آزمون آنلاین و تستی اتوکد فنی و حرفه ای رایگان

خب دوستان اینم یه آزمون آنلاین دیگه. آزمون اتوکد فنی و حرفه ای رو برای شما تهیه دیده ایم. کمی پایین تر می توانید اقدام به شرکت در آزمون آنلاین اتوکد نمایید.

این آزمون هم دقیقا مثل آزمون های فنی و حرفه ای ۴۰ سوال داره و اگه شما بتوانید به ۲۰ تا از اون جواب درست بدهید در آزمون های دیگه اتوکد هم قبول خواهید شد.

همچنین شما می توانید بی نهایت در آزمون اتوکد ما شرکت کنید و در پایان آزمون گزینه های درست و غلط خودتون رو مشاهده نمایید.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.


خب دوستان امیدوارم که با نحوه برگذاری آزمون اتوکد به خوبی آشنایی پیدا کرده باشید. اگر خواستید هم می توانید اقدام به دانلود رایگان نمونه سوالات اتوکد در اواسط لینک زیر نمایید.

راهنمایی آزمون اتوکد

خب دوستان مراحل کار خیلی ساده هست. شما سوالات رو جواب می دهید. و هر موقع که خواستید می تونید با استفاده از دکمه های (قبلی و بعدی) به سوال قبل بروید و جواب خودتون رو تغییر بدهید.

هر موقع هم که خواستید می توانید روی دکمه پایان بزنید تا آزمون شما تموم بشه. بعدش می توانید یه نگاهی به لیست سوال و جواب های خودتون کنید. اگر دیدید لازم به تغییر نداره روی گزینه مشاهده کارنامه بزنید تا کارنامه خودتون رو همراه با سوال های غلط و درست خودتون مشاهده کنید.