تزیین سالاد الویه

همانطور که می دانید سالاد الویه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سالادها در بین سالادهای ایرانی می باشد که می تواند با کمی خلاقیت و تزیین لذت مهمانی شما را چند برابر کند. اگر به دنبال جدیدترین مدل تزیین سالاد الویه مجلسی هستید، در این مقاله از آموزش تزیین سالاد الویه برای مهمانی […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: تزیین سالاد
  • زمان مطالعه: 23 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید سالاد الویه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع سالادها در بین سالادهای ایرانی می باشد که می تواند با کمی خلاقیت و تزیین لذت مهمانی شما را چند برابر کند. اگر به دنبال جدیدترین مدل تزیین سالاد الویه مجلسی هستید، در این مقاله از آموزش تزیین سالاد الویه برای مهمانی با ما همراه باشید.

تزیین سالاد الویه
تزیین سالاد الویه

تزیین سالاد الویه

طریقه تزیین سالاد الویه چگونه است؟ همانطور که در مقاله طرز تهیه سالاد الویه با کالباس توضیح دادیم، سالاد الویه از ترکیبات مختلفی از جمله مرغ، سیب زمینی، کالباس، خیارشور، سس مایونز و… تهیه می شود که با کمی تزیین می تواند به یک سالاد خوشمزه و خاص در سفره شما حاضر شود و لذت مهمانی شما را چند برابر کند.

برای تزیین سالاد الویه چه باید کرد؟ روش های مختلفی برای دیزاین سالاد الویه وجود دارد که در این مقاله می توانید جدیدترین و بهترین مدل تزیین سالاد الویه ساده و شیک (تزیین سالاد الویه ساده مجلسی) را مشاهده کنید. در ادامه تعدادی از ایده‌ ها و نکات مهم برای تزیین سالاد الویه خانم گل آور آورده شده است:

تزیین الویه با خیار شور و سیب‌ زمینی سرخ شده: از خیارشور و سیب‌ زمینی‌ که در مراحل تهیه استفاده کردید، برای تزیین سالاد استفاده کنید. آنها را به صورت دایره‌ ای در وسط سالاد قرار دهید یا در قسمت‌ های مختلف سالاد بچینید.

تزیین الویه با جعفری تازه یا ریحان: برگ‌ های جعفری تازه یا ریحان را بر روی سالاد الویه پخش کنید. این گیاهان عطر و طعم خوبی به سالاد می‌ دهند.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید انواع سالادو اردور را به صورت حرفه ای زیر نظر سرآشپزان ماهر یاد بگیرید و از این طریق وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم در دوره سالاد اردور آریا تهران شرکت کنید.

استفاده از رنگ‌ های متنوع: برای طرح تزیین سالاد الویه، از موادی با رنگ‌ های متنوع استفاده کنید. مثلا می توانید از گوجه‌ فرنگی تازه زیتون‌ های سبز و سیاه استفاده کنید. این رنگ‌ ها به سالاد جذابیت بیشتری می‌ دهند.

هدف نهایی تزیین، جلب توجه و افزایش اشتها و لذت از سالاد الویه است، بنابراین از تمام خلاقیتتان استفاده کنید و سالاد را به سبک دلخواه تزیین کنید.

در ادامه برای تزیین سالاد الویه جدیدترین مدل ها را ارائه داده ایم بنابراین برای مشاهده چند مدل تزیین سالاد الویه (چند نمونه تزیین سالاد الویه) تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تزیین سالاد الویه قالبی
تزیین سالاد الویه قالبی

تزیین سالاد الویه قالبی

یکی از مدل های تزیین سالاد الویه جدید، به صورت قالبی می باشد که می تواند برای جشن تولد یا مهمانی ایده بسیار جذابی باشد.

آموزش تزیین سالاد الویه ساده در خانه (تزیین سالاد الویه ساده و راحت) به صورت قالبی بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. شما می توانید برای تزیین سالاد الویه خفن به صورت قالبی که یکی از جدیدترین تزیین سالاد الویه برای مهمانی (جدیدترین تزیین سالاد الویه برای تولد) می باشد، از یک قالب استوانه ای فلزی استفاده کنید و برای هر عدد سالاد الویه قالبی یک عدد نان تست کنار بگذارید.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده تزیین انواع سالادهای ایرانی و خارجی، به صفحه تزیین سالاد مراجعه کنید.

