زولبیا بامیه یکی از شیرینی های پرطرفدار ایرانی میباشد که طرفداران زیادی به ویژه در ماه مبارک رمضان دارد. یادگیری پخت زولبیا بامیه بازاری درمدت زمان فشرده و با تدریس برترین اساتید کشور و با قیمت مناسب یکی از پیشنهاد ویژه برای ورود به بازار کار و کسب درآمد در این حوزه میباشد. در آموزشگاه آشپزی آریا تهران کاربردی ترین کلاس زولبیا بامیه با امکان دریافت مدرک معتبر میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و در این صفحه اطلاعات تکمیلی در مورد سرفصل های آموزشی و نمونه کار کارآموزان و سایر اطلاعات کسب کنید.

در این کلاس کلیه مواد اولیه و تجهیزات در اختیار کارآموزان قرار داده میشود.

کلاس آموزش زولبیا بامیه

کلاس زولبیا بامیه آریا تهران به صورت یک دوره کاملا عملی برگزار میشود و علاقه مندان به یادگیری پخت زولبیا بامیه بازاری میتوانند این اطمینان را داشته باشند که با سپری کردن این دوره میتوانند به اهداف اقتصادی و آپشزی خود برسند.

در این دوره آموزش زولبیا بامیه برترین اساتید کشور حضور دارند و برحسب تجربه و تخصص خود تمامی نکات بازار کاری را به شما آموزش میدهند و شما را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده میکنند. شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که در این دوره آموزشی شرایط اشتغال شما فراهم میشود.

در این کلاس آموزشی زولبیا بامیه مدرک معتبر به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش صفر تا صد زولبیا بامیه این است که کارآموزان میتوانند با استفاده از مواد اولیه و تجهیزاتی که از طرف آموزشگاه در اختیار آن ها قرار داده میشود به صورت کاملا عملی نکات را تمرین کرده و خوشمزه ترین و حرفه ای ترین زولبیا بامیه ها را درست کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط برگزاری کلاس زولبیا بامیه میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

کلاس آموزش زولبیا بامیه
کلاس آموزش زولبیا بامیه
کلاس آموزش زولبیا بامیه
کلاس آموزش زولبیا بامیه
کلاس آموزش زولبیا بامیه
کلاس آموزش زولبیا بامیه

انواع دوره آموزش زولبیا بامیه

در آموزشگاه آشپزی آریا تهران برای رفاه حال کارآموزان دوره های آموزشی مختلفی به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود و شما میتوانید در انواع کلاس آموزش زولبیا بامیه خصوصی و عمومی به صورت آنلاین و یا حضوری شرکت کنید.

کلاس عمومی زولبیا بامیه

در کلاس عمومی زولبیا بامیه شما میتوانید به صورت کاملا عملی در کنار حداقل ۶ کارآموز دیگر از تجارب استاد بهره مند شوید. کیفیت تدریس در کلاس عمومی و خصوصی تفاوتی ندارد و نکات و سرفصل های تدریس شده در این کلاس های زولبیا بامیه یکسان میباشد.

در کلاس عمومی زولبیا بامیه امکان پرسش و پاسخ از استاد و فیلم برداری از مراحل انجام کار فراهم است و شما میتوانید در این کلاس کلیه اشکالات و ابهامات خود را برای حرفه ای شدن رفع نمایید.

کلاس خصوصی زولبیا بامیه

کلاس خصوصی زولبیا بامیه با نفرات یک الی دو نفره برگزار میشود و سرفصل هایی که در کلاس زولبیا بامیه عمومی تدریس میشود در این دوره نیز تدریس میگردد.

تفاوت دوره اموزشی زولبیا بامیه خصوصی با عمومی در تعداد نفرات شرکت کننده و فراهم بودن شرایط برای رفع اشکال و بهره گیری بیشتر از تخصص استاد میباشد.

قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه

هزینه کلاس آموزش زولبیا بامیه در ساری آموزشگاه ها بالاتر از آریا تهران است زیرا تیم آریا تهران بر آن است جهت رفاه حال کارآموزان هزینه کلاس ها را مناسب تر در نظر بگیرد.

این دوره باتوجه به کیفیت برگزاری و تخصص اساتید و در اختیار قرار دادن مواد اولیه و تجهیزات به کاراموزان با قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای برگزار میشود.

هزینه کلاس ها در این صفحه تعیین شده است که شما میتوانید آن را مشاهده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه کلاس آموزش زولبیا بامیه میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه
قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه
قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه
قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه
قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه
قیمت کلاس آموزش زولبیا بامیه

سرفصل دوره آموزشی زولبیا بامیه

تمامی سرفصل های کلاس آموزش زولبیا بامیه براساس سرفصل های استانددارد سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و تمرکز استاد آریا تهران بر تدریس نکات بازار کاری میباشد.

سرفصل های آموزش زولبیا بامیه به صورت زیر میباشد:

  • بامیه خیاری
  • زولبیا زعفرانی
  • زولبیا آلبالو
  • زولبیا سبزیجات
  • گوشفیل بالشتی
  • گوشفیل
  • شربت بار برای بامیه
  • شربت بار برای زولبیا
  • شربت بار برای زولبیا آلبالویی
  • پیراشکی
  • کرم پیراشکی
  • نون شیرمال
  • بامیه هندی

شما با سپری کردن این دوره آموزشی هم میتوانید خوشمزه ترین زولبیا بامیه ها را برای عزیزان خود درست کنید و هم میتوانید در این حوزه اشتغال یابید و کسب درآمد داشته باشید.

سوالات متداول

چرا در کلاس آموزش زولبیا بامیه آریا تهران شرکت کنیم؟

در دوره آموزشی زولبیا بامیه آریا تهران برترین اساتید کشور حضور دارند، دوره مناسب ورود به بازار کار و کسب درآمد است، مدرک معتبر ارائه میشود و مواد اولیه و تجهیزات در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و به صورت عملی و کاربردی پخت زولبیا بامیه بازاری را یاد میگیرند.

هزینه دوره آموزشی زولبیا بامیه چقدر است؟

کلاس زولبیا بامیه فنی حرفه ای آریا تهران با کمترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه و با تدریس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای و نکات بازار کاری برگزار میشود. هزینه دوره زولبیا بامیه باتوجه به متغیر بودن در صفحه ذکر شده است.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

1 دیدگاه برای کلاس آموزش زولبیا بامیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فاطمه

    استاد عسگر دوست بهترین استاد مهربان با اخلاق با صبر و حوصله بادوجدان کاری بالا

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه مارو انتخاب کردید و راضی بوده ایید از اموزشگاه