آموزش ترمیم ناخن

یکی از اقدامات بسیار مهم در زمینه کاشت ناخن، ترمیم ناخن می باشد که باید به صورت حرفه ای توسط شخص ناخن کار انجام شود. ترمیم ناخن در مدت زمان مشخص بعد از کاشت ناخن انجام می شود که در این مقاله قصد داریم صفر تا صد آموزش گام به گام ترمیم ناخن با شما […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از اقدامات بسیار مهم در زمینه کاشت ناخن، ترمیم ناخن می باشد که باید به صورت حرفه ای توسط شخص ناخن کار انجام شود. ترمیم ناخن در مدت زمان مشخص بعد از کاشت ناخن انجام می شود که در این مقاله قصد داریم صفر تا صد آموزش گام به گام ترمیم ناخن با شما صحبت کنیم.

ترمیم کاشت ناخن چیست

قبل از اینکه به سراغ مراحل اموزش ترمیم ناخن برویم، بد نیست کمی درمورد ترمیم کاشت ناخن با شما صحبت کنیم تا با مفهوم کلی آن آشنا شوید. معمولا بعد از کاشت ناخن، قد ناخن های طبیعی بلند شده و این امر باعث می شود که کاشت ناخن دیگر جلوه و زیبایی خود را از دست بدهید و نیاز به ترمیم پیدا کند.

همانطور که گفتیم ترمیم ناخن در مدت زمان مشخص بعد از کاشت ناخن توسط شخص ناخن کار انجام می شود که در این صورت ناخن کار وظیفه دارد به شما تاریخ مشخص ترمیم ناخن را اطلاع دهد و بابت آن پیگیری کند. برای مشاهده اموزش ترمیم ناخن کاشت در ادامه با ما همراه باشید.

برای مشاهده لیست کاملی از بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران، به صفحه مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید.

وسایل مورد نیاز در آموزش ترمیم ناخن

قبل از اینکه به سراغ اموزش ترمیم ناخن کاشته شده برویم، ابتدا باید وسایل مورد نیاز جهت ترمیم ناخن را آماده کنید.

  • سوهان برقی
  • سرسوهان مانیکور اشکی یا کاجی
  • سر سوهان الماسه مخروطی یا استوانه سرگرد
  • سرسوهان الماسه استوانه
  • سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر
  • سر سوهان کاغذی نرم
  • سوهان دستی
  • لیکوئید نیم چرب
  • پودر کاشت (رنگ کاشت مشتری)
  • ضدقارچ
  • پرایمر
  • قلم کاشت با پودر

برای مشاهده جدیدترین مدل ها و طرح های کاشت ناخن به صفحه انواع مدل کاشت ناخن مراجعه کنید.

آموزش ترمیم کاشت ناخن
آموزش ترمیم کاشت ناخن

آموزش ترمیم کاشت ناخن

اولین مرحله از آموزش ترمیم کاشت ناخن، مربوط به کوتاه کردن قد ناخن ها می شود. در صورتی که روی ناخن مشتری لاک باشد، باید ابتدا آن را با استفاده از یک پنبه و استون به طور کامل پاک کنید به طوری که هیچ اثری از لاک باقی نماند.

در مرحله بعد آموزش ترمیم ناخن کاشت، با استفاده از یک سر سوهان الماسی استوانه ای یا استوانه سرگرد، قد ناخن ها را کوتاه کنید. برای این کار سوهان را به صورت عمود بر ناخن قرار دهید و سپس با کمی فشار در جهت حرکت سوهان قد ناخن را کوتاه کنید.

آموزش کاشت و ترمیم ناخن یکی پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که در مقاله دوره کاشت ناخن، درمورد هزینه دوره و مباحث یادگیری دوره توضیح داده ایم.

یکی از نکات بسیار مهم در آموزش ترمیم ناخن این است که قد ناخن ها را خیلی کوتاه نکنید، چرا که این امر باعث می شود که هنگام سوهان کشی قد ناخن بسیار کوتاه شود و زیبایی خاصی نداشته باشد.

