آشپزی مولکولی یکی از بروز ترین پدیده های ظهور یافته در صنعت نوشیدنی و غذا می باشد و آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران اقدام به برگزاری دوره های آشپزی مولکولی با استفاده از اساتید بین المللی نموده است. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی کلاس های این دوره، مدرک، سرفصل ها و بررسی هزینه دوره آموزش آشپزی مولکولی بپردازیم.

آریا تهران بهترین دوره های آشپزی مولکولی را با ارائه مدارک معتبر و بین المللی برگزار می کند. شما می توانید برای ثبت نام در دوره آموزش آشپزی مولکولی از طریق شماره های درج شده در بخش زیر با تیم پشتیبانی و ثبت نام آریا تهران تماس حاصل نمایید.

همچنین شما می توانید برای شناخت بیشتر آموزشگاه آریا تهران به صفحه آموزشگاه فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

آشپزی مولکولی چیست

آشپزی مولکولی چیست

آشپزی مولکولی یک شیوه نوین در آشپزی می باشد که با بکارگیری اصول علمی تغییرات تحولاتی در تهیه و طعم دهی غذا ها به وجود می آورد. در این شیوه از فناوری های بروز مواد غذایی فراگیر استفاده می شود تا غذاهایی با ساختاری جدید تشکیل دهد. برخی از تکنیک های این شیوه آشپزی، ژل زدن، امولسیون، تبخیر و خنک مردن فروی برای ایجاد تغییرات ویژه در محصولات غذایی می باشد. آشپزی مولکولی به آشپز ها و علاقه مندان در این زمینه این امکان را می دهد تا با خلاقیت زیاد تری به تهیه و طعم دهی غذاها بپردازند و تجربه جدیدی بدست آورند. این شیوه در سال های اخیر به شدت مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است و یکی از جذاب ترین شیوه های آشپزی می باشد.

تاریخچه آشپزی مولکولی

در ارتباط با تاریخچه آشپزی مولکولی باید بدانید، آشپزی مولکولی در سال ۱۹۸۸ توسط نیکلاس کورتی که یک فیزیکدان مجارستانی و هارولد گری که شیمیدان فرانسوی بودند، ابداع شد. در ادامه به بررسی مفهوم این نوع آشپزی می پردازیم.

معرفی دوره آموزش آشپزی مولکولی

در ارتباط با دوره آموزش آشپزی مولکولی باید بدانید این دوره آموزشی به علت تغییر و تحولات مولکولی که دارد برخی از افراد احساس خطر می کنند و فکر می کنند این نوع غذاها سرطان زا می باشد. در صورتی که تمامی غذا هایی که شما درست می کنید دچار تغییرات مولکولی می شوند. پس می توان گفت تمام مواد غذایی با پخته شدن، تغییرات مولکولی را به همراه دارد. آشپزی مولکولی روشی نوین در آشپزی می باشد که با بکارگیری اصول و فناوری های مدرن در تهیه غذا و طعم های آن تحول می سازند.

با ما همراه باشید در ادامه به بررسی کلاس های آموزشی این دوره، و مدرک های معتبر و بین المللی این دوره می پردازیم.

ویژگی دوره آشپزی مولکولی

دوره آموزش آشپزی مولکولی دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که این دوره را از سایر دوره ها متمایز می سازد. برخی از ویژگی های دوره آشپزی مولکولی به شرح زیر می باشد:

  1. آشنایی با تکنیک‌های مولکولی
  2. استفاده از مواد غذایی فراگیر
  3. ارتقاء خلاقیت و طعم‌دهی
  4. دست یابی به تجربه های بهتر
کلاس آشپزی مولکولی

کلاس آشپزی مولکولی

کلاس آشپزی مولکولی یک تجربه منحصر به فرد برای تمام علاقه مندان و کارآموزان دوره آشپزی می باشد. در این دوره آشپزی کارآموزان و دانشجویان با تکنیک های پیشرفته آشپزی مولکولی آشنا می شوند و تمام مهارت های لازمه در ارتباط با تهیه غذاهایی با طعم جدید و ساختار جدید را بدست می آورند. کلاس های آشپزی مولکولی به صورت عمومی و خصوصی برگزار می شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

برای آشنایی با انواع کلاس های آشپزی آریا تهران پیشنهاد می کنم حتما به صفحه کلاس آشپزی مراجعه کنید.

کلاس آشپزی مولکولی عمومی

کلاس آشپزی مولکولی عمومی یک فرصت عالی برای علاقه مندان به آشپزی می باشد تا با روش ها و تکنیک های مولکولی آشپزی آشنا شوند. این کلاس های عمومی در آریا تهران توسط اساتید متخصص و مجرب مطابق با سرفصل های ارائه شده سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. حداقل شرکت کنندگان در این دوره آشپزی ۴ نفر می باشد. در حین برگزاری کلاس شما می توانید فیلم دوره را دریافت نمایید. برای ثبت نام در دوره عمومی آشپزی مولکولی همین حالا اقدام کنید.

