هک واتساپ بدون کد از راه دور

نحوه هک واتساپ بدون کد از راه دور موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم به آن بپردازیم، از آن جایی که اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری از باگ های امنیتی می باشد، پس بنابر این این هک کردن آن دور از دسترس نیست. البته این که ما می گوییم اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری […]
  • تعداد نظرات: 14
  • دسته بندی ها: اندروید / هک
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

نحوه هک واتساپ بدون کد از راه دور موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم به آن بپردازیم، از آن جایی که اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری از باگ های امنیتی می باشد، پس بنابر این این هک کردن آن دور از دسترس نیست.

البته این که ما می گوییم اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری باگ های امنیتی است، به این معنی نیست که بخواهیم امنیت آن را به طور کلی زیر سئوال ببریم، چرا که هر کدام از اپلیکیشن هایی که امروزه رایج هستند، هر کدام دارای یکسری نقاط ضعف هایی از لحاظ امنیتی هستند، که ما در ادامه این مطلب آموزشی قصد داریم در مورد نحوه هک کردن واتساپ صحبت کنیم.

ابتدا اولین موضوعی که قصد داریم آن را بررسی کنیم این است که آیا هک واتساپ بدون کد از راه دور امکان پذیر است یا خیر.

پیشنهاد ویژه » در صورت تمایل می توانید سری به دوره آموزش هک و امنیت در آموزشگاه آریا تهران بزنید.

هک واتساپ بدون کد

هک واتساپ از راه دور

جهت هک کردن واتساپ از راه دور، نرم افزار های زیادی هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند، یکی از نرم افزار هایی که دراین زمینه به شما کمک می کند نرم افزار ikeymonitor است، که به شما امکغان نظارت بر پیام های واتساپ شخصی را که می خواهید آن را کتنرل نمایید می دهد.

در ادامه این مطلب با شما توضیح می دهیم که چگونه با استفاده از این نرم افزار کاربردی بتوانید به تلفن همراه شخص مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

خب؛ همانطور که در بخش قبلی گفته شد نرم افزار ikeymonitor یکی از نرم افزار هایی است که شما می توانید جهت هک کردن واتساپ از آن استفاده نمایید.

فقط قبل از این که نحوه استفاده از این نرم افزار را توضیح دهیم، لازم است یادآور شویم که لطفا در صورتی که هدف شما از مطالعه این مقاله آموزشی این است که تلفن همراه فرزندان خود را کنترل نمایید، لطفا از این نرم افزار استفاده نمایید

وگرنه دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران کار بسیار زشت و غیر اخلاقی است، و ما این مقاله آموزشی را صرفا به درخواست برخی از کاربران خود که قصد کنترل تلفن همراه فرزندان خود را داشته اند ارائه داده ایم.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا در حساب ikeymonitor ثبت نام نمایید، سپس بعد از ثبت نام آن را به صورت رایگان دانلود کنید و برروی گوشی فرزندان خود نصب نمایید، اکنون به راحتی می توانید واتساپ فرند خود را به راحتی کنترل نمایید.

از جمله امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد امکان نظارت بر پبام ها و تماس های صوتی، و همچنین امکان نظارت بر تماس های تصویری یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می رود.

حالا ممکن است شما قصد هک کردن واتساپ گوشی شخصی را داشته باشید که امکان دسترسی به تلفن همراه آن را ندارید که بخواهید نرم افزار ikeymonitor را برروی آن نصب کنید

که ما در ادامه این مطلب روشی را به شما آموزش می دهیم که به کمک آن بتوانید بدون دسترسی به گوشی طرف به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

هک واتساپ از راه دور

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

برای هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف یک روش بسیار عالی وجود دارد به نام روش Spoofing که با استفاده از این روش شما می توانید به اطلاعات واتساپ گوشی فرد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از روش Spoofing ابتدا واتساپ را از روی گوشی خو پاک کنید، سپس آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابلتان را بدست آورید.

برای بدست آوردن آدرس وای فای مک گوشی مطابق تصاویر زیر به بخش تنظیمات گوشی بروید، وارد تنظیمات وای فای شوید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

سپس وارد مطابق تصویر زیر وارد قسمت advanced شوید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

در بخش بعدی مطابق تصویر زیر در کادر زرد رنگ شما آدرس مک وای فای را مشاهده می کنید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

سپس Busy Box و Terminal Emolator را از طریق گوگل پلی نصب کنید.

سپس بعد از نصب این دو برنامه آدرس وای فای مک گوشی خود را با استفاده از Busy Box و Terminal Emolator به آدرس فرد مورد نظر تغییر دهید.

سپس واتساپ را که در مرحله اول حذف کرده اید مجددا نصب نمایید، و شماره فرد مورد نظر را وارد نمایید.

کد تاییدی را که برایتان ارسال می شود را وارد نمایید، و با انجام این کار شما موفق می شوید که واتساپ فرد مورد نظر را هک نمایید، و اطلاعاتی مانند پیام ها، تماس های صوتی و تصویری آن نشخص را چک کنید.