ساخت جیمیل

ایجاد یک جمیل یکی از مهمترین مراحل در دنیای مدرن ارتباطات است. Gmail یکی از معتبرترین و محبوب ترین سرویس‌ های ایمیل در دنیا است که ارائه دهنده‌ انبوهی از امکانات و قابلیت‌ ها برای کاربران خود می‌ باشد. در این مقاله، با آموزش ساخت جیمیل تصویری قدم به قدم همراه شما خواهیم بود تا […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

ایجاد یک جمیل یکی از مهمترین مراحل در دنیای مدرن ارتباطات است. Gmail یکی از معتبرترین و محبوب ترین سرویس‌ های ایمیل در دنیا است که ارائه دهنده‌ انبوهی از امکانات و قابلیت‌ ها برای کاربران خود می‌ باشد. در این مقاله، با آموزش ساخت جیمیل تصویری قدم به قدم همراه شما خواهیم بود تا به طور کامل یاد بگیرید که چگونه یک جیمیل ایجاد کنید و از امکانات اصلی این سرویس بهره ببرید.

جیمیل چیست

همانطور که در مقاله icdl چیست توضیح دادیم، جیمیل یکی از سرویس های رایگان و از قدیمی ترین سرویس دهنده های ایمیل در سراسر جهان می باشد که با داشتن قابلیت های بی نظیر خود جزء محبوب ترین برنامه ها در بین کاربران است.

جیمیل با استفاده از ابزارهای برنامه نویسی مثل جاواسکریپت این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند به راحتی و به سادگی، با روشی بسیار سریع و ارزان با دوستان و آشنایان در هر جایی از جهان که هستند ارتباط برقرار کنند. همچنین می توانند عکس و متن های زیبای خود را برای یکدیگر ارسال نمایند.

قابلیت های جیمیل و ترفند کاربردی آن شامل موارد زیر می شود:

  • جستجوی دقیق‌تر با عبارات حرفه‌ ای
  • اضافه‌کردن حساب‌ های غیرگوگل به‌ اپلیکیشن جی‌ میل
  • نمایش ایمیل‌ های دریافتی از چندین حساب در یک‌ جا در اپلیکیشن
  • حذف و یا آرشیو ایمیل‌‎های دریافتی در قسمت اطلاعیه‌ها یا “Notifications”
  • مدیریت ایمیل‌ ها با ژست‌ حرکتی
  • مدیریت ایمیل‌ ها به‌ صورت دسته‌ جمعی
  • غیر فعال کردن هشدار های مربوط به ایمیل‌ های آزار دهنده
  • قابلیت “Auto-advance” برای مدیریت سریع‌ تر ایمیل‌ ها
  • غیر فعال کردن تصاویر پروفایل برای مشاهده بیشتر جزئیات ایمیل‌ های دریافتی
  • تعریف پاسخگوی خودکار برای ایمیل‌های دریافتی
  • ارسال فایل‌ها به‌صورت مستقیم از گوگل‌ درایو
  • ذخیره پیوست‌ ها به‌طور مستقیم بر روی گوگل درایو
  • برقراری تماس‌ های ویدیویی در جی‎میل
  • و بسیاری قابلیت ها و ترفند های دیگر

آموزش ساخت جیمیل (آموزش جیمیل ساختن) فقط بخش کوتاهی از دوره آموزش اینترنت، و آموزش اینترنت فقط ۱۰ درصد از کل آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر است. شما می توانید با شرکت در دوره icdl علاوه بر آشنایی با تمام مفاهیم هفتگانه کامپیوتر، می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت نمایید و از این طریق در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

اگر به دنبال دانلود فیلم آموزش ساخت ایمیل در گوگل و همچنین آموزش ساخت جیمیل با گوشی و کامپیوتر هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ساختمان جیمیل بدست آورید، در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: ما در بهترین آموزشگاه ICDL در تهران برای شما انواع دوره های آموزشی ICDL را در نظر گرفته ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مدرک معتبر و بین المللی ICDL را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایید و در بهترین مراکز مشغول به کار شوید و درامد کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزشگاه icdl آریا تهران مراجعه کنید.

گوگل و اکانت گوگل

گوگل، قوی ترین و سریع ترین موتور جستجو در اینترنت می باشد. این موتور جستجو می تواند سرویس ها و خدمات متعدد و بی نظیری را به واسطه داشتن یک اکانت اختصاصی در اختیار کابران خود قرار دهد.

خوب است بدانید هم اکنون، گوگل به اصلی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات ایمیل تبدیل شده است. به همین دلیل شما کاربران عزیز، با داشتن یک اکانت گوگل یا داشتن یک جیمیل معتبر می توانید تعامل بهتری بین دستگاه های مختلف اندرویدی، آی او اسی و سایر وسایل ارتباطی خود ایجاد کرده و به قابلیت های بیشتری دست پیدا کنید.

لازم به ذکر است که قابلیت هایی که با داشتن جیمیل میتوانید در اختیار داشته باشید بسیار متنوع و کارآمد می باشد. به همین منظور در این مقاله به موضوع اموزش ساخت جیمیل فارسی (آموزش درست کردن جیمیل) خواهیم پرداخت؛ بنابراین اگر می خواهید بدانید طریقه ساختن gmail چگونه است، در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه آموزش اینترنت شما می توانید فیلم آموزش اینترنت که به صورت رایگان همکاران ما برای شما قرار داده اند را مشاهده کنید و با مباحث مهمی مانند مودم، نحوه اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر، مرورگر، نصب گوگل کروم و امکانات گوگل کروم آشنا شوید.

آموزش ساخت جیمیل فارسی

نحوه ساخت جیمیل جدید در گوشی چگونه است؟ ساختن جیمیل بسیار ساده است. در فیلم آموزشی زیر، شما به شیوه ای بسیار ساده، آموزش ساخت جیمیل ساده (فیلم جیمیل) را مشاهده خواهید کرد. البته در ادامه متن می توانید آموزش ساختن جیمیل (درست کردن جیمیل) به صورت تصویری را نیز مطالعه فرمایید.

ورود به سایت جیمیل 

در اولین مرحله از آموزش ساخت جیمیل جدید (ساخت جیمیل شخصی)، ابتدا باید وارد وب سایت جیمیل www.gmail.com شوید.

صفحه خالی مرورگر در حال وارد کردن آدرس سایت Gmail.com

در مرحله بعد اموزش ساخت حساب جیمیل، روی قسمت ایجاد حساب یا CREATE AN ACCOUNT کلیک نمایید.

در این قسمت از ساخت جیمیل فارسی، در پنجره باز شده به ترتیب در قسمت First name، نام کوچک در کادر Last name، نام خانوادگی را بنویسید. سپس قسمت Username یا نام کاربری آدرس جیمیل دلخواه خودتان را بنویسید.

لازم به ذکر است که پسوند این ایمیل در انتها gmail.com@ خواهد بود. در انتها و در قسمت Password شما می بایست پسورد خود را درج نمایید. توجه داشته باشید که پسورد یا رمز امنیتی شما لازم است حداقل از ترکیب ۸ حرف و شماره درست شده باشد.

بعد از انجام دادن مراحل فوق برای ساخت جیمیل رایگان، گزینه Next را فشار دهید.

تصویر فرم ثبت نام در جیمیل و ساخت حساب کاربری جیمیل

پر کردن اطلاعات پشتیبانی برای Recovery جی میل

در ادامه چگونگی ساخت جیمیل با گوشی (ساخت جیمیل روی گوشی)، بعد از طی شدن مرحله قبلی گوگل از شما شماره تماس و یک ایمیل پشتیبان درخواست می کند. پر کردن این باکس ها ضروری نیست. هرچند ما پیشنهاد می کنیم حتما این دو گزینه را به درستی و دقت پر کنید. چرا که اگر به هر دلیلی شما پسورد یا رمز امنیتی خود را فراموش کنید، می توانید به کمک این دو گزینه حساب Google خود را بازیابی نمایید.

در این مرحله از حساب ساخت جیمیل اندروید، در پنجره گفته شده، شماره همراه خود را با کد کشور مورد نظرتان وارد کنید. در پنجره جدیدی که باز می شود کد ارسال شده از طرف گوگل به شماره همراهتان را وارد کرده و گزینه Next را کلیک نمایید.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه دریافت مدرک فنی حرفه ای می توانید درباره شرایط و نحوه دریافت این مدرک تحقیق کنید و راهنمایی های لازم را در این باره بدست آورید.

پنجره وارد کردن شماره همراه در ثبت نام جیمیل

برای ساخت جیمیل چه تاریخی بزنم؟ در این مرحله برای ساخت جیمیل برای اینستاگرام، شما می بایست در قسمت your birthday تاریخ و روز و سال تولد خود را وارد کرده و در Gender، جنسیت خود را تعیین کنید.

برای اطلاعات بیشتر خوب است بدانید که Male به معنی مرد و Fmale به معنی زن می باشد.

صفحه تکمیل مشخصات تولد و جنسیت در gmail sign up

موافقت با شرایط و توافقنامه گوگل

در ادامه پاسخ به سوال برای ساخت gmail چه باید کرد، باید بگوییم که در این مرحله جیمیل شما ساخته شده و در انتهای صفحه، از شما سوالاتی پرسیده میشود که آیا شرایط گوگل را پذیرفته اید؟ باید هر دو گزینه را تیک زده و بعد کلید Create Account را کلیک نمایید. در انتهای ساخت جیمیل گوگل پلی، در پنجره ای که باز می شود روی کلید Confirm به معنی تایید را کلیک کنید.

صفحه قوانین گوگل برای ثبت نام جی میل
پیغام درخواست تایید قوانین سایت گوگل

 اتمام ساخت جیمیل فوری و ورود به gmail

در آخرین مرحله از ساخت جیمیل برای خودم، شما پس از انجام دادن مراحل قبل، وارد صفحه جیمیل خود خواهید شد. حالا میتوانید در این قسمت پیام و یا فایل و عکس های خود را به دوستان ارسال کرده و با آن ها در تمام نقاط جهان ارتباط داشته باشید. البته برای چگونگی استفاده از محیط جی میل فارسی و استفاده از قابلیت های آن سایر مطالب آموزشی ما را دنبال نمایید.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال اموزش ساخت جیمیل برای کالاف دیوتی موبایل (ساخت جیمیل در کالاف)، نحوه ساخت ایمیل اینستاگرام، هستید، می توانید از همین روشی که گفته شده نیز استفاده کنید.

صفحه اینباکس gmail بعد از اولین ثبت نام gmail

تا به اینجای مقاله به بسیاری از سوالات شما از جمله برای ساخت جیمیل چه باید کرد، چه تاریخ تولد برای ساخت جیمیل بزنیم، چگونه جیمیل بسازیم، چگونه gmail خود را باز کنیم، طریقه ورود به gmail و بسیاری دیگر از سوالات جواب دادیم.