در ادامه آموزش تزیین سالاد الویه قالبی، قالب را روی نان تست قرار دهید و سپس آن را با سالاد پر کنید. سپس سالاد الویه را روی نان تست فشار دهید و سالاد را از قالب خارج کنید.

به همین راحتی شما سالاد الویه قالبی خواهید داشت که در کف آن نان تست قرار دارد. در صورتی که تمایل دارید از قالب سیلیکونی یا قالب ژله ای استفاده کنید، بهتر است کف آن را کمی چرب کنید و سپس اجازه دهید الویه در قالب سرد تا بتوانید به راحتی الویه را از قالب جدا کنید. زمانی که الویه سر شود به راحتی می توانید از قالب جدا کنید.

لازم به ذکر است که برای تزیین سالاد الویه توپی نیز می توانید از قالب های گرد استفاده کنید و به همین ترتیبی که گفته شد سالاد الویه توپی درست کنید.

نکته: برای تزیین سالاد الویه قالبی تک نفره بهتر است از قالب های کوچک استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: سالاد ماکارونی یکی دیگر از انواع سالادهای خوشمزه و محبوب است که در مقاله طرز تهیه سالاد ماکارونی با سوسیس می توانید طرز تهیه آن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده نمایید.

تزیین سالاد الویه برای تولد
تزیین سالاد الویه برای تولد

تزیین سالاد الویه برای تولد

یکی از دغدغه بسیاری از افراد در جشن تولد تزیین سالاد الویه برای تولد می باشد که با توجه به سلیقه شما می تواند به روش های مختلفی انجام شود. یکی از خوراکی های خوشمزه ای که می توانید در مراسم هایی مانند جشن تولد در نظر بگیرید، الویه است که می توانید با کمی تزیین آن را زیباتر کنید.

همانطور که در عکس تزیین سالاد الویه زیبا مشاهده می کنید، یکی از ایده های جذاب برای تزیین سالاد الویه برای تولد، تزیین سالاد به صورت کیک می باشد. شما می توانید با استفاده از قالب های مختلفی مانند قلب، حیوانات مختلف و… سالاد الویه را به سلیقه خود تزیین کنید.

علاوه بر این برای تزیین سالاد الویه تک نفره برای تولد (تزیین سالاد الویه تکی) می توانید سالاد الویه را به صورت رولت های کیک درآورید یا در ظروف یکبار مصرف لیوانی بریزید و به دلخواه تزیین کنید.

اگر می خواهید آموزش آشپزی را از صفر شروع کنید و از این طریق درآمد کسب کنید یا کسب و کار خود را شروع کنید، پیشنهاد می کنیم در دوره های آموزشگاه آشپزی آریا تهران شرکت کنید.

در ادامه می توانید با چند ایده برای تزیین سالاد الویه آشنا شوید.

فیلم تزیین سالاد الویه

اگر عباراتی مانند تزیین سالاد الویه اپارات یا تزیین سالاد الویه فیلم و… را سرچ کرده اید و به دنبال جذاب ترین ایده های تزیین سالاد الویه فوری هستید، در این قسمت به زودی برای شما فیلم انواع روش های تزیین سالاد الویه از جمله انواع تزیین سالاد الویه لقمه ای، تزیین سالاد الویه فانتزی، تزیین سالاد الویه فصل، تزیین سالاد الویه با فلفل دلمه ای، تزیین سالاد الویه قلبی، تزیین سالاد الویه قیفی (تزیین سالاد الویه با قیف)، تزیین سالاد الویه قالبی شکل، تزیین سالاد الویه برای دهه فجر، تزیین سالاد الویه قارچ، تزیین سالاد الویه کیکی، تزیین سالاد الویه کفشدوزک، تزیین سالاد الویه کاهو، تزیین سالاد الویه کریسمس، تزیین سالاد الویه گل، تزیین سالاد الویه لیوانی، تزیین سالاد الویه مدل ماهی، تزیین سالاد الویه مستطیلی و… برای شما قرار خواهد گرفت.

