سوهان کشی ناخن مربعی

اموزش سوهان کشی ناخن مربعی

بهترین روش برای شروع شکل دهی به ناخن ها، ناخن های مربعی می باشد. البته انتخاب نوع فرم ناخن کاملا بستگی به فرم دستان و انگشتان شما و همچنین سلیقه فردی دارد. در صورتی که نان های کوتاهی دارید، فرم ناخن مربعی ممکن است ناخن های شما را کوتاه تر نشان دهد.

برای اموزش سوهان کشی ناخن به شکل مربع، ابتدا باید سوهان را به طور موازی با ناخن بگیرید و سر ناخن را به طور کامل صاف کنید. سپس به سراغ کناره های ناخن بروید و آن ها را نیز صاف کنید.

باید بدانید که تنها تفاوت آموزش سوهان کشیدن ناخن مربعی با مربعی گرد، در مرحله آخر نیز می باشد. برای اینکه فرم ناخن ها را به صورت مربعی گرد در بیاورید باید در مرحله آخر تیزی رئوس مربع را بیشتر سوهان بکشید تا گرد شود.

اگر به دنبال بهترین مرکز کاشت ناخن در اطراف تهران هستید، به صفحه مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن بادامی

اموزش سوهان کشی ناخن بادامی یکی از پرطرفدارترین آموزش ها می باشد که این مدل ناخن توسط بسیاری از افراد معروف و سلبریتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فرم بادامی حالتی شبیه به بیضی شکل دارد و از آنجایی که نوک آن باریک تر است حالتی شبیه به بادام دارد. برای ایجاد فرم بادامی در ناخن ها ابتدا باید مرکز یا وسط ناخن را پیدا کرده و اطراف و کناره های ناخن را سوهان بکشید تا زمانی که نوک ناخن ها تیز شوند.

حال با استفاده از سوهان نوک ناخن ها را کمی صاف کنید تا گرد شود چرا که نوک ناخن در این روش باید گرد باشد نه تیز.

اموزش سوهان کشی ناخن نوک تیز

آموزش سوهان کشی ناخن تیز کاملا مشابه با آموزش فرم ناخن بادامی می باشد با این تفاوت که در مرحله آخر باید به قدری سوهان کشی را ادامه دهید تا نوک ناخن ها تا حد دلخواه تیز شوند. این فرم ناخن برای افرادی که ناخن های بلندی دارند گزینه مناسبی می باشند.

اگر می خواهید درمورد قیمت ژلیش ناخن و بهترین مرکز ژلیش ناخن اطلاعات کاملی بدست آورید، ییشنهاد می کنیم به صفحه مرکز ژلیش ناخن مراجعه کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن گرد
آموزش سوهان کشی ناخن گرد

آموزش سوهان کشی ناخن گرد

در این قسمت با اموزش سوهان کشی ناخن گرد همراه شما هستیم. همانطور که می دانید ناخن گرد فرمی کوتاه و طبیعی دارد که برای افرادی که انگشتان کوتاه و پهن دارند بسیار توصیه می شود چرا که این مدل ناخن ها را باریک و بلندتر نشان می دهد.

این مدل ناخن کوتاه نیاز به مراقبت چندانی ندارد و به همین دلیل برای خانم های شاغل توصیه می شود. برای اموزش سوهان کشیدن ناخن گرد ابتدا ناخن را به حالت مربعی در بیاورید و سپس با استفاده از یک سوهان از کناره های ناخن شروع کنید و سپس نوک ناخن ها را گرد کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن تابوتی

به این نوع فرم ناخن به دلیل شباهتی که به تابوت یا کفش بالرین ها دارد، بالرین یا تابوتی گفته می شود. این مدل ناخن برای افرادی مناسب است که دوست دارند انگشتان آن ها کشیده تر بنظر بیاید.

برای آموزش سوهان کشی ناخن تابوتی ابتدا باید مرکز یا وسط ناخن را پیدا کرده و سوهان کشی را از کناره های ناخن شروع کنید و در آخر نوک ناخن را به حالت مربعی در بیاورید.

اموزش سوهان کشی ناخن بیضی
اموزش سوهان کشی ناخن بیضی

اموزش سوهان کشی ناخن بیضی

مدل بیضی شکل برای انگشتان کوتاه و پهن و همینطور انگشتان بلند و کشیده پیشنهاد مناسبی می باشد. این فرم ناخن علاوه بر زیبایی که به ناخن های شما می بشد، باعث استحکام آن ها نیز می شود.

