دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن یک روش غیرتهاجمی و غیرشیمیایی برای بهبود پوست است که در سال‌ های اخیر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما هم می خواهید بدانید دستگاه میکرودرم چیست و با کاربردهای آن آشنا شوید، این مقاله به بررسی دستگاه میکرودرم ابریژن در جوانب مختلف مرتبط با بهبود پوست خواهد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

دستگاه میکرودرم ابریژن یک روش غیرتهاجمی و غیرشیمیایی برای بهبود پوست است که در سال‌ های اخیر به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما هم می خواهید بدانید دستگاه میکرودرم چیست و با کاربردهای آن آشنا شوید، این مقاله به بررسی دستگاه میکرودرم ابریژن در جوانب مختلف مرتبط با بهبود پوست خواهد پرداخت.

دستگاه میکرودرم ابریژن
دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن

همانطور که در مقاله میکرودرم چیست به طور کامل توضیح دادیم، میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion) یک روش غیرتهاجمی و غیرشیمیایی است که در زمینه بهبود پوست استفاده می‌ شود و با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود.

در این روش، لایه‌ های بیرونی پوست، به‌ ویژه لایه ابتدایی که شامل سلول‌ های مرده و خشک است، به‌ طور مداوم و کنترل شده‌ ای تحت تأثیر دستگاه میکرودرم ابریژن قرار می‌ گیرد.

دستگاه میکرودرم ابریژن معمولا شامل یک دستگاه الکترونیکی است که دارای پوسته‌ ای سخت و مستحکم است. این پوسته دارای یک سری کریستال‌ های مصنوعی است که به‌طور متناوب روی پوست حرکت می‌ کنند و لایه بیرونی پوست را می‌ سایند.

دستگاه میکرودرم ابریژن از ویژگی‌ های زیر برخوردار است:

تنظیمات قابل تنظیم: دستگاه میکرودرم دیجی کالا قابلیت تنظیم سرعت حرکت نوک‌ ها، عمق حفره‌ ها و شدت میکرواسکلپتینگ را دارد. این قابلیت به اپراتور امکان می‌ دهد تا تنظیمات را به طور دقیق با توجه به نیازهای هر بیمار تنظیم کند.

سری ضدعفونی: برخی از دستگاه‌ های میکرودرم پویان تجهیز دارای سری با ویژگی ضدعفونی هستند. این سرها معمولا با استفاده از مواد ضدعفونی مثل نیتریل یا استریل شده هستند تا ریسک عفونت را کاهش دهند.

نمایشگر: بعضی از دستگاه‌ های میکرودرم دکتر درم با یک نمایشگر دیجیتال برخوردار هستند. این نمایشگر میزان سرعت و عمق را نشان می‌ دهد و به اپراتور کمک می‌ کند تا به طور دقیق عملکرد دستگاه را کنترل کند.

قابل حمل: اغلب دستگاه های میکرودرم صورت دیجی کالا قابل حمل هستند و از باتری قابل شارژ برای تأمین انرژی استفاده می‌ کنند. این ویژگی امکان استفاده در محیط‌ های مختلف و در سفر را فراهم می‌ کند.

کاربردها: دستگاه میکرودرم ابریژن دیجی کالا می‌ تواند در ترمیم و بهبود پوست در مواردی مانند کاهش چین و چروک‌ ها، درمان لکه‌ های پوستی و جوش‌ ها، تسریع درمان ناهنجاری‌ های پوستی، بهبود بافت پوست و افزایش روشنایی پوست مفید باشد.

در هر صورت، قبل از استفاده از میکرودرم دستگاه هیدروفیشیال، مهم است که مشورت با یک پزشک متخصص پوست و زیبایی داشته باشید. در کلاس های آموزشی آریا تهران نحوه استفاده از دستگاه های مختلف به شما آموزش داده می شود تا بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

در ادامه می توانید اطلاعات کاملی درمورد میکرودرم ابریژن قیمت و همچنین قیمت میکرودرم در کلینیک بدست آورید.

قیمت دستگاه میکرودرم
قیمت دستگاه میکرودرم

قیمت دستگاه میکرودرم

قیمت دستگاه میکرودرم سالنی دیجی کالا ممکن است بسته به برند، ویژگی‌ ها، کیفیت و منطقه جغرافیایی متفاوت باشد. به طور مثال قیمت دستگاه میکرودرم حرفه ای نسبت به دستگاه های معمولی بالاتر و کارایی آن نیز به تناسب بیشتر است.

به طور معمول، قیمت دستگاه میکرودرم بین ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان یا بیشتر می‌ تواند وجود داشته باشد.

به علاوه، هزینه‌ های دیگری همچون مصرف مواد مصرفی مانند کریستال‌ ها یا الماس‌ ها، سرها و لوازم جانبی، هزینه نگهداری و تعمیرات دستگاه نیز باید در نظر گرفته شود. همچنین، هزینه‌ های آموزش و گواهینامه برای استفاده از دستگاه نیز ممکن است وجود داشته باشد.

برای کسب اطلاعات کامل د۰و جامع رمورد هزینه های میکرودرم صورت، پیشنهاد می کنیم به صفحه هزینه میکرودرم صورت مراجعه نمایید.

در هر صورت، برای اطلاعات دقیقتر بهتر میکرودرم صورت قیمت است با توزیع کنندگان معتبر دستگاه‌ های میکرودرم ابریژن تماس بگیرید. آنها می‌ توانند شما را راهنمایی کنند و به شما اطلاعات دقیقتر درباره میکرودرم قیمت (میکرودرم هزینه) و جزئیات فنی ارائه دهند.

فراموش نکنید که برای خرید دستگاه میکرودرم (خرید میکرودرم دیجی کالا) می بایست به فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت مراجعه کنید تا از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری نمایید.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده صفر تا صد آموزش کاربردی و حرفه ای پاکسازی پوست، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه کنید.

دستگاه میکرودرم خانگی

میکرودرم خانگی چیست؟ آیا شما هم به دنبال خرید دستگاه میکرودرم خانگی هستید؟ برای دریافت راهنمایی های لازم جهت خرید و اطلاع از قیمت میکرودرم خانگی (قیمت میکرودرم صورت دیجی کالا) در ادامه ما را همراهی کنید.

همانطور که در عکس میکرودرم خانگی مشاهده می کنید، دستگاه میکرودرم خانگی دیجی کالا یک وسیله کوچک و قابل استفاده در خانه است که برای مراقبت از پوست و بهبود ظاهر آن استفاده می‌ شود. این دستگاه‌ ها عموما با استفاده از نوک‌ ها یا برس‌ های مختلفی که بر روی پوست حرکت می‌ کنند، لایه‌ های مرده و سلول‌ های آلوده را از بین می‌ برند.

دستگاه‌ میکرودرم صورت خانگی معمولا از تکنولوژی مکانیکی یا باتری برای عملکرد خود استفاده می‌ کنند. آنها معمولا کوچکتر و سبک‌ تر از دستگاه‌ های حرفه‌ ای که در مطب‌ ها یا مراکز زیبایی استفاده می‌ شوند هستند. همچنین، اکثر دستگاه‌ های میکرودرم خانگی قابلیت تنظیمات مختلفی را ارائه می‌ دهند تا شما بتوانید عمق و سرعت حرکت نوک‌ ها را تنظیم کنید.

مزایای استفاده از میکرودرم خانگی مدل kl-8108 شامل راحتی و سهولت استفاده در خانه، صرفه جویی در زمان و هزینه، انعطاف‌ پذیری در تنظیمات و… می باشد.

اگر می خواهید در دوره های اسکین کر شرکت کنید اما هزینه های بالا شما را نگران کرده است، ما در صفحه هزینه دوره های اسکین کر، بهترین آموزشگاه دوره های اسکین کر با مناسب ترین هزنیه را به شما معرفی کرده ایم.

میکرودرم دیاموند
میکرودرم دیاموند

میکرودرم دیاموند

میکرودرم دیاموند (Diamond Microdermabrasion) یک روش غیرتهاجمی برای تجدید و تحریک پوست است که از نوک‌ های الماسی برای جدا کردن لایه‌ های بیرونی پوست استفاده می‌ کند.

دستگاه میکرودرم سالنی دیاموند، با استفاده از نوک‌ های الماسی ثابت و با سرعت بالا روی پوست حرکت می‌ کند و لایه‌ های مرده، سلول‌ های آلوده و ذرات آلودگی را به طور کنترل شده از بین می‌ برد.

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی برای شما مزایای زیر را به همراه دارد:

  • عدم نیاز به کریستال‌ ها: در روش‌ های میکرودرمابریزی سنتی، کریستال‌ هایی مانند اکسید آلومینیوم به عنوان جرم‌ گیرها استفاده می‌ شود. با استفاده از دستگاه میکرودرم دیاموند کیوت اسکین، نیازی به استفاده از کریستال‌ ها نیست و از نوک‌ های الماسی برای ایجاد اصطکاک و تمیز کردن پوست استفاده می‌ شود.
  • دقت بیشتر: نوک‌ های الماسی دقت بیشتری نسبت به کریستال‌ ها دارند. آنها قادرند عمق و شدت میکرواسکلپتینگ را به طور دقیقتر کنترل کنند و به همین دلیل، دستگاه میکرودرم دیاموند قابلیت تنظیم عمق و شدت بیشتری را به اپراتور می‌ دهد.
  • کمترین خطر عفونت: با استفاده از نوک‌ های الماسی ضدعفونی شده، ریسک عفونت در دستگاه میکرودرم دیاموند diamond peeling-17 به حداقل می‌ رسد.

اگر می خواهید با انواع دستگاه های اسکین کر و همچنین قیمت این دستگاه ها آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به صفحه انواع دستگاه های اسکین کر مراجعه کنید.

میکرودرم ترانس دار چیست

در این بخش قصد داریم به شما توضیح دهیم که آیا میکرودرم ترانس دار خوبه یا خیر؟

میکرودرم ترانس دار یک نوع دستگاه میکرودرم است که مناسب برای استفاده حرفه‌ ای در مراکز زیبایی و کلینیک‌ های پوستی است. این دستگاه برای بهبود ظاهر پوست، کاهش چین و چروک‌ ها، کاهش لکه‌ های پوستی، درمان جوش و پیگمانتاسیون و تسریع فرایند بازسازی پوست استفاده می‌ شود.

دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره از نوک‌ های خاصی بهره می‌ برد که معمولا شامل میکروسن‌ های سوزنی ورودی و خروجی است که به میکرودرم سوزنی نیز معروف می باشد. این سوزن‌ ها به طور متناوب و با فشار کنترل شده به صورت اتوماتیک و پیوسته در پوست حرکت می‌ کنند و میکروسن‌ ها را به عمق مورد نیاز در پوست جابجا می‌ کنند.

این فرآیند موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌ شود و بهبود ظاهر عمومی پوست را تسریع می‌ کند. از آنجا که میکرودرم ترانس دار یک دستگاه پیچیده است و نیازمند تخصص و آموزش تخصصی است، استفاده از آن باید توسط پزشکان یا متخصصان مجرب انجام شود.

قیمت دستگاه میکرودرم ترانس دار حرفه ای با توجه به نوع برند و کیفیت متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای استعلام قیمت دستگاه میکرودرم ترانس دار بهتر است به مراکز معتبر مراجعه کنید.

با مراجعه به صفحه دستگاه پاکسازی صورت در ارایشگاه می توانید اطلاعات کاملی درمورد بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی بدست آورید.

میکرودرم الماسه
میکرودرم الماسه

میکرودرم الماسه

میکرودرم الماسه نوعی دیگر از دستگاه میکرودرم است که از نوک‌ های الماسی برای جدا کردن لایه‌ های بیرونی پوست استفاده می‌ کند. این دستگاه با استفاده از نوک‌ های الماسی که به سرعت بالا روی پوست حرکت می‌ کنند، لایه‌ های مرده و سلول‌ های آلوده را به طور کنترل شده از بین می‌ برد.

مزایای استفاده از میکرودرم الماسه عبارتند از:

  • دقت بالا: نوک‌ های الماسی دقت بیشتری نسبت به کریستا ل‌ها دارند. آنها قادرند عمق و شدت میکرواسکلپتینگ را به طور دقیقتر کنترل کنند و به همین دلیل، دستگاه میکرودرم الماسه قابلیت تنظیم عمق و شدت بیشتری را به اپراتور می‌دهد.
  • عدم نیاز به کریستال‌ ها: در روش‌ های میکرودرمابریزی سنتی، کریستال‌ هایی مانند اکسید آلومینیوم به عنوان جرم‌ گیرها استفاده می‌ شود. با استفاده از میکرودرم الماسه، نیازی به استفاده از کریستال‌ ها نیست و از نوک‌ های الماسی برای ایجاد اصطکاک و تمیز کردن پوست استفاده می‌ شود.

برای آشنایی با بهترین دستگاه فیشیال پوست صورت و همچنین کسب اطلاعات کافی درمورد عوارض دستگاه فیشیال، مقاله دستگاه فشیال پوست می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

میکرودرم پودری

میکرودرم پودری (Powder Microdermabrasion) یک روش میکرودرمابریزی است که در آن از پودرهای مختلف برای انجام فرایند میکرواسکلپتینگ پوست استفاده می‌ شود. در این روش، پودرهایی همچون اکسید آلومینیوم، بیکربنات سدیم، سیلیس و غیره به عنوان جرم‌ گیرها و اصطکاک‌ دهنده‌ ها در دستگاه میکرودرم استفاده می‌ شوند.

فرایند میکرودرم پودری نی نی سایت از طریق باد هوا و شرکت کردن پودر با پوست انجام می‌ شود. با فشردن هوا در دستگاه میکرودرم، پودر به صورت متناوب روی پوست پاشیده می‌ شود و بر اثر اصطکاک و حرکت پودر با پوست، لایه‌ های مرده و سلول‌ های آلوده از بین می‌ روند.

همچنین، با استفاده از دستگاه میکرودرم پودری طب مکس، پوست تحریک می‌ شود و فرایند تجدید سلولی پوست تسریع می‌ شود. مزایای استفاده از میکرودرم پودری شامل انعطاف‌پذیری در تنظیمات، مناسب برای مشکلات پوستی مختلف مانند جوش، آکنه، چین و چروک‌ ها، لکه‌ های پوستی و کاهش خطر عفونت می باشد.

پیشنهاد ویژه: برای شرکت در بهترین دوره آموزشی فیشیال پوست، زیر نظر اسایت برتر کشور و ارائه مدرک فنی حرفه ای، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش صفر تا صد فیشیال صورت مراجعه کنید.

میکرودرم انزو

میکرودرم انزو (Microneedling) یک روش درمانی است که در آن سوزن‌ های کوچک و نازکی به طور متناوب و به صورت اتوماتیک در پوست جاذب می‌ شوند. این روش به صورت عمدی به منظور تحریک پوست و ایجاد آسیب کنترل شده در لایه‌ های عمیق تر پوست استفاده می‌ شود.

میکرودرم انزو برای درمان مشکلات مختلف پوستی مانند جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، درمان لک‌ های پوستی، جوانسازی موهای سر و درمان اسکارها استفاده می‌ شود. همچنین، این روش می‌ تواند بهبود جذب موثرتر مواد معالجه‌ کننده در پوست را ایجاد کند.

در جریان میکرودرم انزو، سوزن‌ های کوچک در دستگاه خاصی قرار دارند و به سرعت و به صورت تکراری وارد پوست می‌ شوند. این عمل، به همراه ایجاد آسیب محدود در پوست، به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست و همچنین افزایش جذب مواد معالجه‌ کننده در پوست کمک می‌ کند.

میکرودرم بخاردار
میکرودرم بخاردار

میکرودرم بخاردار

میکرودرم بخاردار (Steam Microdermabrasion) یک روش تجدید پوست است که از ترکیب میکرودرمابریزی و بخار استفاده می‌ کند. در این روش، ابتدا پوست با استفاده از بخار گرم و رطوبت بالا آماده می‌ شود. سپس دستگاه میکرودرم بخاردار با استفاده از نوک‌ های خاصی که حاوی الماس یا سرامیک هستند، روی پوست حرکت می‌ کند و لایه‌ های بالایی از پوست را لایه برداری می‌ کند.