تزیین سالاد الویه با خیارشور

تزیین ساده سالاد الویه با خیارشور چگونه است؟ خیارشور یکی از مخلفات اصلی سالاد الویه است که می توانید از آن برای تزیین سالاد الویه با مرغ نیز استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه با خیارشور کار سختی نیست. برای تزیین سالاد الویه با کالباس و خیارشور شما می توانید خیارشورها را به صورت حلقه ای یا به صورت نواری خرد کنید و دور تا دور سالاد الویه بچینید یا به صورت نواری یک گل درست کنید.

علاوه بر این برای تزیین سالاد الویه با خیارشور و نخود فرنگی می توانید خیارشورها را رنده کنید و همراه با نخود فرنگی به سلیقه خود تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه با نان تست
تزیین سالاد الویه با نان تست

تزیین سالاد الویه با نان تست

تزیین سالاد الویه در نان تست به چه صورت است؟ در تصویر بالا می توانید عکس جدیدترین تزیین سالاد الویه با نان تست را مشاهده نمایید که بسیار ساده است. برای تزیین سالاد الویه با نان تست (تزیین سالاد الویه با نون تست) ابتدا باید نان تست را به صورت مثلثی برش دهید و سپس بین آن ها را با سالاد الویه پر کنید و سپس با هویج رنده شده و خیارشورهای رنده شده یکی درمیان مطابق تصویر تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه مجلسی

طرز تزیین سالاد الویه خیلی شیک مجلسی چگونه است؟ تزیین سالاد الویه مجلسی (تزیین سالاد الویه شیک و مجلسی) باید با دقت و توجه خاصی انجام شود. برای این کار توصیه می شود از مواد تزیینی زیبا و شیک استفاده کنید. به طور مثال می توانید از گوجه فرنگی، زیتون، هویج و خیارشور دیزاین های زیبا و خلاقانه ای انجام دهید.

علاوه بر این اگر می خواهید سالاد الویه زیباتری داشته باشید می توانید از سبزیجات تازه مانند کاهو یا جعفری استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه آموزش سالاد می توانید با طرز تهیه انواع سالادهای خوشمزه ایرانی و خارجی آشنا شوید.

تزیین سالاد الویه لقمه ای
تزیین سالاد الویه لقمه ای

تزیین سالاد الویه لقمه ای

یکی از بهترین ایده ها برای تزیین سالاد الویه ساده برای مدرسه (تزیین سالاد الویه جدید برای مدرسه)، به صورت لقمه ای می باشد. علاوه بر این فینگر تزیین سالاد الویه لقمه ای برای تولد و همچنین تزیین سالاد الویه برای عروسی به صورت لقمه ای می تواند ایده بسیار جذابی باشد.

برای تزیین سالاد الویه کوچک می توانید از نان های باگت لقمه ای استفاده کنید. کافیست نان های باگت لقمه ای را در یک ظرف مناسب قرار دهید و سپس آن ها را با سالاد الویه پر کنید و سپس در ظرف بچینید.

برای زیباتر شدن تزیین سالاد الویه تولد بچه ها (تزیین سالاد الویه تولد کودک) یا تزیین سالاد الویه تولد تک نفره، می توانید دور تا دور آن ها را ربان های رنگی بپیچید و سپس آن را سرو کنید.

تزیین سالاد الویه با نان ساندویچی
تزیین سالاد الویه با نان ساندویچی

تزیین سالاد الویه با نان ساندویچی

طرز تزیین سالاد الویه با نان باگت چگونه است؟ همانطور که می دانید یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین سالاد الویه با نان ساندویچی (تزیین سالاد الویه در نان باگت) می باشد اما در صورتی که تمایل دارید نان ساندویچی خود را به شکلی خاص درآورید، می توانید آن را مطابق تصویر بالا به شکل یک کفش درست کنید.

برای تزیین سالاد الویه داخل نان باگت (تزیین سالاد الویه نون باگت) یا تزیین سالاد الویه کفش می توانید نیمی از قسمت جلوی نان های ساندویچی را خالی کنید و داخل نان را با سالاد الویه پر کنید و سپس قسمت دیگر نان را طبق تصویری که مشاهده می کنید با هویج یا فلفل دلمه ای نواری تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه با چیپس
تزیین سالاد الویه با چیپس

تزیین سالاد الویه با چیپس

اگر به دنبال تزیین سالاد الویه با چیپس به شکل گل رز هستید و می خواهید سالاد الویه شما شکلی شبیه به گل داشته باشد، ایده خوبی است که از چیپس استفاده کنید. شاید این کار کمی مشکل بنظر برسد اما شما به راحتی می توانید تزیین سالاد الویه با چیپس را انجام دهید.

برای این کار کافیست سالاد الویه را در ظرف مورد نظر به صورت دایره ای بچینید و سپس چیپس ها را مانند گل آفتاب گردان دور تا دور سالاد الویه قرار دهید تا یک گل زیبا درست کنید. سپس روی سالاد را با نخود فرنگی، ذرت و هویج خرد شده تزیین کنید.

لازم به ذکر است که برای تزیین سالاد الویه برای عید می توانید از این روش استفاده کنید.

در قسمت زیر می توانید نمونه ای از عکس تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات را مشاهده کنید.

تزیین سالاد الویه جوجه تیغی
تزیین سالاد الویه جوجه تیغی

تزیین سالاد الویه جوجه تیغی

یکی از جذاب ترین روش های تزیین سالاد الویه کودکانه، تزیین سالاد الویه به شکل جوجه تیغی (تزیین سالاد الویه به صورت جوجه تیغی) یا تزیین سالاد الویه حیوانات (تزیین سالاد الویه شکل حیوانات) است که می تواند یک روش موثر برای تشویق کودکان به خوردن غذا باشد. فراموش نکنید که اگر کودک شما مشکل کم اشتهایی دارد، تزیین غذا و سالاد الویه می تواند یکی از موثرترین روش ها برای تشویق کودکتان به غذا باشد.

علاوه بر این شما می توانید از ایده تزیین سالاد الویه با چیپس خلالی به صورت جوجه تیغی، برای تزیین سالاد الویه برای تولد پسرانه استفاده کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای تزیین سالاد الویه جوجه تیغی (تزیین سالاد الویه خارپشت) می توانید از چیپس خلالی استفاده کنید و سالاد را به شکل جوجه تیغی درآورید.

تزیین سالاد الویه با چوب شور
تزیین سالاد الویه با چوب شور

تزیین سالاد الویه با چوب شور

همانطور که تا به اینجای مقاله متوجه شدید، تزیین سالاد الویه راحت است به طوری که با کمی خلاقیت می توانید این پیش غذا را تبدیل به یک اثر هنری کنید. یکی دیگر از ایده هایی که می توانید برای تزیین سالاد الویه آسان (تزیین سالاد الویه اسان) از آن استفاده کنید، تزیین سالاد الویه شیک و جدید (تزیین سالاد الویه شیک و ساده) با چوب شور است که می توانید مدل تزیین شده آن را در تصویر بالا مشاهده کنید.

برای تزیین سالاد الویه با چوب شور، کافیست طبق روشی که در تزیین سالاد الویه با قالب ژله گفته شد، سالاد را به صورت قالب دست کنید و سپس دور تا دور سالاد را چوب شور بچینید و سپس وسط سالاد را با پوست گوجه و خیار تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه شب یلدا
تزیین سالاد الویه شب یلدا

تزیین سالاد الویه شب یلدا

تزیین سالاد الویه با انار چگونه است؟ یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه ای که می توانید برای شب یلدا از آن استفاده کنید، سالاد الویه است که با کمی تزیین و خلاقیت می تواند به یکی از خاص ترین خوراکی های سفره شما تبدیل شود.

برای تزیین سالاد الویه برای شب یلدا می توانید از ایده های مختلفی استفاده کنید که تا به اینجای مقاله نمونه ای از آن ها را مشاهده کرده اید.

همانطور که در عکس تزیین سالاد الویه شب یلدا مشاهده می کنید، شما می توانید با چند قلم مواد ساده مانند پوست گوجه، انار، جعفری تازه و… به راحتی سالاد الویه خود را برای شب یلدا تزیین کنید.

لازم به ذکر است که اگر به دنبال ایده ای جذاب برای تزیین سالاد الویه یخچال عروس (تزیین سالاد الویه برای یخچال عروس) هستید، می توانید تزیینات را طبق تصویر انجام دهید.