لازم به ذکر است که برای حذف جیمیل و ساخت ایمیل جدید، می بایست وارد قسمت تنظیمات یا Settings شوید و در ادامه روی گزینه حساب‌ ها که به صورت Users & Accounts نوشته شده است، ضربه بزنید. حال باید اکانت گوگل خود را در لیست جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید. در قسمت پایین صفحه تنظیمات، گزینه حذف کردن اکانت گوگل (Remove Account) را انتخاب کنید و حساب فعلی خود را حذف کنید.

برای ساخت جیمیل دوم در گوشی می توانید مراحلی که گفته شده است را مجددا طی کنید.

در ادامه به آموزش چگونگی ساخت جیمیل در گوشی آیفون (ساخت حساب جیمیل در ایفون)، آموزش ساخت چند جیمیل بدون شماره، آموزش ساخت ایمیل در گوشی اندروید، ساخت ایمیل برای اسنپ چت و انواع بازی ها خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت ایمیل فارسی

نحوه ساخت ایمیل در گوشی چگونه است؟ برای ساخت ایمیل فارسی (ساخت ایمیل شخصی در گوشی)، می‌ توانید از ارائه‌ دهندگان خدمات ایمیل معروف مثل Gmail (Google Mail) یا Yahoo Mail استفاده کنید. در قسمت بالا نحوه ساخت یک ایمیل با Gmail به زبان فارسی توضیح داده شده است.

برای ساخت ایمیل ساده در گوشی (ساخت ایمیل ساده با گوشی) به وب‌ سایت Gmail به آدرس www.gmail.com بروید و سپس بر روی “ساخت حساب کاربری” یا “Create account” کلیک کنید. در ادامه می بایست مراحلی که در قسمت بالا توضیح داده شده است را دنبال کنید.

با ساخت ایمیل جدید فارسی، شما می‌ توانید به زبان فارسی مکاتبات انجام دهید و از امکانات دیگری که توسط ارائه‌ دهندگان ایمیل ارائه می‌ شود، بهره‌ ببرید. یکی از نکاتی که در ساخت ایمیل پست (ساخت ایمیل شخصی رایگان) باید به آن توجه داشته باشید، امنیت حساب کاربری است. شما می بایست رمز عبور قوی و محرمانه داشته باشید تا از حساب کاربری شما محافظت شود.

حال که تا به اینجا منوجه شدید که ساخت ایمیل چه کاربردی دارد، در ادامه به آموزش نحوه ساخت ایمیل سریع در گوگل پرداخته شده است.

پیشنهاد ویژه: اگر شما به هر دلیلی فرصت شرکت در کلاس های ICDL به صورت حضوری را ندارید و می خواهید اقدام به دریافت مدرک معتبر ICDL نمایید می توانید در سریع ترین زمان، یکی از معتبر ترین مدرک های ICDL را که قابل استعلام می باشد از آٰریا تهران دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مدرک icdl مراجعه کنید.

ساخت ایمیل در گوگل

همانطور که می دانید ساخت ایمیل ایرانی در گوگل بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. علاوه بر این ساخت ایمیل جدید با گوشی شیائومی (ساخت جیمیل در شیائومی)، ساخت ایمیل جدید با گوشی سامسونگ (ساخت جیمیل در سامسونگ) و ساخت جیمیل روی ایفون، هیچ گونه محدودیتی ندارند و شما می توانید هر تعداد که بخواهید ایمیل جدید اضافه کنید و به طور همزمان آن ها را مدیریت کنید.

برای ساخت ایمیل در گوگل (ساخت جیمیل در گوگل) مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا وارد سایت accounts.google.com شوید و دستورات روی صفحه را مطابق آن دنبال کنید. سپس اطلاعاتی که از شما خواسته شده را در جای درست خود قرار داده و به همان ترتیبی که راهنمایی می کند، اکانت خود را بسازید.

در کادر مربوطه اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی با زبان انگلیسی وارد کنید. سپس در قسمت نام کاربری، نام مورد نظر خود را وارد کنید.

در قسمت بعد از شما گذرواژه و تایید آن خواسته می شود. دقت کنید که این رمز باید شامل ۸ کاراکتر باشد و برای قوی بودن باید از حروف کوچک و بزرگ و اعداد با هم استفاده شود.

ساخت ایمیل در گوگل
ساخت ایمیل در گوگل

برای امنیت حساب خود، در این قسمت از شما شماره موبایل خواسته می شود. پس از وارد کردن شماره موبایل، صبر کنید تا گوگل یک پیام حاوی کد ۶ رقمی برای شما ارسال کند و سپس این رمز را در صفحه بعد ارسال کنید.

در مرحله آخر ساخت جیمیل رایگان در گوگل، اطلاعات مربوط به تاریخ تولد و جنسیت را پر کنید و سپس گزینه بعدی را بزنید. حال در صفحه ای که مشاهده می کنید، با شرایط و مقررات گوگل موافقت کنید.

در اینجا کار تمام است و می توانید از حساب ایمیل جدید خود استفاده کنید.

اموزش ساخت جیمیل در ایفون

طریقه ساخت جیمیل با گوشی آیفون چگونه است؟ اگر گوشی شما آیفون است و می خواهید بدانید ساخت جیمیل ایفون چگونه است، در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا باید بگوییم که ساخت جیمیل با گوشی آیفون (ساخت ایمیل جدید در ایفون)، هم از طریق برنامه جیمیل و همچنین از طریق برنامه تنظیمات گوگل امکان‌ پذیر است.

