اکستنشن مژه عروسکی

در حال حاضر شیوه هایی فراوانی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا زیبایی خود را دو چندان کنید. اکستنشن مژه علاوه بر صرفه جویی در زمان شما به کاهش هزینه آرایشی شما نیز کمک خواهد کرد. کاشت مژه عروسکی حجم مژه های شما را بیشتر می کند و موجب درشت […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در حال حاضر شیوه هایی فراوانی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا زیبایی خود را دو چندان کنید. اکستنشن مژه علاوه بر صرفه جویی در زمان شما به کاهش هزینه آرایشی شما نیز کمک خواهد کرد. کاشت مژه عروسکی حجم مژه های شما را بیشتر می کند و موجب درشت تر شدن چشم های شما خواهد شد. این نوع اکستنشن (اکستنشن مژه افکت عروسکی) یک گزینه عالی برای افرادی می باشد که به رنگ تیره و طبیعی مژه ها علاقه مند هستند و قصد دارند مژه های خود را بلند تر کنند. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم در ارتباط با اکستنشن مژه عروسکی صحبت کنیم.

اگر به دنبال اموزش اکستنشن مژه عروسکی (اکستنشن مژه عروسکی نی نی سایت) هستید، می توانید همین حالا به صفحه اموزش اکستنشن مژه از پایه در مجتمع فنی آریا تهران مراجعه کنید.

اکستنشن مژه عروسکی چیست

اکستنشن مژه عروسکی چیست

با استفاده از این شیوه اکستنشن مژه (کاشت مژه عروسکی) افراد می توانند مژه های خود را بلند و زیبا کنند. همانطور که در بخشس بالا ذکر شد این مدل از کاشت مژه را مدل عروسکی (مدل مژه عروسکی) یا چشم عروسکی می نامند چرا که مدل مژه مشابه مژه های عروسکی می باشد. برای این شیوه، از مژه هایی با طول های گوناگون در کاشت مژه استفاده می شود. در نهایت فرم چشم های شما به شکلی می شود انگار از قبل بر روی مژه های خود ریمل زده اید.

موردی که باید بدانید این می باشد که در مراحل کاشت مژه عروسکی (مدل اکستنشن مژه عروسکی) عموما طول مژه ها در وسط پلک ۱۲ میلی متر و تا گوشه چشم به ۸ میلی متر می رسد. بنابراین بعد از زیبایی مهم ترین نکته طبیعی بودن مژه ها می باشد، که باید به آن توجه داشته باشید. البته نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که مژه عروسکی برای تمام افراد مناسب نمی باشد. در اکستنشن مژه عروسکی (اموزش اکستنشن مژه مدل عروسکی) محدودیت هایی وجود دارد که قبل از انجام ان متخصص باید با شما در میان بگذارد.

اگر علاقه مند به یادگیری دوره آموزشی اکستنشن مژه هستید، برای انجام و یادگیری نیاز به وسایل مخصوص اکستنشن مژه دارید، به همین منظور برای آشنایی بیشتر با این وسایل می توانید به صفحه وسایل اکستنشن مژه مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید در این مقاله عکس اکستنشن مژه عروسکی (اکستنشن عروسکی مژه) را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از انواع مدل های اکستنشن مژه مدل کلاسیک می باشد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه اکستنشن مژه کلاسیک چیست، مراجعه نمایید.

انواع اکستنشن مژه مدل عروسکی

  • کیم کارداشیان اکستنشن مژه عروسکی
  • اکستنشن مژه اسپایکی عروسکی (مدل مژه عروسکی)
  • اکستنشن مژه کلاسیک عروسکی (کاشت مژه کلاسیک عروسکی)
  • کاشت مژه اسپایکی عروسکی
  • اکستنشن مژه والیوم عروسکی
  • کاشت مژه موقت عروسکی
  • کاشت مژه عروسکی بلند

شما می توانید برای شناخت انواع اکستنشن مژه و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص آن به صفحه انواع اکستنشن مژه در آریا تهران مراجعه نمایید.

مزایای اکستنشن چشم عروسکی

مزایای اکستنشن چشم عروسکی

مزایای اکستنشن چشم عروسکی چیست؟ این نوع مدل کاشت دارای مزایایی می باشد در ادامه به بررسی آن می پردازیم. برخی از مزایای مژه‌های عروسکی به شرح زیر می باشد:

  • اکستنشن مژه عروسکی موجب ایجاد ظاهری جذاب در چهره شما می شود.
  • این شرایط را برای شما فراهم می کند تا برخی مشکلات چشم خود را تصحیح کنید.
  • می توانید بسیاری از متد های حجم دهنده مژه را برای خود انتخاب نمایید.
  • این مدل مژه ها موجب می شوند تا فرم چشم های شما به خوبی دیده شود و زیبایی چشم های شما چندین برابر خواهد شد.
  • اگر متخصص به درستی مژه ها را چسبانده و قرار دهد در چشم های خود سنگینی نمی توانید احساس کنید.
  • احتیاجی به آرایش کردن ندارید.
  • حجم و تراکمی بالایی در مژه ها ایجاد می شوند.

افراد زیادی در خصوص ترمیم اکستنشن مژه سوال می پرسند، شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص آن به صفحه ترمیم اکستنشن مژه چگونه است، مراجعه نمایید.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه چشم عروسکی

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه چشم عروسکی

برای حفاظت و نگه داری از کاشت مژه عروسکی لازم است در ابتدا مراقبت های بعد از اکستنشن مژه را رعایت نمایید تا بهتر از مژه های خود مراقبت کنید.

  • پیشنهاد می کنم اکستنشن مژه های خود را روزانه شانه کنید. توجه داشته باشید شما می توانید بدون محدودیت از لوازم آرایشی معمولی استفاده نمایید اما بهتر می باشد که از ریمل بدون روغن برای کاشت مژه های خود استفاده نمایید. شستشوی این ریمل ها بسیار آسان تر بوده و ضد آب می باشند و اکستنشن مژه را به یکدیگر نمی چسباند.
  • ۳ روز بعد از کاشت مژه ی عروسکی نباید در استخر شنا کنید یا به سونا بروید. بعد از گذشت چندین روز می توانید تمام فعالیت های مرتبط به آب و شنا را مجددا انجام دهید.
  • توجه داشته باشید کرم های چرب و مواد روغنی نباید بر روی مژه های شما نفوذ داشته باشند.
  • از یک محصول پاک کننده مخصوص برای پاک کردن آرایش خود استفاده نمایید.
  • پیشنهاد می کنم حتما از مالش دادن چشم های خود پرهیز کنید، چرا که می تواند در ترکیب چسب مژه ها تاثیرات منفی به جای بگذارد.

تمام افراد علاقه مند به یادگیری اکستنشن مژه می دانند که به منظور اموزش و کسب درآمد در این زمینه باید وسایل لازمه را داشته باشند. بنابراین اگر آشنایی کامل با این وسایل ندارید پیشنهاد می کنم به صفحه وسایل کاشت مژه مراجعه نمایید.

تکنیک اکستنشن مژه عروسکی چقدر طول می‌کشد؟

اکستنشن مژه عروسکی چقدر زمان می برد؟ به صورت کلی فرآیند کاشت مژه کاملا یکسان می باشد و زمان آن به متد انتخابی شما بستگی دارد. در حالت کلی زمان کار مژه های عروسکی تا دو ساعت زمان می برد. اگر متد های حجم دو بعدی یا سه بعدی را انتخاب نمایید، می تواند به سه ساعت هم برسد.

آریا تهران برای تمام کاربران امکان این را فراهم نموده تا از مطالب تخصصی پوست و مو به صورت رایگان استفاده کنند. به همین منظور شما می توانید به صفحه جدیدترین مقالات پوستی مراجعه نمایید.

چه افرادی نباید از اکستنشن مژه عروسکی استفاده کنند

در برخی موارد انجام اکستنشن مژه عروسکی برای تمام افراد توصیه نمی شود به همین منظور در این بخش قصد داریم به بررسی موارد منع استفاده از اکستنشن مژه عروسکی بپردازیم.

  • برای افرادی که دارای مشکلات چشمی هستند؛ همانند: ورم ملحتمه، استفاده از اکستنشن مژه عروسکی توصیه نمی شود.
  • مژه های پر پشت و خیلی بلند را نباید برای افرادی که مژه های طبیعی خیلی شکننده و ضعیف دارند، استفاده کنند.
  • اگر دچار ریزش مو هستید و مژه های شما می ریزند، نباید اکستنشن مژه را انجام دهید.
  • در دوران بارداری اکستنشن مژه عروسکی را انجام ندهید.

یک خبر خوشحال کننده برای افراد علاقه مند به آرایشی و زیبایی، بخش زیبایی مجتمع فنی آریا تهران این امکان را برای شما فراهم نموده تا علاقه مندان به این مباحث برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر بتوانند به این صحات دسترسی داشته باشند. شما می توانید به صفحه مجله آرایشی و زیبایی آریا تهران مراجعه نمایید.

سوالات متداول

هزینه اکستنشن مژه عروسکی چقدر است؟

هزینه اکستشن مژه عروسکی از ۳۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

مزایای اکستنشن چشم عروسکی چیست؟

اکستنشن چشم عروسکی یا همان اکستنشن مژه عروسکی دارای مزایایی می باشد که شما می توانید برای شناخت مزایای آن از مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

اکستنشن مژه عروسکی چقدر طول می‌کشد؟

در خصوص مدت زمان اکستنشن مژه عروسکی باید بدانید در حالت کلی زمان کار اکستنشن مژه های عروسکی تا دو ساعت زمان می برد.