یکی دیگر از نکات مهمی که نباید از آن غافل شوید این است که، در صورتی که مشتری قصد تغییر فرم ناخن به مدل گلدانی یا نوک تیز را دارد، بهتر است قد ناخن ها بلند تر از قد دلخواه مشتری باشد.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری مهارت کاشت ناخن از مبتدی تا پیشرفته، به صورت تخصصی ویژه بازار کار و دریافت مدرک فنی حرفه ای، به صفحه آموزش کاشت ناخن مراجعه کنید.

آموزش ترمیم کاشت ناخن با ژل

در مرحله دوم آموزش ترمیم ناخن، باید به نازک کردن مواد کاشت ناخن بپردازید. در صورتی که ناخن مشتری دارای لاک ژل می باشد باید با استفاده از یک سر سوهان الماسه مخروطی شکل، ژلیش روی ناخن را از بین ببرید.

توجه داشته باشید که در این مرحله از اموزش ترمیم ناخن ژل، جهت حرکت سر سوهان باید از سمت ریشه به طرف پایین باشد و برای از بین بردن ژلیش گوشه های ناخن باید به صورت گرد باشد.

بعد از پاک کردن ژل، با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه ای سرگرد، حجم مواد کاشت روی ناخن را کنترل کنید. بهتر است در این مرحله حجم مواد خیلی نازک یا خیلی ضخیم نباشد.

یکی از نکات مهم دیگر در آموزش ترمیم ناخن با ژل این است که هنگام نازک کردن مواد سعی کنید سوهان را زیاد فشار ندهید و در یک نقطه ثابت بمانید. این امر باعث داغ شدن ناخن مشتری می شود و علاوه بر این حس خوبی را به او انتقال نمی دهد.

در مرحله بعد به سراغ آموزش ترمیم ناخن هوا گرفته می رویم.

برای آشنایی با طریقه صحیح سوهان کشی ناخن، مقاله آموزش سوهان کشی ناخن را مطالعه کنید.

آموزش ترمیم ناخن هوا گرفته
آموزش ترمیم ناخن هوا گرفته

آموزش ترمیم ناخن هوا گرفته

در این مرحله از آموزش ترمیم ناخن هوا گرفته، باید هواگیری کاشت ناخن را انجام دهید. در صورتی که کاشت ناخن به صورت اصولی و حرفه ای انجام شده باشد و همینطور مشتری به درستی از ناخن مراقبت کند، نیازی به هواگیری ناخن نمی باشد چرا که در این صورت ناخن هوا نمی گیرد.

اگر به هر دلیلی ناخن مشتری شما نیاز به هواگیری داشته باشد، باید قبلا از مواد گذاری این کار را انجام دهید. برای این کار ابتدا یک سر سوهان الماه مخروطی یا سر سوهان الماسه استوانه گرد بردارید و سپس به قسمت هوا گرفته با نوک سر سوهان ضربه بزنید.

بهتر است از سر سوهان الماسه استوانه برای هواگیری استفاده نکنید چرا که این نوع سوهان به دلیل داشتن لبه تیز ممکن است به صدف ناخن آسیب وارد کند.

آموزش ترمیم کاشت ناخن هلویی

حال در مرحله چهارم از آموزش ترمیم کاشت ناخن هلویی، اقدامات زیر سازی را باید انجام دهید. اولین مرحله در زیرسازی، مانیکور خشک می باشد. در این مرحله زن پوست های دور ناخن را به سمت عقب بدهید و سپس با یک سر سوهان مانیکور کاجی شکل یا اشکی، کوتیکول های روی ناخن را جدا کنید.

در ادامه با استفاده از نیپر پوست های اضافی دور ناخن را ببرید و در پایان مانیکور خشک، توسط سر سوهان کاغذی نرم، سطح ناخن را بخراشید.

