پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست آقایان به اندازه پاکسازی پوست بانوان اهمیت دارد و به عبارتی می توان گفت که مردان به دلیل فعالیت و رسیدگی کمتر نسبت به خانم ها بیشتر در معرض آسیب های پوستی قرار دارند و به همین پاکسازی پوست یک امر ضروری برای آن ها محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

پاکسازی پوست آقایان به اندازه پاکسازی پوست بانوان اهمیت دارد و به عبارتی می توان گفت که مردان به دلیل فعالیت و رسیدگی کمتر نسبت به خانم ها بیشتر در معرض آسیب های پوستی قرار دارند و به همین پاکسازی پوست یک امر ضروری برای آن ها محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم علاوه بر اموزش پاکسازی پوست اقایان، درمورد اهمیت پاکسازی پوست آقایان بیشتر با شما صحبت کنیم بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پاکسازی پوست آقایان

همانطور که گفتیم پاکسازی صورت آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین امر ضرورت آن ها را برای مراجعه به مراکز پاکسازی پوست مردانه نشان می دهد.

پاکسازی صورت مردانه فواید بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک، جلوگیری از بیماری های پوستی، شفافیت و درخشندگی پوست و… اشاره کرد.

علاوه بر این پاکسازی پوست در حفظ سلامت پوست بسیار موثر است چرا که بسیاری از آقایان به دلیل رسیدگی و توجه کمتر متوجه مشکلات پوستی خود نمی شوند و پاکسازی می تواند به آن ها کمک کند که درمورد سلامت پوست خود آگاه تر باشند.

برای مشاهده آموزش پاکسازی پوست صورت آقایان در ادامه با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین پکیج دوره آموزشی اسکین کر ویژه بازار کار هستید، به صفحه آموزش اسکین کر مراجعه کنید.

پاکسازی پوست آقایان
پاکسازی پوست آقایان

مراحل پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست برای آقایان شامل چند مرحله می باشد که باید به ترتیب انجام شود. در ابتدا باید پوست از هر گونه آلودگی شسته و تمیز شود. به همین دلیل شستشوی پوست جزو اولین و مهم ترین مراحل پاکسازی پوست آقایان می باشد. اگر پوست به خوبی تمیز نشود مابقی مراحل هیچ تاثیری بر روی پوست صورت نخواهد داشت.

مرحله دوم پاکسازی صورت مردان نوبت به بخور دادن پوست می رسد. مدت زمان مناسب برای بخور دادن ۱۰ دقیقه است. توجه داشته باشید که در این مرحله باید به فاصله بخار آب و صورت خود دقت داشته باشید تا دجار سوختگی نشوید.

برای پاکسازی پوست آقایان در منزل می توانید به جای استفاده از دستگاه بخور از بخور سنتی استفاده کنید. به این ترتیب که مقداری آب را در قابلمه بریزید و اجازه دهید تا آب بجوش آید. در صورتی که پوست مختلط یا چربی دارید می توانید برای گرفتن نتیجه بهتر در آب جوش مقداری گلاب، آبلیمو تازه و برگ نعنا بریزید. در این مرحله نیز باید حواستان به فاصله صورت و بخار آب باشد تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

اگر به دنبال کامل ترین وره پاکسازی پوست مردانه هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه کنید.

قدم بعد پاکسازی پوست صورت به لایه برداری می پردازیم. این مرحله به منظور از بین بردن سلول های مرده پوست و درنتیجه روشن شدن پوست انجام می شود که بعد از انجام این کار شاهد تاثیر فوق العاده آن خواهید بود.

نکته : به لایه برداری پوست به صورت تخصصی پیلینگ پوست گفته می شود که به در بسیاری از آرایشگاه ها و مراکز زیبایی انجام می شود. شما نیز می توانید با استفاده از ماسک های مختلف این اقدام را برای پوست صورت خود در منزل انجام دهید.

در مجله آرایشی و زیبایی می توانید مطالب آموزشی زیادی درمورد موضوعات مختلف مانند زیبایی پوست، میکاپ، ترفند های آرایشی، انواع مدل مو، طرح ناخن، ژلیش ناخن، لمینت ناخن و… مطالعه کنید.

