حسابرسی یک فرایند حرفه‌ای است که به منظور بررسی صحت و قابل اعتماد بودن اظهارنامه‌های مالی یک شرکت یا سازمان انجام می‌شود. این فرایند توسط یک حسابرس یا یک شرکت حسابرسی انجام می‌شود و به منظور اطمینان از صحت و قابل اعتماد بودن اظهارنامه‌های مالی، برای سهامداران، بانک‌ها، مراجع مالیاتی و سایر افراد و سازمان‌های مرتبط با شرکت یا سازمان ارائه می‌شود. در دوره آموزش حسابرسی آریا تهران برترین اساتید حضور دارند و شما میتوانید مدرک فنی حرفه ای دریافت کرده و به عنوان یک حسابرس حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. در ادامه شما را با مزایا و هزینه دوره حسابرسی آریا تهران آشنا خواهیم کرد.

دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای
دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای

دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای

یکی از راه هایی که میتوانید به یک حسابرس حرفه ای تبدیل شوید علاوه بر آن که میتوانید رشته دانشگاهی حسابرسی را سپری کنید شرکت در دوره های حسابرسی تخصصی میباشد. دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای یکی از بهترین و پرطرفدارترین دوره هایی است که در آریا تهران برگزار میشود و باتوجه به کیفیت آموزش و مزایایی که این دوره دارد یکی از پربازده ترین دوره های برگزار شده در آریا تهران است.

اگر میخواهید با کاربرد و بازار کار حسابرسی در ایران و کشور های مختلف آشنا شوید میتوانید به صفحه حسابرسی چیست مراجعه کنید.

دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای در مجتمع فنی آریا تهران با تدریس برترین اساتید حسابرسی کشور برگزار میشود و نحوه انجام حسابرسی داخلی و مستقل و عملی به طور کامل به کاراموزان آموزش داده میشود.

دوره جامع حسابرسی آریا تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای برگزار میشود و کارآموزان میتوانند با مدرک بین المللی فنی حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

دوره جامع حسابرسی به گونه ای تدوین شده است که سرفصل های سازمان فنی حرفه ای تدریس میشود و کارآموزان برای موفقیت در آزمون فنی حرفه ای آمادگی لازم را کسب میکنند. شما میتوانید برای شرکت در انواع دوره های آموزش حسابرسی با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

ویژگی کلاس حسابرسی

در این قسمت مهمترین ویژگی های کلاس حسابرسی آریا تهران را مرور میکنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای شرکت در این دوره اقدام کنید.

  • کلاس حسابرسی فنی حرفه ای آریا تهران به صورت تئوری و عملی پیش میرود و تمام نکات بازار کار به صورت عملی و پروژه ای تکرار میشوند تا شما به تسلط لازم دست یابید.
  • دوره جامع حسابرسی آریا تهران به صورت حضوری خصوصی و گروهی، آنلاین و مجازی برگزار میشود و افراد میتوانند باتوجه به شرایط خود بهترین نوع کلاس آموزشی را انتخاب کنند.
  • اعتبار مدرک دوره آموزشی حسابرسی فنی حرفه ای آریا تهران بسیار بالا بوده و شما میتوانید مدرک فنی حرفه ای حسابرسی دریافت شده را نیز ترجمه کرده و برای مهاجرت و اشتغال نیز از ان استفاده نمایید.
  • هزینه دوره آموزش حسابرسی آریا تهران بسیار مناسب و کمتر از سایر آموزشگاه هاست و شما میتوانید در مدت زمان فشرده، با هزینه ای کمتر از تخصص برترین اساتید بهره مند شده و به یک حسابرس حرفه ای تبدیل شوید.
  • اگر سوال چطور حسابرس شویم برای شما هم پیش آمده در آریا تهران سریع ترین و تخصصی ترین مسیر ها به شما ارائه میشود و میتوانید تحت آموزش حسابرسی مقدماتی تا پیشرفته به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درامد داشته باشید.
  • در دوره حسابرسی مقدماتی تا پیشرفته آریا تهران نمونه سوالات فنی حرفه ای حسابرسی در اختیار کارآموزران قرار داده میشود و آن ها را برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی آماده میکنیم.