این نکته را به خاطر بسپارید که در این مرحله هدف شما خراشیدن سطح ناخن است و در صورتی که فشار زیاد وارد کنید، کراتین صدف ناخن آسیب می بیند. در ادامه با استفاده از یک سوهان دستی می توانید به ناخن فرم دلخواه بدهید.

آموزش مواد گذاری ترمیم ناخن
آموزش مواد گذاری ترمیم ناخن

آموزش مواد گذاری ترمیم ناخن

در این مرحله از آموزش مواد گذاری ترمیم ناخن، ابتدا بر روی سطح ناخن ضد قارچ بزنید و سپس برای شروع مواد گذاری روی سطح صدف ناخن، پرایمر بزنید و مواد گذاری را از خط ترمیم ناخن شروع کنید.

خط ترمیم درواقع همان خطی است که ناخن رشد می کند و مواد کاشت ناخن از آن خط شروع می شود. در ادامه باید بگوییم که مواد گذاری ترمیم هیچ تفاوتی با مواد گذاری کاشت ناخن و می توانید همان مراحل را طی کنید.

آموزش ترمیم ناخن در منزل

در آخرین مرحله از آموزش صفر تا صد ترمیم ناخن، پس از خشک شدن مواد، سوهان کشی را شروع کنید.

برای اینکار ابتدا یک سر سوهان الماسه استوانه سرگرد بردارید و ناهمواری هایی که پس از مواد گذاری ایجاد می شود را از بین ببرید. لاذم به ذکر است که در صورتی که مرحله موادگذاری ناخن به درستی انجام شده باشد نیازی به انجام این مرحله ندارید.

حال در این مرحله از آموزش ترمیم کاشت ناخن در منزل، با استفاده از سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر، دورگیری ناخن را انجام دهید و دور ناخن را مرتب کنید. در ادامه با استفاده از سر سوهان الماسه استوانه ای شکل، فرم ناخن را با توجه به سلیقه مشتری درست کرده و رد سوهان دورگیر را پاک کنید.

در این مرحله می توانید از یک سوهان دستی برای فرم دهی نهایی ناخن با توجه به نظر مشتری استفاده کنید. در آخر می توانید از طریق سر سوهان کاغذی نرم، ناهمواری ها روی سطح ناخن را پاک کنید و علاوه بر این رد سوهان الماسه را از بین ببرید.

درنهایت در صورتی که مشتری تمایل به زدن ژل داشته باشد می توانید توسط بافر سطح روی ناخن را صاف کرده و بعد از آن لاک بزنید و بعد از خشک شدن لاک دور ناخن را با روغن کوتیکول چرب کنید. اگر به دنبال ویدیو آموزش ترمیم ناخن هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم آموزش ترمیم ناخن کاشته شده

تا به اینجای مقاله با طرز ترمیم ناخن آشنا شدید و متوجه شدید که ترمیم ناخن باید به صورت اصولی و توسط یک متخصص کار انجام شود تا نتیجه بهتری از کار بگیرید. حال درمورد ترمیم ناخن فیلم و برای مشاهده آموزش تصویری ترمیم ناخن کاشت شده باید بگوییم که در این بخش به زودی فیلم آموزش ترمیم ناخن قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این برای اموزش ترمیم ناخن اپارات به صورت تصویری می توانید به سایت آپارات مراجعه کرده و فیلم آموزشی مربوط به ترمیم ناخن کاشت شده را مشاهده کنید.

آموزش ترمیم ناخن با پودر

یکی از بهترین روش های ترمیم ناخن با استفاده از پودر می باشد که در ادامه به آموزش ترمیم ناخن پودری خواهیم پرداخت. در این روش با استفاده از پودر ناخن ترمیم ناخن انجام می شود.