پاکسازی پوست آقایان در خانه

اگر وقت مراجعه به مراکز زیبایی ندارید می توانید با استفاده از ماسک پاکسازی پوست آقایان توسط چند قلم مواد ساده مانند میوه، سبزیجات، عسل و… خودتان در منزل به لایه برداری پوست بپردازید.

معمولا در مراکز آرایشگاهی و پزشکی از بهترین ماسک ها با توجه به نوع و نیاز پوست استفاده می شود چرا که پاکسازی پوست چرب و خشک با هم متفاوت است.

به طور مثال برای پاکسازی پوست جوش دار از ماسک هایی استفاده می شود که بتواند باعث کاهش التهابات پوستی شده و چربی پوست را کنترل کند. اما در صورتی که به هر دلیلی می خواهید از ماسک های طبیعی و گیاهی استفاده کنید بهتر است خودتان دست بکار شوید.

آبرسانی پوست جزو آخرین مراحل پاکسازی پوست آقایان محسوب می شود. همانطور که می دانید بعد از شستشو و لایه برداری، پوست صورت رطوبت خود را از دست می دهد و برای جبران رطوبت از دست رفته باید از کرم ها و آبرسان های مخصوص نوع پوست استفاده شود. برای این کار مقداری آبرسان روی پوست بزنید و به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید تا باعث بهبود جریان خون شود.

آموزش اسکین کر یکی از پرطرفدارترین دوره های اموزشی می باشد که با کلیک بر روی لینک آبی رنگ می توانید اطلاعات کاملی از دوره بدست آورید.

پاکسازی پوست آقایان در خانه
پاکسازی پوست آقایان در خانه

فواید پاکسازی پوست آقایان

همانطور که گفتیم فیشیال صورت مردانه فواید بسیاری دارد که در این مطلب نمی گنجد اما برای اینکه درک بهتری از فواید پاکسازی پوست آقایان داشته باشید مهم ترین آنها را ذکر خواهیم کرد و در ادامه عکس قبل و بعد پاکسازی صورت را برای شما قرار خواهیم داد تا متوجه تاثیرات شگرف پاکسازی پوست شوید.

  • بهبود جریان خون

یکی از مهم ترین فواید پاکسازی پوست آقایان، بهبود جریان خون می باشد. در پاکسازی پوست، ماساژ صورت باعث افزایش چند برابری جریان خون شده و این امر باعث فعال شدن سلول های پوست می شود و شما طراوت بیشتری را در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

  • کنترل چربی پوست

معمولا به دلیل بالا بودن هورمون های مردانه در آقایان، پوست مردان چربی بیشتری تولید می کند و به همین دلیل پوست آقایان دارای سلول های مرده و آلودگب بیشتری نیز می باشد. حال بوسیله پاکسازی چربی پوست شما کنترل شده و در نتیجه پوست تمیز تر و شفاف تری خواهید داشت.

پیشنهاد ویژه : اسکین کر چیست

  • یکدست شدن رنگ پوست

در صورتی که در کلینیک پاکسازی پوست اقایان به صورت حرفه ای توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شده باشد، پس از پاکسازی و انجام مراحل شستشو، لایه برداری و… مشاهده خواهید کرد که منافذ پوست بسته شده و در نتیجه پوست، صاف و یکدست شده است که این امر شیو را برای آقایان بسیار راحت تر خواهد کرد.

برای مشاهده عکس پاکسازی پوست مردانه ادامه این مطالب را دنبال کنید.

  • کاهش استرس

یکی دیگر از مهم ترین فواید پاکسازی پوست اقایان نت برگ کاهش استرس می باشد. ماساژ پوست صورت یا بدن باعث شده فرد احساس ریلکس تری داشته باشد و میزان ترشح هورمون کورتیزول کاهش پیدا می کند.

برای مشاهده لیستی از بهترین مراکز فیشیال تهران، به صفحه مرکز فیشیال پوست مراجعه کنید.