تزیین سالاد الویه فینگر فودی
تزیین سالاد الویه فینگر فودی

تزیین سالاد الویه فینگر فودی

در عکس بالا می توانید نمونه ای از تزیین سالاد الویه فینگر فودی (تزیین سالاد الویه به صورت فینگر فود) را مشاهده کنید که بسیار ساده است و می تواند با موادی ساده مانند نان تست، برگ جعفری تازه و… انجام شود.

این روش علاوه بر این که باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن ظاهر سفره شما می شود بلکه می تواند اشتهای شما را چند برابر کند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین کلاس فینگر فود در تهران با دریافت مدرک بین المللی هستید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش فینگر فود آریا تهران شرکت کنید.

تزیین سالاد الویه با گوجه

استفاده از گوجه فرنگی برای تزیین سالاد الویه روشی زیبا و تاثیرگذار محسوب می شود. شما می توانید گوجه ها را نصف کنید و روی سالاد قرار دهید و همچنین از آن ها برای خلق تصاویر و طرح های منحصر به فرد استفاده نمایید.

علاوه بر این اگر می خواهید نوعی تزیین سالاد الویه به شکل گل داشته باشید، استفاده از پوست گوجه فرنگی را فراموش نکنید. برای تزیین سالاد الویه با گوجه کافیست پوست گوجه فرنگی را بگیرید و آن را به صورت گل رز بپیچید و سپس روی سالاد را به گل های رز تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه ادم برفی
تزیین سالاد الویه ادم برفی

تزیین سالاد الویه ادم برفی

یکی دیگر از روش های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه پسرانه و دخترانه، تزیین سالاد الویه ادم برفی است که می تواند برای کودکان کم اشتها بسیار موثر باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای تزیین سالاد الویه ادم برفی می توانید از مخلفاتی از جمله کاهو، نخود فرنگی، هویج، گوجه و خیارشور استفاده کنید.

از دیگر ایده های جذاب تزیین سالاد الویه کودکانه می توان به مدل هایی از جمله تزیین سالاد الویه رنگین کمان، تزیین سالاد الویه شکل ماهی (تزیین سالاد الویه ماهی)، تزیین سالاد الویه شکل جوجه تیغی (تزیین سالاد الویه مدل جوجه تیغی)، تزیین سالاد الویه شکل باب اسفنجی (تزیین سالاد الویه مدل باب اسفنجی)، تزیین سالاد الویه شکل خرگوش، تزیین سالاد الویه گربه، تزیین سالاد الویه به شکل لاک پشت، تزیین سالاد الویه به شکل لباس و… اشاره کرد.

تزیین سالاد الویه پرچم ایران

یکی دیگر از روش هایی که می توانید سالاد الویه را تزیین کنید، به صورت پرچم ایران است که با سه قلم مواد ساده مانند نخود فرنگی برای رنگ سبز، گوجه فرنگی برای رنگ قرمز و سس مایونز برای رنگ سفید امکان پذیر است. برای تزیین سالاد الویه مدل پرچم ایران کافیست این سه رنگ را در کنار هم بچینید و پرچم ایران درست کنید.

تزیین سالاد الویه باب اسفنجی
تزیین سالاد الویه باب اسفنجی

تزیین سالاد الویه باب اسفنجی

تزیین سالاد الویه باب اسفنجی یکی دیگر از ایده های جذاب برای تشویق کودکان به خوردن غذا می باشد که می توانید مدل تزیین شده آن را در عکس بالا مشاهده کنید. این روش علاوه بر این که باعث زیباتر شدن ظاهر سالاد الویه می شود بلکه می تواند اشتهای کودک شما را افزایش دهد و این نگرانی را برای شما برطرف کند.

تزیین سالاد الویه با خیارشور و هویج

برخی مواقع سادگی می تواند بهترین تزیین سالاد الویه برای ۲۰ نفر یا تعداد کمتر باشد. با استفاده از ترکیباتی مانند خیارشور و هویج، می توانید سالاد الویه را به سادگی تزیین کنید و لذت ببرید. برای این کار می توانید از ایده های مختلفی که در مقاله مشاهده می کنید استفاده نمایید.

تزیین سالاد الویه پاییزی
تزیین سالاد الویه پاییزی

تزیین سالاد الویه پاییزی

یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ایده های تزیین سالاد الویه جدید و زیبا برای مراسم و مهمانی های خاص، تزیین غذا سالاد الویه (تزیین غذای سالاد الویه) پاییزی می باشد. برای تزیین سالاد الویه پاییزی می توانید هویج و فلفل دلمه ای را به صورت برگ درآورید و یک درخت پاییزی شکل روی سالاد طراحی کنید و از این زیبایی لذت ببرید.

تزیین سالاد الویه با پیازچه
تزیین سالاد الویه با پیازچه

تزیین سالاد الویه با پیازچه

همانطور که در عکس مشاهده می کنید، یکی از روش های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه با پیازچه می باشد که می توانید سالاد الویه خود را به شکل آناناس درست کنید. علاوه بر این شما می توانید روی سالاد الویه را با مغزهای گردو تزیین کنید و یک نوع سالاد جذاب درست کنید.

تزیین سالاد الویه تو ظرف گرد

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مراحل در تزیین سالاد الویه جدید مجلسی (تزیین سالاد الویه رستورانی)، انتخاب ظرف مناسب می باشد. شما می توانید سالاد الویه را در ظرف گرد، مستطیل، دیس، پیرکس و ظروف مختلف بچینید و سپس تزیینات سالاد را به سلیقه خود انجام دهید.

برای تزیین سالاد الویه در پیرکس، تزیین سالاد الویه تو ظرف گرد (تزیین سالاد الویه ظرف گرد)، تزیین سالاد الویه در ظرف مربعی، تزیین سالاد الویه در ظرف مستطیلی (تزیین سالاد الویه ظرف مستطیل)، تزیین سالاد الویه تو دیس (تزیین سالاد الویه در دیس)، تزیین سالاد الویه در ظرف بیضی یا هر ظرف مختلفی، ابتدا باید سالاد الویه را در ظرف به دلخواه پخش کنید و سپس با مخلفاتی مانند گوجه، خیارشور، جعفری، ذرت، نخود فرنگی و… تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه چهل تکه
تزیین سالاد الویه چهل تکه

تزیین سالاد الویه چهل تکه

سالاد الویه با تزیین چهل تکه چگونه است؟ اگر تمایل دارید سالاد الویه خود را به صورت چهل تکه تزیین کنید، برای این کار ابتدا باید کلم قرمز، خیارشور و هویج را رنده کنید و گوجه های گیلاسی را به صورت حلقه ای خرد کنید و هر کدام را در ظرفی جداگانه قرار دهید.

سپس یک ظرف مستطیلی بردارید و سالاد الویه را در آن پخش کنید. پس از آن روی سالاد را با یک چاقو به صورت چند تکه برش بزنید و سپس مطابق شکل مخلفات را در هر قسمت بچینید.

تزیین سالاد الویه جشن دندونی

یکی از ایده های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه برای جشنواره مدرسه (تزیین سالاد الویه برای جشنواره غذا) یا تزیین سالاد الویه جدید دخترانه و پسرانه، تزیین سالاد الویه به صورت دندونی می باشد که می تواند مراسم شما را جذاب تر جلوه دهد. برای تزیین سالاد الویه جشن دندونی (تزیین سالاد الویه دندونی)، باید سالاد الویه را به شکل دندان درست کنید و سپس روی آن را با نخود فرنگی، هویج و… تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه چند طبقه
تزیین سالاد الویه چند طبقه

تزیین سالاد الویه چند طبقه

اگر یکی از دغدغه شما هم برای الویه مجلسی تزیین سالاد الویه جدید می باشد، پیشنهاد می کنیم تزیین سالاد الویه چند طبقه یا تزیین سالاد الویه مدل کیک را امتحان کنید.

برای تزیین کیک سالاد الویه زیبا به صورت چند طبقه شما به چند مدل قالب نیاز دارید که کاملا سلیقه ای است. ابتدا باید طبق روشی که در تزیین سالاد الویه حرفه ای قالبی گفته شده است الویه را در دو قالب آماده کنید و سپس هر دو را روی هم قرار دهید و دور تا دور آن را تزیین کنید.

شما می توانید طبق تصویر بالا، دو قالب مربعی و دایره ای آماده کنید و پس از آماده شدن آن ها را روی هم قرار دهید.