آموزش ترمیم ناخن پا
آموزش ترمیم ناخن پا

آموزش ترمیم ناخن پا

ناخن های پا نیز مانند ناخن های دست قابل ترمیم است و فقط در شرایطی که ناخن ضربه دیده باشد پاک شده و پس از بررسی های لازم مجددا کاشت ناخن پا انجام می شود. اگر به دنبال آموزش ترمیم کاشت ناخن پا هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

برای اموزش ترمیم ناخن پا باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا توسط یک سر سوهان الماسه قد ناخن ها را کوتاه کنید و در صورتی که روی ناخن مشتری از لاک ژلیش استفاده شده است، از طریق سرسوهان الماسه استوانه سرگرد و یا سرسوهان الماسه مخروطی ژلیش روی ناخن ها را بتراشید.

حال در این مرحله مواد روی ناخن را توسط سر سوهان الماسه استوانه ای سرگرد نازک کرده و در صورتی که ناخن دچار هواگیری شده، هواگیری ناخن کاشت را برطرف کنید. حال نوبت به پدیکور خشک ناخن می رسد که برای این کار باید کوتیکول ها را از روی صدف ناخن جدا کرده و پوست های اضافه را از بین ببرید.

حال آن قسمت از ناخن که بلند شده است را کوتاه کرده و فرم ناخن را اصطلاح کنید. روی ناخن ضد قارچ بزنید پس از آغشته کردن به پرایمر، می توانید مواد گذاری را شروع کنید. در نهایت مراحل سوهان کشی را طبق سوهان کشی کاشت ناخن انجام دهید.

آموزش ترمیم ناخن در خانه

اگر از خود می پرسید که آیا می توانیم برای آموزش ترمیم ناخن خودم، از مطالبی که در این آموزش گفته شده است کمک بگیرم یا خیر باید بگوییم که این مطالب آموزشی درواقع یک نوع اموزش ترمیم ناخن در خانه برای خانم هایی که قصد دارند ترمیم ناخن را در خانه خودشان انجام دهند می باشد.

از طرفی دیگر این روزها با شیوع بیماری های مختلف مانند کرونه افراد تمایل به دریافت خدمات در منزل دارند و به همین خاطر بسیاری از سایت ها سعی کرده اند تا بتوانند خدمات آرایشگاهی را در منزل ارائه دهند تا افراد بتواند راحت تر خدمات زیبایی خود را انجام دهند. خبر خوب این است که شما می توانید بسیاری از خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن، ریمو ناخن، لمینت ناخن و ژلیش ناخن و… را در منزل خود به راحتی دریافت کنید.

علاوه بر این بسیاری از سایت ها پکیج اموزش ترمیم ناخن در خانه را برای مشتریان فراهم کرده اند تا مشتریان بتوانند خودشان این کار را به راحتی در منزل برای خود انجام دهند. این امر باعث شده است که خیلی از افراد دیگر نگرانی بابت ترمیم یا کاشت ناخن نداشته باشند.

در ادامه با اموزش ترمیم شکستگی ناخن همراه شما هستیم.

آموزش ترمیم ناخن شکسته
آموزش ترمیم ناخن شکسته

آموزش ترمیم ناخن شکسته

همانطور که می دانید دلایل مختلفی باعث شکسته شدن ناخن می شود که در این قسمت از مقاله قصد داریم به اموزش ترمیم ناخن کاشت شکسته بپردازیم تا شما را با روش های ترمیم ناخن شکسته آشنا کنیم.

ترمیم ناخن شکسته با چای کیسه ای

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش ها برای ترمیم ناخن شکسته، استفاده از چای کیسه ای می باشد. برای این کار به یک کیسه چای خالی شده نیاز داریم. پس از اینکه چای درون کیسه را خالی کردید، کیسه را به اندازه شکستگی ناخن های خود برش داده به طوری که کیسه روی ناخن شکسته شده قرار بگیرد و حرکت نکند. در ادامه می توانید با استفاده از یک چسب، کیسه را به ناخن بچسبانید و توسط یک پولیش ناخن روی سطح آن را صاف کنید.

