معرفی دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

در این مقاله معرفی دوره آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی به زبان PHP نکات مهمی ارائه می شه که می تونه روی کیفیت یادگیری تاثیر زیادی بزاره.
حتما این قسمت رو نگاه کنید تا فروشگاهی که قراره تو این دوره بسازیم رو مشاهده کنید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

سلام دوستان

همین طور که آگاهی دارید مان در آ»وزشگاه آریاتهران اقدام به یک دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی کرده ایم.

در این مقاله قصد دارم درباره این دوره صحبت کنم و به شما بگم که چطور می تونید از این دوره رایگان استفاده کنید ، قسمت های مربوط به این دوره رو دانلود کنید و آز آموزش های دیگر مربوط به PHP و ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP استفاده کنید.

قبل از هر چیزی شما می تونید در این لینک و بدون ثبت نام در سایت اقدام به دانلود ویدیو ها و یا تماشای آنلاین آموزش های این دوره کنید.

آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

برای دانلود ویدیو ها کافیه به لینک مذکور رفته و در پایان صفحه در بخش دانلود ها، اقدام به دانلود هر قسمت کنید.

شما همچنین می تونید در این مقاله، قسمت اول  این دوره آموزشی که در اون توضیحاتی در رابطه با دوره داده شده و همچنین پروژه نهایی فروشگاه اینترنتی به شما نشان داده خواهد شد رو ببینید.

همچنین در این ویدیو یکسری توضیحات مربوط به قالب، و پیشنیاز های این دوره ارائه می شه که می تونه خیلی مفید باشه.

در کل شما تنها پیش نیازی که باید داشته باشید اینه به صورت کلی با PHP و متغیر و دستورات ساده ای مثل if , else و آشنا باشید. در صورتی که این پیشنیاز هارو دارید می تونید براحتی در این دوره شرکت کنید و فروشگاه اینترنتی رو همگام با دوره آموزش بسازید.

اما اگر هیچ آشنایی با PHP ندارید باید بگم که باید صبر کنید چون بعد از این دوره یک دوره آموزش مقدماتی PHP منتشر میشه، همچنین می تونید با شرکت در دوره حضوری آموزش PHP  در آموزشگاه آریا تهران، به راحتی و خیلی حرفه ای تر تمامی مباحث پیشرفته PHP رو بیاد بگیرید.

شما می تونید این فایل ویدیویی رو دانلود کنید و یا اون رو به صورت آنلاین تماشا کنید.

قسمت اول از دوره آموزش رایگان ساخت یک فروشگاه اینترنتی به زبان PHP

دانلود ویدیو قسمت اول از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP
دانلود قالب مورد نیاز برای ساخت فروشگاه

باید بدونید که توی این دوره ما از یک قالب اماده برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنیم و اون رو گام به گام و با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP به یک فروشگا اینترنتی کامل تبدیل می کنیم که شما می تونید او رو از این لینک دانلود کنید.

یکی از مزیت های استفاده از قالب آماده برای طراحی سایت فروشگاهی اینه که تمرکز ما، روی PHP باقی میمونه و ما میتونیم زمان بیشتری رو به یادگیری PHP اختصاص بدیم و نکات بیشتری رو از اون یاد بگیریم.

نکته:

باید بدونید که در طول دوره آموزشی ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ما با مباحث مختلف برنامه نویسی PHP آشان می شیم. شما می تونید از سری مقالات آموزش PHP در رابطه با هر مبحث اطلاعات کاملی را کسب کنید.

در این دوره آموزشی ما از سه نرم افزرا PHPStorm به عنوان ویرایشگر کد هامون ، مرورگر Chrome برای نمایش سایت ساخته شده و سرورمجازی XAMPP به عنوان اجرا کنند کد های PHP  و در واقع استفاده از آن به عنوان localhost که هر سه این نرم افزار ها میتونه بسیار در رونده آموزش شما تاثیر گذار باشه..

شما می توانید از هر ویرایشگر کد و یا مرورگر و همینطور انواع سرور های مجازی دیگر استفاده کنید.

همچنین شما می تونید با شرکت در دوره ی حضوری آموزش PHP در آموزشگاه آریاتهران بصورت کاملا حرفه ای و با مبانی بسیار حرفه ای PHP با هزینه بسیار مناسب آشنا بشید و بتونید هر سایتی که خواستید رو بسیار حرفه ای تر و بهتر طراحی کنید.

توضیحات در هر قسمت به صورت کامل ارائه می شوند.

حتما نظرات خود را در جهت بهبود فرایند آموزشی ارائه بدید

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP