آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام

همانطور که می‌دانید در بروزرسانی جدید تلگرام قابلیت اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام و همینطور فیلم گذاشتن در پروفایل تلگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که این مقاله آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام مرحله به مرحله در اختیار شماست. قبل از این به روزرسانی شما در قسمت مشخصات پروفایل تلگرام […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می‌دانید در بروزرسانی جدید تلگرام قابلیت اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام و همینطور فیلم گذاشتن در پروفایل تلگرام به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که این مقاله آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام مرحله به مرحله در اختیار شماست.

قبل از این به روزرسانی شما در قسمت مشخصات پروفایل تلگرام تان تنها میتوانی از عکس استفاده کنید و دیگران هنگامی که وارد صفحه تلگرام شما می‌شدند عکس پروفایل شما را می توانستند مشاهده کنند.

اما امروزه بروزرسانی جدید تلگرام این قابلیت برای کاربران در نظر گرفته شده است که بتوانند در پروفایل تلگرام شان فیلم و یا ویدیو بگذارند.

در این مقاله قرار است آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام و چگونگی فیلم گذاشتن در پروفایل تلگرام را ببینید.

آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام
آموزش مرحله به مرحله گذاشتن فیلم در پروفایل تلگرام

همچنین در این مقاله ما چند نمونه است برترین ویدیو های پروفایل تلگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم ویدیو برای پروفایل تلگرام و همینطور فیلم های برتر و جذابی که بسیاری از افراد و کاربران تلگرام در پروفایل تلگرام شان گذاشته اند.

آموزش فیلم گذاشتن در پروفایل تلگرام

برای آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام و فیلم گذاشتن در پروفایل تلگرام و اضافه کردن ویدیو به پروفایل در تلگرام، شما کافی است به قسمت تنظیمات تلگرام رفته و همانطور که قبلاً عکس پروفایل تلگرام خود را تغییر می دادید، برای تصویر پروفایل تلگرام تان ضربه زد و گزینه انتخاب تصویر و یا ویدیو از گالری را انتخاب کنید.

انتخاب ویدیو از گالری برای پروفایل تلگرام
انتخاب کردن ویدیو ها و یا تصاویر مورد نظر برای گذاشتن در پروفایل تلگرام

همانطور که می‌بینید در نسخه قبلی تلگرام شما تنها قادر به گذاشتن تصویر در قسمت پروفایل تلگرام تان بودید.
اما اکنون پس از به روز رسانی جدید تلگرام شما می توانید علاوه بر تصاویر ویدیو هایی که می خواهید را در قسمت پروفایل تلگرام تان بارگذاری کنید.

فیلم آموزش گذاشتن فیلم برای پروفایل تلگرام

همین که شما میتوانید علاوه بر تصاویری که می خواهید در قسمت پروفایل تلگرام تان باشند ویدیو های جذابی که بسیاری از کاربران تلگرام در پروفایل این شبکه اجتماعی بارگذاری کردند نیز استفاده کنید.

ویدیو پروفایل برای تلگرام

بعد از آموزش اضافه کردن ویدیو به پروفایل تلگرام، ما در این قسمت برای شما عزیزان دانلود فیلم برای پروفایل تلگرام و همینطور فیلم کوتاه برای پروفایل تلگرام را قرار داده ایم. شما می توانید متناسب با سلیقه شخصی تان هرکدام از این فیلم هایی که احساس میکنید از نظر شما جذاب هستند را دانلود کرده و و به راحتی در پروفایل تلگرام تان قرار دهید.

عکس های پروفایل تلگرام
ویدیو برای پروفایل تلگرام

حرف آخر!

آریاتهران همواره جدیدترین بروزرسانی های شبکه های محبوب و پرکاربرد اجتماعی مانند بروزرسانی اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار میدهد.

اگر این مقاله براتون مفید بود نظرتون رو برامون بنویسید از خواندن نظراتتون خوشحال میشیم!