آموزش ترمیم ناخن شکسته با ژل ناخن

این روش برای ناخن های لب پر شده بسیار کاربرد دارد. برای این کار ابتدا سطح ناخن خود را با استفاده از پولیش صاف و یکدست کنید و سپس توسط محلول پاک کننده همه چربی ها و آلودگی های روی سطح ناخن را پاک کنید.

در این قسمت ناخن خود را توسط چسب مخصوص قالب گیری کرده و کمی از ژل را بر روی چسب بزنید و سپس چسب را از ناخن خود بکنید. این روش برای ناخن های ترک خورده بسیار مناسب می باشد.

با مراجعه به صفحه ژلیش ناخن چیست می توانید درمورد ژلیش ناخن که یکی از پرطرفدارترین مدل های کاشت محسوب می شود آشنا شوید.

آموزش ترمیم ناخن شکسته با دستمال کاغذی

این روش تفاوت چندانی با روش ترمیم ناخن با استفاده از چای کیسه ای ندارد فقط باید به جای چای کیسه ای از دستمال کاغذی استفاده کنید. علاوه بر این از این روش برای ترمیم ناخن جویده شده نیز استفاده می شود.

آموزش ترمیم ناخن شکسته با چسب شیشه ای

یکی دیگر از روش های ترمیم ناخن شکسته، استفاده از چسب شیشه ای می باشد. برای این کار کافیست با استفاده از مقداری چسب شیشه ای قوی محل شکسته را پر کنید. توجه داشته باشید برای اینکه بین ناخن و چسب شیشه ای حبابی ایجاد نشود، می توانید بعد از چسباندن آن با سطح ناخن خود فشار زیادی وارد کنید تا محل شکسته شده به خوبی پوشانده شود.

آموزش ترمیم ناخن شکسته با پودر

یکی از بهترین روش های ترمیم ناخن شکسته،روش کاشت پودر می باشد که در این روش با استفاده از چسب و پودر ناخن می توانید ناخن شکسته را ترمیم کنید.

اگر می خواهید بدانید پودر ناخن چیست درواقع باید بگوییم که این پودر نوعی پودر آکریلیک است که برای مانیکور شیب دار بسیار کاربرد دارد. در صورتی که می خواهید این کار را در منزل انجام دهید بهتر است از چسب با کیفیت و مخصوص شکستگی ناخن استفاده کنید.

اگر به دنبال بهترین مرکز ژلیش ناخن هستید، مقاله مرکز ژلیش ناخن را مطالعه کنید.

آموزش ترمیم ناخن شکسته با فرمر

استفاده از فرمر یکی دیگر از روش های ترمیم ناخن شکسته می باشد که در بسیاری از سالن های آرایشگاهی یا مراکز زیبایی انجام می شود اما همانطور که گفتیم بهترین روش ترمیم ناخن شکسته با کاشت پودر است که مورد تایید بسیاری از ناخن کارها می باشد. در مطالب بالا می توانید آموزش ترمیم ناخن کاشت پودر را مشاهده کنید.

اموزش ترمیم ناخن شکسته پا

روش هایی که برای ترمیم ناخن شکسته دست گفته شده نیز برای ترمیم ناخن شکسته پا نیز کاربرد دارد. به همین دلیل می توانید برای اموزش ترمیم ناخن شکسته پا از روش هایی که ذکر شده کمک بگیرید.

فیلم آموزش ترمیم ناخن شکسته

اگر به دنبال مشاهده آموزش تصویری ترمیم ناخن شکسته در این مطلب هستید، باید بدانید که به زودی در این مکان فیلم آموزش ترمیم ناخن شکسته قرار خواهد گرفت.

آموزش ترمیم ناخن با قالب
آموزش ترمیم ناخن با قالب

آموزش ترمیم ناخن با قالب

یکی از دیگر روش های ترمیم ناخن، استفاده از قالب می باشد که بسیاری از ناخن کارها برای مشتریان خود انجام می دهند. برای اموزش ترمیم کاشت ناخن با قالب در ادامه با ما همراه باشید.