از دیگر دوره های پرطرفدار در آریا تهران دوره حسابداری بازار کار میباشد که در این دوره شما میتوانید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید و در این حوزه اشتغال یابید. برای اطلاع بیشتر در مورد این کلاس میتوانید به صفحه دوره حسابداری مراجعه کنید.

مدرک دوره حسابرسی

اعتبار مدرک دوره حسابرسی یکی از فاکتور های اصلی برای اشتغال و کسب درآمد و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی میباشد. اگر شما بتوانید دوره فنی حرفه ای حسابرسی را پیدا کنید که بتوانید مدرک معتبر از ان دریافت کنید هم در زمان خود صرفه جویی کرده و سریعا نکات بازار کار را یاد میگیرید و هم از مزایا ین مدرک میتوانید بهره مند شوید.

در آموزشگاه آریا تهران مدرک دوره حسابرسی فنی حرفه ای بوده و شما میتوانید همچنین مدرک آموزشگاهی آریا تهران را برای ارائه به محل کار و سازمان های مختلف نیز دریافت کنید.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتر در مورد مدرک فنی حرفه ای و مزایا و کاربرد و روند دریافت این مدرک کسب کنید میتوانید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید.

آموزش حسابرسی pdf
آموزش حسابرسی pdf

آموزش حسابرسی pdf

در دوره آموزش حسابرسی تخصصی به تمامی کاراموزان شرکت کننده فایل آموزش حسابرسی pdf ارائه میشود. افراد میتوانند با در اختیار داشتن آموزش حسابرسی pdf مطالب آموزشی را بارها مرور کرده و به تسلط لازم در این حوزه برسند.

جزوه آموزش حسابرسی pdf بر اساس مطالب تدریس شده در کلاس حسابرسی تدوین شده است و به عنوان یک مرجع کامل آموزشی محسوب میشود.

انواع دوره های آموزش حسابرسی

در مجتمع فنی آریا تهران برای آن که افراد بتوانند بدون محدودیت از آموزش حسابرسی تخصصی بهره مند شوند انواع دوره های آموزش حسابرسی فنی حرفه ای برگزار میشود. کلاس های حسابرسی آریا تهران در روز ها و ساعات متنوع برگزار میشود تا افراد بتوانند بدون هیچ محدودیتی در کلاس حسابرسی آریا تهران شرکت کنند.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط برگزاری دوره های آموزش حسابرسی تخصصی آریا تهران با همکاران ما تماس بگیرید.

افراد زیادی تفاوت بین حسابداری و حسابرسی را نمیدانند. اگر شما هم میخواهید به صورت تخصصی با تفاوت حسابداری و حسابرسی آشنا شوید میتوانید به صفحه حسابداری چیست مراجعه کنید.

دوره آنلاین حسابرسی

برگزاری دوره آنلاین حسابرسی در مجتمع فنی آریا تهران به گونه ای میباشد که افراد میتوانند از سراسر کشور در کلاس حضور داشته باشند و از تخصص برترین اساتید کشور در آموزش حسابرسی آنلاین بهره مند شوند. کیفیت تدریس دوره آنلاین حسابرسی جامع همانند دوره های حضوری میباشد و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که تمامی سرفصل ها و نکات بازار کار را در آموزش حسابرسی آنلاین یاد میگیرید.

دوره حضوری حسابرسی

دوره های حضوری حسابرسی به صورت خصوصی و عمومی برگزار میشود و شما عزیزان میتوانید باتوجه به شرایط ویژه خود در یکی از مناسب ترین دوره ها شرکت کنید. کیفیت دوره آموزش حسابرسی کاربردی ویژه بازار کار خصوصی همانند دوره های عمومی است و تنها تفاوت این دوره های حضوری در تعداد نفرات شرکت کننده میباشد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش حسابرسی کاربردی ویژه بازار کار خصوصی و عمومی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

آموزش اصول حسابرسی مقدماتی

یکی از مهمترین ویژگی های دوره آموزش حسابرسی کاربردی ویژه بازار کار آریا تهران این است که شما میتوانید حتی بدون هیچ پیش نیازی در این دوره شرکت کنید و مسیر حسابرس شدن را در مدت کوتاهی طی کنید و به موفقیت در این حوزه برسید.

