وسایل کاشت مژه

تعداد زیادی از بانوان هنرمند کشور ما در عرصه اکستنشن و کاشت مژه فعالیت دارند و از این طریق درآمد زایی می کنند. امروزه تمام افرادی که مژه های کوتاه و کم پشت دارند برای داشتن مژه های بلند و پرپشت از اکستنشن استفاده می کنند. اکثر افرادی که می خواهند اکستنشن مژه را به […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

تعداد زیادی از بانوان هنرمند کشور ما در عرصه اکستنشن و کاشت مژه فعالیت دارند و از این طریق درآمد زایی می کنند. امروزه تمام افرادی که مژه های کوتاه و کم پشت دارند برای داشتن مژه های بلند و پرپشت از اکستنشن استفاده می کنند. اکثر افرادی که می خواهند اکستنشن مژه را به صورت تخصصی و حرفه ای یاد بگیرند باید تمام مراحل کار را به صورت اصولی آموزش ببینند. یکی از موارد مهم در خصوص کاشت و اکستنشن مژه که لازم است در ارتباط با آن بدانید لوازم اکستنشن مژه می باشد که در ادامه مقاله به بررسی این وسایل می پردازیم. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی لیست وسایل اکستنشن مژه می پردازیم.

اگر علاقه مند به یادگیری اکستنشن مژه هستید، پیشنهاد می کنم همین حالا به صفحه آموزش اکستنشن مژه تخصصی در مجتمع فنی آریا تهران مراجعه نمایید.

وسایل کاشت مژه چیست

از مهم ترین وسایل مورد استفاده برای اکستنشن مژه، بکارگیری پنس حرفه ای و مناسب بسیار ضروری می باشد. در بازار انواع گوناگونی از پنس های کاشت مژه موجود می باشد که جهت استفاده در فرآیند اکستنشن و کاشت مژه بکار می رود. به صورت کلی انتخاب پنس مناسب به سلیقه و تجربه افراد بستگی دارد. مهم ترین نکته در خصوص انتخاب پنس، راحتی در استفاده از آن و دقت بالایی که دارن می باشد. همچنین یکی دیگر از حائز اهمیت ترین موارد در خصوص پنس ها این می باشد که به صورت منظم تمیز و ضدعفونی شده باشند تا سلامت مژه ها و سلامت چشمان مشتری تضمین شود. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی و معرفی تمام وسایل اکستنشن مژه (وسایل کاشت مژه کامل) بپردازیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع اکستنشن مژه به صفحه اکستنشن مژه چیست، مراجعه نمایید.

وسایل مورد نیاز کاشت و اکستنشن مژه

قبل از بررسی وسایل مورد نیاز کاشت و اکستنشن مژه باید به نکاتی توجه داشته باشید. هنگامی که قصد خرید این وسایل را دارید باید در مرحله اول از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل کنید. بعد از آن تلاش کنید که بهترین برند و مارک را انتخاب نمایید تا بی نقص ترین و حرفه ای ترین نمونه کار را به مشتریان ارائه دهید. له عنوان مثال هنگامی که شما از یک چسب کاشت مژه با کیفیت برند خوب استفاده نمایید؛ دیگر حساسیت چشمی برای افراد به وجود نمی آورد چرا که از مواد شیمیایی و مضر در چسب کاشت مژه مورد نظر استفاده نشده است. البته توجه داشته باشید مهم ترین وسیله در کاشت مژه چسب مخصوص کاشت نمی باشد بلکه مواردی دیگر مانند: دستگاه فر کن، خود مژه، ریمل های گوناگون و …… نیز می باشند که توسط متخصصان تهیه می شوند. لازم است حتما برخی موارد مانند: انواع پنس، یشم مخصوص خشک کردن چسب، پد تمیز کننده چشم و ……. با بهترین کیفیت تهیه نمایید. در بخش زیر انواع وسایل اکستنشن مژه (وسایل مورد نیاز اکستنشن مژه) را معرفی کرده ایم.

انواع وسایل اکستنشن مژه

همانطور که در بخش بالا گفته شد برای اکستنشن و کاشت مژه از وسایلی استفاده می شود که در این بخش به بررسی آن می پردازیم. انواع وسایل اکستنشن مژه (اسم وسایل اکستنشن مژه) به شرح زیر می باشد:

  • مژه در سایزهای مختلف
  • انواع پنس کاشت مژه
  • چسب اکستنشن مژه
  • نیبولایزر سرد
  • چسب نواری سیلیکونی
  • جای چسب
  • کله مانکن با مژه مصنوعی مخصوص برای تمرین
  • فرچه مژه
  • دستمال کاغذی
  • هد بند
  • اسپری یا سرم پاک کننده مژه
  • ریموور پاک کننده اکستنشن مژه
  • پد زیر چشم ضد کرک
  • میکروبراش
  • پیشبند

لطفاً توجه داشته باشید که کاشت مژه باید توسط یک متخصص انجام شود تا خطر عفونت یا آسیب به چشم را به حداقل برساند.

اگر پوستتان دچار کدری و یا برخی از عارضه های پوستی شده است بهترین پیشنهاد مراجعه به پزشک متخصص و خواندن مقالات تخصصی در زمینه پوست می باشد. به همین منظور شما می توانید برای کسب اطلاعات به صفحه جدیدترین مقالات پوستی در آریا تهران مراجعه نمایید.

مژه در سایزهای مختلف

مژه در سایزهای مختلف

لازم است بدانید برای شروع می توانید از مژه ها در سایز ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ استفاده نمایید این سایز ها برای شروع مناسب می باشند. البته در نظر داشته باشید مژه ها با ضخامت متوسط و زیاد ۱۵ میلی و ۲۰ میلی و حالت مژه های Lc و B برای شروع کار شما مناسب می باشد. البته سایر مدل های دیگر را نیز هنرجو می تواند به همراه داشته باشد و متناسب با بودجه مورد نظر خود تهیه نمایید. برخی از مدل مژه های ضروری در آموزش اکستنشن به صورت زیر می باشد:

  • مدل های مژه تکی
  • مژه پایه کوتاه و پایه بلند
  • مژه پالتی مخصوص والیوم سازی فست فن
  • مژه آمبره
  • مژه گره ای ریسه ای (وسایل کاشت مژه ریسه ای)
  • مژه سوزنی در مدل های ۷b، ۶d،۵d،۴d،۳d هر چه پرتر باشد برای آموزش مفید تر می باشد.
انواع پنس کاشت مژه

انواع پنس کاشت مژه

انواع پنس کاشت مژه کدام می باشد؟ برخی از انواع پنس کاشت مژه شامل: سرکج والیوم سازی، پنس کلاسیک، پنس سرصاف و …… می باشد. برای افرادی که می خواهند بودجه زیاد تری برای خرید در نظر بگیرند، برند های وتوسمکناوینا، لاولی، مکی از محبوب ترین برند ها می باشند.

  • پنس سرکج والیوم سازی
  • پنس کلاسیک
  • پنس سر صاف

همچنین شما می توانید عکس وسایل اکستنشن مژه (وسایل کاشت مژه با عکس) را در بخش زیر مشاهده نمایید.

چسب اکستنشن مژه

چسب اکستنشن مژه

از این نوع چسب برای نگه داری انواع مژه استفاده می شود که در نحوه خشک شدن و جنس مواد آن متفاوت می باشد. برای تمام افرادی که قصد دارند بودجه زیاد تری برای خرید چسب اکستنشن اختصاص دهند، مارک لاولی بهترین نوع چسب می باشد. البته برخی از برند های که توصیه می شود، برند های تی اند وی یا مکی یا آی می باشد که دارای قدرت ماندگاری و همچنین چسبندگی بالایی هستند.

برای آشنایی با ترفند های زیبایی و آرایشی پیشنهاد می کنم حتما به مقاله مجله آرایشی و زیبایی مراجعه کنید.

نیبولایزر سرد

نیبولایزر سرد

از این دستگاه برای سریع خشک شدن چسب مژه استفاده می شود و موجب کاهش حساسیت چشم می شود. این دستگاه دارای ویژگی شارژ با برق می باشد. با توجه به بودجه ای که در نظر دارید می توانید هر نوع برندی را می خواهید، تهیه نمایید.

چسب نواری سیلیکونی

چسب نواری سیلیکونی

از چسب نواری سیلیکونی برای نگه داشتن پلک ها در زمان اجرای اکستنشن مژه از این چسب استفاده می شود.

جای چسب

جای چسب

برای ریختن چسب در ظرف های ویژه و راحتی استفاده و از آنها لازم است تهیه نمایید.

کله مانکن با مژه مصنوعی مخصوص برای تمرین

کله مانکن با مژه مصنوعی مخصوص برای تمرین

برای تمرین کاشت و اکستنشن مژه می توانید کله مانکن را به همراه مژه مصنوعی کم پشت با فاصله نیاز است به همراه داشته باشید.

فرچه مژه

فرچه مژه

برای منظم کردن مژه در زمان کار به یک فرچه مژه برای مرتب کردن مژه نیاز دارید.

هد بند

هد بند

برای جلوگیری از قرار گرفتن مو ها در پیشانی و به عقب راندن آنها نیاز است که حتما هدبند آرایشی به همراه داشته باشید.

اسپری یا سرم پاک کننده مژه

برای جدا سازی اکستنشن مژه احتیاج به پاک کننده یا اسپری داریم. یکی از ضروری ترین موارد آموزش اکستنشن مژه اسپری یا سرم پاک کننده مژه می باشد. شما می توانید این نوع اسپری را در هر نوع برندی تهیه کنید.

