آموزش ژلیش ناخن

ژلیش ناخن یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی ناخن های خود را ژلیش کنید و زیبایی دستان خود را چند برابر کنید. اگر شما هم به دنبال مشاهده آموزش ژلیش ناخن از صفر تا صد هستید، این مطالب را از دست ندهید. لاک […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

ژلیش ناخن یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی ناخن های خود را ژلیش کنید و زیبایی دستان خود را چند برابر کنید. اگر شما هم به دنبال مشاهده آموزش ژلیش ناخن از صفر تا صد هستید، این مطالب را از دست ندهید.

لاک ژل چیست

لاک ژل یا همان لاک ژلیش درواقع به نوعی لاک گفته می شود که در مواد تشکیل دهنده آن از ژل اکرلیک استفاده شده است. این نوع لاک در تماس با هوا خشک نمی شود و برای خشک شدن به دستگاه UV نیاز دارد. لاک ژل به دلیل خشک نشدن در تماس با هوا بهترین گزینه برای طراحی ناخن می باشد و معمولا روی ناخن های کاشت شده و طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مزایای لاک ژل نسبت به لاک های معمولی، دوام و ماندگاری و درخشندگی بالای آن می باشد و به دلیل ضخامتی که به ناخن می دهد، باعث مقاومت بالای ناخن می شود. این روش برای افرادی که تمایل به کاشت ناخن ندارند، بسیار مناسب می باشد که در ادامه اموزش مراحل ژلیش ناخن طبیعی را توضیح داده ایم.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درمورد ژلیش ناخن و فواید آن اطلاعات کاملی بدست آورید به صفحه ژلیش ناخن چیست مراجعه کنید.

لاک های ژلیش معمولا در دو نوع تک مرحله ای و سه مرحله ای می باشند. لاک های تک مرحله ای در یک مرحله روی ناخن زده می شود و در این نوع لاک از بیس کات و تاپ شاین استفاده نمی شود.

لاک های سه مرحله ای به صورت سه مرحله بر روی ناخن انجام می شود و در آن از بیس کات و تاپ شاین استفاده می شود. این نوع لاک در مقایسه با لاک های تک مرحله ای دوام و ماندگاری بیشتری دارند. در ادامه آموزش ژلیش ناخن مرحله به مرحله می توانید از لاک ژل تک مرحله ای یا سه مرحله ای استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری مهارت کاشت ناخن ازمبتدی تا پیشرفته، به صورت کاملا کاربردی و حرفه ای، به صفحه آموزش کاشت ناخن مراجعه کنید.

ابزار لازم در آموزش ژلیش ناخن

  • سوهان برقی
  • دستگاه UV
  • عقب زن
  • نیپر
  • سر سوهان کاغذی نرم
  • سر سوهان مانیکور اشکی
  • سوهان دستی
  • ضدقارچ
  • بیس کات
  • لاک ژل (رنگ دلخواه)
  • تاپ شاین
  • روغن کوتیکول

برای مشاهده اموزش ژلیش ناخن با دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

مانیکور ناخن یکی دیگر از روش های زیبایی و مراقبت از ناخن های دست می باشد که در مقاله مانیکور ناخن به طور کامل در این مورد توضیح داده ایم.

مراحل آموزش ژلیش ناخن
مراحل آموزش ژلیش ناخن

مراحل آموزش ژلیش ناخن

در این قسمت با آموزش ژلیش ناخن طبیعی با لاک ژل سه مرحله ای همراه شما هستیم. اولین مرحله از آموزش ژلیش ناخن مربوط به زیرسازی می شود که این مرحله شامل سه بخش مانیکور خشک، خراش دادن سطح ناخن و فرم دهی ناخن می شود.

یکی از مهم ترین مراحل آموزش ژلیش ناخن طبیعی از ابتدا، مانیکور خشک می باشد که برای این کار ابتدا باید کوتیکول های ناخن را با استفاده از عقب زن، به سمت عقب بزنید و بوسیله سر سوهان مانیکور اشکی شکل، کوتیکول های روی صدف ناخن را جدا کنید. حال پوست های اضافی دور ناخن را با استفاده از نیپر از بین ببرید.

در این مرحله از آموزش ژلیش روی ناخن طبیعی نوبت به خراش دادن سطح ناخن ها می رسد. این کار باید با استفاده از سر سوهان کاغذی نرم یا سوهان دستی انجام شود. شما با این روش می توانید چربی های روی سطح ناخن را از بین ببرید و به این نکته توجه داشته باشید که در انجام این کار حتی یک نقطه از چربی نباید بر روی سطح ناخن باقی بماند چرا که در کیفیت کار شما می توانید تاثیر منفی بگذارد.

در ادامه آموزش ژلیش ناخن کامل با لاک سه مرحله ای برای فرم دهی بغل و بالای ناخن می توانید از سوهان دستی کمک بگیرید. برای زیباتر شدن ظاهر ناخن ها باید تمامی آن ها دارای یک فرم باشند و قد آن ها به یک اندازه باشد.

با مراجعه به صفحه لمینت ناخن چیست می توانید اطلاعات کاملی درمورد لمینت ناخن و مزایا و معایب آن بدست آورید.

آموزش ژلیش ناخن حرفه ای
آموزش ژلیش ناخن حرفه ای

آموزش ژلیش ناخن حرفه ای

در آموزش ژلیش ناخن مرحله دوم با لاک ژل سه مرحله ای بعد از زیر سازی نوبت به زدن لاک ژل می رسد. برای این کار باید به ترتیب مراحل زیر را دنبال کنید.

برای زدن لاک ژل ابتدا روی ناخن ها را ضد قارچ بزنید. حال یک لایه بیس کات بزنید. توجه داشته باشید که در این مرحله باید لبه های آزاد ناخن را هم بیس کات بزنید. سپس دست را درون دستگاه UV قرار دهید تا زمانی که بیس کات خشک شود.

در این مرحله از آموزش زدن ژلیش ناخن، یک لایه نازک از لاک ژل را روی ناخن بزنید و اصطلاحا لبه های آزاد ناخن را ببندید تا با این کار از ترک خوردن ژلیش جلوگیری کنید. سپس دست را درون دستگاه UV قرار داده تا لاک خشک شود.

برای آموزش حرفه ای دیزاین ناخن که یکی از روش های زیبایی ناخن ها محسوب می شود، به صفحه آموزش فرنچ ناخن مراجعه کنید.

این مرحله از اموزش ژلیش ناخن ساده را به صورت دو بار تکرار کنید تا لاک بر روی ناخن یکدست شده و کامل ناخن را پوشش دهد. در آخر یک لایه تاپ شاین روی لاک بزنید. چرا که مهم ترین کار در این مرحله این است که لبه های آزاد ناخن بسته شوند.

در ادامه دست را درون دستگاه UV قرار دهید تا خشک شود. در نهایت با دور ناخن را روغن کوتیکول بزنید. در آخرین قسمت از آموزش ژلیش ناخون طبیعی می توانید به جای روغن کوتیکول از روغن زیتون یا بادام استفاده کنید.

لازم است بدانید که برای آموزش ناخن ژلیش دخترانه می توانید از این شیوه نیز استفاده کنید.

اگر به دنبال بهترین مرکز ژلیش ناخن هستید تا بتوانید خدمات ژلیش ناخن را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید، به صفحه مرکز ژلیش ناخن مراجعه کنید.

آموزش لاک ژلیش روی ناخن طبیعی
آموزش لاک ژلیش روی ناخن طبیعی

آموزش لاک ژلیش روی ناخن طبیعی

مراحل آموزش زدن ژلیش روی ناخن طبیعی تک مرحله ای فرق چندانی با مراحل لاک ژلیش سه مرحله ای ندارد با این تفاوت که این روش از دوام کمتری برخوردار است و در زمان کوتاه تری هم انجام می شود.

مرحله زیر سازی در هر دو روش به طور مشترک است و تنها تفاوت آن ها در مرحله زدن لاک ژل می باشد. برای زدن لاک ژل مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا روی ناخن ها ضد قارچ بزنید. سپس یک لایه از لاک را روی ناخن زده و لبه های آزاد آن را ببندید. توجه داشته باشید که لاک ژل نباید به پوست دور ناخن بچسبد و برای قسمت های نزدیک به پوست ناخن بهتر است از قلم طراحی استفاده کنید.

در آخرین مرحله از آموزش ژلیش ناخن دست با لاک تک مرحله ای، دور ناخن را با استفاده از روغن کوتیکول چرب کنید. برای آموزش ژلیش ناخن بلند نیز می توانید طبق همین مراحل پیش بروید.

پیشنهاد ویژه : انواع مدل کاشت ناخن 

آموزش لاک ژلیش روی ناخن طبیعی
آموزش لاک ژلیش روی ناخن طبیعی

آموزش ژلیش ناخن در خانه

برای آموزش ژلیش ناخن بدون دستگاه به وسایل زیر نیاز دارید.

  • عقب زن
  • نیپر
  • کوتیکول ریموور
  • بافر
  • سوهان دستی
  • قلم طراحی
  • ضد قارچ
  • لاک ژل
  • بیس کات
  • تاپ شاین
  • دستگاه UV

آموزش ژلیش ناخن در خانه بدون دستگاه

آموزش ژلیش ناخن در خانه بدون دستگاه به این صورت می باشد که ابتدا دور ناخن را بوسیله کوتیکول ریمور آغشته کنید و تقریبا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید. سپس بوسیله عقب زن، پوست های اضافه دور ناخن را جدا کنید و بوسیله سر دیگر عقب زن، کوتیمول های اضافی روی ناخن را بردارید.

حال توسط یک نیپر پوست های اضافه دور ناخن را از بین ببرید. یکی از نکات مهم در این مرحله از آموزش ژلیش ناخن در منزل این است که می توانید برای از بین بردن چربی های روی صدف ناخن، می توانید از بافر یا سوهان دستی نرم استفاده کنید.

سوهان کشی یکی از مراحل مهم در ژلیش ناخن می باشد که باعث زیباتر شدن فرم ناخن می شود. برای یادگیری نحوه صحیح سوهان کشی، مقاله آموزش سوهان کشی ناخن را مطالعه کنید.

در ادامه صدف ناخن را به صورت کامل مات کرده به طوری که هیچ نقطه چربی بر روی ناخن ها باقی نماند. حال روی ناخن ها ضد قارچ بزنید. سپس بر روی ناخن یک لایه نازک بیس کات بزنید و لبه های آزاد ناخن را ببندید و سپس دست را درون دستگاه UV قرار دهید.

در این مرحله از آموزش ژلیش ناخن در خانه فارسی، روی ناخن یک لایه لاک ژل بزنید و لبه های آزاد را ببندید. سپس دست را درون دستگاه UV قرار داده تا زمانی که لاک ژل خشک شود.

این مرحله باید دوبار تکرار شود. سپس یک لایه تاپ شاین روی ناخن بزنید و لبه های آزاد را ببندید و دست را درون دستگاه UV قرار دهید تا زمانی که خشک شود. در آخرین مرحله از آموزش ژلیش ناخن طبیعی در خانه، دور ناخن را با روغن کوتیکول یا روغن بادام و زیتون چرب کنید.

لاذم به ذکر است که در اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی در خانه می توانید به جای استفاده از لاک ژل از لاک معمولی استفاده کنید.

اگر به دنبال آموزش ژلیش ناخن دخترانه هستید می توانید مراحلی که گفته شده را دنبال کنید.

فیلم آموزش ژلیش ناخن طبیعی

تا به اینجای مقاله با طریقه ی ژلیش ناخن آشنا شدید. حال اگر به دنبال آموزش تصویری ژلیش ناخن هستید، در این مکان به زودی فیلم آموزش ژلیش ناخن قرار داده خواهد شد.

آموزش ژلیش ناخن کاشت
آموزش ژلیش ناخن کاشت

آموزش ژلیش ناخن کاشت

در آموزش ژلیش روی ناخن کاشت باید در پایان کار، مراحل ژلیش ناخن را انجام دهید. جالب است بدانید که دوام ژلیش روی ناخن کاشت بسیار بیشتر از ناخن طبیعی می باشد و به همین خاطر ماندگاری لاک ژل تک مرحله ای روی ناخن کاشت از دوام بیشتری برخوردار است.

از آنجایی که ژلیش روی ناخن باعث ضخیم تر شدن ناخن می شود، یکی از نکات مهم در آموزش ژلیش ناخن کاشت برای داشتن ناخن های زیباتر و ظریف تر این است که کاشت ناخن را نازک تر انجام دهید.

لاذم به ذکر است که در این مکان به زودی فیلم آموزش ژلیش روی ناخن کاشت قرار خواهد گرفت.

اگر به دنبال بهترین و معتبرترین مراکز کاشت ناخن در اطراف تهران هستید، به صفحه مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید و لیستی از بهترین کلینیک های کاشت ناخن را دریافت کنید.

آموزش ژلیش ناخن در آرایشگاه

در این مقاله به آموزش لاک ژلیش روی ناخن کاشت و همینطور آموزش گام به گام ژلیش ناخن طبیعی در منزل پرداخته ایم. در صورتی که از مهارت و تجربه کافی برخوردارید می توانید خودتان به راحتی این مراحل را در منزل انجام دهید اما در صورتی که تجربه کافی در این زمینه ندارید و به دنبال مراکز آموزش ژلیش ناخن در آرایشگاه هستید، می توانید به بسیاری از آرایشگاه ها و مراکز کاشت ناخن مراجعه کرده تا این کار را برای شما انجام دهند.

آموزش ژلیش ناخن پا
آموزش ژلیش ناخن پا

آموزش ژلیش ناخن پا

آموزش ژلیش ناخن طبیعی پا یکی دیگر از دوره های پرطرفدار می باشد. همانطور که می دانید زیبایی و تمیزی ناخن ها فقط به انگشتان دست بسنده نمی کند بلکه امروزه بسیاری از افراد علاوه بر ژلیش ناخن های دست، ترجیح می دهند که با استفاده از ژلیش ناخن های پای زیبا و محکم تری نیز داشته باشند.

مراحل اموزش ژلیش ناخن های پا کاملا مشابه آموزش ژلیش ناخن دست می باشد و از آنجایی که ناخن های پا کوتاه تر از ناخن های دست می باشد باید این کار با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

از طرفی دیگر بسیاری از هنرجویان به دنبال فیلم آموزش ژلیش ناخن پا هستند که به زودی در این مکان فیلم اموزش ژلیش ناخن با توضیح برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

اموزش کندن ژلیش ناخن

همانطور که می دانید لاک ژل مانند لاک های معمولی نیست که به سادگی و فقط با یک استون یا پد لاک پاک کن از بین برود. در این بخش با اموزش کندن ژلیش ناخن همراه شما هستیم تا طریقه اصولی ریمو کردن ژلیش از روی ناخن طبیعی را به شما آموزش دهیم.

برای این کار شما به ابزارهایی از جمله عقب زن، فویل، پنبه، استون ۱۰۰٪ یا محلول ریموور ژلیش، سوهان دستی و وازلین نیاز دارید.

اگر ناخن های شما به ترمیم نیاز دارد و به همین جهت به دنبال یادگیری روش های ترمیم هستید، به صفحه  آموزش ترمیم ناخن مراجعه کنید.

ابتدا با استفاده از یک سوهان دستی، سطح لاک ژل را خراش دهید و سپس سعی کنید تا لایه تاپ شاین را از بین ببرید. حال در این مرحله برای جلوگیری از خشک شدن و آسیب دیدن پوست اطراف ناخن، آن را با استفاده از وازلین چرب کنید به طوری که سطح ناخن چرب نشود.

حال پنبه را درون استون خیس کنید و روی ناخن دست قرار دهید. در ادامه پنبه ها را توسط فویل روی ناخن تنظیم کنید و فویل را دور انگشت به مدت ۲۰ دقیقه محکم کنید. بعد از گذشت این مدت، فویل را بردارید و توسط یک عقب زن، ژلیش را از روی ناخن جدا کنید.

در صورتی که ژلیش روی ناخن مانده بود می توانید این مراحل را چندین بار تکرار کنید تا ژلیش به طور کامل از روی ناخن پاک شود.

هزینه اموزش ژلیش ناخن
هزینه اموزش ژلیش ناخن

هزینه اموزش ژلیش ناخن

همانطور که می دانید قیمت اموزش ژلیش ناخن در آموزشگاه های مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال یکی از مهم ترین عوامل در هزینه اموزش ژلیش ناخن تخصص و تجربه اساتید می باشد.

اگر می خواهید دوره آموزش ژلیش و لمینت ناخن را در بهترین آموزشگاه، زیر نظر اساتید برتر و با بهترین قیمت سپری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم دوره اموزش ژلیش ناخن گام به گام آریا تهران را از دست ندهید.

آموزش ژلیش ناخن طرح دار

در صورتی که تمایل دارید ژلیش ناخن خود را به صورت طرح دار داشته باشید و به همین جهت به دنبال اموزش ژلیش ناخن ایرانی و خارجی با طرح های مختلف هستید، می توانید در پایان اموزش ژلیش ناخن با لاک ژل طرح مورد نظر را روی ناخن خود اعمال کنید.

اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی

اگر به دنبال اموزش ژلیش ناخن با لاک معمولی دوبله فارسی هستید، باید بدانید که استفاده از لاک معمولی در فرآیند ژلیش ناخن باعث می شود که دوام و ماندگاری بالایی نداشته باشد. اگر می خواهید ژلیش ناخن مقاومت بیشتری داشته باشد بهتر است از لاک ژل مخصوص این کار را استفاده کنید که این مورد یکی از نکات مهم در آموزش ژلیش ناخن با لاک می باشد.

آموزش ژلیش ناخن بچه گانه
آموزش ژلیش ناخن بچه گانه

آموزش ژلیش ناخن بچه گانه

امروزه نیز شاهد این هستیم که بسیاری از کودکان تمایل به ژلیش ناخن دارند و این مورد روز به روز در حال افزایش است. اگر شما هم میخواهید بدانید آموزش ژلیش ناخن برای بچه ها به چه صورت می باشد می توانید مراحلی که در این مقاله گفته شده را نیز طی کنید.

مراحل آموزش ژلیش ناخن برای کودکان کاملا مشابه با مراحل آموزش لاک ژل زدن می باشد که در ابتدای مقاله آموزش ژلیش ناخن فارسی را به طور کامل توضیح داده ایم.

آموزش ساخت ژلیش ناخن

اگر می خواهید بدایند آموزش ساخت ژلیش ناخن به چه صورت می باشد، بسیاری از مراکز آموزشی هستند که مراحل کامل آموزش ساخت ژلیش ناخن را به صورت گام به گام به شما ارائه می دهند که آموزشگاه آریا تهران یکی از آموزشگاه های معتبر در این زمینه می باشد.

اموزش ژلیش ناخن با پودر

کاشت ناخن با پودر یکی از روش های کاشت ناخن می باشد که با استافده از پودر و لیکویید انجام می شود. این نوع کاشت به روش های مختلفی از جمله هلویی، انواع کاشت گریم، کاشت استند گلس، کاشت قالبی و… با استفاده از تیپ گذاری و فرمر انجام می شود.

آموزش ژلیش ناخن کوتاه

اموزش ژلیش ناخن کوتاه امروزه به یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی تبدیل شده است که تفاوت چندانی با مراحل آموزش ژلیش ناخن بلند ندارد. برای این کار دقت و ظرافت تاثیر بسزایی در زیبایی ناخن های کوتاه دارد و با رعایت تمام نکاتی که گفته شد می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

آموزش ژلیش ناخن مصنوعی

در صورتی که قصد دارید ژلیش ناخن بر روی ناخن مصنوعی انجام شود باید بگوییم که آموزش ژلیش روی ناخن مصنوعی بسیار ساده است و برای این کار می توانید پس از چسباندن ناخن مصنوعی بر روی ناخن طبیعی مراحل ژلیش ناخن را انجام دهید.

آموزش ژلیش فرنچ

برای داشتن ناخن های ژلیش فرنچ شده می توانید پس از پایان مراحل ژلیش ناخن درنهایت مراحل فرنچ را بر روی ناخن های خود انجام دهید تا ناخن های شما زیبایی ژلیش و فرنچ را با هم داشته باشند.

جمع بندی

همانطور که گفتیم آموزش ژلیش ناخن به زبان فارسی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دوره های آموزشی می باشد که باعث می شود علاوه بر اینکه ناخن های شما زیباتر به نظر برسد، بلکه تقویت و مستحکم تر نیز شوند. اگر به دنبال آموزش مرحله به مرحله ژلیش ناخن طبیعی هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

سوالات متداول

طریقه ی ژلیش ناخن چگونه است؟

اولین مرحله از ژلیش ناخن مربوط به زیر سازی می شود که باید با دقت انجام شود. اگر می خواهید مابقی مراحل ژلیش ناخن را به صورت اصولی یاد بگیرید در این مقاله آموزش صحیح ژلیش ناخن را به طور کامل توضیح داده ایم.

آموزش ژلیش ناخن در منزل به چه صورت می باشد؟

اگر می خواهید ژلیش ناخن را در منزل انجام دهید، این مقاله به شما برای یادگیری آموزش کامل ژلیش ناخن در خانه کمک می کند.

اموزش کندن ژلیش ناخن چگونه است؟

همانطور که گفتیم کندن ژلیش ناخن همانند کندن لاک های مهعمولی نمی باشد و برای این کار نمی توانید از استون یا پدهای لاک پاک کن استفاده کنید. این کار باید به صورت اصولی انجام شود که مراحل آن را توضیح داده ایم.