تزیین سالاد الویه با حروف الفبا
تزیین سالاد الویه با حروف الفبا

تزیین سالاد الویه با حروف الفبا

یکی از ایده های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه ساده و شیک برای مدرسه، می توان به تزیین سالاد الویه با حروف الفبا اشاره کرد که می تواند بسیار جذاب باشد. در تصویر بالا می توانید نمونه ای از مدل تزیین سالاد الویه با حروف الفبا را مشاهده نمایید.

تزیین سالاد الویه خرگوش
تزیین سالاد الویه خرگوش

تزیین سالاد الویه خرگوش

یکی دیگر از ایده های جذاب برای تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات، تزیین سالاد الویه خرگوشی (تزیین سالاد الویه به شکل خرگوش) می باشد که می تواند این کار برای کودک شما بسیار جذاب باشد و مشکل کم اشتهایی کودک شما را برطرف کند. علاوه بر این شما می توانید از این ایده برای جشن تولد کودک خود استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه خانه
تزیین سالاد الویه خانه

تزیین سالاد الویه خانه

یکی دیگر از ایده هایی جذابی که می تواند به شما در تزیین سالاد الویه در ظرف گرد کمک کند، تزیین سالاد الویه کلبه می باشد که همانطور که مشاهده می کنید نیازمند کمی خلاقیت است.

برای تزیین سالاد الویه خانه شما به تعدادی چوب شور، ساقه های شوید و مقداری هویج، ذرت و برگ جعفری نیاز دارید که می توانید مطابق تصویر سالاد الویه را به شکل یک خانه درآورید و بدین وسیله سفره خود را زیباتر جلوه دهید.

تزیین سالاد الویه در ظرف ماهی
تزیین سالاد الویه در ظرف ماهی

تزیین سالاد الویه در ظرف ماهی

یکی دیگر از جذاب ترین ایده هایی که می توانید برای تزیین سالاد الویه با ذرت و نخود فرنگی یا تزیین سالاد الویه با ذرت و خیارشور انجام دهید، تزیین سالاد در ظرف ماهی می باشد.

این کار بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. برای تزیین سالاد الویه در ظرف ماهی، فقط کافیست سالاد الویه را در ظرف ماهی پخش کنید و به شکل ماهی درآورید و سپس با استفاده از هویج های ورقه ای شده، روی آن را تزیین کنید.

تزیین سالاد الویه روز معلم
تزیین سالاد الویه روز معلم

تزیین سالاد الویه روز معلم

اگر قصد دارید برای روز معلم سالاد الویه آماده کنید، حتما شما به دنبال بهترین تزیین سالاد الویه روز معلم هستید که در تصویر بالا می توانید نمونه از تزیین شده آن را مشاهده کنید.

علاوه بر نمونه ای که مشاهده می کنید شما می توانید از ایده های تزیین دیگری از جمله تزیین سالاد الویه زیبا رولی، تزیین سالاد الویه ساندویچ لقمه ای، تزیین سالاد الویه به صورت کیک، تزیین سالاد الویه با ماکارونی صدفی بزرگ، طرز تزیین سالاد الویه با نان تست (تزیین سالاد الویه نان تست)، تزیین سالاد الویه با گوجه گیلاسی، تزیین سالاد الویه با گردو، تزیین سالاد الویه با گوجه و خیارشور و… نیز بهره ببرید.

تزیین سالاد الویه رولی

تزیین سالاد الویه به صورت رولی به چه صورت است؟ اگر به دنبال روشی جذاب برای تزیین سالاد الویه ساده و زیبا (تزیین سالاد الویه ساده زیبا) هستید یا می خواهید نوعی تزیین سالاد الویه در ظرف کوچک داشته باشید، ایده تزیین سالاد الویه رولی را فراموش نکنید.

اموزش تزیین سالاد الویه رولی بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد. فقط کافیست سالاد الویه را روی نان های باگت از قبل پهن شده بریزید و سپس نان ها را به صورت رول بپیچید و در آخر برش بزنید و به دلخواه تزیین کنید. شما می توانید برای تزیین رولت های الویه از هویج، خیارشور، فلفل دلمه ای، برگ جعفری و… استفاده کنید.

تزیین سالاد الویه عروسکی
تزیین سالاد الویه عروسکی
تزیین سالاد الویه عروسکی

یکی دیگر از روش های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه بچه گانه، به صورت عروسکی می باشد که می توانید نمونه ای از آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

تزیین سالاد الویه با عروسک باربی
تزیین سالاد الویه با عروسک باربی
تزیین سالاد الویه با عروسک باربی

در تصویر بالا می توانید نمونه ای از تزیین سالاد الویه با عروسک باربی را مشاهده کنید.

تزیین سالاد الویه صورت
تزیین سالاد الویه صورت
تزیین سالاد الویه صورت

تزیین سالاد الویه به شکل صورت یکی از روش های خلاقانه برای تزیین سالاد الویه صبحانه می باشد که علاوه بر طعم خوشمزه، باعث زیباتر شدن ظاهر این خوراک خوشمزه می شود.

تزیین سالاد الویه کلاه
تزیین سالاد الویه کلاه

تزیین سالاد الویه کلاه

اگر به دنبال ایده ای جذاب برای تزیین سالاد الویه گرد هستید، تزیین سالاد الویه کلاه را امتحان کنید. برای این کار شما نیاز به یک قالب خواهید داشت که در قسمت تزیین سالاد الویه مجلسی جدید قالبی، می توانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تزیین سالاد الویه با نان لواش

ازمدل تزیین سالاد الویه با نون لواش می توانید برای تزیین سالاد الویه مهمانی، تزیین سالاد الویه مدرسه، تزیین سالاد الویه نذری، تزیین سالاد الویه یک نفره برای تولد نیز استفاده کنید. حال می پرسید چگونه؟

این کار بسیار ساده است کافیست نان لواش را به صورت مستطیلی برش دهید و سپس سالاد الویه را روی آن پخش کنید و در نهایت نان لواش را رول کنید و روی آن را برگ جعفری یا نخود فرنگی و ذرت تزیین کنید و درنهایت در ظرف مورد نطر سرو کنید.

جمع بندی

در این مقاله نمونه های مختلفی از تزیین سالاد الویه خیلی زیبا از جمله تزیین سالاد الویه برای افطار، تزیین سالاد الویه با نخود فرنگی، تزیین سالاد الویه به رنگ پرچم ایران، تزیین سالاد الویه برای تولد پسر بچه، تزیین سالاد الویه جدید با نان تست، تزیین سالاد الویه برای پیش دبستانی (تزیین سالاد الویه جدید کودکانه)، تزیین سالاد الویه به شکل حیوانات، تزیین سالاد الویه با هویج و خیارشور، تزیین سالاد الویه ذرت، تزیین سالاد الویه رولتی، تزیین سالاد الویه رنگی، تزیین سالاد الویه با سیب زمینی، تزیین سالاد الویه با ژامبون، تزیین سالاد الویه زعفرانی، تزیین سالاد الویه طرح جوجه تیغی، تزیین سالاد الویه طرح ماهی، تزیین سالاد الویه طرح باب اسفنجی، تزیین سالاد الویه برای صبحانه سلامت (تزیین صبحانه سلامت سالاد الویه) و… را ارائه داده ایم و همچنین برای تزیین سالاد الویه عکس های مختلفی قرار داه ایم تا بتوانید با استفاده از این ایده های جذاب، به راحتی زیباترین تزیینات را در منزل انجام دهید.

سوالات متداول
تزیین سالاد الویه چیست؟

تزیین سالاد الویه یکی از روش های خلاقانه برای زیباتر کردن ظاهر سالاد الویه می باشد که این روش به شما کمک می کند که این پیش غذای ساده را به یکی از خاص ترین خوراکی های سفره خود تبدیل کنید.

چگونه سالاد الویه را تزیین کنیم؟

همانطور که گفتیم تزیین سالاد الویه خیلی ساده است. برای این کار ایده های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله جدیدترین و بهترین ایده ها را برای تزیین سالاد الویه خانگی ارائه داده ایم و به نکات مهم درباره طرز تزیین سالاد الویه مجلسی اشاره کرده ایم.

خوشگل ترین تزیین سالاد الویه چیست؟

پاسخ به این سوال کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. در حالت کلی تزیین سالاد الویه رولی، تزیین سالاد الویه در قالب ژله، تزیین سالاد الویه با ذرت، تزیین سالاد الویه روی نان تست، تزیین سالاد الویه با زیتون، تزیین سالاد الویه ساندویچی و… می توانند ایده های جذابی برای تزیین باشند که در این مقاله نحوه آن را توضیح داده ایم.