مزایای استفاده از میکرودرم بخاردار شامل موارد زیر می‌شود:

  • آماده‌ سازی پوست: بخار مورد استفاده در این روش باعث نرم شدن پوست می‌ شود. این باعث می‌ شود که لایه‌ های مرده و کرک‌ های پوست به راحتی جدا شده و پوست آماده‌ سازی شود.
  • جدا کردن لایه‌ های بالایی پوست: با استفاده از نوک‌ های الماسی یا سرامیک، دستگاه میکرودرم بخاردار لایه‌ های بالایی از پوست را لایه برداری می‌ کند. این عمل باعث افزایش بازسازی سلولی و تحریک تولید کلاژن در پوست می‌ شود.
  • بهبود بافت پوست: میکرودرمابریزی بخاردار بهبود بافت پوست را تسریع می‌ کند، عمق چین و چروک‌ ها را کاهش می‌ دهد و لکه‌ های پوستی را کمتر مشهود می‌ کند.
  • استراحت و آرامش: فرایند میکرودرمابریزی بخاردار احساس آرامش و راحتی را به شما می‌ دهد، زیرا بخار گرم میتواند موجب افزایش گردش خون و آرامش عضلات صورت شود.

میکرودرم بخاردار در بسیاری از مراکز زیبایی و تخصصی پوست انجام می شود. در صورتی که قصد انجام فیشیال پوست به همراه میکرودرم بخاردار دارید و به همین خاطر به دنبال بهترین مراکز فیشیال پوست هستید، به صفحه مرکز تخصصی فیشیال پوست مراجعه نمایید.

میکرودرم باراباس نانو

میکرودرم باراباس نانو (Microneedling with BaraBass Nano) یک روش درمانی است که از ترکیب دو تکنیک، یعنی میکرودرم و استفاده از دستگاه باراباس نانو، استفاده می‌ کند. این روش برای بهبود سلامت و زیبایی پوست به کار می‌ رود. در میکرودرم باراباس نانو، از سوزن‌ های بسیار نازک و کوچکی استفاده می‌ شود که به صورت اتوماتیک و متناوب در پوست جاذب می‌ شوند. این سوزن‌ ها کمک می‌ کنند تا لایه‌ های عمیق‌ تر پوست تحریک شده و آسیب محدودی در پوست ایجاد می‌ شود.

استفاده از دستگاه میکرودرم باراباس نانو مدل ۲۷۰۰، که یک دستگاه الکترونیکی است، به منظور مواجهه با مشکلات خاص پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه قادر است مواد معالجه‌ کننده خاص را به طور عمقی و بر اساس نیاز در پوست تزریق کند. این مواد معمولا شامل سرم‌ های مختلف، فاکتورهای رشد و دیگر مواد مغذی است که به بهبود سلامت و زیبایی پوست کمک می‌ کنند.

مزایای میکرودرم باراباس نانو شامل بهبود جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، کاهش لک‌ های پوستی، بهبود لکه‌ های قهوه‌ ای، جوانسازی موهای سر، کاهش جوانه‌ های پوستی و بهبود اسکارها است. این روش همچنین می‌ تواند جذب مواد معالجه‌ کننده در پوست را بهبود بخشیده و نتایج بهتری درمانی به ارمغان آورد.

میکرودرم بلک هد
میکرودرم بلک هد

میکرودرم بلک هد

بلک هد (Blackhead) به پوستهای باز و چرک های سیاه روی صورت اطلاق می‌ شود. میکرودرم بلک هد (Microneedling for Blackheads) معمولا برای تسریع روند تجدید سلولی پوست، جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک و بهبود بافت پوست استفاده می‌ شود.

برای درمان چرک یا جوش های سیاه یا بلک هد، روش‌ های دیگری مانند استفاده از ماسک‌ های خاص پاکسازی عمقی پوست یا کشیدن چرکینه‌ ها به وسیله کمدون، ابزارهای استخراج و دیگر روش‌ های مشابه استفاده می‌ شود.

همچنین، مراقبت منظم از پوست، شستشوی مناسب، استفاده از محصولات تمیزکننده و ماسک‌ های مخصوص می‌ تواند به کنترل و کاهش چرک های سیاه کمک کند.

برای استفاده از میکرودرم خانگی بلک هید اینسترومنت مدل yk-628 یا هر نوع دستگاه میکرودرم ترب بهتر است ابتدا با متخصص پوست خود مشورت کرده و سپس اقدام کنید.

میکرودرم دوربین دار

میکرودرم دوربین دار (Camera-Enabled Microdermabrasion) یک نوع پیشرفته از میکرودرمابریزی است که دارای دوربینی است که به دستگاه متصل شده است. این دوربین به صورت همزمان تصاویر ویدئویی از پوست را ضبط می‌ کند و به اپراتور یا متخصص پوست نشان می‌ دهد. این امکان به اپراتور می‌دهد تا با دقت بیشتری فرایند میکرودرمابریزی را کنترل کند و بهبودهای درمانی را بهتر تحلیل کند.

مزایای میکرودرم مدل دوربین دار کد brc-2021 عبارتند از:

  1. مشاهده دقیق‌تر: داشتن دوربین به اپراتور امکان می‌ دهد تا پوست را در حالت زنده و در زمان واقعی مشاهده کند. این به او امکان می‌ دهد تا بر روی مناطق خاص و مشکلات پوست دقت کند و فرایند را بهینه کند.
  2. تحلیل نتایج بهبود: با ضبط تصاویر ویدئویی قبل و بعد از میکرودرمابریزی، می‌ توان نتایج را بهبودیابی کرد. این تصاویر می‌ توانند به عنوان مرجع مقایسه قبل و بعد از درمان و بهبود ظاهر پوست استفاده شوند.
  3. آگاهی بیشتر: با داشتن تصاویر ویدئویی، اپراتور و متخصصان پوست می‌ توانند در مورد نیازها و مشکلات پوستی آنها داشته باشند.

میکرودرم شیائومی

میکرودرم‌ شیائومی معمولا در طرح و نمونه‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند و برای بهبود سلامت و زیبایی پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این دستگاه‌ ها معمولا دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست حرکت می‌ کنند و به طور متناوب در نواحی مختلف صورت استفاده می‌ شوند.

مزایای استفاده از میکرودرم شیائومی دیجی کالا شامل بهبود ترمیم و تجدیدسازی پوست، جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، کاهش لکه‌ های پوستی و تسریع در جذب محصولات مراقبت از پوست می‌ باشد.

برای استفاده از میکرودرم شیائومی xiaomi enchen blackhead remover eb1001 یا هر دستگاه دیگر برای مراقبت از پوست، بهتر است دستورالعمل‌ ها و راهنمای استفاده ارائه شده توسط تولید کننده را به دقت مطالعه کنید و از استفاده صحیح و بهداشتی دستگاه میکرودرم inface cf-07e شیائومی اطمینان حاصل کنید.

میکرودرم شارژی

میکرودرم شارژی یک نوع دستگاه میکرودرم است که برای بهبود و حفظ سلامت پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این دستگاه‌ ها دارای باتری داخلی هستند و با شارژ کردن قادر به عملکرد بی‌سیم می‌ باشند.

بدون نیاز به اتصال به برق یا سیم. بسیاری از میکرودرم‌ های شارژی دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست جاذب می‌ شوند و به طور متناوب در نواحی مختلف صورت استفاده می‌ شوند.

این سوزن‌ ها با تحریک پوست، ترمیم و تجدیدسازی آن را تسریع می‌ کنند و می‌ توانند به جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، کاهش لکه‌ های پوستی و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست کمک کنند.

میکرودرم شارژی نی نی سایت دارای مزایا و محدودیت‌ های خود هستند. یکی از مزایای اصلی استفاده از این دستگاه‌ ها، قابلیت استفاده بی‌ سیم و سهولت حمل و نقل آن‌ ها است. همچنین، عدم نیاز به اتصال به برق معمولا مدت زمان استفاده بیشتری را برای کاربر فراهم می‌ کند.

