دستگاه پاکسازی پوست

دستگاه پاکسازی پوست یکی از ضروری ترین و مهم ترین ابزار فیشیال کار می باشد که استفاده ار آن می تواند روند پاکسازی پوست را بسیار موثرتر و کارآمد کند. اگر می خواهید با بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی و سالنی آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. دستگاه پاکسازی پوست چیست […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

دستگاه پاکسازی پوست یکی از ضروری ترین و مهم ترین ابزار فیشیال کار می باشد که استفاده ار آن می تواند روند پاکسازی پوست را بسیار موثرتر و کارآمد کند. اگر می خواهید با بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی و سالنی آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه پاکسازی پوست چیست

همانطور که می دانید روزانه پوست ما در معرض انواع آلودگی ها، گرد و غبار، کمبود آب و تغذیه قرار دارد که همین عامل باعث ایجاد بسیاری از عارضه های پوستی مانند لک، چین و چروک، جوش و آکنه و… می شود.

حال امروزه با پیشرفت تکتولوژی دستگاه های بسیاری برای پاکسازی و فیشیال پوست طراحی شده است که در بسیاری از مراکز و سالن های زیبایی شاهد آن هستیم.

استفاده از این دستگاه ها یک روش بسیار موثر و کارآمد برای جوانسازی و زیبایی پوست محسوب می شود که در ادامه این مقاله قصد داریم لیستی از انواع دستگاه پاکسازی صورت با قیمت را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین و کامل ترین پکیج دوره آموزشی اسکین کر ویژه بازار کار با دریافت مدرک فنی حرفه ای زیر نظر اساتید متخصص هستید، به صفحه آموزش اسکین کر مراجعه کنید.

دستگاه پاکسازی پوست چیست
دستگاه پاکسازی پوست چیست

بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی

همانطور که گفتیم دستگاه پاکسازی پوست سالنی یکی از مهم ترین ابزار فیشیال پوست می باشد که در مراکز و کلینیک های زیبایی پوست، به وفور استفاده می شود. بسیاری از افراد برای سالن و مرکز زیبایی خود به دنبال بهترین دستگاه پاکسازی صورت هستند تا بتوانند از این طریق بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست سالنی، دستگاه آکواشور مدل H2 می باشد که در حال حاضر این دستگاه به دلیل قابلیت ها و مزایای فوق العاده ای که دارد به عنوان یکی ار بهترین دستگاه پاک سازی پوست در سالن های زیبایی استفاده می شود.

این مدل دستگاه پاک سازی صورت مزایا و کاربردهای بسیاری دارد که از مهم ترین کاربرد دستگاه پاکسازی صورت آکواشور مدل H2 می توان به برطرف کردن لک صورت، روشن کننده پوست، پاکسازی و آبرسانی عمیق به پوست، رفع التهابات پوستی و… اشاره کرد.

علاوه بر این قیمت این نوع دستگاه با توجه به کارایی ها و مزایای آن بسیار مناسب است و برای افرادی که سعی دارند یک دستگاه پاکسازی صورت سالنی با بهترین کارایی و مناسب ترین قیمت خریداری کنند بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که قبل از خرید پیشنهاد می کنیم قیمت این دستگاه را با قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی دیجی کالا و همچنین دستگاه پاکسازی صورت ترب مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید دستگاه پاکسازی صورت کنید.

اگر می خواهید بدانید اسکین کر چیست و چه تفاوتی با بیوتی تراپیست دارد، حتما مقاله اسکین کر چیست را مطالعه کنید.

در ادامه می توانید عکس دستگاه پاکسازی صورت را مشاهده نمایید.

بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی
بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی

بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی

در قسمت قبل درمورد بهترین دستگاه پاکسازی صورت سالنی با شما عزیزان صحبت کردیم.

اگر قصد دارید در منزل پاکسازی صورت با دستگاه انجام دهید حتما اولین سوالی که از خودتان می پرسید این است که بهترین دستگاه پاکسازی صورت خانگی کدام است؟

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم نی نی سایت یکی از بهترین دستگاه پاکسازی پوست بدن و صورت می باشد که برای لایه برداری جزئی و سطحی پوست بسیار کاربرد دارد. این دستگاه تاثیرات فوق العاده ای در از بین بردن آثار جوش، چین و چروک، و سلول های مرده پوست دارد.

