دستگاه های اسکین کر

همانطور که می دانید اسکین کر یکی از اقدامات و روش هایی است که جهت زیبایی و مراقبت از پوست صورت و بدن برای خانم ها و آقایان انجام می شود. معمولا برای انجام اسکین کر در مراکز و کلینیک های زیبایی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که در این مقاله قصد داریم […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید اسکین کر یکی از اقدامات و روش هایی است که جهت زیبایی و مراقبت از پوست صورت و بدن برای خانم ها و آقایان انجام می شود. معمولا برای انجام اسکین کر در مراکز و کلینیک های زیبایی از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که در این مقاله قصد داریم شما را با انواع دستگاه های اسکین کر آشنا کنیم.

دستگاه های اسکین کر

همانطور که گفتیم اسکین کر در مراکز و کلینیک های زیبایی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات خاصی انجام می شود که این امر می تواند در لایه برداری ملایم پوست، پیشیگیری از پیری زودرس پوست، از بین رفتن سیاهی و کبودی اطراف چشم، از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی، افزایش کلاژن سازی پوست، رفع خطوط و چین و چروک های پوستی، جوانسازی پوست، ترمیم و بازسازی سلول های مرده، آبرسانی عمیق پوست و درخشانی پوست بسیار موثر باشد.

حال که با فواید دستگاه اسکین کر آشنا شدید، وقت آن است که با دستگاه های مورد نیاز اسکین کر آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین پکیج دوره آموزشی اسکین کر ویژه بازار کار هستید، به صفحه آموزش اسکین کر مراجعه کنید.

دستگاه های اسکین کر
دستگاه های اسکین کر

انواع دستگاه های اسکین کر

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت علم فناوری و تکنولوژی دستگاه های هوشمند بسیاری برای اسکین کر طراحی شده است که هر کدام با کارایی منخصر به فرد خود می توانند جایگزین متخصیین پوست باشند.

حال از دستگاه های مورد نیاز اسکین کر می توان برای از بین بردن انواع لکه های پوستی، از بین بردن چین و چروک های پوست، پاکسازی عمیق پوست و… استفاده کرد.

باید بدانید که تمامی تجهیزات اسکین کر در دسته تجهیزات مدرن نور درمانی قرار دارند که در ادامه توضیحات لازم را داده ایم.

در حالت کلی تجهیزات مدرن اسکین کر به سه دسته اصلی NBUVB ،PUVA، BBUY تقسیم بندی می شوند:

  • BBUY : این دستگاه جزء دستگاه های با طیف گسترده محسوب می شود.
  • PUVA: این دستگاه از ترکیب متوکسالن به طور خوارکی و موضعی می باشد.
  • NBUVB: این دستگاه جدیدترین نوع دستگاه نور درمانی می باشد که از نور UVB با طول موج ۳۱۰ نانو متری و میزان طیف نه چندان گسترده ای است.

اگر به دنبال بهترین کلینیک و مراکز زیبایی پوست می گردید، فقط کافیست به صفحه مرکز فیشیال پوست مراجعه کنید.

دستگاه هوشمند Fore ovfo

این مدل ماسک که یکی از معروف ترین و مدرن ترین تجهیزات نوردرمانی و وسایل اسکین کر می باشد که کاربرد بسیاری دارد. درمورد این مدل دستگاه باید بدانید که متناسب با نوع و خصوصیات پوست شما دارای تنظیمات سرد، خنک و گرم می باشد که تنظیمات سرد و خنک این دستگاه تاثیر بسزایی در کاهش چین و چروک های پوستی دارد.

گرمای این دستگاه باعث می شود تا محصول بتواند به صورت عمیق تر و راخت تر به پوست نفوذ کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به سفت شدن پوست، جلوگیری از شل شدن پوست، کاهش منافذ پوستی و… اشاره کرد.

با مراجغه به صفحه آموزش پاکسازی پوست، کامل ترین آموزشی پاکسازی پوست را دریافت کنید.

دستگاه هوشمند Fore luna fofo

دستگاه هوشمند Fore luna fofo یکی دیگر از مدرن ترین تجهیزات و لوازم اسکین کر می باشد. این مدل دستگاه برای انواع تایپ های پوستی مناسب می باشد. علاوه بر این دارای یک برس سیلیکونی پاک کننده است که مناسب برای شستشو و ورزش صورت می باشد.