اموزش سوهان کشی ناخن بیضی شکل تقریبا مشابه ناخن بادامی شکل می باشد با این تفاوت که باید قسمت بالای ناخن کمی پهن تر سوهان کشیده شود. علاوه بر این یکی از نکات مهم در آموزش سوهان کشی ناخن بیضی و مربعی، کوتاه کردن قد ناخن ها می باشد.

اموزش سوهان کشی ناخن گلدونی

برای سوهان کشی ناخن گلدونی، ابتدا باید یک حالت مخروطی در ناخن ایجاد کنید اما توجه داشته باشید که نوک ناخن همانند نوک ناخن مربعی باید صاف باشد تا بتوانید آن را به حالت گلدانی دربیاورید.

حال یک سوهان بردارید و آن را در کنار دیواره ناخن قرار دهید و سپس به قدری بکشید تا هر دو طرف به سمت نوک ناخن حالت اریب مانند شوند.

در این مرحله از اموزش سوهان کشی ناخن گلدونی، سوهان را روی نوک ناخن قرار دهید و به صورت رفت و برگشتی سوهان بکشید تا نوک ناخن صاف شود. ناخن گلدانی به این صورت می باشد که از مرکز یا وسط ناخن به سمت نوک آن با یک شیب ملایم کم می شود.

بنابراین در ادامه سوهان کشی این نکته را در نظر داشته باشید که ضخامت کناره های ناخن و نوک آن را کم کنید.

آموزش سوهان کشیدن ناخن مستطیلی

آموزش سوهان کشیدن ناخن مستطیلی مشابه ناخن بادامی شکل می باشد با این تفاوت که در این نوع فرم ناخن باید با استفاده از سوهان گوشه های ناخن را تیز تر کنید تا به فرم دلخواه برسید.

اموزش سوهان کشی ناخن بعد از موادگذاری
اموزش سوهان کشی ناخن بعد از موادگذاری

اموزش سوهان کشی ناخن بعد از موادگذاری

در مرحله اول از آموزش سوهان کشی ناخن بعد از مواد گذاری، باید دورگیری ناخن انجام شود که این کار را باید با استفاده از سر سوهان استوانه ای انجام دهید.

بعد از اینکه مواد دور ناخن را مرتب کردید، در ادامه با استفاده از سر سوهان الماسی که حالتی مخروطی دارد، حجم مواد را کنترل کرده و فرم کلی به ناخن ها بدهید.

سپس در مرحله آخر از اموزش سوهان کشی ناخن بعد از موادگذاری، با استفاده از سوهان دستی شماره ۱۰۰ سر ناخن ها را فرم داده تا زمانی که به فرم دلخواه برسید. لاذم به ذکر است آموزش سوهان کشی در کاشت ناخن نیز به همین ترتیب می باشد.

آموزش سوهان کشی بعد از کاشت ناخن

یکی از آموزش های درخواستی کاربران آموزش سوهان کشی بعد از کاشت ناخن است. باید بگوییم که که مراحل اموزش سوهان کشی ناخن بعد کاشت کاملا مشابه با آموزش سوهان کشی بعد از مواد گذاری می باشد.

در این روش بعد از کاشت ناخن، دورگیری انجام می شود که این امر به مرتب سازی دور ناخن ها کمک می کند. در نهایت با استفاده از سوهان سوهان دستی شماره ۱۰۰، به ناخن ها فرم دلخواه داده می شود.

اموزش سوهان کشی ناخن با سوهان برقی

یکی از نکات مهم در اموزش سوهان کشی ناخن با سوهان برقی این است که به هیچ وجه نباید از سوهان برقی برای ناخن های طبیعی استفاده کنید چرا که باعث شکسته شدن و آسیب رساندن به ناخن های طبیعی می شود. از این سوهان فقط می توانید برای ناخن های کاشت استفاده کنید.

آموزش سوهان کشی ناخن با دستگاه
آموزش سوهان کشی ناخن با دستگاه

آموزش سوهان کشی ناخن با دستگاه

همانطور که گفتیم یکی از مراحل مهم در آموزش صحیح سوهان کشی ناخن، استفاده از سوهان مناسب با توجه به نوع ناخن ها، طبیعی یا مصنوعی می باشد که باید به آن توجه بسیاری داشته باشید. برای ناخن های طبیعی می توانید از همان سوهان های دستی معمولی شماره ۲۲۰ تا ۳۰۰ استفاده کنید و برای ناخن های کاشت می توانید از سوهان برقی شماره ۱۰۰ استفاده نمایید.

اموزش سوهان کشی ناخن در خانه

جالب است بدانید که شما با انجام مراحلی که در این مقاله توضیح داده شده است می توانید به راحتی در منزل سوهان کشی ناخن را بدون مراجعه به آموزشگاه های آرایشگری جهت اموزش سوهان کشی ناخن در خانه که برای شما هزینه اضافی و اتلاف وقت را در بر خواهد داشت انجام دهید.

اموزش سوهان کشی ناخن کوتاه

سوهان کشی ناخن های کوتاه بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده و وقت زیادی ندارد. ابتدا باید قد همه ناخن ها را یک اندازه کنید و سپس یک سوهان دستی مناسب بردارید و با توجه به مدلی که انتخاب کرده اید سوهان کشی را شروع کنید.

برای اموزش سوهان کشی ناخن کوتاه در مطالب فوق، فرم هایی که برای ناخن کوتاه مناسب می باشد و همینطور روش سوهان کشیدن ناخن برای هر مدل را توضیح داده ایم.

اموزش سوهان کشی ناخن پا
اموزش سوهان کشی ناخن پا

اموزش سوهان کشی ناخن پا

اموزش سوهان کشی ناخن پا همانند سوهان کشی ناخن های دست می باشد به این صورت که ابتدا پاها را تمیز با آب و صابون بشویید تا هیچ اثری از آلودگی و کثیفی در زیر ناخن ها نماند. سپس با یک حوله تمیز ناخن ها را خشک کرده و یک سوهان مناسب بردارید.

یکی از نکات مهم در آموزش سوهان کشیدن ناخن پا این است که از سوهان های فلزی استفاده نکنید. در نهایت فرم دلخواه ناخن را انتخاب کرده و به همان ترتیبی که برای هر روش گفته ایم سوهان کشی را انجام دهید.

آموزش کاشت ناخن بدون سوهان کشی

کاشت ناخن بدون سوهان کشی یکی از روش های کاشت ناخن می باشد که علاوه بر دوام پودری، زیبایی و شفافیت نیز به ناخن های شما هدیه می دهد.

برای آموزش کاشت ناخن بدون سوهان کشی، ابتدا بیس و سپس تیپ ناخن را آماده کنید. توجه داشه باشید که در آموزش کاشت ناخن بدون سوهان کشی، تمام نکات اصولی در رابطه با ناخن باید رعایت شود.

در ادامه بعد از چسباندن تیپ ناخن، آن را با استفاده از سوهان صاف کنید و سپس سطح ناخن را برای مواد گذاری آماده کنید و دیزاین را بر روی آن انجام دهید. حال ناخن برای موادگذاری آماده است و می توانید مابقی مراحل را انجام دهید.

اموزش سوهان کشی ناخن مصنوعی

در اموزش سوهان کشی ناخن مصنوعی پس از چسباندن ناخن، قد ناخن را با استفاده از ناخن گیر کوتاه کنید و سپس با استفاده از سوهان دستی، به ناخن فرم دهید که در مطالب بالا می توانید آموزش سوهان کشیدن ناخن را در فرم های دلخواه مشاهده کنید.

آموزش سوهان کشی دور ناخن

برای آموزش سوهان کشی دور ناخن بدون ایجاد زخم و هوا گرفتگی ناخن کاشت در ادامه با ما همراه باشید. ابتدا با استفاده از سرسوهان الماسی استوانه ای شکل سرگرد، حجم مواد را کنترل کنید و روی سطح ناخن را صاف کنید.

در قدم بعد با استفاده از سرسوهان شنی حالت استوانه ای، دورگیری ناخن را انجام دهید. در این مرحله به زاویه سرسوهان و جهت حرکت آن توجه داشته باشید. حال با استفاده از سرسوهان الماسی استوانه ای شکل، خط دورگیری را از بین ببرید.

جمع بندی

در این مقاله تمام نکات مربوط به آموزش کامل سوهان کشی ناخن، آموزش سوهان کشیدن ناخن کاشت، آموزش سوهان کشی قبل کاشت ناخن و بعد از کاشت ناخن توضیح داده شده است به همین دلیل پیشنهاد می کنیم مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

سوالات متداول

آموزش سوهان زدن ناخن به چه صورت می باشد؟

سوهان زدن ناخن ابتدا با شستن ناخن ها و خشک کردن آن ها شروع می شود. سپس باید سوهان مناسب انتخاب کنید و پس از انتخاب فرم مناسب ناخن سوهان کشی طبق مراحلی که گفته ایم شروع کنید.

اموزش سوهان کشی گرد چگونه است؟

برای سوهان کشی ناخن گرد ابتدا ناخن را به حالت مربعی در بیاورید و سپس با استفاده از یک سوهان از کناره های ناخن شروع کنید و سپس نوک ناخن ها را گرد کنید.

نحوه سوهان کشی در کاشت ناخن چگونه است؟

سوهان کشی در کاشت ناخن بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد به شرطی که نکاتی که در این مقاله توضیح داده شده است را رعایت کنید.