کاشت مژه والیوم

در عمل کاشت مژه، موهای مصنوعی به شکل حرفه ای طوری به مژه های طبیعی شما اضافه می شوند که حجم آنها را بیشتر می کنند و آنها را کاملا پرپشت تر نشان می دهند. کاشت مژه والیوم یا Volume یکی از انواع کاشت مژه است که در آن حجم زیادی از مژه مصنوعی به […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در عمل کاشت مژه، موهای مصنوعی به شکل حرفه ای طوری به مژه های طبیعی شما اضافه می شوند که حجم آنها را بیشتر می کنند و آنها را کاملا پرپشت تر نشان می دهند. کاشت مژه والیوم یا Volume یکی از انواع کاشت مژه است که در آن حجم زیادی از مژه مصنوعی به مژه های طبیعی شما اضافه می شود و کاملا آنها را پر نشان می دهد. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مژه والیوم علاقه مندید، در این مقاله انواع کاشت مژه والیوم و انواع مدل اکستنشن مژه والیوم را به همراه تفاوت اکستنشن مژه والیوم و اسپایکی شرح داده ایم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اگر به یادگیری اکستنشن مژه علاقه مندید به لینک آموزش اکستنشن مژه از پایه مراجعه کنید.

کاشت مژه والیوم

کاشت مژه والیوم یک تکنیک پیشرفته از اکستنشن مژه است که به شما امکان می‌ دهد مژه ‌های پر پشت و حجیم ‌تری داشته باشید. در این تکنیک، چند مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شوند، این باعث افزایش حجم و تراکم مژه ‌ها می‌ شود. به عبارت دیگر، به جای چسباندن یک مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی، در کاشت مژه والیوم چندین مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می‌ شوند.اگر به دنبال عکس اکستنشن مژه والیوم می باشید در این مقاله عکس های متنوعی را از این روش قرار داده ایم. برای مشاهده فیلم اکستنشن مژه والیوم به بالای همین صفحه مراجعه کنید.

برای آشنایی کامل با اکستنشن مژه اسپایکی به لینک اکستنشن مژه اسپایکی چیست مراجعه کنید.

این تکنیک به شما امکان می‌ دهد تا مژه‌ هایی با حجم و تراکم بالا و همچنین یک ظاهر طبیعی‌ تر داشته باشید. مژه‌ های مصنوعی که در این روش استفاده می‌ شوند، بسیار نرم و سبک هستند، به طوری که احساسی مشابه به مژه‌ های طبیعی ایجاد می‌ کنند. کاشت مژه والیوم به دلیل افزایش حجم و تراکم مژه‌ها و بهبود ظاهر چشمان، به ویژه برای افرادی که مژه ‌های نازک یا کم تعداد دارند، مورد توجه قرار گرفته است. کاشت مژه مگا والیوم انواع مختلفی دارد. در زیر انواع مدل کاشت مژه والیوم را معرفی می کنیم.

  • کاشت مژه والیوم گربه ای
  • کاشت مژه مگا والیوم گربه ای
  • کاشت مژه والیوم روسی
  • کاشت مژه والیوم اسپایکی
  • کاشت مژه والیوم سنجابی
  • کاشت مژه والیوم نچرال
  • کاشت مژه والیوم کلاسیک
  • کاشت مژه والیوم رنگی
  • کاشت مژه والیوم دو بعدی
  • کاشت مژه والیوم کوتاه
  • کاشت مژه والیوم پر

از طرفی می توانیم کاشت مژه را به دو نوع کاشت مژه دائم و کاشت مژه موقت تقسیم کنیم. تفاوت کاشت مژه موقت و دائم در این است که در کاشت مژه دائم گراف های موی مشتری از ناحیه مشخص با سوزن مخصوص به خط مژه پیوند زده می شود و در واقع این روش یک روش جراحی محسوب می شود که توسط متخصص انجام می شود.  اما در روش کاشت مژه موقت موی مصنوعی با چست مخصوص بین تارهای موی طبیعی مژه فرد چسبانده می شوند. از نظر زمان کاشت، هر دو روش کاشت مژه دائم و موقت بین ۲ تا ۳ ساعت زمان احتیاج دارند.

برای آشنایی با ابزار، وسایل و لوازم کاشت مژه به لینک لوازم کاشت مژه مراجعه کنید.

انواع-مدل-اکستنشن-مژه-والیوم
انواع-مدل-اکستنشن-مژه-والیوم

انواع مدل اکستنشن مژه والیوم

اکستنشن مژه والیوم نوعی از فرآیند زیبایی کاشت مژه می باشد که در آن روی هر مژه از فرد چند تار مژه مصنوعی نصب می شود تا تراکم مژه بیشتر شود. اکستنشن مژه والیوم انواع مختلفی دارد. از جمله انواع اکستنشن مژه والیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای آشنایی با اکستنشن مژه مدل کلاسیک به لینک اکستنشن مژه کلاسیک چیست مراجعه کنید.

  • اکستنشن مژه والیوم گربه ای
  • اکستنشن مژه والیوم روسی
  • اکستنشن مژه والیوم عروسکی
  • اکستنشن مژه والیوم سنجابی
  • اکستنشن مژه والیوم نچرال
  • اکستنشن مژه مگا والیوم
  • اکستنشن مژه والیوم رنگی
  • اکستنشن مژه والیوم کم حجم

این اکستنشن ها در تراکم، رنگ و مدل با یکدیگر متفاوت هستند. اگر قصد استفاده از این مدل های مختلف اکستنشن را دارید باید هماهنگی آن را فرم صورت و چهره خود را بسنجید. البته سلیقه مشتری نیز تا حد زیادی در انتخاب نوع اکستنشن موثر است. اگر به دنبال جواب سوال کاشت مژه والیوم بهتره یا کلاسیک نی نی سایت هستید در بخش بعد، پاسخ این سوال را داده ایم.

اگر قصد دارید با اکستنشن مژه عروسکی آشنا شوید و مراحل و انواع مدل آن را فرا بگیرید به لینک اکستنشن مژه عروسکی چیست مطالعه کنید.

تفاوت اکستنشن مژه والیوم و اسپایکی

اکستنشن مژه والیوم و اکستنشن مژه اسپایکی دو تکنیک مختلف از افزایش طول و ضخامت مژه ‌ها هستند، هر کدام از این روش ها ویژگی‌ های خاص خود را دارند. در ادامه تفاوت‌ های اصلی بین این دو تکنیک را برای شما توضیح می‌ دهیم:

برای آشنایی با اکستنشن مژه و انواع آن به لینک انواع اکستنشن مژه مراجعه کنید.

تفاوت اکستنشن مژه والیوم و اسپایکی را باید در موارد مختلفی جستجو کرد. در ادامه بحث تفاوت این دو مدل را در تعداد مژه های مصنوعی، میزان طبیعی بودن نتیجه و کیفیت مژه های مصنوعی بررسی می کنیم. در نوع اکستنشن مژه والیوم حدودا بین ۲ تا ۶ مژه به هر تار مژه طبیعی فرد چسبانده می شود. اکستنشن مژه والیوم نتیجه خیلی طبیعی تری نسبت به مدل اسپایکی دارد و کاشت مژه را می توان کاملا در نوع نتیجه تشخیص داد هر چند که متخصص زیبایی تا جای ممکن سعی می کند نتیجه سبک و طبیعی باشد.

اگر نمی دانید در چه بازه های زمانی باید برای ترمیم مژه اقدام کنید به لینک زمان ترمیم اکستنشن مژه مراجعه کنید.

این در حالی است که در اکستنشن مژه اسپایکی مژه های مصنوعی با صورت تار های بلند و خمیده با هدف ایجاد ظاهری جذاب و بازیگوش در چشمان چسبانده می شوند. این روش نتیجه بسیار زیبایی دارد اما نمی توان انتظار داشت که خیلی طبیعی به نظر برسد و هر کسی می تواند با نگاه به چهره فرد متوجه کاشت مژه شود. ضمنا در روش اسپایکی ضخامت مژه ها بیشتر می باشد تا بتوان تار های بلندتری را به شکل خمیده برای اکستنشن استفاده کرد.

آموزش-اکستنشن-مژه-والیوم
آموزش-اکستنشن-مژه-والیوم

آموزش اکستنشن مژه والیوم

آموزش اکستنشن مژه والیوم یک فرآیند حرفه ‌ای است که نیازمند تجربه و مهارت است. این تکنیک به شما امکان می ‌دهد تا مژه ‌های پر پشت و حجیم ‌تری داشته باشید. اگر به دنبال یادگیری اکستنشن مژه والیوم می باشید در زیر مراحل انجام اکستنشن مژه والیوم را آورده ایم:

در زیر، برای افرادی که علاقه مند به آموزش کاشت مژه والیوم در منزل می باشند یک طرح کلی از مراحل اکستنشن مژه والیوم آمده است، اما توجه داشته باشید که بهتر است این فرآیند را با توجه به دوره‌های آموزشی مربوطه تمرین کنید و یا با یک متخصص آرایش همراه باشید:

  1. آماده‌ سازی مواد و ابزار های مورد نیاز
  2. تمیزکاری مژه‌ ها از هر گونه آلودگی، چربی و مواد آرایشی
  3. انتخاب مژه‌ های مصنوعی و نوع و مدل کاشت مژه با توجه به سلیقه فرد
  4. استفاده از چسب مژه برای کاشت موهای مصنوعی مژه
  5. شکل دادن نهایی به مژه ها و تنظیم آنها در طول مژه فرد برای طبیعی تر کردن نتیجه

سوالات متداول

کاشت مژه والیوم بهتر است یا کلاسیک؟

اینکه کدام مدل کاشت مژه برای شما مناسب است به سلیقه شما بستگی دارد. همچنین باید فرم چهره و هندسه صورت خود را نیز در نظر بگیرید. متخصص زیبایی توصیه هایی را برای بهتر شدن نتیجه به شما اعلام می کند اما در نهایت این شما هستید که مدل مد نظر خود را انتخاب می کنید. 

کاشت مژه والیوم خوبه؟

کاشت مژه والیوم روشی زیبا و طبیعی است که می تواند برای هر شخصی مناسب باشد اما بهتر است سلیقه مشتری نیز در نظر گرفته شود.

کاشت مژه والیوم نماز دارد؟

این سوالی است که باید از یک متخصص مسائل دینی پرسیده شود اما آنطور که به نظر می آید، به دلیل اینکه ریشه موهای طبیعی برای آبرسانی مسدود نمی شود به نظر نمی رسد این روش برای وضو مشکلی ایجاد کند.