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم خانگی یکی از بهترین روش ها برای لایه برداری پوست می باشد که این امر به روشن شدن پوست کمک بسیاری می کند. از طرفی دیگر طرز استفاده از دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم خانگی بسیار ساده است و به کمی آموزش به راحتی می توانید در منزل به پاکسازی پوست بپردازید.

اگر وقت مراجعه به سالن ها و مراکز زیبایی پوست و همچنین استعلام دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم قیمت را ندارید، استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم بهترین و مناسب ترین روش برای پاکسازی و لایه برداری پوست در منزل می باشد.

برای خرید بهترین مارک میکرودرم خانگی می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده تا با توجه به نیاز شما، بهترین دستگاه را به شما معرفی کنند.

برای آشنایی با انواع دستگاه های پاکسازی صورت ادامه این مطالب را دنبال کنید.

اگر قصد خرید دستگاه های اسکین کر را دارید برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه ها، به صفحه دستگاه های اسکین کر مراجعه کنید.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی

بسیاری از افراد در هنگام خرید انواع دستگاه های پاکسازی پوست از ما می پرسند که بهترین دستگاه پاکسازی پوست چیست یا اینکه بهترین پاکسازی صورت با دستگاه چگونه است؟

قیمت انواع دستگاه پاکسازی صورت با هم متفاوت است و عواملی مانند کیفیت، برند، سرعت، قدرت، اندازه و… تعیین کننده نوع قیمت دستگاه هستند به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای هر دستگاه در نظر گرفت.

به همین دلیل برای خرید دستگاه میکرودرم خانگی و همینطور انواع دستگاههای پاکسازی پوست ابتدا باید نوع دستگاه مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس برای استعلام قیمت دستگاه پاکسازی پوست اقدام نمایید.

نکته : قیمت دستگاه پاکسازی صورت دیجی کالا معمولا از ۱میلیون تومان شروع می شود و با توجه به کاربردهای آن ها این قیمت نیز متغیر است.

بدون شک قیمت بهترین دستگاه پاکسازی صورت نسبت به دستگاه های دیگر در سایت دیجی کالا بالاتر است چرا که دارای کارایی فوق العاده و با کیفیت می باشد.

اگر به دنبال آموزش تخصصی فیشیال صورت هستید، به صفحه آموزش فشیال صورت مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید دستگاه خانگی فیلیپس هستید که یکی از انواع دستگاه های پاکسازی پوست می باشد، می توانید قیمت این دستگاه را با قیمت دستگاه میکرودرم خانگی فیلیپس دیجی کالا و همینطور قیمت دستگاه پاکسازی صورت دیوار مقالسیه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی
قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی

قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید دستگاه های پاکسازی صورت هستند در پی قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی نیز هستند.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که قیمت دستگاه پاکسازی پوست سالنی با توجه به ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد متفاوت است. قبل از اقدام به خرید شما ابتدا باید نوع دستگار مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به استعلام خرید کنید.

معمولا شروع قیمت بهترین دستگاه میکرودرم و دیگر دستگاه های دیگر از ۳ میلیون تومان شروع می شود و با توجه به مدل ها و کارایی های آن ها متفات است.

برای مشاهده لیست کاملی از انواع دستگاه ای فیشیال، به صفحه انواع دستگاه فشیال پوست مراجعه کنید.

یکی از نکاتی که هنگام خرید دستگاه پاکسازی پوست تهران باید به آن توجه داشته باشید این است که برای خرید بهترین دستگاه خانگی پاکسازی صورت و همینطور دستگاه پاکسازی پوست صورت سالنی بهتر است به فروشگاه های معتبر خریداری کنید و از اصل بودن و کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید چرا که بسیاری از افراد سودجو امروزه اقدام به خرید و فروش دستگاه پاکسازی صورت فیک کرده اند و شما با مراجعه به یک مرکز مطمئن و معتبر می توانید از این سودجویی ها جلوگیری کنید.

این نکته با باید یادآور شویم گه اگر قصد خرید دستگاه پاکسازی پوست ارزان را دارید بهتر است ابتدا کیفیت و کارایی دستگاه را مدنظر قرار دهید چرا که دستگاه های ارزان و بی کیفیت باعث صلب رضایت مشتری شده و ما مشتریان خود را برای همیشه از دست خواهید داد.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی
قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی

فیلم دستگاه پاکسازی صورت

در این قسمت به زودی همکاران ما فیلم استفاده از دستگاه پاکسازی صورت کامل را برای شما عزیزان قرار خواهند داد.