ریموور پاک کننده اکستنشن مژه

ریموور پاک کننده اکستنشن مژه

یکی دیگر از مهم ترین وسایل برای اکستنشن مژه، ریموور پاک کننده می باشد. تلاش کنید از نوع ژل یا کرم آن به همراه داشته باشید تا نوع محلولی آن.

پد زیر چشم ضد کرک

پد زیر چشم ضد کرک

برای گذاشتن مژه نیاز است به منظور جلوگیری از کثیف شدن زیر چشم و دقت زیاد کار از پد زیر چشم استفاده نمایید.

میکروبراش

میکروبراش

از سایر وسایل اکستنشن مژه برای ریموو کردن مژه و پاک کردن آن از میکروبراش استفاده می شود. برای تمیزی و رعایت بهداشت نیاز است از میکرو براش استفاده نمایید.

کیف وسایل اکستنشن مژه

کیف وسایل اکستنشن مژه

اگر بودجه کمتری را برای خرید وسایل اکستنشن مژه در نظر گرفته اید می توانید از طریق سایت های معتبر اقدام به خرید وسایل کاشت مژه دست دوم نمایید. در خصوص کیف وسایل اکستشن مژه باید بدانید این کیف کمک فراوانی در منظم کردن وسایل و جابه جایی آنها به شما می کند. قیمت از ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان می باشد.

اگر به دنبال آموزش اکستنشن مژه در خانه هستید، می توانید به صفحه آموزش اکستنشن مژه در آریا تهران مراجعه نمایید و اطلاعات مربوطه در این خصوص را کسب نمایید. همچنین اگر به دنبال وسایل اکستنشن مژه هستید، می توانید تمام نکات ارائه شده در این مقاله را برای خرید بهترین وسایل کاشت مژه در خانه مطالعه نمایید.

خرید وسایل اکستنشن مژه

بهترین سایت فروش وسایل اکستنشن مژه کدام است؟ همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد برای خرید وسایل کاشت مژه دائم و موقت لازم است در ابتدا نسبت به برند معتبر این محصولات آشنایی کامل داشته باشید. سپس قیمت این پک را با سایت معتبر مقایسه نمایید. عده زیادی از افراد اقدام به خرید وسایل اکستنشن مژه دیجی کالا اما لازم است قبل از خرید حتما برند و کیفیت همچنین قیمت پک کامل وسایل اکستنشن مژه دیجی کالا را با سایت های معتبر در این زمینه مقایسه نمایید و با اطمینان اقدام به خرید آن کنید.

قیمت وسایل کاشت و اکستنشن مژه

قیمت لوازم اکستنشن مژه تهران چقدر می باشد؟ پک کامل وسایل اکستنشن مژه قیمت (وسایل کاشت مژه با قیمت) مناسب تری نسبت به قیمت تکی این وسایل دارید به همین منظور در این بخش قصد داریم به بررسی قیمت این وسایل بپردازیم. به صورت کلی قیمت پک کامل اکستنشن مژه از ۳ میلیون تومان شروع می شود.

وسایل کاشت مژه هیدن

اکثر بانوان علاقه دارند چهره ای طبیعی اما زیبا داشته باشند. به همین علت خواستار تغییراتی هستند که بسیار طبیعی باشد و مصنوعی به چشم نیاید. در گذشته استفاده از مژه های مصنوعی و لیفت مژه کاملا قابل تشخیص بوده است و این وضعیت مورد رضایت بانوان نبود. اما امروزه از کاشت مژه به ویژه کاشت مژه هیدن که از جدید ترین متد ها و شیوه های کاشت برای افزایش مژه ها استفاده می شود. اگر در جستجوی لوازم کاشت مژه هیدن هستید، می توانید از تمام وسایل ذکر شده در ابتدای مقاله استفاده نمایید.

سوالات متداول

بهترین مارک وسایل اکستنشن مژه کدام است؟

برندهای مکی یا تی اند وی (T&V) یا آی بی (IB)  از بهترین مارک ها هستند، البته برندهای معتبری دیگر نیز در مقاله ذکر شده است که شما می توانید با مطالعه مقاله با این برند ها آشنا شوید.

قیمت پک کامل وسایل اکستنشن مژه چقدر است؟

قیمت پک کامل وسایل اکستنشن مژه از ۳ میلیون تومان شروع می شود.

انواع وسایل اکستنشن و کاشت مژه کدام اند؟

وسایل اکستنشن مژه شامل: مژه در سایزهای مختلف، انواع پنس کاشت مژه، چسب اکستنشن مژه، نیبولایزر سرد، چسب نواری سیلیکونی، جای چسب، کله مانکن با مژه مصنوعی مخصوص برای تمرین، فرچه مژه، دستمال کاغذی، اسپری یا سرم پاک کننده مژه، ریموور پاک کننده اکستنشن مژه، میکروبراش، پیشبند، پد زیر چشم ضد کرک، هد بند می باشد.