با این حال، لازم به ذکر است که نیاز به شارژ منظم دستگاه و محدودیت زمانی که باتری آن دارد، از جمله محدودیت‌ های استفاده از میکرودرم‌ های شارژی است.

میکرودرم طب مکس

میکرودرم طب مکس (TebMax) یک برند و شرکت تولید کننده دستگاه‌ های میکرودرم است. این شرکت برای بهبود و زیبایی پوست، محصولاتی را عرضه می‌ کند که از تکنولوژی میکرودرم برای تسریع روند تجدیدسازی پوست و افزایش جذب مواد معرفی شده استفاده می‌ کنند.

دستگاه های میکرودرم سالنی طب مکس معمولا دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست حرکت می‌ کنند و با تحریک پوست، موجب ایجاد میکروتراشه‌ های کوچک و جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست می‌ شوند.

این فرآیند تحریک پوست باعث ترمیم و تجدیدسازی سلول‌ های پوست می‌ شود و می‌ تواند به بهبود بافت پوست، جوانسازی و کاهش مشکلات پوستی مانند چین و چروک، لکه‌ های پوستی و آکنه کمک کند.

دستگاه های میکرودرم ابریژن طب مکس عموما با راهنمای استفاده و تنظیمات مختلفی عرضه می‌ شوند تا به نیازهای مختلف پوستی کاربران پاسخ دهند.

میکرودرم فیلیپس
میکرودرم فیلیپس

میکرودرم فیلیپس

میکرودرم‌ فیلیپس معمولا به عنوان قلم یا دستگاه نوک‌ نما عرضه می‌ شوند. این دستگاه‌ ها دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست حرکت می‌ کنند و به وسیله تحریک پوست، فرآیند تجدیدسازی آن را تسریع می‌ کنند.

مزایای استفاده از میکرودرم‌ فیلیپس شامل افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست، بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک، کاهش لکه‌ های پوستی و افزایش روشنایی پوست است.

این دستگاه‌ها اغلب با ویژگی‌ هایی مانند سرعت قابل تنظیم، سیستم‌ های حفاظت پوست و قابلیت استفاده در مناطق مختلف صورت عرضه می‌ شوند. برای استفاده بهینه از میکرودرم فیلیپس، بهتر است راهنمای استفاده را به دقت مطالعه کنید و دستورالعمل‌ های تولیدکننده را رعایت کنید.

میکرودرم کیوت اسکین

میکرودرم کیوت اسکین نی نی سایت (Microneedling CuteSkin) یک روش درمانی است که برای بهبود مشکلات پوستی مانند جوانسازی، لکه‌ های پوستی، آکنه، جوش‌ ها و ناهنجاری‌ های پوستی استفاده می‌ شود. این روش از سوزن‌ های بسیار نازک و کوچک برای تحریک و آسیب‌ زدایی طبیعی پوست استفاده می‌ کند.

وقتی سوزن‌ های نازک در پوست فرو می‌ رود، باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌ شود. این تولید مجدد کلاژن و الاستین باعث تقویت و آبرسانی پوست می‌ شود و موجب بهبود مشکلاتی مانند خطوط ریز و چین و چروک‌ های صورت می‌ شود.

استفاده از میکرودرم کیوت اسکین دیجی کالا مزایای بسیاری دارد. این روش می‌ تواند در کاهش لکه‌ های پوستی و جوش‌ های آکنه کمک کند. مزیت‌ های میکرودرم خانگی کیوت اسکین شامل زمان بهبودی سریع، عدم نیاز به مراقبت بعد از عمل و قابل استفاده بر روی انواع پوست و مناطق مختلف صورت است.

با این حال، قبل از استفاده از میکرودرم خانگی کیوت اسکین مدل cih-a500 و همچنین میکرودرم کیوت اسکین دایموند، بهتر است با یک پزشک متخصص یا مشورت کنید.

میکرودرم کلین

میکرودرم کلین (Microneedling Clean) یک فرایند درمانی است که با استفاده از سوزن‌ های بسیار نازک و کوچک بر روی پوست انجام می‌ شود. این روش برای بهبود ظاهر پوست، جوانسازی و درمان مشکلات مربوط به پوست مانند جوش‌ ها، آکنه، لکه‌ های پوستی و خطوط ریز استفاده می‌ شود.

در فرآیند استفاده از دستگاه میکرودرم و پاکسازی پوست کلین مدل ۳in1، سوزن‌ های نازک به طور متناوب در پوست فرو می‌ روند و موجب ایجاد کانال‌ های کوچک در پوست می‌ شوند. این کانال‌ ها به عنوان مسیری برای تراوش مواد مفید، مانند ویتامین‌ ها یا محصولات مراقبت از پوست، عمل می‌ کنند تا به بخش‌ های عمیق تر پوست نفوذ کنند و تغذیه و تقویت پوست را تسهیل کنند.

با فعال‌ سازی مکانیزم ترمیمی طبیعی پوست، میکرودرم کلین کلاژن و الاستین جدیدی را در پوست تولید می‌ کند، که باعث بهبود کیفیت و ظاهر پوست می‌ شود. این روش همچنین می‌ تواند فرآیندهای التیام پوست را تحریک کند و بهبود علائم جوش‌ ها و لکه‌ های پوستی را ایجاد کند.

میکرودرم گلویش استایل

میکرودرم گلویش استایل مدل mt-84 یک نوع درمان پوستی است که با استفاده از سوزن‌های ریز و برای بهبود جوانسازی و بهبود مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در این روش، سوزن‌ های ریز به صورت اتفاقی در لایه بیرونی پوست فرو می‌ روند و باعث تحریک تجدیدسازی و ترمیم پوست می‌ شوند.

استفاده از میکرودرم خانگی گلویش استایل مدل mp-29 می‌تواند در درمان چین و چروک‌ های صورت، آکنه، افتادگی پوست، جای جوش‌ ها و خطوط ریز و صاف کننده پوست موثر باشد.

با این حال، موارد مناسب برای استفاده از میکرودرم گلویش استایل مدل hy025 و مزایا و معایب آن بهتر است با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید.

میکرودرم گرند دیوایس
میکرودرم گرند دیوایس

میکرودرم گرند دیوایس

دستگاه میکرودرم گرند دیوایس (GrandDeviсe) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید دستگاه‌ های میکرودرم کلینیکی است. این برند انواع میکرودرم‌ های حرفه‌ ای و خانگی را تولید و عرضه می‌ کند.

در صورتی که به دنبال بهترین مراکز پاکسازی پوست در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله کلینیک پاکسازی پوست می باشد.

دستگاه میکرودرم‌ گرند دیوایس معمولا دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست جاذب می‌شوند و با تحریک پوست، فرآیند تجدیدسازی و ترمیم آن را تسریع می‌ کنند. این دستگاه‌ ها می‌ توانند به جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، بهبود بافت پوست، کاهش لکه‌ های پوستی و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست کمک کنند.

میکرودرم‌ های گرند دیوایس با ویژگی‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند که می توان از بین آن ها به سرعت قابل تنظیم، تنظیمات عمق سوزن، قابلیت استفاده در نواحی مختلف صورت و بدن و قابلیت اتصال به دستگاه‌ های دیگر مانند کامپیوتر یا تلفن همراه اشاره کرد و به همین دلیل قیمت میکرودرم گرند دیوایس (قیمت میکرودرم ابریژن نی نی سایت) نسبت به سایر دستگاه های دیگر کمی گران تر است.

برای استفاده بهینه از دستگاه میکرودرم‌ گرند دیوایس، بهتر است راهنمای استفاده را مطالعه کنید و دستورالعمل‌های تولیدکننده را رعایت کنید.

میکرودرم نایس درم

میکرودرم شرکت نایس درم (NiceDerma) یک دستگاه میکرودرم پیشرفته است که برای انجام روش میکرونیدلینگ یا میکرودرمابرازیون استفاده می‌ شود. این دستگاه دارای سوزن‌ های ریز و موتوری است که سوزن‌ ها را با سرعت و قدرت مشخصی در لایه بیرونی پوست حرکت می‌ دهد. مزایای استفاده از میکرونیدلینگ با استفاده از میکرودرم نایس درم شامل موارد زیر می‌ شود:

تحریک تجدیدسازی پوست: سوزن‌ های ریز درون پوست فرو م ی‌روند و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌ شوند، که بهبود ساختار و جوانسازی پوست را ایجاد می‌ کند.

کاهش چین و چروک: با ایجاد ترمیم و بازسازی در پوست، میکرودرم نایس درم ۴ می‌ تواند به کاهش ظاهر چین و چروک‌ های صورت کمک کند.

درمان جای جوش و نقص‌ های پوستی: این روش می‌ تواند به بهبود ظاهر جای جوش‌ ها، نقص‌ های پوستی، اثرهای خوردگی و لکه‌ های پوست کمک کند.

افزایش جذب مواد مغذی: با ایجاد میکروکانال‌ ها در پوست، میکرودرم نایس درم ۳ می‌ تواند جذب مواد مغذی و محصولات مراقبت از پوست را بهبود بخشد.

مهم است که قبل از استفاده از میکرودرم نایس درم یا هر دستگاه مشابه دیگر، با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید. آنها می‌ توانند شرایط پوستی شما را ارزیابی کرده و به شما راهنمایی صحیح برای استفاده از این روش ارائه دهند.

میکرودرم نیکل

میکرودرم نیکل یک نوع دستگاه میکرودرم است که برای تجدیدسازی و بهبود پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه دارای سوزن‌ های ریز و نازکی است که به صورت اتوماتیک در پوست جاذب می شوند و با تحریک پوست، میکروتراشه‌ های کوچک را ایجاد می‌ کنند.

میکرودرم نیکل می‌ تواند به روند تجدیدسازی سلول‌ های پوست کمک کند و انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک، جوانسازی پوست، لکه‌ های پوستی و جوش‌ ها را کاهش دهد. این دستگاه معمولا قابلیت تنظیم عمق سوزن، سرعت حرکت سوزن‌ ها و تنظیمات دیگری را برای تطبیق با نیازهای پوستی شما دارد.

قبل از استفاده از میکرودرم نیکل، بهتر است راهنمای استفاده را به دقت مطالعه کنید و دستورالعمل‌ های تولیدکننده را رعایت کنید.

میکرودرم هومدیکس

میکرودرم هومدیکس (Homedics) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید دستگاه‌ های میکرودرم است. این برند انواع دستگاه‌ های میکرودرم را برای استفاده خانگی و حرفه‌ ای تولید و عرضه می‌ کند. دستگاه‌ های میکرودرم هومدیکس معمولا دارای سوزن‌ های ریز و نازکی هستند که به صورت اتوماتیک در پوست جاذب می‌ شوند و با تحریک پوست، فرآیند تجدیدسازی و ترمیم آن را تسریع می‌ کنند.

این دستگاه‌ها قابلیت تنظیم عمق سوزن، سرعت حرکت سوزن‌ ها و دیگر تنظیمات را برای تطبیق با نیازهای پوستی شما دارند. میکرودرم هومدیکس می‌ تواند به جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، بهبود بافت پوست، کاهش لکه‌ های پوستی و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست کمک کند.

میکرودرم بیبی باس نانو مدل by-2700

میکرودرم بیبی باس نانو مدل by-2700 یکی از دستگاه‌ های میکرودرمی است که توسط برند بیبی باس تولید می‌ شود. این دستگاه با استفاده از سوزن‌ های ریز و نازک، که به طور اتوماتیک در پوست جاذب می‌ شوند، فرآیند میکرونیدلینگ را بر روی پوست انجام می‌ دهد.

میکرودرم بیبی باس نانو BY-2700 قابلیت تنظیم عمق سوزن را داراست، که به شما اجازه می‌ دهد عمق نفوذ سوزن‌ ها را بر اساس نیازهای پوستی خود تنظیم کنید. این دستگاه می‌ تواند به بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک، جوانسازی پوست و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست کمک کند.

قبل از استفاده از میکرودرم بیبی باس نانو مدل by-2700، بهتر است راهنمای استفاده مربوطه را به دقت مطالعه کنید و دستورالعمل‌ های تولیدکننده را رعایت کنید. همچنین، مشاوره با یک متخصص پوست می‌ تواند به شما کمک کند تا روش استفاده مناسب را برای نیازهای خاص پوستی خود انتخاب کنید.

برای آشنایی با دستگاه میکرودرم بای بابلیس نانو مدل ۲۷۰۰ در ادامه با ما همراه باشید.

میکرودرم خانگی بیبی باسنونو مدل by-3700

دستگاه میکرودرم خانگی بیبی باسنونو مدل BY-3700 یکی از محصولات موجود در بازار است. این دستگاه به عنوان یک وسیله خانگی برای میکرودرمابریزی پوست استفاده می‌ شود. با استفاده از این دستگاه، شما می‌ توانید پوست خود را لایه برداری کنید و بهبود ظاهر و بافت پوست را تحقق بخشید.

مزایای استفاده از میکرودرم خانگی بیبی باسنونو مدل BY-3700 شامل مواردی از جمله راحتی و آسانی استفاده، قابلیت تنظیم عمق میکرودرمابریزی، دارای اکسسوری‌ های متنوع، قابل حمل و قابلیت شارژ می باشد.

میکرودرم خانگی نیکل مدل sn-7397

میکرودرم خانگی نیکل مدل sn-7397 یکی از محصولات موجود در بازار است. این دستگاه برای میکرودرمابریزی پوست در خانه استفاده می‌ شود. با استفاده از این دستگاه، شما می‌ توانید لایه‌ های بالایی از پوست خود را لایه برداری کنید و باعث بهبود ظاهر و بافت پوست شوید.

مزایای استفاده از میکرودرم خانگی نیکل مدل sn-7397 شامل راحتی و استفاده آسان، قابلیت تنظیم عمق میکرودرمابریزی، اکسسوری‌های متنوع، قابل حمل و قابلیت شارژ می باشد.

دستگاه میکرودرم xn 8030

دستگاه میکرودرم xn 8030 یکی از دستگاه‌ های میکرودرم است که برای استفاده در خانه یا به عنوان یک دستگاه حرفه‌ ای درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه از سوزن‌ های نازک و تیز برای ایجاد کانال‌ های کوچک در پوست استفاده می‌ کند.

این کانال‌ ها به پوست کمک می‌ کنند تا مواد مرطوب‌ کننده، ویتامین‌ ها و محصولات دیگر مغذی را به خوبی جذب کند و عوارض جانبی و مشکلات پوستی را کاهش دهد.

قبل از استفاده از دستگاه دستگاه میکرودرم xn 8030 یا هر دستگاه مشابه دیگری، مهم است که دستورالعمل‌ های تولید کننده را به دقت مطالعه کنید و به صورت صحیح از دستگاه استفاده کنید.

میکرودرم پرتابل
میکرودرم پرتابل

میکرودرم پرتابل

میکرودرم پرتابل یک دستگاه میکرودرم است که به طور قابل حمل و قابل استفاده در منزل یا در سفر طراحی شده است. این دستگاه‌ ها به طور معمول دارای سوزن‌ های نازک و کوچک هستند که در ارتفاع قابل تنظیم قرار می‌ گیرند و به پوست فشار می‌ آورند.

استفاده از میکرودرم پرتابل می‌ تواند به شما اجازه دهد تا در خانه خود به طور منظم درمان‌ های میکرودرم را انجام دهید. این دستگاه‌ ها می‌ توانند برای جوانسازی پوست، بهبود ترک‌ ها، جوش‌ ها و لکه‌ های پوستی، کاهش چین و چروک و بهبود ظاهر علائم پیری پوست مفید باشند.

میکرودرم پرتابل عموما از باتری قابل شارژ یا منبع تغذیه مشابه استفاده می‌ کنند و به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن، می‌ توانند در سفرها و در استفاده‌ های روزانه مناسب باشند.

میکرودرم چمدانی استارمکس

میکرودرم چمدانی استارمکس یک نوع دستگاه میکرودرمابریزی است که به شکل یک چمدان یا والیز قابل حمل طراحی شده است. این دستگاه از قوطی‌ های دقیق و باریکی تشکیل شده است که درون آنها نوک‌ های میکرودرمابریزی قرار دارند.