در این بخش نحوه ساخت جیمیل جدید در ایفون را آموزش خواهید دهید:

  1. برای این کار ابتدا باید وارد برنامه Settings گوگل در لیست برنامه‌ های موبایل خود شوید.
  2. حال قسمت Mail را پیدا کرده و سپس روی Accounts ضربه بزنید.
  3. سپس روی Add Account کلیک کنید.
  4. روی Google فشار دهید و سپس به قسمت Create Account بروید.
  5. حال در این مرحله اطلاعات خود را وارد کرده و سپس تایید کنید.
  6. در صورتی که از شما خواسته شد شماره تلفن خود را وارد کنید، می‌ توانید آن را وارد کرده و یا به پایین صفحه بروید و روی skip بزنید.
  7. پس از اینکه اطلاعات واردشده را بررسی کردید و همه‌ چیز درست بود، روی next کلیک کنید.
  8. در قدم آخر ساخت جیمیل جدید با گوشی آیفون، روی accept the terms and conditions بزنید تا جیمیل شما ساخته شود.

به همین راحتی شما مراحل ساخت ایمیل جدید با گوشی ایفون را با موفقیت گذراندید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال آموزش ICDL رایگان هستید، در صفحه آموزش icdl، فیلم آموزش icdl درجه ۱ و فیلم آموزش icdl درجه ۲ بصورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر

طریقه ساخت جیمیل با کامپیوتر چگونه است؟ یکی از ساده ترین روش ها برای ساخت جیمیل در کامپیوتر (ساخت جیمیل روی کامپیوتر)، استفاده از مرورگر برای دسترسی به نسخه تحت وب است. البته باید بخاطر داشته باشید که برای احراز هویت کاربر، شما نیاز به کد تایید دارید که بر روی گوشی شما ارسال خواهد شد.

جهت مشاهده آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر (ساخت جیمیل روی لپ تاپ) مراحل زیر را دنبال کنید:

برای شروع ساخت جیمیل اکانت، ابتدا باید به صفحه اصلی سرویس گوگل به آدرس google.com/gmail/about بروید و در گوشه بالا سمت راست صفحه، گزینه Create an account را انتخاب کنید.

در صورتی که از قبل یک جیمیل ساخته اید و هنوز داخل آن هستید، بر روی تصویر پروفایل در گوشه بالایی صفحه اصلی کلیک کرده و گزینه Add another account را انتخاب نمایید.

در ادامه ساخت جیمیل اکانت، نام کوچک خود را در قسمت First name و نام خانوادگی را در قسمت Last name وارد کنید. دقت داشته باشید که وارد کردن مورد دوم، الزامی نیست و در طول مراحل ساخت جیمیل جدید می‌ توانید قسمت مربوط به آن را خالی بگذارید.

حال در این مرحله از آموزش ساخت gmail با کامپیوتر، کلید Next را در گوشه پایینی فشار دهید تا به مرحله بعدی (Basic Information) منتقل شوید. در این قسمت، باید تاریخ تولد خود را در محل مربوطه وارد نمایید.

لازم است بدانید که در این قسمت نیازی به وارد کردن تاریخ تولد واقعی نیست؛ اما باید تاریخ انتخاب شده را حتما بخاطر داشته باشید، زیرا ممکن است هنگام فراموشی رمز عبور، به آن نیاز داشته باشید.

در قسمت بعد یعنی Gender نیز باید جنسیت خود را انتخاب کنید. می‌ توانید یکی از گزینه‌ های مذکر (Male)، مونث (Female) یا Rather not to say برای عدم تعیین جنسیت را انتخاب نمایید. گزینه Custom هم برای انتخاب سایر موارد در نظر گرفته شده است. پس از انجام این مرحله گزینه Next را فشار دهید.

آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر
آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر

مرحله بعد، نوبت به انتخاب آدرس ایمیل می رسد. در این بخش، گوگل تعدادی آدرس پیش فرض برای ساخت جیمیل به شما ارائه می دهد که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید؛ اما اگر می خواهید از یک آدرس دیگر برای ساخت جیمیل به زبان فارسی استفاده کنید، باید گزینه Create your own Gmail address را انتخاب کرده و در ادامه آدرس مورد نظر خود را در کادر مربوطه تایپ کنید.

در طی اموزش ساخت جیمیل به زبان فارسی فراموش نکنید که برای نوشتن آدرس ایمیل محدودیت هایی وجود دارد؛ به طور مثال شما می توانید فقط از حروف انگلیسی، اعداد و نقطه برای ساخت آدرس جدید استفاده کنید.در صورتی که آدرس مورد نظر شما توسط کاربر دیگری گرفته شده باشد، کادر به حالت رنگ قرمز در می آید و شما باید نام دیگری را برای جیمیل خود انتخاب کنید تا زمانی که کادر سبز شود.

سپس کلید Next را بزنید و وارد مرحله بعد شوید.

آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر
آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر

حال می بایست رمز عبور خود را انتخاب کنید. در کادر مربوط به پسورد، رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و سپس در کادر Confirm، رمز خود را تکرار کنید.

رمز عبور شما باید شامل حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه (مانند # و @) باشد. حداقل طول استاندارد برای رمز عبور، ۸ کاراکتر می باشد. شما نیز می توانید با کلیک بر روی گزینه Show Password، رمز عبور را در هنگام تایپ مشاهده کنید و در ادامه گزینه Next را بزنید.

در صفحه بعد برای ساخت جیمیل در کامپیوتر، باید اقدام به احراز هویت کنید که از طریق کد به صورت پیامکی برای شما ارسال می شود. به این منظور می بایست کشور خود را انتخاب کرده و سپس شماره همراه خود را بدون نوشتن کد کشور و صفر، در کادر مربوطه وارد نمایید و سپس Next را فشار دهید تا کد برای شما ارسال شود.

زمانی که کد برای شما ارسال شد، آن را باید در کادر مربوطه وارد کرده و سپس کلید Next را بزنید. در صورتی که پس از گذشت ۲۰ ثانیه کد برای شما ارسال نشد، می‌ توانید روی گزینه Get new code بزنید تا مجددا کد برای شما ارسال شود.

آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر
آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر

درنهایت نام انتخاب شده برای حساب کاربری در کنار آدرس ایمیل و شماره همراه وارد شده، نمایش داده خواهد شد. در صورت صحیح بودن اطلاعات، روی گزینه Next فشار دهید.

در قدم بعد برای شما شما صفحه ای نمایش داده خواهد شد که به منظور اعلام شرایط استفاده از سرویس ایمیل گوگل طراحی شده است. برای تایید این شرایط و قوانین، می بایست به پایین صفحه اسکرول کرده و گزینه I agree را فشار دهید.

آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر
آموزش ساخت جیمیل در کامپیوتر

در این قسمت مراحل ساخت اکانت جیمیل روی ویندوز یا مک به پایان رسیده است و حالا می توانید از حساب جیمیل خود برای ارسال و دریافت ایمیل یا ثبت‌ نام در سرویس‌ های مختلف استفاده کنید.

ساخت جیمیل برای دیگری

طرز ساخت جیمیل گوشی سامسونگ برای دیگران چگونه است؟ اگر به هر دلیلی قصد دارید برای دیگران یک اکانت جیمیل بسازید، مراحل زیر را دنبال کنید.

برای ساخت جیمیل برای دیگری، ابتدا وارد مرورگر خود به آدرس https://mail.google.com/ شوید. در قدم بعد روی آیکون ایمیل در سمت راست‌ بالای صفحه کلیک کرده و سپس روی گزینه Adding another account یا Use anther account فشار دهید.

در صفحه بعد گوگل از شما درخواست می کند که ایمیل قبلی را وارد کنید.بدون توجه به این مرحله به قسمت پایین صفحه بروید و روی Create account در سمت چپ کلیک نمایید.

حال به شما دو گزینه For myself و To manage my business نمایش داده می شود که باید یک گزینه را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم گزینه اول را انتخاب کنید.

در مرحله بعد طرز ساخت جیمیل در گوشی برای دیگران (طرز ساخت جیمیل برای گوشی دیگران)، نام، نام خانوادگی، نام کاربری (username) را وارد کرده و سپس رمز عبور و تکرار رمز عبور را بزنید و درنهایت روی Next کلیک کنید.

در قدم بعد گوگل یک شماره تلفن برای تایید حساب از شما می خواهد. شما باید شماره خود را همراه با کد کشور وارد کرده و روی next بزنید.

حال به شماره ای که وارد کرده اید یک کد شش رقمی ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر مربوطه وارد کرده و روی Verify کلیک کنید. سپس در مرحله بعد باید تاریخ تولد، نوع جنسیت و جیمیل پشتیبان را وارد کرده و گزینه next را فشار دهید.

در ادامه گوگل از شما می پرسد که می‌خواهید از شماره تلفنتان برای خدمات دیگر گوگل استفاده کنید یا خیر. در این قسمت پیشنهاد می کنیم گزینه skip را بزنید تا سریع تر حساب جیمیل شما ساخته شود.

در صفحه بعد گوگل شرایط استفاده از خدماتش را برای شما ارسال خواهد کرد. حال باید به پایین صفحه بروید و پس از زدن تیک، هر دو گزینه I agree، روی Create Accouunt بزنید.

با کلیک بر روی گزینه Confirm در انتهای صفحه، جیمیل شده ساخته شده و آماده است تا برای دوستانتان ارسال شود.

ساخت جیمیل بدون شماره

طریقه ساخت جیمیل بدون شماره تلفن به چه صورت است؟ تا به اینجای مقاله آموزش کامل روش های ساخت جیمیل جدید با گوشی سامسونگ (ساخت جیمیل در گوشی سامسونگ)، روش ساخت جیمیل جدید با گوشی آیفون، ساخت جیمیل جدید با گوشی برای دیگران و همچنین چگونگی ساخت جیمیل در ویندوز و مک را آموختید. حال می خواهیم به شما نحوه ساخت جیمیل بدون شماره (ساخت حساب جیمیل بدون شماره) را آموزش دهیم.

باید بدانید که گوگل ساخت جیمیل جدید بدون شماره را ممنوع کرده است اما در برخی اوقات راه هایی وجود دارد که بتوانید بدون شماره اکانت خود را بسازید.

یکی از ساده ترین روش ها برای ساخت جیمیل بدون شماره ۲۰۲۲ ، این است که حداقل سن برای ساخت جیمیل خود را زیر ۱۵ وارد کنید. همانطور که می دانید حداقل سن ساخت جیمیل، ۱۸ سال می باشد؛ در صورتی که سن خود را زیر ۱۵ سال وارد کنید، با این کار گوگل تصور می کند که شما سیم کارتی به نام خود ندارید و اجازه می دهد تا بتوانید بدون شماره اکانت خود را بسازید.

به یاد داشته باشید که پس از ساخت gmail بدون شماره، حتما یک حساب جیمیل دیگر با سن زیر ۱۵ سال ایجاد کنید تا بتوانید از آن بعنوان پشتیبان استفاده کنید. در این صورت زمانی که جیمیل از شما بخواهد تا جیمیل پشتیبان برای جیمیلتان معرفی کنید، با وارد کردن اکانت جیمیل دوم که با سن زیر ۱۵ سال وارد کرده اید، دیگر نیازی به وارد کردن شماره تماس نخواهید داشت.

یکی دیگر از روش ها برای ساخت جیمیل بدون شماره برای اینستاگرام، تهیه شماره مجازی است. شما با خرید شماره مجازی برای ساخت جیمیل می توانید به راحتی اقدام کنید.

ربات ساخت جیمیل نامحدود

متاسفانه، ساخت جیمیل تعداد بالا (ساخت چند جیمیل) توسط ربات‌ ها یا اسکریپت‌ های خودکار توسط گوگل ممنوع است و به عنوان نقض قوانین استفاده از خدمات گوگل در نظر گرفته می‌ شود. گوگل حفظ امنیت و جلوگیری از سوء استفاده از سیستم‌ های خود را بسیار مهم می‌ داند و تلاش می‌ کند تا سیاست‌ ها و مقررات حداقل سن ساخت جیمیلمشخصی در این زمینه اعمال کند.

اگر به دنبال ربات ساخت جیمیل نامحدود بدون شماره، ساخت ایمیل تقلبی (ساخت ایمیل جعلی)، ساخت جیمیل فیک یا ساخت ایمیل تصادفی هستید، باید بدانید که این کار توسط گوگل شناسایی و ممکن است منجر به مسدود شدن حساب‌ های شما شود.

بهترین راه برای ساخت حساب‌ های Gmail به منظور استفاده معقول از آن ها، رعایت قوانین گوگل و جلوگیری از سوء استفاده از سیستم‌ های ایمیل آن است. همچنین مهم است که برای حساب‌ های Gmail خود از رمز عبورهای قوی و منحصر به فرد استفاده کنید تا حساب‌ های شما محافظت شوند.

ساخت جیمیل انبوه

اگر قصد ساخت جیمیل انبوه یا ساخت جیمیل بدون محدودیت را دارید، ما در ادامه ساده ترین روش را برای انجام این کار به شما خواهیم گفت.

ابتدا باید یک اکانت gmail اصلی برای خود داشته باشید یا در صورتی که ندارید یک اکانت جیمیل برای خود بسازید که در ابتدای مقاله درباره ساخت جیمیل اموزش کامل ارائه داده ایم.

در مرحله دوم باید برای ساخت جیمیل بی نهایت (ساخت جیمیل بینهایت)، وارد سایت https://thebot.net/api/gmail شوید و یوزر جیمیل خود در کادر مربوطه وارد نمایید.

حال در بخش Emails جیمیل هایی به شما داده می شود که می توانید در سایت های مورد نظر از آن استفاده کنید و برای دسترسی به پیام های تاییدی، می توانید به inbox ایمیل اصلی خود مراجعه کنید.

اگر می خواهید نحوه ساخت جیمیل با پایتون را به صورت نامحدود یاد بگیرید، می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

ساخت جیمیل با شماره مجازی

یکی از روش های ساخت جیمیل با شماره مجازی، با استفاده از نرم افزار SafeUM می باشد که شما به راحتی می توانید از این نرم افزار شماره مجازی خریداری کنید و جیمیل خود را بسازید.

برای ساخت جیمیل با شماره مجازی ابتدا باید مراحلی که در قسمت بالا برای ساخت جیمیل خام با گوشی گفته شده است را طی کنید. قبل از آن برای ساخت جیمیل خارجی، باید آی پی خود را به آی پی آمریکا متصل کنید.

زمانی که به مرحله وارد کردن شماره رسیدید، می بایست ابتدا وارد اپلیکیشن SafeUM و شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. در این مرحله پیشنهاد می شود که از شماره مجازی اوکراین استفاده کنید.

پس از خریداری شماره مجازی به قسمت جیمیل برگردید و کشور مورد نظر را انتخاب کرده و سپس شماره مجازی مربوط به آن کشور را وارد نمایید.

حال برای دریافت کد تایید، مجددا وارد نرم افزار شوید و به قسمت پیامک بروید تا بتوانید به کد تایید دسترسی پیدا کنید. زمانی که کد برای شما ارسال شد، ان را در کادر وارد نمایید و سپس گزینه Next را بزنید.

در ادامه برای تایید شرایط و قوانین مربوط به ایمیل روی گزینه I agree فشار دهید. در این مرحله جیمیل برای شما ساخته شده است. در صورتی که صفحه شما در این مرحله بسته شد، می بایست از صفحه جیمیل خود خارج شده و مجددا خارج شوید.

ساخت ایمیل تجاری

برای ساخت ایمیل تجاری (ساخت ایمیل سازمانی) یا ایمیل info، ابتدا شما به یک سایت و دامنه نیاز دارید. در ادامه این مقاله آموزش کامل مراحل ساخت ایمیل تجاری رایگان به زبانی ساده را خواهید آموخت.

برای ساخت جیمیل برای شرکت (ساخت جیمیل رسمی) ابتدا باید دامنه و هاست مناسب داشته باشید.

پس از خرید دامنه و هاست، برای شما یک ایمیل ارسال خواهد شد که دارای اطلاعات مختلفی می باشد. تنها اطلاعاتی که شما برای ساخت ایمیل سایت نیاز دارید مربوط به اطلاعات ورود دایرکت ادمین که شامل یک لینک ورود، نام کاربری و رمز عبور می باشد.