آموزش اصول حسابرسی مقدماتی در آریا تهران با آموزش اصول حسابرسی مقدماتی ارائه میشود و شما میتوانید اصول حسابرسی را به صورت کامل یاد بگیرید. این دوره آموزش اصول حسابرسی مقدماتی شما را برای تخصص یافتن در این حوزه آماده میکند و شما را به سطح حرفه ای میرساند. در این دوره فیلم آموزشی حسابرسی داخلی، آموزش حسابرسی داخلی، آموزش حسابرسی مستقل، آموزش حسابرسی عملی ارائه میشود و شما میتوانید مسیر حرفه ای شدن را پیش بگیرید.

آموزش اصول حسابرسی پیشرفته

آموزش حسابرسی کاربردی ویژه بازار کار باید به صورت مقدماتی تا پیشرفته تدریس شود تا افراد تا لحظه حرفه ای شدن در حسابرسی آموزش های تخصصی را دریافت کنند و برای اشتغال در این حوزه آمادگی لازم را کسب کنند.

آموزش اصول حسابرسی پیشرفته برای کسانی که با اصول مقدماتی حسابرسی آشنایی دارند مناسب میباشد و افراد میتوانند در این دوره اطلاعات تکمیلی را کسب کنند و به یک حسابرس حرفه ای تبدیل شوند. در این دوره فیلم آموزشی حسابرسی داخلی، آموزش حسابرسی داخلی، آموزش حسابرسی مستقل، آموزش حسابرسی عملی ارائه میشود و شما میتوانید تکنیک های حسابرسی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

می‌توانید به مباحث پیشرفته و اصول حسابرسی پرداخته و آنها را درک کنید. در ادامه به برخی اصول حسابرسی پیشرفته اشاره می‌کنیم:

  1. تحلیل ریسک: حسابرس باید قادر باشد ریسک‌های مربوط به شرکت های حسابرسی را تحلیل کند و برای کاهش آنها اقدامات لازم را انجام دهد.
  2. تحلیل مالی: حسابرس باید قادر باشد صحت و صداقت گزارشات مالی شرکت را تحلیل کند و از صحت آنها در نحوه حسابرسی اطمینان حاصل کند.
  3. بررسی کنترل‌های داخلی: حسابرس باید کنترل‌های داخلی شرکت را بررسی کند و از صحت و کارایی آنها اطمینان حاصل کند.
  4. بررسی ترازنامه: حسابرس باید ترازنامه شرکت را بررسی کند و از صحت و صداقت آن اطمینان حاصل کند.
  5. بررسی سود و زیان: حسابرس باید سود و زیان شرکت را بررسی کند و از صحت و صداقت آن اطمینان حاصل کند.
  6. بررسی مستندات: حسابرس باید مستندات مربوط به گزارشات مالی شرکت را بررسی کند و از صحت و صداقت آنها اطمینان حاصل کند.
  7. بررسی قوانین و مقررات: برای حسابرسی شرکت حسابرس باید قوانین و مقررات مربوط به حساب رسی را بررسی کند و از رعایت آنها توسط شرکت اطمینان حاصل کند.
  8. گزارش دهی: حسابرس باید گزارشی از نتایج حسابرسی خود تهیه کند و آن را به مدیران شرکت ارائه دهد.

با مطالعه و آشنایی با این اصول حسابرسی پیشرفته، می‌توانید به عنوان یک حسابرس حرفه‌ای عمل کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش اصول حسابرسی پیشرفته میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

هزینه دوره آموزش حسابرسی بازار کار
هزینه دوره آموزش حسابرسی بازار کار

هزینه دوره آموزش حسابرسی بازار کار

حسابرسی شرکتها یکی از کار هایی است که باید با تخصص کافی انجام شود تا هیچ مشکلی در آن ها وجود نداشته باشد به همین دلیل پیدا کردن بهترین آموزشگاهی که بتواند تخصصی ترین آموزش حسابرسی را در اختیار شما قرار دهد ممکن است کمی دشوار باشد. در دوره های آریا تهران دوره حسابرسی داخلی در عمل ویژه بازار کار یکی از دوره هایی است که توانسته تعداد زیادی از کارآموزان خود را روانه بازار کار کند و بازدهی زیادی در این دوره داشته باشد.

هزینه دوره آموزش حسابرسی بازار کار آریا تهران باتوجه به کیفیت آموزش، اعتبار مدرک فنی حرفه ای حسابرسی اعطا شده، مدت زمان آموزش، محیط آموزشی، سرفصل های تدریس شده و سایر مزایا بسیار مناسب و حتی ارزان تعیین شده است و شما میتوانید با کمترین هزینه در کلاس حسابرسی فنی حرفه ای آریا تهران شرکت کنید.

هزینه آموزش حسابرسی مجتمع فنی آریا تهران باتوجه به کیفیت اموزشی و مزایا دوره مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد. قیمت دوره آموزش حسابرسی بازار کار آریا تهران برای کلاس خصوصی حسابرسی، کلاس آنلاین حسابرسی و کلاس عمومی حسابرسی متفاوت میباشد که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که قصد دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی را دارید میتوانید با مراجعه به صفحه صدور مدرک بین المللی از روند و شرایط دریافت این مدرک اطلاعات کافی را بدست اورید.

فیلم آموزش حسابرسی رایگان

اساتید برجسته آریا تهران برای آن که شما بتوانید بیشتر با مباحث حسابرسی آشنا شوید در دوره حسابرسی داخلی در عمل ویژه بازار کار فیلم آموزش حسابرسی رایگان را ارائه میدهد. ما تعداد از این فیلم آموزش حسابرسی رایگان را در این صفحه قرار داده ایم تا شما عزیزان بیشتر با تکنیک های حسابرسی آشنا شوید. در این فیلم ها مباحث آموزش حسابرسی داخلی، آموزش حسابرسی مستقل، آموزش حسابرسی عملی تدریس شده اند و شما میتوانید تمامی سوالات خود را در این حوزه از اساتید ما بپرسید.

چگونه حسابرسی یاد بگیریم

چگونه حسابرسی یاد بگیریم؟ این یکی از پرتکرارترین سوالات کارآموزان ماست و ما در آریا تهران تلاش میکنیم تا با توجه به سطح دانش افراد بهترین مسیر آموزش حسابرسی را در اختیار کارآموزان قرار دهیم. شما میتوانید با بهره گیری از مشاوره های همکاران ما در حوزه آموزش حسابرسی شرکتها به شما مسیر موفقیت را نشان میدهند و به سوال چطور حسابرس شویم پاسخ جامعی به تناسب شرایط تان ارائه میدهند.

سوالات متداول

بهترین دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای چیست؟

آریا تهران معتبرترین آموزشگاه برگزار کننده دوره آموزش حسابرسی فنی حرفه ای با ارائه مدرک فنی حرفه ای، تدریس برترین اساتید حسابرسی کشور، آموزش مقدماتی تا پیشرفته حسابرسی با ارائه جزوه آموزش حسابرسی pdf و فیلم آموزش حسابرسی میباشد که توانسته بیشترین تعداد اشتغال در بین کارآموزان خود داشته باشد.

هزینه دوره آموزش حسابرسی بازار کار آریا تهران چقدر است؟

این دوره با کمترین قیمت آموزش حسابرسی در مقایسه با سایر آموزشگاه ها مناسب تر بوده و شما میتوانید با کمترین هزینه و در مدتی فشرده به یک حسابرس حرفه ای تبدیل شوید.

سرفصل های آموزش حسابرسی آریا تهران چیست؟

سرفصل های آموزشی حسابرسی در آریا تهران بر اساس سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور تعیین شده است و تمرکز اساتید حسابرسی ما نیز علاوه بر این سرفصل ها بر تدریس نمات بازار کار میباشد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش حسابرسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.