پیشنهاد ویژه : اسکین کر چیست

دستگاه هوشمند Spectra lite face warepro

یکی دیگر از انواع دستگاه های اسکین کر، دستگاه هوشمند Spectra lite face warepro می باشد که با خاصیت نور درمانی فوق العاده برای کاهش چروک ها و تولید کلاژن بسیار موثر است.

در این دستگاه از رنگ های مختلف از جمله نور زرد، آبی و قرمز استفاده شده است که به دلیل داشتن نور قرمز از خصوصیات صد پیری نیز برخوردار است.

همچنین با دارا بودن نور آبی باکتری ها و عواملی که باعث ایجاد آکنه می شود را از بین می برد.

در صورتی که به دنبال استخدام فیشیال کار در تهران هستید، سری به مقاله استخدام فیشیال کار بزنید.

قیمت دستگاه های اسکین کر

در صورتی که قصد خرید دستگاه اسکین کر را دارید و به همین جهت به دنبال قیمت دستگاه های اسکین کر هستید، ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت و اثرگذاری دستگاهی که خریداری می کنید را باید در اولویت قرار دهید. چرا که در صورت تاثیرگذاری بیشتر شما رضایت مشتریان زیادی را جلب خواهید کرد و همین امر در کسب درامد بالای شما نیز تاثیر خواهد داشت.

درمورد قیمت دستگاه های اسکین کر باید بگوییم که با توجه به مدل های فراوان و متنوع دستگاه های اسکین کر نمی توان قیمت مشخصی را بیان کرد لذا شما باید در ابتدا دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به فروشگه های معتبر مراجعه کرده و اقدام به استعلام قیمت کنید.

اگر می خواهید بدانید هزینه پاکسازی پوست آقایان چقدر است، مقاله پاکسازی پوست آقایان را مطالعه کنید.

قیمت دستگاه های اسکین کر
قیمت دستگاه های اسکین کر

خرید دستگاه های اسکین کر

همانطور که گفته شد برای خرید لوازم اسکین کر از جمله لباس اسکین کر (روپوش اسکین کر)، خرید تخت اسکین کر، خرید وسایل اسکین کر و… باید به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که امروزه بسیاری از افراد سودجو اقدام به فروش لوازم اسکین کر تقلبی کرده اند و همین امر ممکن است خرید وسایل اسکین کر را کمی برای شما سخت تر کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که با مراجعه به فروشگاه های معتبر و برند از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم اسکین کر یکی از اقدامات مهم برای زیبایی و مراقبت از پوست هم برای خانم ها و هم برای آقایان میباشد که باید با استفاده از ابزار و دستگاه های مخصوص انجام شود. به همین جهت ما در این مقاله به معرفی انواع دستگاه های اسکین کر و قیمت دستگاه های اسکین کر پراخته ایم تا اطلاعات کاملی در هنگام خرید وسایل اسکین کر داشته باشید.

اگر هر گونه سوالی درمورد خرید دستگاه های اسکین کر دارید می توانید در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخ سوالات شما عزیزان را بدهند.

سوالات متداول

قیمت دستگاه های اسکین کر چقدر است؟

همانطور که گفتیم با توجه به فراوان بودن و متنوع بودن دستگاه ها و وسایل اسکین کر نمی توان قیمت واحدی را برای همه دستگاه ها مشخص کرد چرا که قیمت هر دستگاه با توجه به کارایی آن متفاوت است.

انواع دستگاه های اسکین کر کدامند؟

انواع مختلفی از دستگاه های اسکین کر در فروشگاه ها وجود دارند که هر کدام با توجه به کاربرد یا کارایی متحصر به فرد خود مورد استفاده قرار می گیرند. بای آشنایی با انواع دستگاه ها و لوازم اسکین کر این مقاله را مطالعه کنید.

برای خرید لباس اسکین کر باید به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید وسایل اسکین کر از جمله لباس، تخت و دیگر لوازم اسکین کر باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا از تقلبی و فیک نبودن محصولات اطمینان حاصل کنید.