زمانی که با این اطلاعات وارد شوید، صفحه ای همانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری

در قدم بعد ساخت ایمیل شرکتی رایگان، می بایست ایمیل خود را مطابق با تصاویر زیر با نام دلخواه خود بسازید.

ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری

حال در این مرحله از ساخت ایمیل شرکتی گوگل، یوزر و پسورد خود را کپی کنید.

ساخت ایمیل تجاری
ساخت ایمیل تجاری

حالا به سایت roundcube بروید و ایمیل خود را باز کنید. برای ورود به سایت roundcube می‌ توانید با آدرس ایمیل و پسووردی که در مرحله قبل سیو کرده اید وارد شوید.

به همین راحتی شما مراحل ساخت ایمیل تجاری با گوشی طی کردید. در قسمت زیر برای شما نکاتی را آماده کرده ایم که باید برای ساخت ایمیل تجاری در نظر داشته باشید.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مطمئن شوید دامنه ای که انتخاب کرده اید، فعال شده باشد. همانطور که گفتیم شما برای ساخت یک ایمیل تجاری یا ایمیل با آدرس دلخواه نیاز به یک دامنه و هاست دارید که می توانید آن را با پسوند com ،ir یا… تهیه کنید.

معمولا دامنه های ir بعد از ۲۴ تا ۷۲ ساعت فعال می شوند و دامنه های com به محض خرید و با تایید ایمیلی که برای شما ارسال می شود، فعال می شوند.

اگر می خواهید درباره ساخت جیمیل پلاس اطلاعات کاملی کسب کنید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

ساخت جیمیل پابجی

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین اقدامات برای شرکت کردن در نبردهای پابجی موبایل، داشتن اکانت شخصی در این بازی است که به شما امکان می دهد تا بتوانید به بازی دسترسی داشته باشید.

برای ساخت جیمیل پابجی باید مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا باید وارد وب سایت رسمی بازی پابجی موبایل شوید. برای این کار کافیست کلمه PUBG Mobile را سرچ کنید.

سپس در گوشه سمت راست بالای وب سایت پابجی گزینه‌ ای به نام Login وجود دارد که برای ساخت اکانت باید بر روی ان کلیک کنید.

حال برای ساخت جیمیل برای پابجی، باید بر روی گزینه Create My Account کلیک کنید. پس از ورود به این بخش، یک لیست طولانی با چند بخش دسته‌ بندی شده مشاهده خواهید کرد.

در این صفحه باید در باکس مشخص شده، اطلاعات شخصی خود را که شامل آدرس ایمیل، تایید آدرس ایمیل، رمز عبور، تایید رمز عبور، تاریخ دقیق تولد و موافقت با قوانین و مقررات وب سایت برای ساخت اکانت پابجی موبایل می باشد را ثبت کنید.

زمانی که اطلاعات خود را به طور کامل وارد کردید، روی گزینه Create My Account کلیک کنید تا مراحل ساخت اکانت شما تکمیل شود.

حال که تمامی مراحل را با موفقیت گذرانده اید، یک تصویر با متن خوشامدگویی به پابجی موبایل مشاهده خواهید کرد. این تصویر دارای یک گزینه با نام Confirm To Register می باشد که باید روی آن کلیک کنید تا بتوانید وارد صفحه اصلی وب سایت پابجی موبایل شوید.

پس از آن که به صفحه اصلی پابجی موبایل بازگشتید، مجددا بر روی گزینه لاگین در گوشه سمت راست و بالای وب سایت کلیک کنید اما این دفعه نیاز نیست وارد ساخت اکانت پابجی موبایل شوید. اطلاعاتی که چند دقیقه قبل وارد کرده بودید را مجددا در بخش لاگین وارد کرده و وارد اکانت خود شوید.

جهت دریافت راهنمایی های لازم برای ساخت جیمیل برای پی اس فور یا ساخت جیمیل کلش اف کلنز جدید و همچنین آموزش ساخت اکانت با جیمیل در بازی ا فوتبال با مشاورین ما در ارتباط باشید.

چرا نمیشه اکانت جیمیل ساخت

همانطور که تا به اینجای مقاله متوجه شدید، ساخت جیمیل جدید برای گوشی بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد؛ اما در برخی مواقع ممکن است در طی فرآیند ساخت جیمیل جدید در اندروید یا ساخت جیمیل جدید در ایفون (ساخت جیمیل جدید با گوشی ایفون) با خطا در ساخت جیمیل مواجه شوید که در ادامه دلایل و راه های حل مشکل ساخت جیمیل را بررسی خواهیم کرد:

  • استفاده از نام کاربری یا آدرس ایمیل تکراری: اگر نام کاربری یا آدرس ایمیلی که می‌ خواهید در هنگام ساخت صفحه gmail استفاده کنید، توسط فرد دیگری قبلا استفاده شده باشد، شما نمی‌ توانید از آن استفاده کنید. در این صورت، شما باید نام کاربری یا آدرس ایمیل دیگری انتخاب کنید.
  • محدودیت‌ ها: اگر شما در گذشته اقدام به ساخت جیمیل زیاد کرده اید یا به نقض قوانین گوگل اقدام کنید، ممکن است حساب‌ های شما معلق شود و شما نتوانید حساب جدیدی بسازید.
  • مشکلات فنی: در برخی موارد، مشکلات فنی در سیستم‌ های گوگل ممکن است ایجاد صفحه ساخت جیمیل جدید را با مشکلاتی مواجه کند. در این صورت، شما می‌ توانید به پشتیبانی گوگل تماس بگیرید و مشکل خود را اعلام کنید.
  • حساب‌ های محدود شده: اگر شما در گذشته از حساب‌ های Gmail با تخفیف محدود شده (restricted) استفاده کرده باشید، ممکن است به دلیل تخفیف‌ های مرتبط با حساب‌ های شما امکان ایجاد حساب جدید نداشته باشید.
  • نقض قوانین گوگل: اگر در گذشته به نقض قوانین گوگل اقدام کرده باشید، ممکن است به دلیل تاریخچه‌ ای نامطلوب امکان ایجاد حساب Gmail جدید را نداشته باشید.