در اموزش ترمیم ناخن با قالب شما می توانید با استفاده از قالب مواد را بر روی سطح ناخن مشتری پخش کرده و ترمیم ناخن را انجام دهید.

لاذم به ذکر است که برای اطمینان از کار بهتر است به یک مرکز تخصصی ناخن مراجعه کنید تا به بهترین و زیباترین شکل ممکن این کار را انجام دهید.

آموزش ترمیم لمینت ناخن
آموزش ترمیم لمینت ناخن

آموزش ترمیم لمینت ناخن

قبل از اینکه به آموزش ترمیم لمینت ناخن بپردازیم ابتدا باید ابزار و وسایل مورد نیاز این کار را تهیه کنید.

اگر می خواهید درمورد لمینت ناخن اطلاعات کامل و جامعی کسب کنید به صفحه لمینت ناخن چیست مراجعه کنید.

  • سوهان برقی
  • دستگاه UV
  • عقب زن نیپر
  • سوهان دستی
  • سرسوهان الماسه استوانه سرگرد
  • سرسوهان مانیکور اشکی
  • سرسوهان کاغذی نرم
  • ضد قارچ
  • بیس کات
  • لمینت ناخن (رابر بیس یا مونوژل)
  • روغن کوتیکول

در مرحله اول از آموزش ترمیم ناخن لمینت، در صورتی که روی ناخن مشتری از لاک ژل استفاده شده است، ابتدا باید از طریق یک سر سوهان الماسه استوانه سرگرد یا سرسوهان الماسه مخروطی، لاک ژل را از بین ببرید و سپس ضخامت لمینت را کم کرده و خط ترمیم را از بین ببرید.

مرحله بعد نوبت به زیر سازی می رسد که از مهم ترین مراحل ترمیم ناخن لمینت به شمار می آید. مانیکور خشک اولین مرحله از زیر سازی می باشد که باید به ترتیب مراحل زیر انجام شود.

ابتدا از طریق عقب زن پوست کوتیکول اطراف ناخن را به سمت عقب بزنید. فراموش نکنید که برای این کار باید فشار دست به صورت افقی باشد تا به صدف ناخن فشار زیادی وارد نشود.

حال از طریق سوهان برقی و سر سوهان مانیکور اشکی، کوتیکول روی صدف ناخن را جدا کنید. دقت کنید که سوهان کشی باید به یکن سمت باشد و در صورت نیاز به تغییر جهت، سوهان برقی را خاموش کنید و دور موتور را برعکس کنید.

در ادامه با استفاده از نیپر پوست اضافی دور ناخن را بگیرید. برای اینکار می توانید از قیچی مانیکور یا سر سوهان توپی مخصوص مانیکور نیز کمک بگیرید.

آموزش ترمیم لمینت ناخن در خانه بدون سوهان برقی

در این مرحله نوبت به خراش دادن سطح ناخن می رسد. برای این کار می توانید از یک سوهان دستی یا سر سوهان کاغذی نرم کمک بگیرید چرا که این کار سرعت شما را چند برابر می کند.

این کار به از بین بردن چربی های روی سطح ناخن و ایجاد خراش برای موادگذاری بهتر و همچنین دوام بیشتر لمینت کمک می کند اما توجه داشته باشید که فشار یا سوهان کشی بیش از اندازه باعث آسیب به کراتین صدف ناخن می شود.

در مرحله بعد با استفاده از سوهان دستی، فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید. در صورتی که تمایل دارید قد ناخن ها کوتاه باشد می توانید با سوهان دستی ناخن را کوتاه کرده و آن را فرم دهید.

آموزش ترمیم لمینت ناخن طبیعی

این مرحله از آموزش ترمیم لمینت ناخن طبیعی، مربوط به مواد گذاری می باشد که مشابه مراحل مواد گذاری لمینت ناخن می باشد. ابتدا بعد از پایان مراحل زیرسازی، روی سطح ناخن را با استفاده از فرچه گرد پاک کنید و سپس آن را به ضد قارچ آغشته کنید. حال یک لایه از بیس کات را روی ناخن زده و دست را به مدت ۶۰ ثانیه در دستگاه UV قرار دهید.

در موادگذاری ترمیم لمینت ناخن، تمرکز بیشتر بر روی قسمت ریشه ناخن می باشد. در این مرحله یک لایه نازک از مواد بردارید و مانند لاک بر روی ناخن بزنید و سپس دست را در دستگاه UV قرار دهید تا مواد خشک شود.

دفعه بعد حجم مواد بیشتری بردارید و روی ناخن بگذارید و شروع به فرم دهی مواد کنید. در پایان فرم دهی دست را درون دستگاه قرار داده تا خشک شود.

آموزش ترمیم ناخن با پلی ژل

در آموزش ترمیم ناخن پلی ژل ابتدا باید لاک ژلیش ناخن را با استفاده از سوهان سرگرد پاک کرده و در صورت نیاز هواگیری انجام دهید. در صورت تمایل می توانید قد ناخن ها را در همین مرحله کوتاه کنید. حال با استفاده از یک عقب زن، کوتیکول های ناخن را به عقب بزنید و با استفاده از سر سوهان توپی شنی زیر کوتیکول های دور ناخن را بازتر کنید.

در این مرحله از اموزش ترمیم ناخن پلی ژل، با یک نیتر کوتیکول ها را جدا کنید و سپس با استفاده از سر سوهان توپی ناخن را برای مواد گذاری آماده کنید. حال روی سطح ناخن را ضد قارچ بزنید و پس از زدن پرایمر روی آن بیس ژل بزنید و به مدت ۶۰ ثانیه در دستگاه UV قرار دهید. حال مقداری از پلی ژل را روی ناخن می گذرایم و ادامه مواد گذاری را انجام می دهیم.

اموزش ترمیم ناخن بیبی بومر

یکی از سوالات پرتکراری که توسط بسیاری از هنرجویان پرسیده می شود این است که ترمیم نان بیبی بومر چگونه است و چطور باید این کار را انجام دهید؟‌

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ترمیم کاشت ناخن بیبی بومر بسیار سخت و زمان بر است. یکی از نکات مهم در اموزش ترمیم ناخن بیبی بومر، این است که کاشت را ریمو کرده و مواد گذاری را مجددا از اول شروع کنیم. در صورت امکان می توانید مواد کاشت را با سوهان نازک تر کرده و مواد گذاری را انجام دهید.

جمع بندی

ترمیم کاشت ناخن یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه کاشت ناخن می باشد که باید به صورت حرفه ای و اصولی انجام شود. اگر شما هم به دنبال آموزش صفر تا صد ترمیم ناخن هستید، در این مقاله به طور کامل درمورد ترمیم ناخن کاشت شده توضیح داده ایم.

سوالات متداول

ترمیم کاشت ناخن چیست؟

معمولا بعد از کاشت ناخن، قد ناخن های طبیعی بلند شده و این امر باعث می شود که کاشت ناخن دیگر جلوه و زیبایی خود را از دست بدهید و نیاز به ترمیم پیدا کند.

ترمیم ناخن در خانه چگونه انجام می شود؟

امروزه با شیوع بیماری های مختلف بسیاری از مراکز آرایشگاهی سعی بر این دارند که خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن، ژلیش ناخن، ریمو ناخن و… را در منزل به مشتریان ارائه دهند.

ترمیم ناخن شکسته چگونه انجام می شود؟

برای ترمیم ناخن شکسته روش های مختلفی مانند ترمیم ناخن شکسته با پودر، قالب، چای کیسه ای و… وجود دارد که در این مقاله همه این روش ها توضیح داده شده است.