اسکین کر چیست

اسکین کر یا همان Skin care به معنای مجموعه اقدامات بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست می باشد که توسط افراد متخصص انجام می شود. اگر می خواهید بدانید شغل اسکین کر چیست و برای تبدیل به یک اسکین کر ماهر شدن چه کارهایی باید انجام داد، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اسکین کر یا همان Skin care به معنای مجموعه اقدامات بهداشتی و زیبایی برای مراقبت از پوست می باشد که توسط افراد متخصص انجام می شود. اگر می خواهید بدانید شغل اسکین کر چیست و برای تبدیل به یک اسکین کر ماهر شدن چه کارهایی باید انجام داد، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

شغل اسکین کر چیست

برای پاسخ به سوال اسکین کر چیست باید بگوییم که معنی اسکین کر از نظر لغوی به معنای مراقبت از پوست می باشد و در حالت کلی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که برای مراقبت از پوست صورت و بدن توسط افراد متخصص انجام می شود.

اسکین کر پوست دارای مراحل شستشو، لایه برداری، آبرسان و… می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. این کار امروزه در بسیاری از کلینیک ها و مراکز زیبایی توسط فرد متخصص انجام می شود.

با مراجعه به اسکن کر ابتدا به شما فرم مشاوره اسکین کر داده می شود تا مشاور بتواند با توجه به نیاز پوست شما، راهنمایی ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین پکیج دوره آموزشی اسکین کر ویژه بازار کار با دریافت مدرک فنی حرفه ای زیر نظر اساتید متخصص هستید، به صفحه آموزش اسکین کر مراجعه کنید.

با مراجعه به اسکین کر نی نی سایت می توانید مشکلات پوستی خود را درمان کرده و در جهت رفع مشکلات پوست خود راه حل دریافت کنید.

حال که پاسخ سوال اسکین کر یعنی چه را گرفته اید نوبت آن است که با وسایل مورد نیاز اسکین کر آشنا شوید.

اگر به مطالب زیبایی پوست، میکاپ، ترفند های آرایشی، انواع مدل مو، طرح ناخن، ژلیش ناخن، لمینت ناخن و… علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه مجله زیبایی بانوان مراجعه کنید.

شغل اسکین کر چیست
شغل اسکین کر چیست

وسایل مورد نیاز اسکین کر

استفاده از ابزارها و وسایل مورد نیاز اسکین کر، یکی از مهم ترین قسمت های مراقبت از پوست می باشد. اگر شما جزو آن دسته از کلینیک دارانی می باشید که می خواهید با استفاده از ابزارها و دستگاه های با قیمت مناسب و پربازده رضایت مشتریان بیشتری کسب کنید، در ادامه شما را در این مورد راهنمایی خواهیم کرد.

  • میکرودرم صورت
  • میکرودرم ابریژن
  • هیدرودرم آبریژن
  • دستگاه اسکرابر یا درما اف
  • دستگاه هیدروفیشیال
  • و…

از جمله دستگاه های پرطرفدار و پرکاربرد جهت پاکسازی و مراقبت از پوست می باشند و شما می توانید با استفاده از آن ها شاهد تاثیرات فوق العاده آن باشید.

برای مشاهده عکس اسکین کر در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه مدرک اسکین کر بگیریم

یکی از دغدغه افرادی که قصد دارند در دوره های آموزشی اسکین کر شرکت کنند این است که چگونه مدرک اسکین کر بگیریم؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که برای دریافت مدرک اسکین کر صورت ابتدا باید دوره های آموزشی را طی کرده و سپس با پرداخت هزینه و قبولی در آزمون فنی حرفه ای مدرک دریافت کنید.

شما با شرکت در دوره های اسکین کر آریا تهران می توانید علاوه بر کسب مهارت های لازم برای ورود به بازار کار، مدرک فنی حرفه ای بین المللی که یکی از معتبرترین مدارک می باشد، دریافت کنید.

اگر به دنبال مقالات علمی پوست و زیبایی هستید، تا از این طریق بتوانید اطلاعات خود را بروز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه مجله پوست و مو می باشد.