اگر مشکلی در ساختن ایمیل جدید دارید، بهتر است با پشتیبانی گوگل تماس بگیرید تا مشکل شما را بررسی کرده و راه حل مناسبی به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که احترام به قوانین و مقررات گوگل بسیار مهم است تا از مشکلاتی از این دست جلوگیری کنید.

چگونه تاریخ ساخت جیمیل را بفهمیم

یکی از ساده ترین روش ها برای فهمیدن تاریخ ساخت جیمیل، این است که از جیمیل خوش آمدگویی استفاده کنید. برای این کار می توانید صندوق ورودی یا mailbox در جیمیل را باز کنید و تک تک ایمیل ها را چک کنید و تاریخ ارسال ایمیل وش آمدگویی از طرف گوگل را بررسی کنید.

با هر شماره چند جیمیل میتوان ساخت

آیا ساخت چند اکانت جیمیل با یک شماره امکان پذیر است؟ به طور کلی با یک شماره می توانید ۶ اکانت مختلف بسازید. به خاطر داشته باشید که شما به هیچ وجه مجبور نیستید شماره تلفن خود را وارد کنید و می‌ توانید ساخت ایمیل حرفه ای بدون شماره را امتحان کنید، اما در صورتی که می‌ خواهید امنیت حسابتان را بالا ببرید پیشنهاد می کنیم شماره را وارد کنید.

ساخت ایمیل اسنپ چت

اگر قصد دارید برنامه اسنپ چت را نصب کرده و از آن استفاده کنید اما هیچ حسابی ندارید، مراحل زیر را طی کنید.

برای ساخت ایمیل ساده برای اسنپ چت، ابتدا باید برنامه اسنپ چت را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. در مرحله بعد برنامه را باز کرده و روی گزینه sign in کلیک کنید.

در قدم بعد نام کاربری و پسورد مورد نظر را وارد نمایید. برای ساخت ایمیل برای اسنپ چت می توانید به همان روشی که در ابتدای مقاله گفته شده است، ایمیل خود را بسازید و سپس در قسمت بعد ایمیل و پسورد خود را وارد نموده تا بتوانید به برنامه دسترسی پیدا کنید.

جمع بندی

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که توسط مخاطبان پرسیده می شود این است که ساخت جیمیل چگونه است؟ به همین خاطر در این مقاله به ارائه آموزش فیلم ساخت حساب جیمیل و همچنین طریقه ساخت ایمیل پرداخته شده است.

علاوه بر این به بسیاری از درخواست ها و سوالات شما از جمله چگونه باید جیمیل ساخت، آموزش ساخت جیمیل خارجی، ساخت جیمیل بدون شماره تلفن، آموزش ساخت جیمیل خام، ساخت جیمیل به صورت نامحدود، ساخت اکانت جیمیل بدون شماره تلفن، خطای سن در ساخت جیمیل، ساخت جیمیل ریجن امریکا، ساخت جیمیل روی گوشی هواوی، روش ساخت ایمیل با گوشی، ساخت جیمیل سامسونگ، ساخت ایمیل شیائومی، ساخت جیمیل پاورپوینت پاسخ کامل داده ایم و تمامی نگرانی های شما را در این باره برطرف کرده ایم.

اگر به دنبال آموزش های بیشتری در زمینه ساخت جیمیل برای کلش اف زامبی، ساخت جیمیل شرکت، طریقه ساخت جیمیل با گوشی اندروید، طریقه ساخت جیمیل در ایفون و همچنین طریقه ساخت جیمیل در کامپیوتر هستید، کافیست همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول
نحوه ساخت جیمیل با گوشی آیفون چگونه است؟

ساخت جیمیل با گوشی آیفون، هم از طریق برنامه جیمیل و هم از طریق برنامه تنظیمات گوگل امکان‌ پذیر است که در این مقاله هر دو روش را بررسی کرده ایم.

جیمیل چیست؟

جیمیل یا همان Gmail، یک سرویس رایانامه رایگان است که توسط گوگل ارائه شده‌است. جیمیل یکی از محبوب‌ ترین و پرکاربردترین سرویس‌ های ایمیل در دنیاست که به کاربران امکان ارسال و دریافت ایمیل از طریق وب و نرم‌ افزارهای موبایل ارائه می‌ دهد. در این مقاله می توانید اطلاعات کاملی درباره مزایا و قابلیت های جیمیل بدست آورید.

آیا امکان ساخت جیمیل بدون شماره وجود دارد؟

بله در صورتی که شما در هنگام ساخت جیمیل سن خودتان را زیر ۱۵ سال انتخاب کنید، گوگل تصور می‌ کند که شما سیمکارتی به اسم خود ندارید و به شما اجازه ساخت جیمیل بدون شماره تلفن را خواهد داد. در مقاله مراحل ساخت جیمیل بدون شماره به طور کامل توضیح داده شده است.