دوره مانیکور پدیکور

همانطور که می دانید زیبایی و تمیزی ناخن های دست و پا یکی از مواردی است که برای بسیاری از خانم ها حائز اهمیت است. به همین منظور ما سعی بر این داریم که دوره ماینکور و پدیکور را با بهترین کیفیت آموزشی و هزینه به شما عزیزان ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید زیبایی و تمیزی ناخن های دست و پا یکی از مواردی است که برای بسیاری از خانم ها حائز اهمیت است. به همین منظور ما سعی بر این داریم که دوره ماینکور و پدیکور را با بهترین کیفیت آموزشی و هزینه به شما عزیزان ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دوره مانیکور و پدیکور با ما همراه باشید.

دوره مانیکور
دوره مانیکور

دوره مانیکور

همانطور که گفتیم زیبایی ناخن های دست و پا یکی از مواردی است که خانم ها به آن توجه ویژه ای دارند و هزینه زیادی بابت آن خرج می کنند.

مانیکور درواقع به معنای مراقبت از دست است که یکی از روش های مراقبت و زیبایی ناخن های دست محسوب می شود و امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

مانیکور به انواع مختلف خشک و خیس تقسیم بندی می شود که در مقاله مانیکور ناخن به طور کامل به آن پرداخته ایم.

مراحل مانیکور در بسیاری از سالن ها و مراکز زیبایی متفاوت است و بسیاری از این مراکز دوره مانیکور ناخن را با قیمت ها و روش های متفاوتی ارائه می دهند. اگر به دنبال بهترین دوره مانیکور ناخن هستید در ادامه این مطالب با ما همراه باشید.

دوره پدیکور
دوره پدیکور

دوره پدیکور

حتما تابحال اصطلاح پدیکور را در کنار مادیکور شنیده اید. پدیکور یکی از خدمات زیبایی ناخن پا می باشد که در بسیاری از سالن های زیبایی و کاشت ناخن انجام می شود. این روش درواقع برای مراقبت و زیبایی ناخن های پا مورد استافده قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یادگیری کاشت ناخن هستید تا از این ظریق بتوانید کسب درآمد کنید، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش کاشت ناخن مراجعه کنید.

به این منظور گوشت های اضافه دور ناخن با استفاده از وسایل مخصوص گرفته جدا می شود و سپس پوست های مرده کف پا گرفته می شود و مراحل سوهان کشی و فرم دهی ناخن انجام می شود و در نهایت شما پاهایی زیبا را مشاهده خواهید کرد.

دوره آموزشی پدیکور یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی مجتمع آریا تهران می باشد که توسط اساتید متخصص و مجرب کاشت ناخن برگزار می شود. اگر شما هم به دنبال بهترین دوره پدیکور ناخن هستید، دوره های آموزشی آریا تهران را از دست ندهید.

پیشنهاد ویژه : انواع مدل کاشت ناخن

هزینه آموزش مانیکور و پدیکور
هزینه آموزش مانیکور و پدیکور

هزینه آموزش مانیکور و پدیکور

همانطور که می دانید هزینه دوره مانیکور و پدیکور در آموزشگاه ها و مراکز مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به طور مثال یکی از عوامل موثر در تعیین هزینه تجربه و مهارت اساتید می باشد. در صورتی که اساتید مربوطه از تخصص و دانش بالایی برخوردار باشند هزینه آموزش بیشتری باید برای دوره مانیکور و پدیکور پرداخت کنید.

اگر به دنبال بهترین و معتبرترین مراکز کاشت ناخن در اطراف تهران هستید تا بتوانید با خیال راحت کاشت ناخن انجام دهید، به صفحه مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید.

علاوه بر این عوامل دیگری مانند محل آموزشگاه، مدت زمان برگزاری کلاس، حضوری یا مجازی بودن کلاس، خصوصی یا عمومی بودن آن نیز بر هزینه آموزش مانیکور و پدیکور تاثیرگذار است.

اگر به دنبال بهترین دوره مانیکور و پدیکور هستید تا بتوانید با هزینه ای مناسب در کلاس ها شرکت کنید و پس از اتمام آموزش مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید و در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید، ما به شما اموزشگاه آریا تهران را معرفی می کنیم.

اگر می خواهید بدانید ژلیش ناخن چیست و چه کاربردی دارد، به صفحه ژلیش ناخن چیست مراجعه کنید.

اموزش صفر تا صد پدیکور

اگر برای شرکت در دوره مانیکور و پدیکور آریا تهران هیچ تجربه ای ندارید و می خواهید از صفر شروع کنید، به هیچ وجه نگران نباشید چرا که مجتمع فنی آریا تهران برای شما هنرجویان عزیز اموزش صفر تا صد پدیکور و مانیکور را در نظر گرفته است تا بتوانید به طور کامل مباحث مانیکور و پدیکور را یاد بگیرید.

این آموزشگاه برای شما این امکام را فراهم کرده است تا بتوانید پس از اتمام دوره آموزشی، با پرداخت هزینه ای ناچیز مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید که این مدرک به شما کمک می کند در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

علاوه بر این با استفاده از تجربه اساتید در طی دوره می توانید تمام نقاط ضعف خود را تبدیل به نقطه قوت کنید و در پایان و با تمرین و تلاش مداوم تبدیل به یک متخصص کار شوید.

کاشت ناخن یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی آموزشگاه آریا تهران می باشد که در مقاله دوره کاشت ناخن درمورد هزینه ها و نحوه برگزاری کلاس صحبت کرده ایم.

سرفصل دوره مانیکور

مباحث یادگیری در دوره مانیکور شامل موارد زیر می شود:

  • معرفی مواد و وسایل و دور گیری
  • یادگیری مانیکور مرطوب و خشک به طور کامل
  • آموزش کامل ماساژ دست
  • نحوه زدن لاک ژل

اگر به لمینت ناخن علاقه مند هستید و می خواهید در این مورد اطلاعات کاملی کسب کنید، به صفحه لمینت ناخن چیست مراجعه کنید.

سرفصل دوره پدیکور
سرفصل دوره پدیکور

سرفصل دوره پدیکور

مباحث یادگیری در دوره اموزش پدیکور شامل موارد زیر می شود:

  • معرفی وسایل و مواد پدیکور
  • یادگیری پدیکور مرطوب و خشک به طور کامل
  • آموزش کامل کار با اسکراب پا
  • نحوه سوهان زدن کف پا

اگر به دنبال بهترین مرکز ژلیش ناخن هستید تا بتوانید خدمات ژلیش ناخن را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنید، به صفحه مرکز ژلیش ناخن مراجعه کنید.

دوره آموزشی ساخت کوکتل پدیکور

یکی از مباحث مهمی که در دوره مانیکور و پدیکور آموزش خواهید دید، ساخت کوکتل پدیکور می باشد. همانطور که می دانید کوکتل ها نوعی توپک های دست ساز هستند که نام دیگر آن ها بمب های حمام می باشد.

این توپک ها در هنگام انفجار در آب مواد معطری در هوا پخش کرده که برای حفظ سلامتی پوست دست و پا بسیار مفید می باشند و در انواع مختلفی از جمله مکعبی، قالبی و توپی در بازار ارائه می شود.

شما در دوره مانیکور و پدیکور آریا تهران نحوه ساخت توپک ها در انواع مختلف و رایحه های متفاوت را آموزش خواهید دید که مواد تشکیل دهنده آن ها کاملا گیاهی است و بعضی از آن ها حاوی نمک دریایی می باشند.

جمع بندی

همانطور که گفتیم مانیکور و پدیکور امروزه از پرطرفدارترین روش های مراقبت و زیبایی ناخن های دست و پا به شمار می روند که در بسیاری از مراکز و سالن های زیبایی این خدمات انجام می شود. اگر شما هم برای یادگیری و کسب درآمد از این روش به دنبال دوره مانیکور و پدیکور هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

سوالات متداول

هزینه آموزش مانیکور و پدیکور چقدر است؟

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی در هزینه دوره مانیکور و پدیکور تاثیر گذار است که از جمله این عوامل می توان به خصوصی یا عمومی بودن کلاس، مدت زمان برگزاری کلاس، تخصص اساتید و… اشاره کرد. برای اطلاع از هزینه دوره با مشاورین ما در تماس باشید.

سرفصل دوره مانیکور شامل چه چیزهایی می شود؟

سرفصل دوره مانیکور شامل معرفی مواد و وسایل و دور گیری، یادگیری مانیکور مرطوب و خشک به طور کامل، آموزش کامل ماساژ دست و نحوه لاک ژل زدن می باشد.

دوره آموزشی ساخت کوکتل پدیکور چگونه است؟

یکی از مباحث مهمی که در دوره مانیکور و پدیکور آموزشگاه آریا تهران آموزش داده می شود، آموزش ساخت کوکتل پدیکور است. شما در این دوره نحوه ساخت کوکتل ها در انواع مختلف و رایحه های متفاوت را یاد خواهید گرفت.