چگونه مدرک اسکین کر بگیریم
چگونه مدرک اسکین کر بگیریم

تفاوت اسکین کر و بیوتی تراپیست

همانطور که در بخش اسکین کر کیست به طور کامل توضیح دادیم، اسکین کر به معنای مراقبت از پوست و محافظت از پوست می باشد که این کار را می توانید خود در منزل به راحتی انجام دهید که شامل تمیزکردن پوست با استفاده از شوینده‌های مناسب، لایه‌برداری پوست با استفاده از اسکراب، آبرسانی پوست با استفاده از سرم‌ ها و کرم های مغذی، تغذیه مناسب، نوشیدن به اندازه آب، استفاده از ضد آفتاب با spf مناسب و مصرف کرم دور چشم و… می باشد.

بیوتی تراپیست به روش های غیرطبیعی مراقبت پوست گفته می شود که این روش به افراد کمک می کند تا بتوانند زیبایی از دست‌ رفته پوست خود را باز گردانند.

یکی دیگر از وظایف بیوتی تراپیست مشاوره تخصصی برای مراقبت از پوست و درمان مشکلات پوستی می باشد در حالی که اسکین کر محدود به پاکسازی پوست می شود و این مورد یکی از اصلی ترین فرق بیوتی تراپیست و اسکین کر می باشد.

به عبارتی ساده تر به فردی که بتواند به صورت تخصصی مشاوره مراقبت پوستی دهد و روش های مختلف مراقبت از پوست را برای درمان استفاده کند، بیوتی تراپیست گفته می شود.

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز پاکسازی و فیشیال هستید، به صفحه مرکز پاکسازی پوست مراجعه کنید.

چگونه اسکین کر شویم

برای اینکه تبدیل به یک اسکین کر شوید در قدم اول باید آموزش ببینید. برای این کار ابندا باید به دنبال مرکز آموزشی معتبر باشید تا مباحث آموزشی اسکین کر را به درست ترین شیوه ممکن به شما آموزش دهند که ما به شما دوره آموزش اسکین کر را پیشنهاد می دهیم.

اگر به دنبال بهترین دوره اموزشی پاکسازی پوست در تهران هستید، به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه کنید.

شما با آموزش زیر نظر اساتید برتر کشور می توانید مهارت های لازم را کسب کرده و نبدیل به یک متخصص شوید و در بهترین مراکز زیبایی مشغول به کار شوید.

برای ورود به شغل اسکین کر نی نی سایت توجه داشته باشید که به هر میزانی که از دانش و تخصص بیشتری برخوردار باشید درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. در دوره های آموزشی تمامی نکات و فوت و فن ها در مراحل اسکین کر شدن به شما آموزش داده می شود و شما با طی این دوره آموزشی نیازی به هیچ کلاس آموزشی دیگری نخواهید داشت.

در پایان با دریافت مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران می توانید در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شده و درآمد عالی کسب کنید.

در سایت های مختلف مانند نی نی سایت می توانید عبارت کیا اسکین کر هستند را سرچ کرده و از تجربیات آن ها برای اسکین کر شدن استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : استخدام فیشیال کار

چگونه اسکین کر شویم
چگونه اسکین کر شویم

فواید اسکین کر

اسکین کر فواید زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش چین و چروک پوست، کاهش جوش و جای جوش، کاهش منافذ پوست، جلوگیری از پیری زودرس و… اشاره کرد.

یکی از مهم ترین فواید اسکین کر سالم ماندن و شادابی پوست می باشد. پاکسازی منظم پوست به جلوگیری از بیماری های عفونی و پوستی جلوگیری می کند.

اسکین کر برای افرادی که دارای بیماری های پوستی مانند پسوریازیس هستند بسیار موثر و مفید است و شامل مراحلی از جمله پاکسازی، مزوتراپی، هیدرودرمی، هیـدرولـیفت، میکرو درم،کلاژن درمانی، فیشیال صورت، جوانسازی، کیوتن درمانی و… می باشد.

اسکین کر کره ای

در اسکین کر کره ای معمولا از محصولات کره ای جهت پاکسازی پوست استفاده می شود. معمولا مراحل اسکین کر تهران تفاوت چندانی با اسکین کر کره ای ندارد و تفاوت بیشتر آن در استفاده نوع محصولات می باشد.

یکی از فاکتورهای مهمی که اسکین کر کره ای و محصولات کره ای را با دیگر محصولات متمایز کرده است، استفاده از مواد ارگانیک در محصولات مراقبت از پوست کره‌ای می باشد که این امر باعث تاثیرگذاری آن و رضایت بالای مشتریان می شود.

اسکین کر کره ای
اسکین کر کره ای

اسکین کر در خانه

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای مراجعه به مراکز مختلف زیبایی برای اسکین کر خود در منزل به انجام پاکسازی پوست بپردازند.

برای اسکین کر در خانه شما به وسایل ساده ای نیاز دارید تا بتوانید مراحل پاکسازی پوست را به راحتی در منزل انجام دهید.

برای این کار ابتدا می توانید صورت خود را از هر گونه آلودگی پاک کرده و سپس صورت خود را بخور دهید. سپس می توانید با استفاده از میکرودرم یا محصولات لایه بردار، پوست صورت خود را لایه برداری کرده و شاهد تمیز و شفاف شدن پوست خود باشید.

پس از لایه برداری به سراغ تخلیه جوش ها بروید تا پوست کاملا تمیز شود. حال می توانید با استفاده از یک تونر کل پوست را تمیز کرده و آن را برای استفاده از آبرسان آماده کنید.

در حین استفاده از آبرسان می توانید پوست صورت خود را ماساژ داده و تاثیرات فوق العاده آن را پس از مدتی مشاهده کنید.

برند اسکین کر

برند اسکین کر یکی از برندهای محبوب محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

برای مشاهده محصولات برند اسکین کر می توانید با سرچ پیج اسکین کر در گوگل یا ایسنتاگرام لیستی از محصولات این برند محبوب را مشاهده کنید.

اسکین کر به انگلیسی

اسکین کر به انگلیسی به صورت Skin care می باشد که به مجموعه خدمات شامل پاکسازی و مراقبت از پوست گفته می شود.

نکته : تلفظ اسکین کر به صورت اسکین کر می باشد.

عکس اسکین کر برای پروفایل

اگر به عنوان یک اسکین کر تراپیست به دنبال پروفایل اسکین کر هستید، در این بخش برای شما عکس اسکین کر برای پروفایل آورده ایم.

عکس اسکین کر برای پروفایل
عکس اسکین کر برای پروفایل

اسکین کر کارتونی

اسکین کر کارتونی
اسکین کر کارتونی

جمع بندی

اسکین کر یکی از شغل های پرطرفدار و محبوب در زمینه زیبایی پوست می باشد که امروزه با توجه به افزایش مراجعه کنندگان، از بازار کار خوبی برخوردار است. اگر می خواهید بدانید اسکین کر پوست چیست و چگونه مدرک اسکین کر بگیریم، این مقاله را مطالعه کنید.

اگر هر گونه سوالی در مورد چگونه اسکین کر شویم دارید، می توانید در بخش سوالات اسکین کر بپرسید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

اسکین کر به چه معناست؟

برای پاسخ به سوال اسکین کر یعنی چی باید بگوییم که اسکین کر به مجموعه اقدامات برای زیبایی و سالم ماندن پوست گفته می شود که توسط افراد متخصص و مجرب گفته می شود.

چگونه مدرک اسکین کر بگیریم؟

همانطور که گفتیم برای دریافت مدرک اسکین کر ابتدا باید دوره های آموزشی اسکین کر را در آموزشگاه آریا تهران بگذرانید و پس از اتمام اموزش با پرداخت هزینه ای ناچیز مدرک فنی خرفه ای اسکین کر دریافت کنید.

اسکین کر در خانه چگونه است؟

مراحل پاکسازی پوست در خانه بسیار ساده است و با شما با داشتن چند قلم مواد ساده می توانید این کار را طبق مراحلی که در مقاله توضیح داده ایم انجام دهید.