ترمیم اکستنشن مژه

یکی از اساسی ترین موارد برای افرادی که اکستنشن مژه انجام داده اند، ترمیم اکستنشن مژه می باشد. مژه های طبیعی شما همانند موهای بدن دارای چرخه رشد هستند، به صورت کلی بلوغ، چرخه رشد و ریزش طبیعی ۲ الی ۳ ماه طول می کشد. در حقیقت هر چند وقت یکبار تعدادی از مژه ها […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از اساسی ترین موارد برای افرادی که اکستنشن مژه انجام داده اند، ترمیم اکستنشن مژه می باشد. مژه های طبیعی شما همانند موهای بدن دارای چرخه رشد هستند، به صورت کلی بلوغ، چرخه رشد و ریزش طبیعی ۲ الی ۳ ماه طول می کشد. در حقیقت هر چند وقت یکبار تعدادی از مژه ها را از دست می دهید که همراه با آن اکستنشن نیز خواهد افتاد. توجه داشته باشید ترمیم منظم و به موقع مژه موجب می شود که مژه های شما در همه حال بهترین حالت را داشته باشد.

اگر نمی دانید تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه چه می باشد پیشنهاد می کنم حتما مقاله اکستنشن مژه چیست را مطالعه نمایید.

آموزش ترمیم اکستنشن مژه

آموزش ترمیم اکستنشن مژه

مجتمع فنی آریا تهران یکی از بهترین و معتبر تربن مجموعه های آموزش اکستنشن مژه و اموزش ترمیم اکستنشن مژه می باشد که شما می توانید در این دوره تخصصی بخش زیبایی آریا تهران شرکت نمایید. لازم به ذکر است تمام اساتید این مجموعه بهترین و مجرب ترین مربی های دوره می باشند. که تمام سرفصل های تخصصی مربوط به دوره را از صفر تا صد به صورت حرفه ای و تخصصی به شما آموزش می دهند. البته یادتون نره شما با گذراندن این دوره می توانید مدرک فنی و حرفه ای مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران را هم دریافت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره آموزشی اکستنشن مژه و ترمیم به صفحه آموزش اکستنشن مژه مراجعه نمایید. البته توجه داشته باشید در دوره آموزشی مجتمع فنی آریا تهران علاوه بر موارد ذکر شده ترمیم انواع مژه نیز آموزش داده می شود که برخی از آنها به شرح زیر می باشد:

  • ترمیم اکستنشن مژه والیوم (ترمیم کاشت مژه والیوم)
  • ترمیم اکستنشن مژه اسپایکی
  • ترمیم اکستنشن مژه کلاسیک
  • ترمیم کاشت مژه هیدن
نحوه ترمیم اکستنشن مژه

نحوه ترمیم اکستنشن مژه

نحوه ی ترمیم اکستنشن مژه (طریقه ترمیم اکستنشن مژه) چگونه است؟ انجام مجدد اکستنشن مژه یا همان ترمیم آنها به گونه ای است که جایگزین منظم یک پک کامل نیست. میزان ترمیم پیشنهاد شده در هر شیوه تقریبا ثابت می باشد و میزان ۵۰ درصد از یک پک کامل را می افزاید. به همین علت هزینه ترمیم نسبت به هزینه جلسه اول کمتر می باشد. کاربرد ترمیم کاشت مژه، پر کردن هر گونه شکاف ناشی از ریزش در میان پک کامل می باشد و تا زمانی که قوانین لازمه را رعایت نمایید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. برای دریافت نتایج بهتر پیشنهاد می کنم پر کردن مجدد طی سه هفته بعد از تنظیم کامل اولیه صورت گیرد. در صورت گذشتن از این دوره سه هفته ای به احتمال زیاد در صورت عدم ترمیم مژه های شما ظاهر منظم خود را از دست می دهد. در حقیقت اهداف ترمیم اکستنشن مژه (ترمیم اکستنشن مژه نی نی سایت) به شرح زیر می باشد:

  • مژه هایی که به علت چرخه رشد طبیعی آماده ریزش هستند را از رفع کنید.
  • حذف و ریمو موارد دارای پیوند ضعیف
  • بر طرف کردن شکاف های ایجاد شده میان تارها

روش ترمیم اکستنشن مژه چگونه است؟ روند حذف مژه ها کمتر از ۳۰ قیقه زمان می برد و متخصص از یک موچین و ابزار کوچک که برای برداشتن تارها تولید شده است، استفاده می کند. اما حالا سوال اینجاست چه زمانی اقدام به ریموو کنیم؟ اگر دیگر تمایلی به داشتن اکستنشن نداشتید یا حتی زمانی که اکستنشن قبلی کاملا به صورت حرفه ای بر روی مژه های شما قرار نگرفته باشد، ریموو کردن بهترین راهکار می باشد. البته بخاطر داشته باشید که انجام این مرحله به صورت تخصصی بسیار حائز اهمیت می باشد. شما در صورت عدم ترمیم، می توانید در طی چند هفته شاهد ریزش آنها باشید و اگر برای حذف آنها هیچ عجله ای ندارید می توانید ریموو کردن را کنار بگزارید. یکی از مهم ترین سوالات کاربران در خصوص اکستنشن این می باشد که آیا اکستنشن به مژه های طبیعی افراد صدمه می رساند؟ این موضوع به دو نکته بستگی دارد. که این دو نکته عبارت شامل : ۱- متخصص شما ۲- مدت زمان استفاده از اکستنشن می باشد.

البته برخی از متخصصان در خصوص آسیب رساندن اکستنشن به مژه ها می گویند اگر اکستنشن به درستی صورت گیرد هیچ گونه صدمه ای به تار های طبیعی مژه وارد نمی کند.

اگر علاقه مند به یادگیری اکستنشن مژه و کاشت مژه هستید، می دانید که برای یادگیری باید وسایل مورد نیاز آن را داشته باشید. اگر اطلاعات کافی در خصوص وسایل اکستنشن و کاشت مژه ندارید به صفحه وسایل کاشت مژه مراجعه نمایید.

زمان ترمیم اکستنشن مژه

ترمیم اکستنشن مژه چقدر زمان میبرد؟ ترمیم کاشت مژه چند وقت یکبار است؟ در حالت کلی موارد زیادی امکان دارد در تایم ترمیم اکستنشن مژه موثر باشد. می توان گفت موارد زیر در تعیین مدت زمان ترمیم اکستنشن مژه تاثیر گذار می باشد.

  • هر چقدر میزان مژه های اکستنشن شده زیاد تر باشد در نهایت ماندگاری انها نیز زیاد تر خواهد بود و شما دیر تر به ترمیم نیاز پیدا می کنید. در حقیقت مدت زمان زیاد تر چشم ها حالت زیبایی خود را دارند.
  • از دیگر مواردی که موجب به تعویق افتادن زمان ترمیم مژه ها می شود، شیوه مراقبت ما از مژه ها می باشد. هر چقدر رفتار بهتری با مژه ها داشته باشید ماندگاری بالاتری خواهند داشت و دیر تر دچار ریزش خواهند شد.
  • یکی دیگر از فاکتور های مهم در این زمینه میزان ریزش مژه ها، میزان ریزش مژه های طبیعی و چرخه رشد آنها می باشد.
  • در خصوص ریزش مژه ها باید نکته ای را در نظر بگیرید آن هم این می باشد که افرادی که پوست چرب دارند، ریزش مژه بیشتری نیز دارند.

معمولا مدت زمان ترمیم اکستنشن مژه زمانی می باشد که تقریبا دو سوم مژه ها ریخته باشد باید اقدام به ترمیم مژه ها (ترمیم مژه والیوم) کنید. بیشتر افراد بعد از گذشت ۴ تا ۵ هفته نیاز به ترمیم مژه ها دارند.

اهمیت به پوست و زیبایی آن همچنین مراقب از پوست از جمله مواردی می باشد که امروزه اکثر افراد برای زیبایی و درخشندگی پوست انجام می دهند. به همنی منظور ما در بخش زیبایی آریا تهران مطالب زیبایی و تخصصی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. شما می توانید برای مطالعه این مطالب به صفحه جدیدترین مقالات پوستی مراجعه نمایید.

مراحل ترمیم اکستنشن مژه

ترمیم اکستنشن مژه چگونه است؟ ترمیم کاشت مژه چگونه است؟ همانطور که در بخش بالا ذکر شد ترمیم مژه زمانی صورت می گیرد که بعد از تایم مشخصی مژه ها حالت نامنظمی دارند و شروع به ریزش می کنند در این صورت متخصص متناسب با دستور العمل های کلی اقدام به ترمیم مژه (ترمیم مژه بعد از اکستنشن) می کند. همچنین شما می توانید به زودی در این بخش فیلم ترمیم اکستنشن مژه را مشاهده نمایید.

قیمت ترمیم اکستنشن مژه

قیمت ترمیم اکستنشن مژه

هزینه ترمیم اکستنشن مژه (هزینه ترمیم اکستنشن مژه نی نی سایت) چقدر می باشد؟ در ارتباط با قیمت اکستنشن مژه و ترمیم باید بدانید به عوامل گوناگونی بستگی دارد اما به صورت کلی ترمیم اکستنشن مژه از دویست هزار تومان تا چهارصد هزار تومان متغییر می باشد. همچنین در خصوص دوره آموزشی اکستنشن و ترمیم مژه باید بدانید شما می توانید هر چه سریع تر از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان آریا تهران تماس حاصل نمایید و از تخفیف های دوره (تخفیف ترمیم اکستنشن مژه) بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات در خصوص مطالب آرایشی و زیبایی می توانید به صفحه مجله آرایشی و زیبایی در آریا تهران مراجعه نمایید.

سوالات متداول

اگر اکستنشن مژه را ترمیم نکنیم چه میشود؟

اگر اکستنشن مژه را ترمیم نکنیم بعد از گذشت بازه ۱۴ روزه ریزش در مژه ها صورت می گیرد و شکافی میان مژه ها ایجاد می شود که موجب از دست رفتن زیبایی اولیه مژه و چشم ها می شود.

برای ترمیم اکستنشن مژه چه باید کرد؟

برای ترمیم اکستنشن مژه تنها لازم است بعد از گذشت ۱۴ روز با متخصص اکستنشن مژه خود تماس حاصل نمایید و زمان ترمیم برای خود دریافت نمایید. شما می توانید با مزالعه مقاله با مراحل ترمیم اکستنشن مژه آشنا شوید.

دلیل ترمیم اکستنشن مژه چیست؟

علت ترمیم و اکستنشن مژه این می باشد که مژه های طبیعی بعد از گذشت مدتی متناسب با چرخه رشد بلند می شوند و موجب ریزش مژه های طبیعی و اکستنشن ها می شوند و موجب نامنظمی مژه ها و از دست دادن زیبایی چشم ها می شوند به همین منظور ترمیم اکستنشن مژه برای افراد صورت می گیرد.