تبدیل پاورپوینت به پی دی اف

براب تبدیل پاورپوینت به پی دی اف روش های مختلفی وجود دارد حتی بسیاری از سایت ها فایل پاورپوینت شما را به پی دی اف تبدیل میکنند و رایگان هستند. شما میتوانید داخل خود نرم افزار پورپوینت نیز خروجی فایل مورد نظرتان را به صورت پی دی اف بگیرید و فایلتان را به صورت pdf […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: پاورپوینت
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

براب تبدیل پاورپوینت به پی دی اف روش های مختلفی وجود دارد حتی بسیاری از سایت ها فایل پاورپوینت شما را به پی دی اف تبدیل میکنند و رایگان هستند.

شما میتوانید داخل خود نرم افزار پورپوینت نیز خروجی فایل مورد نظرتان را به صورت پی دی اف بگیرید و فایلتان را به صورت pdf مشاهده کنید. در این آموزش نحوه خروجی گرفتن فایل پاورپوینت به صورت پی دی اف و همچنینی تبدیل فایل پاورپوینت به فایل pdf را به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف بدون بهم ریختگی
تبدیل پاورپوینت به پی دی اف بدون بهم ریختگی

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف بدون بهم ریختگی

برای تبدیل پاورپوینت به pdf بدون بهم ریختگی یکی از آسان ترین روش ها را میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم! برای انجام این کار ابتدا فایل پاورپوینت خود را باز کرده و پس از انجام عملیات مورد نظرتان بر روی فایل هنگام خروجی گرفتن بین گزینه هایی که برایتان نمایش داده شده است گزینه pdf را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر نمی دانید پاورپوینت چیست و به ساخت تیزرهای تبلیغاتی و میکس ویدئو های مختلف علاقه دارید همین امروز در کلاس پاورپوینت مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید.

پس از انتخاب گزینه ذخیره به صورت پی دی اف میتوانید فایل مورد نظرتان را در هر فایلی که میخواهید سیو و یا ذخیره کنید قرار دهید تا مراحل سیو کامل شود .

اکنون میتوانید فایل پاورپوینت مورد نظرتان را به صورت pdf مشاهده کنید، اگر دیدید فایل مورد نظرتان به صورت بهم ریخته نمایش داده می شود یکبار دیگر به تنظیمات فایل پاورپوینت خود بروید و مراحلی که بالاتر گفته شد را دوباره تکرار کنید و این سری حواستان باشد که فایل مورد نظرتان را به صورت فارسی ذخیره کرده باشید.

فیلم تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ویندوز۱۰
فیلم تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ویندوز۱۰

فیلم تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ویندوز۱۰

در این قسمت فیلم تبدیل پی دی اف به پاورپوینت در ویندوز۱۰ و ۷ را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نرم افزار نرم افزار تبدیل پاورپوینت به pdf برای اندروید

برای نرم افزار تبدیل پاورپوینت به pdf برای اندروید بسیاری از سایت ها وجود دارند که میتوانید به راحتی فایل پاورپوینت خود را داخل آن ها بارگزاری کرده و در کمتر از چند ثانیه فایل خود را به صورت pdf تخویل بگیرید.

یکی از نرم افزارهای تبدیل پاورپوینت به pdf برای اندروید نرم افزار PowerPoint to PDF v1.0.3 می باشد، این نرم افزار در کمترین زمان فایل پاورپوینت شما را به هر فایلی از جمله pdf تبدیل می کند. این نرم افزار رایگان بوده و میتوانید تا هر تعداد که میخواهید فایل را داخل آن به فایل pdf تبدیل کنید.

یکی دیگر از نرم افزار تبدیل پاورپوینت به pdf نرم افزار LightPDF می باشد. این نرم افزار به صورت رایگان فایل های پاورپوینت شما را که پسوند PPT دارند به فایل PDF تبدیل می کند.

اگر به دنبال دانلود فیلم آموزش پاورپوینت ۲۰۱۶ هستید، پیشنهاد می کنیم پکیج آموزش کامل پاورپوینت ۲۰۱۶ مجتمع فنی آریا تهران را تهیه کنید. آموزش پاورپوینت ۲۰۱۹ به زبان فارسی تحت نظر بهترین اساتید فنی حرفه ای با امکان دیافت مدرک معتبر و شرکت در آزمون آنلاین.

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی ایفون
تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی ایفون

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی ایفون

یکی از راه‌هایی که می‌توانید پاورپوینت را به پی دی اف تبدیل کنید، استفاده از گوشی همراه است. زمانی‌که شما به سیستم دسترسی ندارید، استفاده از گوشی همراه برای انجام این کار می‌تواند کاربردی باشد. با تبدیل فایل‌های پاورپوینت خود به فرمت PDF، می‌توانید کیفیت بالایی از آن‌ها را ذخیره‌سازی کرده و بایگانی کنید.

درواقع بسیاری از کاربرانی که اتفاقا دانشجو نیز هستند، در دانشگاه از گوشی همراه استفاده می‌کنند و می‌توانند ارائه‌های خود را بعد از تکمیل، به فایل پی دی اف تبدیل کنند؛ و البته که چه ابزاری بهتری از یک گوشی هوشمند برای انجام این کار وجود دارد؟

اگر شما می‌خواهید متحرک سازی و انیمیشن در پاورپوینت را یاد بگیرید و همینطور پاورپوینت را به صورت حرفه ای و پیشرفته یاد بگیرید دوره آموزش ساخت انیمیشن با پاورپوینت به صورت کاملا رایگان و پروژه محور به شما در این هدف کمک زیادی می‌کند.

آیا می خواهید اسلایدهای ارائه خود را برای شخصی که ممکن است MS Office را بر روی تلفن همراه خود نصب نکرده ارسال کنید؟ می توانید آنها را به PDF تبدیل کنید که توسط همه دستگاه ها به طور جهانی پذیرفته شده است. نیازی نیست به دنبال ابزارهای شخص ثالث باشیدکه بتواند اسلایدهای PPT یا PPTX را به PDF تبدیل کند زیرا Microsoft PowerPoint از قبل دارای ویژگی داخلی برای صادرات PPT به صورت PDF است.

پیشنهاد ویژه: برای شروع یادگیری کامپیوتر از دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد شروع کنید. آموزش جامع مهارت های هفتگانه کامپیوتری

تبدیل پاورپوینت به PDF در iPhone iPad
میتوانیم اسناد PDF را با استفاده از PowerPoint در iPhone iPad ایجاد کنیم. ما در اینجا از iPhone در نسخه نمایشی استفاده می کنیم تا نحوه دستیابی به آن را به شما نشان دهیم. اگر از PowerPoint در iPad استفاده می کنید ممکن است تفاوت ظاهری را مشاهده کنید. PowerPoint را در دستگاه iOS خود اجرا کنید. فایل PPT یا PPTX را با استفاده از پاورپوینت باز کنید. روی منوی File در بالا سمت چپ ضربه بزنید سپس منوی کناری را مانند شکل زیر دریافت خواهید کرد.

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی ایفون
تبدیل پاورپوینت به پی دی اف با گوشی ایفون

تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در ویندوز ۱۰

برای تبدیل پاورپوینت به پی دی اف در ویندوز ۱۰ انند تبدیل پاروپوینت به پی دی اف در اندروید روش های متفاوتی وجود دارد، یکی از این روش ها بارگزاری فایل پاورپوینتتان داخل سایت های convert می باشد به عنوان مثال اگر بخواهید یکی از فایل های پاورپوینت خود را به حالت pdf و یا عکس در بیاورید باید فایل مورد نظرتان را داخل این وبسایت ها بارگزاری کنید تا در کمتر از چند ثانیه فایل به صورت پی دی اف در اختیارتان قرار گیرد.

اگر به دنبال نمونه سوالات پاورپوینت همراه با جواب pdf هستید ما در پکیج حاضر علاوه بر نمونه سوالات تستی و تشریحی پاورپوین فنی حرفه ای، فیلم کامل نمونه سوالات عملی پاورپوینت را نیز به همراه جواب آماده کرده ایم.