در ادامه در ارتباط با مدرک بین المللی این دوره صحبت شده است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک بین المللی به صفحه صدور مدرک بین المللی مراجعه نمایید.

کلاس آشپزی مولکولی خصوصی

تمام افراد علاقه مند به دنیای آشپزی در جستجوی راهکار های جدید برای تجربه و کسب خلاقیت در پخت و پز هستند. یکی از شیوه های خلاقانه و جذاب در دنیای آشپزی، آشپزی مولکولی می باشد. اگر در جستجوی تجربه آشپزی با شیوه ای علمی و نوین هستید، گزینه بسیار مناسب برای شما کلاس آشپزی مولکولی می باشد. در ارتباط با کلاس خصوصی این دوره باید بدانید تفاوتی با کلاس عمومی ندارد و تنها تفاوت این دو دوره میزان شرکت کنندگان می باشد. تعداد شرکت کنندگان در این دوره خصوصی ۱ الی ۲ نفر می باشد.

در ادامه به بررسی مدرک دوره آشپزی پرداخته ایم اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک آشپزی به صفحه مدرک آشپزی فنی حرفه ای مراجعه کنید.

کلاس آشپزی مولکولی حضوری

آموزش حضوری دوره آشپزی مولکولی به صورت کاملا تخصصی در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود. آموزشگاه آریا تهران با اساتید متخصصی که دارد، اقدام به برگزاری این دوره تخصصی نموده است. شما می توانید تمام سرفصل های مناسب بازار کار را در این دوره آموزشی فرا گیرید. علاوه بر آن جزوه های آموزشی دوره و فیلم های آموزشی آن را می توانید دریافت نمایید.

در مجتمع فنی آریا تهران دوره های زیادی برگزار می شود شما می توانید برای آشنایی با این دوره ها به صفحه رشته های فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

کلاس آشپزی مولکولی آنلاین

آریا تهران این امکان را برای افرادی که علاقمند به شرکت در دوره جامع آشپزی مولکولی هستند را فراهم کرده است که اگر امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند در کلاس های آنلاین آشپزی مولکولی شرکت نمایند. همانطور که در بخش بالا گفته شد آریا تهران یکی از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای می باشد که شما می توانید حتی بعد از اتمام دوره آشپزی مولکولی فنی حرفه ای خود در گروه آشپزی با پشتیبان و مربی های خود می توانید در ارتباط باشید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید.

مدرک دوره آشپزی مولکولی

همانطور که در بخش بالا ذکر شد دوره آشپزی مولکولی یکی از دوره های جذاب و محبوب در عرصه آشپزی می باشد که این امکان را به شما می دهد تا با اصول و تکنیک های این شیوه آشپزی آشنا شوید. بعد از به پایان رسیدن دوره شما می توانید مدارک معتبر آن را دریافت نمایید. این مدارک شامل: مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و مدرک فنی حرفه ای معتبر می باشد. شما می توانید برای دریافت مدرک فنی حرفه ای در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید و با کسب نمره قبولی مدرک خود را دریافت کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک ها به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه نمایید.

سرفصل دوره آشپزی مولکولی

همانطور که در بخش بالا توضیح داده شد این دوره آشپزی که توسط برترین اساتید ارائه می شود دارای سرفصل های مطابق سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. این سر فصل ها کاملا مناسب بازار کار می باشد یعنی از مبتدی ترین مباحث تا پیشرفته ترین و تخصصی ترین آن ها در این دوره آموزشی آشپزی مولکولی ارائه می شود. شما می توانید برای ثبت نام همین حالا اقدام کنید.

توجه داشته باشید عده زیادی از افراد به دنبال مدرک آشپزی بین المللی هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مدرک به صفحه مدرک بین المللی آشپزی برای مهاجرت مراجعه نمایید.

قیمت دوره آموزش آشپزی مولکولی

هزینه دوره آموزش آشپزی مولکولی چقدر می باشد؟ در ارتباط با هزینه این دوره آموزشی لازم است بدانید، هزینه این دوره ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. که برخی از این عوامل شامل: تعداد جلسات، زمان کلاس ها؛ مدرک معتبر، سرفصل ها، اساتید و ……. می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت دوره آموزش آشپزی مولکولی از طریق شماره های درج شده در صفحه با تیم متخصص آریا تهران تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

هزینه دوره آشپزی مولکولی چقدر می باشد؟

هزینه دوره آشپزی مولکولی به عوامل مختلفی بستگی دارد شما می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق این دوره با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

آیا دوره آشپزی مولکولی دارای مدرک معتبر می باشد؟

بله این دوره دارای دو مدرک معتبر داخلی آموزشگاه و مدرک فنی حرفه ای می باشد.

امکان شرکت در دوره آنلاین آشپزی مولکولی وجود دارد؟

بله شما می توانید در صورتی که امکان شرکت در دوره های حضوری آشپزی مولکولی را ندارید در دوره آنلاین آن شرکت نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش آشپزی مولکولی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.