با استفاده از میکرودرم چمدانی استارمکس، شما می‌ توانید لایه‌ های بالایی از پوست خود را لایه برداری کنید و بهبود ظاهر و بافت پوست را تحقق بخشید. این دستگاه معمولا دارای قابلیت تنظیم عمق میکرودرمابریزی است، که به شما اجازه می‌ دهد عمق میکرودرمابریزی را براساس نیازهایتان تنظیم کنید.

مزایای استفاده از میکرودرم چمدانی استارمکس عبارتند از:

  • قابل حمل
  • دقت بالا
  • چندگانه بودن نوک‌ ها
  • قابلیت تنظیم عمق

دستگاه میکرودرم آبریژن حبابی

دستگاه میکرودرم آبریژن حبابی (Bubble Microdermabrasion) یکی از تکنیک‌ های میکرودرمابریزی پوست است که با استفاده از جریان هوای تحت فشار و حباب‌ زنی صورت می‌ گیرد. این دستگاه از بخار آب و حباب‌ های کوچک به عنوان وسیله اصلی برای لایه برداری پوست استفاده می‌ کند.

مزایای استفاده از دستگاه میکرودرم آبریژن حبابی شامل موارد زیر می‌ شود:

لایه برداری لطیف: با استفاده از حباب‌ های کوچک و بخار آب، این دستگاه به طور لطیف لایه‌ های بالایی از پوست را بدون ایجاد خراش یا تحریک شدید بر روی پوست برمی دارد.

تمیز کنندگی عمقی: جریان هوا و حباب‌ های تولید شده توسط دستگاه به خوبی به مناطق پوستی نفوذ می‌ کنند و میکروذرات و آلودگی‌ ها را از داخل منافذ باز می‌ کنند و آنها را به سمت بیرون آورده و باعث تمیزی عمقی پوست می‌ شوند.

تحریک تولید کلاژن: این روش میکرودرمابریزی باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می‌ شود که می‌ تواند به بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک و افزایش جوانی و تقویت پوست کمک کند.

مناسب برای انواع پوست: دستگاه میکرودرم آبریژن حبابی قابلیت تنظیم عمق و شدت میکرودرمابریزی را دارد، بنابراین مناسب برای انواع پوست از جمله پوست حساس و چرب است. دستگاه میکرودرم آبریژن حبابی می‌تواند به عنوان یک روش غیر تهاج

میکرودرم دی اس پی

میکرودرم دی اس پی یک دستگاه میکرودرمابریزی حرفه‌ ای است که برای بهبود بافت پوست و درمان مشکلات مختلف پوستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این دستگاه از تکنولوژی تزریق میکروسوزیشن (Micro-needling) استفاده می‌ کند.

با استفاده از میکرودرم دی اس پی، سوزش‌ های کوچک و دقیقی روی پوست ایجاد می‌ شود که به وسیله آن مواد مغذی و سرم‌ های درمانی به صورت عمقی در پوست تزریق می‌ شوند. این فرآیند بهبود تولید کلاژن، ترمیم بافت و رفع مشکلات مختلف پوستی مانند چین و چروک، آکنه، جوانسازی پوست و کاهش لکه‌ های پوستی را تسریع می‌ کند.

مزایای استفاده از میکرودرم دی اس پی عبارتند از:

  • افزایش تولید کلاژن: سوزش‌ های میکرودرمابریزی تحریک کننده برای تولید کلاژن در پوست هستند. این باعث بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک و افزایش جوانی پوست می‌ شود.
  • درمان مشکلات پوستی: میکرودرم DsP می‌ تواند در درمان مشکلات مانند جوانسازی پوست، آکنه، لکه‌ های پوستی، اسکار و مشکلات پوستی دیگر موثر باشد.
  • عمق تنظیم‌ پذیر: دستگاه DsP قابلیت تنظیم عمق سوزش‌ ها را دارد، بنابراین میزان میکرودرمابریزی مورد نیاز بسته به نیازهای هر فرد تنظیم می‌ شود.

میکرودرم ذره بینی

میکرودرم ذره بینی یک دستگاه است که برای تمیز کردن و بهبود وضعیت پوست بینی استفاده می‌ شود. این دستگاه معمولا شامل یک سری نوک‌ های میکرودرمابریزی است که با حرکت دادن آنها روی پوست بینی، لایه‌ های بالایی از پوست را لایه برداری و خراش می‌ دهد.

میکرودرم ذره بینی عموما برای مشکلاتی مانند جوانسازی پوست بینی، کاهش جوانی، کاهش انسداد منافذ پوستی (مانند پوستهای مرده، جوش‌ ها و آکنه) و بهبود بافت پوست بینی استفاده می‌ شود. مزایای استفاده از میکرودرم ذره بینی شامل مواردی از جمله تمیز کنندگی عمقی، بهبود بافت پوست، کاهش انسداد منافذ، جوانسازی پوست و… می باشد.

دستگاه میکرودرم زاگرومد

دستگاه میکرودرم زاگرومد یکی دیگر از دستکاه های میکرودرم می باشد که با هدف بهبود ظاهر پوستی و درمان مشکلات پوستی انجام می شود. این دستگاه با کمک ابزارهای خاص خود، عمل لایه برداری پوست را انجام داده و باعث از بین بردن لایه های مرده پوست می شود.

این دستگاه به درمان جای جوش، رفع چین و چروک های پوستی، درمان لک های پوست و… کمک بسیاری می کند.

میکرودرم رودان فیلدز

میکرودرم رودان فیلدز (Microdermabrasion) یک روش غیرتهاجمی است که برای بهبود ظاهر پوست استفاده می‌ شود. در این روش، لایه برانگیخته و کم کاری پوست از طریق تماس مستقیم با روانه‌ های جرمی مانند جرم‌ های الماسی یا کریستالی کوچک خرد می‌ شوند.

در روش میکرودرم رودان فیلدز، یک دستگاه میکرودرمابراسیون شامل یک سر خراشی و یک پمپ مکش استفاده می‌ شود. سر خراشی معمولا شامل الماس‌ های کوچک است که به پوست می‌ چسبد و به طور مداوم به صورت مکشی حرکت کرده و لایه‌ های بیرونی پوست را برمی دارد.

این فرآیند باعث تحریک تولید کلاژن و بازسازی پوست می‌ شود و می‌ تواند به بهبود تیرگی‌ ها، جوش‌ ها، افتادگی پوست، خطوط ریز و چین و چروک‌ های سطحی کمک کند.

معمولا میکرودرمابراسیون در مراکز زیبایی و مطب‌ های پوستی انجام می‌ شود و توسط متخصصین حاذق انجام می‌ پذیرد. قبل از انجام این روش، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست در مورد نحوه عملکرد، مزایا، محدودیت‌ ها و خطرات مرتبط با میکرودرمابراسیون مشورت کنید.

میکرودرم ساندرم
میکرودرم ساندرم

میکرودرم ساندرم

میکرودرم ساندرم (Sonderm Microderm) یک دستگاه میکرودرم است که برای بهبود و آزمایش پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه معمولا با استفاده از یک سری کریستال‌ های ریز در طول پوست، لایه بیرونی پوست را تحریک و پوست‌ های مرده را از بین می‌ برد.

این فرایند، به تحریک تولید کلاژن و تجدید سلولی پوست کمک می‌ کند و باعث حالتی نرم و لطیف تر برای پوست می‌ شود. استفاده از میکرودرم ساندرم می‌ تواند به درمان مشکلاتی مانند لکه‌ های پیری، جوش و اسکار، خطوط ریز و چین و چروک کمک کند.

همچنین، این دستگاه می‌ تواند جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست، مانند کرم‌ ها و سرم‌ های مرطوب‌ کننده، را فراهم کند.

میکرودرم سه کاره

میکرودرم سه کاره یک نوع دستگاه میکرودرم است که قابلیت انجام سه کار مختلف را دارد. این دستگاه معمولا شامل سه عملکرد زیر است:

میکرودرمبرازیون (Microdermabrasion): در این حالت، دستگاه با استفاده از دسته‌ ای مخصوص و سری‌ های مختلف، لایه بیرونی پوست را با استفاده از یک ماده خردکننده (مانند کریستال‌ ها یا الماس) تحریک و پاکسازی می‌ کند. این عمل باعث از بین رفتن سلول‌ های مرده، تحریک تولید کلاژن و بازسازی پوست می‌ شود.