  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک

انجام مرتب پاکسازی صورت یا همان فیشیال به دلیل خونرسانی و آبرسانی بیشتر باعث کاهش چین و چروک های پوستی شده و همین امر سبب می شود که شما پوست شاداب تر و جوان تری داشته باشید.

  • جلوگیری از جوش های سرسیاه

یکی دیگر از مهم ترین فواید پاکسازی پوست آقایان تخفیفان، از بین رفتن و کاهش جوش های سرسیاه می شود که بیشتر به دلیل چربی پوست و آلودگی ها ایجاد می شود.

زمانی که به طور مرتب پوست پاکسازی شود، چربی روی پوست کنترل شده و جوش های سرسیاه کاهش پیدا می کند. در غیر این صورت جوش های سر سیاه روی پوست می توانند باعث بسته شدن منافذ پوست شوند و عدم تخلیه بموقع آن ها می تواند ایجاد خال های پوستی را برای شما به همراه داشته باشد.

برای آشنایی با انواع دستگاه های اسکین کر و دیگر لوازم آن مقاله دستگاه های اسکین کر را مطالعه کنید.

هزینه پاکسازی پوست آقایان

معمولا هزینه پاکسازی پوست آقایان در مراکز و کلینیک های مختلف متفاوت است و می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. به طور مثال اگر شما به یک کلینیک لوکس و شیک در مناطق بالای تهران مراجعه کنید بدون شک هزینه پاکسازی نسبت به مناطق دیگر بالاتر خواهد بود.

از طرفی دیگر باید به مراکزی مراجعه کنید که کارکنان آموزش دیده و دارای مدرک تخصصی پوست باشند تا بتوانند بهترین خدمات را به سما ارئه دهند.

یکی دیگر از مسائلی که در هزینه پاکسازی پوست صورت آقایان موثر است، نوع محصولات مورد استفاده در مراحل فیشیال می باشد. ما به شما پیشنهاد می دهیم که به مراکزی مراجعه کنید که از محصولات برند و اصل استفاده می کنند چرا که استفاده از محصولات فیک باعث آسیب رساندن به پوست شما می شود و عواقب جبران ناپذیری را برای شما در بر خواهد داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر پوست شما دارای مشکل خاصی است بهتر است فیشیال یا پاکسازی را زیر نظر پزشک انجام دهید.

اگر به دنبال بهترین و کامل ترین دوره پاکسازی پوست آقایان هستید، همین حالا به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه کرده تا اطلاعات کاملی درمورد دوره پاکسازی بدست آورید.

هزینه پاکسازی پوست آقایان
هزینه پاکسازی پوست آقایان

پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه

معمولا در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی خدمات پاکسازی پوست آقایان با استفاد از دستگاه ها و ابزارهای خاص انجام می شود و نسبت به پاکسازی صورت آقایان در خانه مزایای بیشتری دارد.

برای مراجعه به پاکسازی پوست صورت مردان در آرایشگاه بهتر است ابتدا تحقیقات لازم را در رابطه با نوع محصولات، تخصص افراد و… انجام دهید و با توجه به توضیحاتی که ذکر کردیم، بهترین مرکز پاکسازی را انتخاب نمایید.

اگر به دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان در تهران هستید، مقاله مرکز پاکسازی پوست را مطالعه کنید.

کرم پاکسازی صورت مردانه

همانطور که گفتیم برای پاکسازی از محصولات متنوعی با توجه به تایپ پوستی شما استفاده می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

معمولا از اسکراب ها بعنوان کرم پاکسازی صورت مردانه استفاده می کنند چرا که باعث لایه برداری صورت و درخشتگی و شفافیت پوست می شود.

لاذم به ذکر است که قبل از انجام هر گونه خدمات پوستی ابتدا بهتر است درمورد نوع پوست خود، مشکلات پوستی و… اطلاعاتی را به فرد قیشیال کار بدهید تا بتواند با توجه به نوع پوست شما فیشیال را به بهترین شیوه انجام دهند.

اگر به دنبال نکاتی مهم برای داشتن مو و پوستی زیبا و سالم هستید، به صفحه مقالات پوست و مو  مراجعه کنید.

پاکسازی صورت آقایان با دستگاه

اگر به دنبال پاکسازی با امکانات بیشتری هستید، بهتر است به پاکسازی پوست آقایان در منزل اکتفا نکنید و با مراجعه به مراکز و کلینیک های زیبایی بهترین خدمات را دریافت کنید.

در اکثر مراکز و کلینیک های فیشیال صورت مردانه با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود که تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست به جا می گذارد.

توجه داشته باشید که اگر پوست شما دارای مشکل خاصی است بهتر است برای پاکسازی صورت آقایان با دستگاه ابتدا با پزشک خود مشورت کرده تا با توجه به نیاز پوست شما نوع دستگاه مورد استفاده در فیشیال مشخص شود.

پیشنهاد ویژه : استخدام فیشیال کار

پاکسازی پوست اقایان در تهران

تا به اینجای مقاله با مراحل پاکسازی پوست آقایان و فواید آن آشنا شدید. حال که تصمیم گرفته اید برای پاکسازی پوست اقدام کنید حتمابه دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان تهران هستید تا بتوانید با خیالی آسوده پاکسازی پوسن انجام دهید.

در ادامه برای شما لیستی از بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان را برای شما آورده ایم. البته باید این نکته را مجددا یادآور شویم که بهتر است هر اقدام پوستی با پزشک متخصص پوست مشورت کرده تا با توجه به نوع و نیاز پوست شما بهترین راه حل را ارائه دهد.

مرکز پاکسازی پوست آقایان

مراکز پاکسازی صورت مردانه تهران بسیاری وجود دارند که خدمات پاکسازی را انجام می دهند و این امر ممکن است انتخاب را کمی برای شما مشکل کند. در ادامه بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین تصمیم را بگیرید.

  • مرکز پوست و مو دلدار
  • پیرایش ایمان
  • سالن پیرایش مردانه سون
  • آرایشگاه مردانه کاتینو
  • آرایشگاه ارکید
  • مرکز تخصصی پوست و سلامت تالگومی
  • سالن آرایش کله چی
  • آرایشگاه ماکان استایل

عکس پاکسازی صورت مردانه

در این قسمت عکس پاکسازی پوست صورت را برای شما آورده ایم تا بتوانید تاثیر فوق العاده پاکسازی را بر روی پوست مشاهده کنید.

عکس پاکسازی صورت مردانه
عکس پاکسازی صورت مردانه

عکس قبل و بعد پاکسازی صورت مردانه

عکس قبل و بعد پاکسازی صورت مردانه
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت مردانه

جمع بندی

همانطور که با فواید خدمات پاکسازی پوست آقایان آشنا شدید، پاکسازی یکی از ضروری ترین و مهم ترین اقداماتی است که آقایان باید آن را در برنامه ماهیانه خود داشته باشند. اگر می خواهید با مراحل پاکسازی صورت مردانه در خانه و در آرایشگاه و مراکز زیبایی آشنا شوید، این مقاله را ختما مطالعه کنید.

سوالات متداول

پاکسازی پوست صورت آقایان در منزل چگونه انجام می شود؟

برای پاکسازی پوست آقایان در خانه می توانید به جای استفاده از دستگاه بخور، از بخور سنتی استفاده کنید و با درست کردن ماسک های طبیعی لایه برداری پوست را نیز انجام دهید.

هزینه پاکسازی پوست صورت آقایان چقدر است؟

قیمت پاکسازی پوست آقایان در مراکز و کلینیک ها و آرایشگاه های مختلف متفاوت است و عوامل مختلفی بر روی هزینه پاکسازی تاثیرگذار است که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

پاکسازی پوست صورت آقایان در آرایشگاه چگونه انجام می شود؟

پاکسازی پوست صورت آقایان در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی با استفاده از دستگاه ها و امکانات بیشتری نسبت به پاکسازی پوست در منزل انجام می شود که به طور کامل توضیحات لازم را در این باره داده ایم.