اگر به مطالب زیبایی پوست، میکاپ، ترفند های آرایشی، انواع مدل مو، طرح ناخن، ژلیش ناخن، لمینت ناخن و… علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم به صفحه مجله زیبایی بانوان مراجعه کنید.

لیست ابزار پاکسازی پوست سالنی

در پاکسازی پوست از ابزارها و وسایل مخصوصی استفاده می شود که این امر کار را برای فیشیال کارها راحت تر کرده و باعث می شود که افراد تاثیرات بیشتری را از پاکسازی مشاهده کنند.

لیست ابزار پاکسازی پوست سالنی به شرح زیر می باشد:

  • برس پاک کننده صورت یا فیس براش
  • میکرودرم آبریژن یکی از دستگاهای پاکسازی پوست
  • دستگاه مکنده جوش سرسیاه
  • دستگاه بخور سرد و گرم
  • ابزار ماساژ صورت
  • گوی یخ برای مراقبت از پوست صورت
  • اتوی صورت
  • اسکین اسکرابر
  • دستگاه لیفت و جوانسازی صورت
  • قلم پاکسازی پوست
  • پاک کننده و شوینده های صورت

دستگاه پاکسازی صورت شیائومی

یکی از بهترین انواع دستگاه پاکسازی پوست، دستگاه شیائومی می باشد که نوعی دستگاه پاکسازی صورت مکشی نیز محسوب می شود. این نوع دستگاه پاکسازی جوش صورت به راحتی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از شر انواع جوش ها خلاص شوید.

اگر به دنبال پاکسازی صورت با دستگاه مکش قوی هستید، این دستگاه را در لیست خرید خود قرار دهید چرا که با دارا بودن مکش قوی و برس های متنوع، تمامی منافذ پوستی را عمیقا تمیز کرده و باعث روشن شدن، مرطوب شدن و شفافیت پوست صورت می شود.

این دستگاه در انواع مختلفی می باشد که دستگاه پاکسازی صورت شیائومی wx-cj 101 یکی دیگر از مدل های پرکاربرد و پرفروش می باشد.

این مدل دستگاه پاکسازی صورت علاوه بر پاکسازی عمیق پوستی، برای از بین بردن انواع جوش و لکه های پوستی بسیار موثر است و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین دستگاه پاکسازی پوست بینی محسوب می شود.

اگر به دنبال مقالات علمی پوست و زیبایی هستید، تا از این طریق بتوانید اطلاعات خود را بروز نگه دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه مجله پوست و مو می باشد.

علاوه بر این دستگاه پاکسازی پوست شیائومی با پاکسازی عمیق پوست از انواع آلودگی ها باعث باز کردن روزنه پوست و خارج شدن انواع چربی های روی پوست می شود.

در این قسمت می توانید نمونه ای از عکس دستگاه پاکسازی پوست شیائومی را مشاهده کنید.

دستگاه پاکسازی صورت شیائومی
دستگاه پاکسازی صورت شیائومی

دستگاه پاکسازی صورت اولتراسونیک

اگر به دنبال خرید دستگاه فشیال پوست خانگی با قیمتی مناسب و با کیفیت و کارایی عالی هستید، دستگاه پاکسازی صورت اولتراسونیک را به شما پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین دستگاه پاکسازی پوست در بازار به شمار می رود.

دستگاه پاکسازی پوست اولتراسونیک که به آن دستگاه پاکسازی اتو صورت نیز گفته می شود، از فناوری امواج صوتی با فرکانس بالا بهره مند می باشد که با نفوذ به لایه های زیرین پوستی باعث ترمیم و احیای سلول های پوستی، تونینگ عضلات، بهبود گردش خون، افزایش تخلیه منافذ ، کاهش تورم و کمک به نفوذ محصولات محافظت از پوست می شود.

اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز پاکسازی و فیشیال هستید، به صفحه مرکز پاکسازی پوست مراجعه کنید.

این نوع دستگاه برای پاکسازی صورت و بدن استفاده می شود و علاوه بر این به دلیل کارایی بی نظیر آن در بازار بیشترین فروش مربوط به دستگاه پاکسازی صورت در خانه را به خود اختصاص داده است.

دستگاه پاکسازی صورت اولتراسونیک مدل ۰w7 و همچنین دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت مدل ۰w7 نمونه هایی دیگر از این دستگاه می باشند که کارایی خاص خود را دارند.

دستگاه پاکسازی صورت ایستاده

معمولا پاکسازی دستگاه بخور صورت آرایشگاهی جزء دستگاه پاکسازی صورت ایستاده محسوب می شوند که در اکثر مراکز و سالن های زیبایی از آن استفاده می شود. چرا که بخور سرد و گرم یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل پاکسازی پوست به شمار می رود.

از دیگر فواید استفاده از دستگاه بخور پاکسازی صورت دیجی کالا که یک نوع دستگاه پاکسازی صورت آرایشگاهی و سالنی نیز محسوب می شود، می توان به تقویت گردش خون، درخشان و شاداب تر شدن پوست، از بین بردن انواع آلودگی های روی پوست از طریق بخار و اوزون، جذب راحت محصولات پوستی، از بین بردن جوش های سر سیاه، جبران کمبود آب پوست، افزایش نرمی و لطافت پوست، باز شدن منافذ پوست و… اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : استخدام فیشیال کار

برای مشاهده انواع دستگاه پاکسازی صورت در دیجی کالا می توانید وارد وب سایت دیجی کالا شده و لیستی از قیمت ها و انواع دستگاه های پاکسازی پوست را مشاهده کنید.

دستگاه پاکسازی صورت ال ای دی

یکی دیگر از انواع دستگاههای پاکسازی صورت، دستگاه نور درمانی ال ای دی می باشد که کاربردی مشابه با ماسک LED نیز دارد.

این نوع دستگاه پاکسازی صورت مردانه و زنانه دارای رنگ های مختلفی می باشد که هر رنگ کاربرد خاص خود را دارد. به طور مثال نور آبی برای از بین بردن جوش های فعال و جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد. نور سبز برای درمان لک های پوستی و کک و مک ها بکار می رود و از نور زرد برای کاهش چین و چروک های پوستی استفاده می شود.

اگر می خواهید با مراحل پاکسازی پوست در منزل و در سالن های زیبایی آشنا شوید، مقاله پاکسازی پوست را مطالعه نمایید.

دستگاه پاکسازی صورت ال ای دی
دستگاه پاکسازی صورت ال ای دی

دستگاه پاکسازی پوست اکواشور

دستگاه پاکسازی پوست اکواشور دارای که برای انواع پوست ها و رنپ های مختلف صورت می باشد، دسته ار اف دو قطبی دارد که برای خنک سازی و رفع خطوط دور چشم بکار می رود. یکی از مهم ترین کارایی این مدل دستگاه پاکسازی صورت آرایشگاه، زیبایی و روشن شدن دور چشم می باشد که برای افرادی که دچار تیرگی دور چشم هستند بسیار موثر است.

علاوه بر این دستگاه پاکسازی صورت برقی اکواشور، توسط براشی که روی ار اف آن طراحی شده است کار پاکسازی عمیق پوست و حذف چربی ها و آلودگی های روی پوست را نیز انجام می دهد.

برای اطلاع از دستگاه پاکسازی صورت در ارایشگاه قیمت می توانید مدل مورد نظر این دستگاه را انتخاب کرده و سپس اقدام به استعلام قیمت در سایت های مربوطه کنید.

با مراجعه به صفحه پاکسازی پوست آقایان می توانید با فواید پاکسازی پوست آقایان آشنا شوید.

دستگاه پاکسازی صورت براون

دستگاه پاکسازی صورت براون بعنوان یکی از انواع دستگاه پاکسازی تخصصی پوست نام برده می شود که به شما قابلیت هفت روش درمان با یک دستگاه را می دهد و در بسیاری از مراکز با نام دستگاه پاکسازی صورت چند کاره آن را می شناسند.

کار با دستگاه پاکسازی صورت براون بسیار ساده است و شما به سادگی می توانید قطعات را تغییر داده و علاوه بر پاکسازی پوست، به حذف موهای پوست صورت از ریشه بپردازید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه چند کاره پاکسازی صورت می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده یا به صورت حضوری به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

در صورتی که به دنبال بهترین مرکز فیشیال پوست در تهران می گردید، مقاله مرکز فیشیال پوست می تواند در این امر بهترین راهنمای شما باشد.

دستگاه پاکسازی پوست بیوتی پن

این مدل دستگاه یکی دیگر از پیشرفته ترین دستگاه پاکسازی صورت می باشد که قابلیت برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک، زگیل، لک و کک و مک، خال، افتادگی پلک، خط اخم، خط لبخند و… را دارد.

روش ها و تکنیک های متعددی برای برطرف کردن موارد گفته شده وجود دارد اما استفاده از این دستگاه پاکسازی پوست جدید از موثرترین تکنیک ها و روش ها می باشد.