آبرسانی (Hydration): در حالت آبرسانی، دستگاه میکرودرم با استفاده از ماسک‌ ها و سرم‌ های مرطوب‌ کننده، مواد مغذی و رطوبت را به پوست می‌ رساند. این فرایند باعث افزایش ترطیب و نرمی پوست می‌ شود.

میکروجراتیون (Microcurrent): در این حالت، دستگاه از جریان‌ های الکتریکی با فرکانس بالا استفاده می‌ کند تا موجب تحریک عضلات صورت و افزایش جریان خون در پوست شود. این عمل باعث تقویت و لیفتینگ پوست و تغذیه بهتر پوست می‌ شود.

به عنوان یک دستگاه سه کاره، میکرودرم سه کاره می‌ تواند ترکیبی از این سه عملکرد را ارائه دهد و برای تمیزی، نرمی، تغذیه و تقویت پوست مورد استفاده قرار بگیرد.

میکرودرم ساکشن

میکرودرم ساکشن (Suction Microdermabrasion) یک نوع دستگاه میکرودرم است که برای بهبود و آزمایش پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه با استفاده از قدرت جذب و جریان هوا، از طریق یک سری خاص و مخصوص به پوست، لایه بیرونی پوست را تحریک و پاکسازی می‌ کند.

دستگاه میکرودرم ساکشن عموما شامل یک سر خاص است که دارای سطوح خردکننده و مکش کننده است. در زمان استفاده، سر را بر روی پوست قرار می‌ دهید و مکش قدرتمند هوا باعث برداشتن سلول‌ های مرده و آلودگی‌ ها از پوست می‌ شود.

این فرایند به تحریک تولید کلاژن و بازسازی پوست کمک می‌ کند و به نتیجه حالتی نرم‌ تر و لطیف‌ تر برای پوست می‌ انجامد. میکرودرم ساکشن معمولا برای بهبود لکه‌ های پیری، جوش و اسکار، جوش‌ های سطحی، چین و چروک‌ های کوچک، جوش‌ های سیاه و سفید و تراکم پوست استفاده می‌ شود.

با این حال، قبل از استفاده از هر دستگاه مرتبط با پوست، بهتر است دستورالعمل‌ های تولید کننده را مطالعه کنید و در صورت نیاز، با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

میکرودرم سر الماسی

میکرودرم سر الماسی (Diamond Microdermabrasion) یک تکنیک پوستی است که برای بهبود و تجدید حالت پوست استفاده می‌ شود. در این روش، سر الماسی به جای کریستال‌ های خردکننده برای لایه‌ برداری از پوست استفاده می‌ شود.

میکرودرم سر الماسی شامل یک دستگاه است که دارای سری الماسی با ذرات الماس کوچک است که به دستگاه متصل شده است. سر الماسی به طور دقیق و کنترل شده بر روی پوست حرکت می‌ کند و لایه بیرونی پوست را خرد می‌ کند و برداشت می‌ کند.

این فرایند باعث تحریک تولید کلاژن، تجدید سلولی، و بهبود جوانه‌ های سالم پوست می‌ شود. میکرودرم سر الماسی به عنوان یک روش غیرتهاجمی و غیرخونریزی مورد توجه قرار گرفته است. برخلاف روش‌ های سنتی میکرودرم که از کریستال‌ های خردکننده استفاده می‌ کنند و ممکن است منجر به تحریک و حساسیت بیشتر پوست شوند، میکرودرم سر الماسی ملایم‌ تر و کمتر تحریک‌ کننده است.

مزایای استفاده از میکرودرم سر الماسی شامل بهبود لکه‌ های پیری، خطوط ریز و چین و چروک، جوش‌ ها و اسکار، نرمی و لطافت پوست، حذف سلول‌ های مرده، تسریع در بازسازی پوست و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست است.

میکرودرم مثلث طلایی
میکرودرم مثلث طلایی

میکرودرم مثلث طلایی

میکرودرم مثلث طلایی (Golden Triangle Microdermabrasion) یک نوع خاص از میکرودرمابراسیون است که با استفاده از ترکیبی از سه تکنولوژی مختلف، بهبود ظاهر پوست را تسهیل می‌ کند. این روش معمولا در مراکز زیبایی و کلینیک‌ های پوستی ارائه می‌ شود.

میکرودرم مثلث طلایی شامل سه مرحله اصلی است:

میکروکریستال: در این مرحله، جرم‌ های کوچک الماس یا کریستالی به صورت کنترل شده بر روی پوست اعمال می‌ شود. این جرم‌ ها به آرامی لایه‌ های سطحی پوست را برداشت می‌ کنند و سلول‌ های مرده را از بین می‌ برند.

هیدرودرمابراسیون: در این مرحله، محلول‌ های خاصی مانند سرم‌ ها و مواد مرطوب‌ کننده به پوست تزریق می‌ شود. این مواد کمک می‌ کنند تا پوست به طور عمقی تر تغذیه شود و بازسازی شود.

تراپی سطحی با میکرونیدلینگ: در این مرحله، از وسایلی به نام میکرونیدل ها استفاده می‌ شود که شامل سوزن‌ های بسیار ریز است. این سوزن‌ ها به آرامی روی پوست حرکت کرده و باعث تحریک تولید کلاژن و بازسازی پوست می‌ شوند.

میکرودرم فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو (Fapscu Microdermabrasion Device) یک نوع دستگاه میکرودرمابراسیون است که برای بهبود و تجدید جوانی پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه دارای تکنولوژی دیجیتالی است و با استفاده از ابریژن، لایه برانگیخته و کم کاری پوست را بهبود می‌ بخشد.

میکرودرم ابریژن فاپسکو بر اساس اصول میکرودرمابراسیون عمل می‌ کند. در این روش، یک سر خراشی با سطح آبراسیون قرار می‌ گیرد و با حرکت‌ های مکشی و چرخشی روی پوست، لایه‌ های مرده و متلاشی شده را برداشت می‌ کند. این فرآیند منجر به تحریک تولید کلاژن، بهبود جریان خون و بازسازی پوست می‌ شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دارای کنترل دقیق و تنظیمات مختلف است که به پزشک یا متخصص پوست امکان می‌ دهد شدت و عمق تراکم خراشی را تنظیم کند. این دستگاه همچنین می‌ تواند با استفاده از فناوری دیجیتالی، نمایشگر LCD و سیستم کنترل هوشمند بهبود یافته را نشان دهد.

میکرودرم فیس آپ

میکرودرم فیس آپ (Microderm Face Up) به یک روش خاص از میکرودرمابراسیون برای بهبود ظاهر پوست صورت اشاره می‌ کند. در این روش، با استفاده از یک دستگاه میکرودرمابراسیون و با حرکات مکشی و چرخشی، لایه‌ های بیرونی پوست صورت به آرامی برداشته می‌ شوند.

میکرودرم فیس آپ می‌ تواند به افزایش تولید کلاژن، بهبود تیرگی پوست، کاهش چین و چروک‌ های سطحی، کاهش جوش‌ ها و جای جوش‌ ها، اصلاح تنظیم رنگ پوست و بهبود جوانسازی پوست کمک کند. همچنین، این روش معمولا باعث افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست مانند سرم‌ ها و مرطوب‌ کننده‌ ها می‌ شود.

معمولا میکرودرم فیس آپ در مراکز زیبایی، کلینیک های پوستی و توسط متخصصین حاذق انجام می‌ شود. قبل از اقدام به این روش، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا در مورد نحوه عملکرد، مزایا، محدودیت‌ ها و خطرات مرتبط با میکرودرم فیس آپ مطلع شوید.

