آموزش یادگیری ماشین


یادگیری ماشین یکی از شیوه های نوین علم کامپیوتر است،

ماشین لرنینگ اصطلاح آن است.

دوره آموزش یادگیری ماشین با پایتون شامل کتاب و نرم افزار متلب است.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یادگیری ماشین یکی از شیوه های نوین در علم کامپیوتر می باشد که به وسیله آن می‌توان به کامپیوتر قدرت تصمیم‌گیری داتک همانند یک انسان بتواند فکر کند و تصمیم بگیرد که در اصطلاح به آن ماشین لرنینگ نیز می‌گویند.

کاربرد یادگیری ماشین چیست؟

 

در بسیاری از موارد نیاز است که فراتر از منطق تصمیم‌گیری شود و مانند یک انسان به شکلی تصمیم‌گیری بکنیم که بهترین نتیجه را داشته باشیم برای مثال یک راننده که پشت ماشین نشسته است و هدایت اتومبیل را به عهده گرفته باید موجود هوشمندی باشد که در سریعترین زمان ممکن و با کمترین درصد خطا بهترین تصمیم را بگیرد.

 

تخفیف ویژه  آموزش سئو

 

در اینجا یادگیری ماشین می تواند بسیار نافع باشد و با شبیه سازی رفتار و عملکرد انسان تصمیم گیری های انسانی به هدایت اتومبیل کمک فراوانی می‌کند تا جایی که برخی از ماشین های ساخته شده توسط کمپانی های بزرگ مانند بنز توسط هوش مصنوعی یا در اصل همان یادگیری ماشین بدون‌راننده قادر به رانندگی هستند.

 

البته در نظر داشته باشید که کاربرد یادگیری ماشین تنها مختص به راننده خودکار اتومبیل نمی‌باشد و در بسیاری از موارد می‌توان از این شیوه و تکنولوژی برای حل کردن بسیاری از مشکلات استفاده کرد که در ادامه هر کدام از آنها را توضیح خواهیم داد.

 

اگر علاقه مند به یادگیری قابلیت های ویندوز و کامپیوتر هستید، آموزشگاه آریا تهران معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در شهر تهران برای گرفتن مدرک icdl پذیرای شما علاقه مندان به علوم کامپیوتر و IT می باشد.

 

دسته بندی و ذخیره کردن اطلاعات و آنالیز داده ها به کمک یادگیری ماشین

 

 

مسلماً اگر انسان ها بخواهند اطلاعات و دیتای زیادی را به طور طبقه بندی شده در قسمت و حافظه ای از کامپیوتر ذخیره بکنند مدت ها زمان لازم است که این اتفاق بی افتد در حالی که به وسیله یادگیری ماشین می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی اطلاعات و داده های مهمی را به صورت خودکار و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی ذخیره کرد و در آینده از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

تخفیف ویژه  آموزش محتوا نویسی

 

برای مثال به طور واضح تر این شیوه ذخیره اطلاعات و بازیابی می تواند سیستم گوگل باشد که به بهترین شکل ممکن توانسته است پایگاه های اینترنتی و وب سایت ها را در پایگاه داده خود ذخیره کند و به بهترین شکل ممکن نتایج را به شما نشان دهد.

تفاوت یادگیری ماشین با ماشین لرنینگ

 

نقاشی لنین تفاوت خاصی با یادگیری ماشین ندارد و تنها تفاوت آن در زبان انگلیسی است وقتی کلمه ماشین لرنینگ را به فارسی ترجمه کنیم و ترجمه آن یادگیری ماشین می شود که در اصل زیر مجموعه ای از هوش مصنوعی و یا به اصطلاح انگلیسی Al یا artificel intelligence می باشد.

 

آموزش یادگیری ماشین با پایتون

 

بهترین و پردرآمد ترین زبان های برنامه نویسی در ایران در سال 2019

 

پایتون یکی از زبان های محبوب برنامه نویسی می باشد که به علت کتابخانه های متعدد به جامع بودن و راحت تر استفاده کردن از آن کمک می‌کند و همچنین قابلیت خوانایی بالا دارد که از آن در یادگیری ماشین بسیار استفاده می کنند.

 

برای اینکه بتوانید به یادگیری ماشین مسلط شوید حتما نیاز نیست که زبان پایتون را بلد باشید بسیاری از زبان‌های دیگر هستند که با کمک آنها نیز می توانید یادگیری ماشین را فرا بگیرید و برای خود یک پروژه هوش مصنوعی راه اندازی کنید از جمله این زبان ها می‌توان به زبان های برنامه نویسی php و جاوا اسکریپت اشاره کرد.

 

کتاب آموزش یادگیری ماشین

 

 

 

برای یادگیری ماشین کتاب های زیادی وجود دارد اما ما توصیه می کنیم که برای آنکه هرچه بهتر به این موضوع مسلط شوید از راهنمایی و مشاوره اساتید آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید زیرا در این صورت می توانید هر سوالی که دارید از آنها بپرسید.

 

دوره آموزش یادگیری ماشین

 

 

در بین آموزشگاه های معتبر کمتر جایی پیدا می‌شود که یک دوره جامع برای آموزش یادگیری ماشین داشته باشد این در حالی است که آموزشگاه آریا تهران با توجه به سابقه بسیار و اساتید مجرب اقدام به راه اندازی دوره آموزش یادگیری ماشین کرده است جهت مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

 

آموزش یادگیری ماشین فرادرس

 

وب سایت فرادرس نیز کتاب و یا فیلم هایی برای آموزش و یادگیری ماشین قرار داده است اما به عقیده بنده تنها جایی که می تواند به شما در یادگیری ماشین کمک شایانی بکند آموزشگاه آریا تهران است زیرا استاد در کنار شما می نشیند و هر سالی که دارید به شما پاسخ خواهد داد.

 

آموزش یادگیری ماشین با نرم افزار متلب

 

نرم افزار متلب یکی دیگر از نرم افزارهای بسیار مفید برای برنامه نویسی موضوعات ریاضی و یا محاسبات می باشد با توجه به اینکه یادگیری ماشین ارتباط زیادی با ریاضیات و محاسبات دارد بنابراین با این نرم افزار می توانید پروژه هوش مصنوعی خود را راه اندازی کنید.

راه اندازی یادگیری ماشین به ساده ترین شکل ممکن

سئو چیست

 

برای آنکه هوش مصنوعی راه اندازی کنید و بتوانید به کمک آن یک پروژه داشته باشید حتما نیاز نیست که تسلط زیادی به ریاضیات و یا کامپیوتر داشته باشید که البته هرچه تسلط شما به زبان های برنامه نویسی و همچنین ریاضیات بیشتر باشد توانایی اجرای پروژه های پیچیده تر را خواهید داشت.

اما در نظر داشته باشید که با استفاده از کتابخانه های آماده و همچنین مدل های آماده در هوش مصنوعی مانند کتابخانه تنسورفلو جی اس در جاوا اسکریپت توانید پروژه های ساده هوش مصنوعی را راه اندازی و از آن ها استفاده کنید که در ادامه به هر کدام از آنها اشاره خواهیم کرد، با کتابخانه هوش مصنوعی جاوا اسکریپت چه پروژه هایی می توان راه اندازی کرد:

 

پروژه فرمان و انجام

 

مزیت

 

اگر دقت کرده باشید برخی از نرم افزارهای موبایل هستند که قابلیت تبدیل صوت به متن و همچنین درک متن تولید شده و انجام دستور شما را دارند با استفاده از کتابخانه جاوا اسکریپت و مدل های آماده آن می توانید این پروژه را خودتان و به راحتی پیاده کنید.

 

پروژه تشخیص اشیا درون یک عکس

 

 

با استفاده از مدل های آماده جاوا اسکریپت می توانید درون یک عکس را به طور کامل تشخیص دهید و هرچه داخل یک عکس باشد را آنالیز و آن را پیدا کنید برای مثال اگر یک لیوان در یک عکس باشد و یا پس زمینه عکس هر رنگی داشته باشد می توانید با این کتابخانه آن را پیدا کنید.

 

پروژه تشخیص متن و درک مفهوم آن

 

هر متن یک مفهوم خاص خودش را دارد حتی با اضافه و کم کردن حروف و کلمات مفهوم آن عوض می شود بسیار جالب است که بدانید با استفاده از مدل های آماده در جاوا اسکریپت میتوانید مفهوم متن ها را درک و به وسیله هوش مصنوعی آنها را طبقه بندی کنید.