دستگاه پاکسازی پوست بیوتی پن نوعی جریان گاز مایع سیال و خاص به نام پلاسما تولید می‌ کند. بر اثر برخورد این سیال روی پوست، سطح آن به طور موضعی می‌سوزد. لیزر بیوتی پن، روشی بدون درد و خونریزی است و دوران نقاهت کوتاهی دارد اما همانطور که گفتیم روشی موثر برای جوانسازی پوست و درمان لک و چین و چروک و… می باشد و شما دیگر نیازی به دستگاه پاکسازی لک صورت نخواهید داشت.

دستگاه پاکسازی پوست بیوتی پن
دستگاه پاکسازی پوست بیوتی پن

دستگاه پاکسازی پوست تاچ بیوتی

یکی از جدیدترین دستگاه پاکسازی صورت، تاچ بیوتی می باشد که برای انواع پوست ها استفاده می شود. این دستگاه پاکسازی پوست جوش سر سیاه دارای دو عملکر چرخشی و لرزشی می باشد که بدون هیچ گونه آسیبی به پوست ضورت، تمامی آلودگی ها و اضافات پوست را حذف کرده و منافذ پوست را کاملا تمیز می کند و از ایجد جوش های سرسیاه جلوگیری می کند.

دستگاه پاکسازی پوست چرب تاچ بیوتی مدل های متنوعی دارد که یکی از انواع آن دستگاه پاکسازی پوست تاچ بیوتی مدل tb1769 می باشد. شما می توانید از این دستگاه پاکسازی چربی صورت، هفته ای یک الی دو بار استفاده کنید و شاهد تاثیرات فوق العاده آن باشید.

برای خرید دستگاه پاکسازی جوش صورت و همچنین استعلام قیمت دستگاه پاکسازی جوش صورت می توانید از طریق سایت یا مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دستگاه پاکسازی صورت جاندلی

دستگاه پاکسازی صورت جاندلی چهار کاره محصولی منحصربه فرد برای پاکسازی عمیق پوست و ماساژ صورت می باشد. این دستگاه پاکسازی صورت دستی، دارای چهار سری می باشد که هر کدام ار این سری ها برای پاکسازی پوست صورت، ماساژ پوست، افزایش جذب داروهای پوستی و مالیدن بهتر و آسانتر مواد ارایشی بر روی پوست و همچنین لایه برداری استفاده می شود.

علاوه بر این دستگاه پاکسازی صورت فیشیال جاندلی دارای پایه نگهدارنده می باشد و قابلیت تنظیم سرعت کند و تند را به شما می دهد و دارای فدرت بالایی می باشد.

این دستگاه صد آب بوده و قابل شستشو می باشد. شما می توانید با استفاده از سری ماساژ، پوست خود را روزانه ب مدت چند دقیقه ماساژ داده و به جوانسازی و افزایش گردش خون کمک کنید.

دستگاه پاکسازی صورت درما اف

دستگاه پاکسازی پوست مخصوص سالن درما اف، یک محصول بی نظیر برای از بین بردن جوش های سرسیاه می باشد.

این دستگاه بدون ایجاد جراحت خاصی باعث پاکسازی عمیق پوستی شده و می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی دشوار پلاستیک، لایه برداری با لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی، تزریق کلاژن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی برای جوانسازی پوست باشد. به همین دلیل دستگاه پاکسازی صورت مدل درما اف در بازار بعنوان یکی از بهترین دستگاه پاکسازی صورت سالنی به فروش می رسد.

دستگاه پاکسازی صورت درما اف
دستگاه پاکسازی صورت درما اف

دستگاه پاکسازی صورت دیاموند

دستگاه شارژی پاکسازی صورت دیاموند با افزایش میکروسیرکولاسیون(تغذیه، مکان مبادله زباله) باعث افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی پوست شده و با حذف آلودگی ها و چربی های غیرضروری از روی پوست، باعث می شود تا پوست عملکرد بهتری داشته باشد.

فواید دستگاه پاکسازی صورت

دستگاه بخور و پاکسازی صورت فواید بسیاری زیادی دارد و شما با چندین بار فیشیال با دستگاه پاکسازی پوست در منزل یا در سالن های زیبایی پوست متوجه تاثیرات شگفت انگیز آن خواهید شد.

