استخدام مدرس حسابداری

استخدام مدرس حسابداری در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران انجام می شود، مجتمع فنی آریا تهران از افرادی که دارای تسلط کافی بر روی مباحث رشته حسابداری را دارند دعوت به همکاری می کند. توجه » برای ارسال رزومه کاری و استخدام مدرس حسابداری در تهران و سراسر ایران شما می توانید از طریق […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

استخدام مدرس حسابداری در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه حسابداری در تهران انجام می شود، مجتمع فنی آریا تهران از افرادی که دارای تسلط کافی بر روی مباحث رشته حسابداری را دارند دعوت به همکاری می کند.

توجه » برای ارسال رزومه کاری و استخدام مدرس حسابداری در تهران و سراسر ایران شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام مدرس رشته های حسابداری ارسال نمایید.

استخدام مربی حسابداری
استخدام مربی حسابداری

استخدام مربی حسابداری

مربی حسابداری فردی است که دارای تخصص و تجربه در زمینه حسابداری است و به دانشجویان و دیگر افراد کمک می کند تا مفاهیم و مباحث حسابداری را درک کنند و مهارت های لازم برای انجام کارهای حسابداری را به دست آورند.

مربی حسابداری می تواند به شما در مواردی مانند تدوین صورت های مالی، تعیین مالیات، مدیریت مالی و بودجه بندی کمک کند.

همچنین یک مربی حسابداری باید بتواند به دانشجویان و هنرجویان خود در تحلیل و بررسی داده های مالی کمک کند و به آن ها نحوه استفاده از نرم افزارهای حسابداری مانند نرم افزار های هلو و سپیدار را آموزش دهد.

هدف از آگهی استخدام آریا تهران در جهت استفاده از مربی حسابداری به منظور بهبود مهارت های حسابداری و افزایش دانش و تجربه دانشجویان رشته حسابداری است که بتواند به آن ها کمک کند که سریعتر وارد بازار کار رشته حسابداری شوند.

وظایف مربی حسابداری

مربی حسابداری در کلاس های دوره حسابداری مسئولیت های متعددی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • آموزش دانشجویان و دانش آموزان در زمینه حسابداری و مالیات
  • ارائه مشاوره به دانشجویان و دانش آموزان در زمینه حسابداری و مالیات
  • برگزاری کلاس های تدریسی و آموزشی در زمینه حسابداری و مالیات
  • ارزیابی عملکرد دانشجویان و دانش آموزان در زمینه حسابداری و مالیات
  • تدوین و تهیه مطالب آموزشی و کتب در زمینه حسابداری و مالیات
  • همکاری با دیگر مربیان و اساتید در زمینه آموزش و پژوهش
  • ارائه خدمات مشاوره به شرکت ها و سازمان ها در زمینه حسابداری و مالیات
  • بررسی و تحلیل صورت های مالی شرکت ها و سازمان ها
  • ارائه راهکارهای بهبود عملکرد مالی شرکت ها و سازمان ها
  • ارائه نمونه سوالات عملی حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای با جواب به هنرجویان جهت شرکت در آزمون حسابداری فنی حرفه ای
  • ارائه گزارشات مالی و مالیاتی به مدیران و صاحبان شرکت ها و سازمان ها
استخدام مدرس حسابداری در تهران
استخدام مدرس حسابداری در تهران

استخدام مدرس حسابداری در تهران

در صورتی که شما در موارد ذکر شده در بخش قبلی توانایی های لازم را دارید می توانید برای استخدام مدرس حسابداری در تهران به صورت پاره وقت و تمام وقت رزومه خود را برای همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران ارسال نمایید.

پس از ارسال رزومه برای استخدام استاد حسابداری رزومه شما توسط اساتید حسابداری آریا تهران بررسی شده و با سایر رزومه های ارسالی مقایسه می شود، و پس از بررسی های انجام شده کارشناسان مجتمع فنی آریا تهران با شما تماس می گیرند و برای مصاحبه استخدام معلم حسابداری هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند، و در صورتی که شما سوالات مصاحبه حسابداری را به خوبی پاسخ دهید در مجتمع فنی آریا تهران استخدام خواهید شد.

استخدام مدرس حسابداری دورکاری
استخدام مدرس حسابداری دورکاری

استخدام مدرس حسابداری(دورکاری)

در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران جذب مدرس حسابداری به صورت دورکاری و پاره وقت نیز انجام می شود، و این مورد بیشتر مناسب افرادی است که ساکن تهران نیستند و می توانند با عقد قرارداد دورکاری با آریا تهران به صورت آنلاین مباحث حسابداری را تدریس نمایند.

نحوه تدریس مباحث حسابداری به صورت دورکاری

تدریس آنلاین با استفاده از ابزارهای مختلفی امکان پذیر است. برخی از این ابزارها عبارتند از:

ویدئو کنفرانس: این ابزار به شما اجازه می دهد تا با دانشجویان خود در زمان واقعی در ارتباط باشید و به صورت آنلاین تدریس کنید. برخی از ابزارهای ویدئو کنفرانس شامل Zoom، Skype، Google Meet و Microsoft Teams می باشند.

سامانه های مدیریت آموزشی: این ابزارها به شما اجازه می دهند تا محتوای آموزشی خود را آپلود کنید و به دانشجویان خود ارائه دهید. برخی از سامانه های مدیریت آموزشی شامل Moodle، Blackboard و Canvas می باشند.

ویدئوهای آموزشی: شما می توانید ویدئوهای آموزشی خود را ضبط کنید و آنها را در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo به اشتراک بگذارید.

پلتفرم های آموزشی آنلاین: این پلتفرم ها به شما اجازه می دهند تا دوره های آموزشی خود را آنلاین ارائه دهید. برخی از پلتفرم های آموزشی آنلاین شامل Udemy، Coursera و edX می باشند.

ابزارهای تعاملی: این ابزارها به شما اجازه می دهند تا با دانشجویان خود در زمان واقعی تعامل کنید. برخی از ابزارهای تعاملی شامل Kahoot، Quizlet و Mentimeter می باشند.

استخدام مدرس نرم افزارهای حسابداری

استخدام مدرس حسابداری و نرم افزار سپیدار و همچنین استخدام مدرس نرم افزار هلو نیز در مجتمع فنی آریا تهران انجام می شود.

پس افرادی هم که بر روی نرم افزارهای حسابداری سپیدار و هلو تسلط کافی را دارند می توانند رزومه خود را برای ما ارسال نمایند.

استخدام مدرس حسابداری پیشرفته

یکی از مزایای مهم آموزشگاه حسابداری آریا تهران این است که مباحث حسابداری در این آموزشگاه دقیقا متناسب با نیازهای بازار کار رشته حسابداری تدریس می شود، و این موضوع باعث شده است که هنرجویانی که در این آموزشگاه دوره های حسابداری را یاد می گیرند در صورتی که بتوانند فیلم های کلاس را هر جلسه مشاهده کنند و تمرینات استاد خود را به موقع انجام دهند پس از دوره می توانند وارد بازار کار رشته حسابداری شوند.

استخدام مدرس خصوصی حسابداری

استخدام مدرس حسابداری در مجتمع فنی هم شامل کلاس های عمومی می شود و هم کلاس های خصوصی، پس در نتیجه افرادی که به عنوان مدرس حسابداری در آریا تهران استخدام می شوند در طول هفته هم کلاس های خصوصی به آن ها داده می شود و هم کلای های عمومی.

مدرس رشته های حسابداری

از آن جا که درآمد حسابداری امروز در کشور ما یکی از مشاغل بسیار پردرآمد و پرطرفدار به حساب می آید مدرس حسابداری باید روی مباحث زیر تسلط کامل داشته باشد تا هنرجویان این رشته با تسلط کامل وارد بازار کار حسابداری شوند.

اصول حسابداری:

مدرس باید با اصول حسابداری و آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته آشنا باشد و بتواند آنها را به دانشجویان آموزش دهد.

مباحث مالی:

مدرس باید با مباحث مالی مانند بودجه‌ریزی، تحلیل سودآوری، تحلیل هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری آشنا باشد.

حسابداری مالی:

مدرس باید با حسابداری مالی آشنا باشد و بتواند مفاهیمی مانند ترازنامه، صورت سود و زیان، گزارشگری مالی و مالیات را به دانشجویان آموزش دهد.

حسابداری مدیریت:

مدرس باید با حسابداری مدیریت آشنا باشد و بتواند مفاهیمی مانند برنامه‌ریزی مالی، کنترل هزینه‌ها و تحلیل نقطه سود را به دانشجویان آموزش دهد.

حسابداری بین‌المللی:

مدرس باید با حسابداری بین‌المللی آشنا باشد و بتواند مفاهیمی مانند استانداردهای حسابداری بین‌المللی (IFRS) و تفاوت‌های آن با استانداردهای حسابداری آمریکا (GAAP) را به دانشجویان آموزش دهد، ضمن این که اکثر هنرجویان حسابداری هدفشان اخذ مدارک بین المللی حسابداری برای مهاجرت می باشد که باید در این دوره برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای حسابداری به خوبی آماده شوند.

سئوالات متداول:

شرایط استخدام مربی حسابداری در آریا تهران چیست؟

داشتن تخصص و سابقه کافی در زمینه امور حسابداری و کار با نرم افزار های حسابداری یکی از فاکتور های استخدام حسابدار در آریا تهران است. شما میتوانید رزومه خود را برای همکاران ما ارسال کنید تا در صورت دارا بودن شرایط برای اشتغال در ایین حوزه با شما تماس بگیریم.

آیا در آریا تهران امکان استخدام مربی حسابداری دورکاری وجود دارد؟

برحسب شرایط افراد و میزان مهارت کارجویان امکان دورکاری حسابداری و استخدام حسابدار پاره وقت در تهران وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

استخدام مدرس حسابداری در تهران؟

برای ارسال رزومه کاری و استخدام مدرس حسابداری در تهران و سراسر ایران شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام مدرس رشته های حسابداری ارسال نمایید.

استخدام مدرس حسابداری در اصفهان؟

در صورتی که ساکن اصفهان هستید می توانید رزومه کاری خود را جهت تدریس در شعبه اصفهان آریا تهران برای ما ارسال نمایید، ضمنا برای افرادی که ساکن اصفهان هستند امکان تدریس به صورت دورکاری نیز وجود دارد.