میکرودرم کارینا مدل lr-03b

میکرودرم کارینا مدل lr-03b یک دستگاه میکرودرمابراسیون است که برای بهبود ظاهر پوست صورت و بدن استفاده می‌ شود. این دستگاه به عنوان یک ابزار حرفه‌ ای در مراکز زیبایی و کلینیک‌ های پوستی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

میکرودرمابراسیون با استفاده از سری ابریژن و حرکات مکشی و چرخشی لایه‌ های بیرونی پوست را به آرامی برداشته و سلول‌ های مرده را از بین می‌ برد. این فرآیند منجر به تحریک تولید کلاژن، بهبود تیرگی پوست، کاهش چین و چروک‌ های سطحی، کاهش جوش‌ ها و جای جوش‌ ها، و بهبود جوانسازی پوست می‌ شود.

میکرودرم کارینا مدل lr-03b از دارایی‌ هایی مانند تنظیمات قدرت متغیر، سرعت قابل تنظیم و سرعت دستگاه قابل تنظیم برای تطبیق با نیازهای مختلف پوست برخوردار است. همچنین، این دستگاه می‌ تواند با ارائه تکنولوژی حفاظت از پوست و کنترل حرارتی، به پوست حساس و حفاظت شده کمک کند.

میکرودرم مایع چیست

یکی از سوالاتی که توسط بسیاری از افراد پرسیده می شود این است که میکرودرم مایع چیست؟

درواقع در برخی روش‌ های میکرونیدلینگ، به جای استفاده از سوزن‌ های خشک، از مایعات مثل سرم‌ ها یا مواد مغذی برای اعمال بر روی پوست استفاده می‌ شود. این مایعات می‌ توانند مواد مغذی را به عمق پوست برسانند و به ترمیم و بهبود پوست کمک کنند.

در برخی موارد، قبل از انجام روش میکرونیدلینگ، مایعات ضدعفونی‌ کننده مانند الکل یا محلول‌ های ضدعفونی‌ کننده دیگر بر روی پوست استفاده می‌ شود تا عفونت‌ ها و التهابات پیشگیری شوند.

میکرودرم مولتی فانکشنال

میکرودرم مولتی فانکشنال یک دستگاه است که از تکنولوژی میکرونیدلینگ برای بهبود پوست استفاده می‌ کند. این دستگاه از سوزن‌ های ریز و نازک برای ایجاد کانال‌ های میکروسکوپی در لایه بیرونی پوست استفاده می‌ کند. این کانال‌ ها باعث تحریک سلول‌ های پوستی می‌ شوند و فعالیت طبیعی پوست را تحریک کرده و بهبود می‌ بخشند.

میکرودرم مولتی فانکشنال می‌ تواند مزایای متعددی برای پوست ایجاد کند که شامل موارد زیر می باشد:

جوانسازی پوست: با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، این روش می‌ تواند به کاهش چین و چروک‌ های صورت، افزایش لطافت پوست و بهبود تنظیم ترمیم پوست کمک کند.

کاهش جای جوش و نقص‌ های پوستی: با تحریک تجدید سازی پوست و بهبود فرایند ترمیم، میکرودرم مولتی فانکشنال می‌ تواند به کاهش ظاهر جای جوش‌ ها، نقص‌ های پوستی و اثرهای خوردگی کمک کند.

کاهش علائم آکنه: با تمیز کردن پوست و کاهش التهابات، این روش می‌ تواند به کاهش علائم آکنه و جلوگیری از تشکیل آکنه کمک کند.

بهبود جذب محصولات مراقبت از پوست: با ایجاد کانال‌ های میکروسکوپی در پوست، میکرودرم مولتی فانکشنال می‌ تواند جذب مواد مغذی و محصولات مراقبت از پوست را بهبود بخشد.

دستگاه میکرودرم اوبس مدل obs-0710

دستگاه میکرودرم اوبس مدل obs-0710 یک دستگاه حرفه‌ ای میکرودرمابراسیون است که برای بهبود ظاهر و تازگی پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه با استفاده از سیستم ابریژن، لایه‌ های بیرونی پوست را به آرامی برداشته و به تجدیدسازی پوست کمک می‌ کند.

میکرودرمابراسیون با حرکات مکشی و چرخشی لایه‌ های مرده و متلاشی شده پوست را برداشته و جوانسازی آن را تسهیل می‌ کند. این فرآیند به تحریک تولید کلاژن پوست، بهبود تیرگی و لک‌ های پوست، کاهش چین و چروک‌ های سطحی، بهبود ظاهر جوش‌ و جای جوش‌ ها و تسهیل جذب محصولات مراقبت از پوست کمک می‌ کند.

دستگاه میکرودرم اوبس مدل obs-0710 دارای ویژگی‌ های متنوعی است که شامل تنظیم قدرت و سرعت میکرودرمابراسیون است. همچنین، این دستگاه با استفاده از سرهای مختلف قابل تعویض، قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف پوست را دارا می‌ باشد.

میکرودرم بابلیس ۲۷۰۰

میکرودرم بابلیس ۲۷۰۰ (Babyliss 2700 Microdermabrasion) یک دستگاه میکرودرمابراسیون است که برای بهبود و تازه‌ سازی پوست استفاده می‌ شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی ابریژن، لایه‌ های بیرونی پوست را به آرامی برداشته و به تجدیدسازی و روشن‌ سازی پوست کمک می‌ کند.

میکرودرم ۲۷۰۰ با حرکات مکشی و چرخشی لایه‌ های مرده و متلاشی شده پوست را برداشته و جوانسازی آن را تسهیل می‌ کند. این فرآیند به تحریک تولید کلاژن پوست، بهبود تیرگی و لک‌ های پوست، کاهش چین و چروک‌ های سطحی، تسهیل جذب محصولات مراقبت از پوست و بهبود ظاهر جوش‌ ها و جای جوش‌ ها کمک می‌ کند.

میکرودرم بابلیس ۳۷۰۰ دارای ویژگی‌ هایی مانند قدرت قابل تنظیم و سرعت متغیر است. همچنین، این دستگاه معمولا همراه با سرهای مختلفی عرضه می‌ شود که برای تطبیق با نیازهای مختلف پوست قابل تعویض هستند.

درنهایت باید بگوییم که انواع متعددی از دستگاه میکرودرم از جمله میکرودرم کنورث، میکرودرم کمدو، میکرودرم هاینس، میکرودرم مارسک مدل mc-6666، میکرودرم رابوطب، میکرودرم رها طب، میکرودرم رویت، میکرودرم رویا، میکرودرم رزونال، میکرودرم ردفاین، میکرودرم رادیانس، میکرودرم سوکانی، میکرودرم سانفورد، میکرودرم شاول، میکرودرم طب ماهان، میکرودرم قلمی، میکرودرم کارینا و… نیز در بازار وجود دارند که معرفی آن ها در این مقاله نمیگنجد.

خبر خوب این است که در دوره های آموزشی آریا تهران شما با انواع دستگاه های پرکاربرد میکرودرم آشنا خواهید شد تا بتوانید با کسب مهارت های لازم در بهترین مراکز زیبایی مشغول به کار شوید و یا کسب و کار خود را توسعه دهید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی انواع دستگاه میکرودرم ابریژن از جمله دستگاه میکرودرم گلد، میکرودرم مخزن دار، میکرودرم مدل hy9، میکرودرم موهیر، میکرودرم میوتو، میکرودرم وی بنز، میکرودرم هایکو، میکرودرم هات اند کلد و… پرداخته شد تا شما با بهترین انواع دستگاه ها آشنا شوید و بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

سوالات متداول
قیمت دستگاه میکرودرم حرفه ای سالنی چقدر است؟

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن با توجه به برند، کیفیت، کارایی و مزایای آن می تواند متغیر باشد. برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن و بررسی قیمت می توانید به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

چند نوع دستگاه میکرودرم داریم؟

همانطور که در مقاله بهطور کامل توضیح دادیم، انواع مختلفی از دستگاه میکرودرم ابریژن مانند میکرودرم iso 9001، میکرودرم ۸۰۳۰ و…در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشند.

میکرودرم چه مارکی خوبه؟

با توجه به اینکه برندهای مختلفی از دستگاه میکرودرم ابریژن در بازار وجود دارد، نمی توان به طور دقیق بهترین برند را مشخص کرد چراکه این لمر بستگی به نیاز شما می تواند متفاوت باشد. برای آشنایی با بهترین برندهای دستگاه میکرودرم ابریژن می توانید این مقاله را مطالعه نمایید.