مهم ترین فواید دستگاه پاکسازی صورت شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکسازی عمیق پوست
  • آبرسانی پوست
  • رفع لکه های پوستی
  • برطرف کردن جای جوش
  • جوانسازی و ترمیم پوست
  • حذف سلول های مرده پوست
  • از بین بردن چربی های اضافی پوست
  • گاهش چین و چروک پوستی
  • کند شدن روند پیری پوست
  • روشن شدن پوست
  • رفع انوع جوش های سرسیاه

عوارض دستگاه پاکسازی صورت

تا به این جا با نام دستگاه پاکسازی صورت و همچنین بهترین دستگاه پاکسازی صورت نی نی سایت آشنا شدید، حال نوبت آن است که درمورد عوارض دستگاه پاکسازی پوست اطلاعاتی کسب کنید.

استفاده از دستگاه پاکسازی پوست مدل a32 یا مدل های دیگر بسیار کارآمد است و با این کار می توانید در هزینه و وقت صرفه جویی کنید اما همانطور که می دانید در کلینیک ها و مراکز زیبایی از جدیدترین دستگاه های پاکسازی صورت مانند دستگاه پاکسازی صورت هایفو، پاکسازی صورت با دستگاه هیدرودرم و… استفاده می کنند که نوعی دستگاه پاکسازی صورت همه کاره محسوب می شوند و بسیار تاثیرگذارند.

در حالت کلی استفاده از دستگاه های فیشیال عوارض خاصی ندارند و در اکثر مواقع قرمزی و سوزش پوست بعد از پذشت چند ساعت برطرف می شود اما در صورتی که این کار به روش های نامناسب و نادرست انجام شود ممکن است برای شما مشکلاتی از جمله التهاب و ورم بیش از حد، بروز زخم روی پوست، عفونت و… در بر داشته باشد.

دستگاه پاکسازی و سونای صورت

دستگاه پاکسازی عمیق صورت همراه با سونا یا قابلیت باز کردن منافذ پوست، به پاکسازی عمیق منافذ پوست می پردازد. این دستگاه دارای افشانه برای پخش بخار، چراغ نشانگر،المنت حرارتی با درجه حرارت بالا، محفظه مخصوص تنفس از بینی، قابل شستشو و استفاده آسان نیز می باشد.

شاید این دستگاه پاکسازی عمیق پوست را در بسیاری از مراکز مشاهده کرده باشید که تابحال باعث رضایت بسیاری از مشتریان بوده است.

در انتها باید بگوییم که دستگاه های پاکسازی پوست بی شمار هستند و معرفی کامل همه دستگاه ها مانند دستگاه پاکسازی صورت کیوت اسکین، دستگاه پاکسازی پوست کارینا، دستگاه پاکسازی پوست گینو، پاکسازی صورت با دستگاه نیدل، دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن و… در قالب این مقاله نمی گنجند.

نکته حائز اهمیت این است که با مراجعه به بهترین سالن ها و مراکز زیبایی پوست می توانید درمورد دستگاه مورد نظر خود اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب کرده و سپس دستگاه دلخواه خود را خریداری کنید.

دستگاه پاکسازی صورت به انگلیسی

دستگاه پاکسازی صورت به انگلیسی به معنای Facial cleansing device می باشد.

جمع بندی

در این مقاله درمورد انواع دستگاه های پاکسازی پوست در خانه، بهترین دستگاه برای پاکسازی صورت سالنی، قیمت بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی و… با شما صحبت کرده ایم. اگر می خواهی بدانید قیمت دستگاه های پاکسازی پوست چقدر است و دستگاه پاکسازی صورت چه مارکی خوبه، این مقاله را از دست ندهید.

سوالات متداول

دستگاه پاکسازی صورت چیست؟

همانطور که می دانید پاکسازی پوست به روش های مختلف و با استفاده از ابزارها و دستگاه های مخصوص انجام می شود که استفاده از دستگاه ها یک روش بسیار موثر و کارآمد برای جوانسازی و زیبایی پوست به شمار می آیند. اگر می خواهید بدانید دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت چیست این ماله را مطالعه کنید.

دستگاه پاکسازی صورت قیمتش چنده؟

در پاسخ به سوال دستگاه پاکسازی پوست چنده باید بگوییم که دستگاه های پاکسازی متعددی در بازار و فروشگاه های معتبر وجود دارد که قیمت هر یک از آن ها با توجه به کیفیت، برنذ، قدرت، کارایی و… متفاوت است.

اسم دستگاه های پاکسازی صورت چیست؟

همانطور که با مراجعه به نمایندگی دستگاه پاکسازی صورت مشاهده خواهید کرد، اسم ها و برندهای متفاوتی از دستگاه را خواهید دید که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند.