hdndپکیج ویژه ماه رمضان تمامی دوره های دوره انواع مربا و مارمالاد، دوره انواع ترشی و شور، دوره انواع دسر های ژله ای، دوره انواع دسر های سنتی و دوره فینگرفود در آریا تهران است که شما میتوانید با انتخاب این پکیج به راحتی تمامی مهارت های لازم برای کدبانو شدن(!) را یاد بگیرید. در این دوره جامع مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید از مزایای این دوره برای کسب درآمد در ایران و حتی خارج از کشور اقدام کنید. این مدرک معتبر بوده و شما میتونید از امتیازات این مدرک بین المللی برای مهاجرت به خارج از کشور نیز استفاده کنید.

این دوره با تخفیف استثنایی از ۳,۶۴۰,۰۰۰ تومان  با ۱۵٪ تخفیف  ۳,۰۹۴,۰۰۰ تومان ارائه شده است که میتوانید با این هزینه تمامی مهارت های لازم را کسب کنید و از مهارت های آموخته شده در این دوره کسب درآمد کنید. این قیمت در بین سایر آموزشگاه های آشپزی بسیار مناسب و ارزان بوده و بهترین فرصتی است که میتوانید استعداد های خود را شکوفا کرده و به درآمد بالا برسید.

این کلاس ها کاملا به صورت عملی برگزار میشود و شما شخصا صفر تا صد تمامی امور را انجام میدهید.

مهمترین ویژگی که این پکیج دارد این است که ابزار و مواد اولیه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و نیازی نیست نگران تهیه مواد اولیه باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر  درباره هر دوره آموزشی میتوانید ادامه مطلب را مطالعه کنید که سرفصل هایی که در هر دوره از ان پکیج جامع به شما آموزش داده میشود را بررسی کرده ایم.

اگر تمایل داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه مربوطه به هر دوره اطلاعات جامعی درباره هر دوره بدست آورید و با اگاهی بیشتری برای شرکت در این دوره جامع اقدام کنید.

مزایا پکیج ویژه ماه رمضان

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چرا باید این پکیج را در میان پکیج های آشپزی آریا تهران انتخاب کنم؟ مزایای شرکت در پکیج ویژه ماه رمضان در آریا تهران این است که :

  • دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به تعداد دوره هایی که در این دوره وجود دارد

در پکیج کیک و شیرینی ۵ دوره آشپزی دوره انواع مربا و مارمالاد، دوره انواع ترشی و شور، دوره انواع دسر های ژله ای، دوره انواع دسر های سنتی و دوره فینگرفود برگزار میشود و شما میتوانید به ازای هر دوره یک مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

  • تخفیف ۱۵٪ به مبلغ ۵۴۶٫۰۰۰ تومان

اگر شما بخواهید این دوره ها را به صورت مجزا شرکت کنید باید هزینه ای بیشتر از هزینه در نظر گرفته شده در این پکیج بپردازید اما با انتخاب این پکیج کاربردی میتوانید به مبلغ ۵۴۶٫۰۰۰ تومان تخفیف بگیرید و هزینه کمتری برای یادگیری مهارت های آشپزی بپردازید.

  • یادگیری سریع و کوتاه مدت هر ۵ دوره این پکیج 

با شرکت در این دوره میتوانید در مدت زمان کوتاهتری به صورت پیوسته مهارت های مورد نیاز را یاد بگیرید و نیازی نیست منتظر بمانید تا هر دوره به حد نصاب برسد تا برگزار گردد.

  • تامین ابزار و مواد اولیه توسط آموزشگاه آشپزی آریا تهران

یکی از مهمترین مزایا پکیج ویژه ماه رمضان این است که شما بدون هیچ گونه استرسی از بابت مواد اولیه متوانید در کلاس شرکت کنید و تمام تمرکز خود را برای یادگیری مهارت های آموزش داده شده صرف کنید.

دوره آموزش طرز تهیه انواع مربا

در این دوره آموزشی آموزش طرز تهیه انواع مربای آلبابو، مربای هویچ، انواع مربای سبز، انواع مربای کیوی، و مربا های مجلسی و فانتزی به شما هنرجویان علاقه مند به یادگیری انواع مربا ارائه می شود.

دوره آموزش انواع مربا در تهران با رعایت کامل نکات بهداشتی و استفاده از مواد اولیه با کیفیت برگزار می‌شود، در این دوره می توانید علاوه بر یادگیری انواع مربا  مدرک بین المللی فنی حرفه ای دریافت کنید.

در ادامه این مطلب شما می توانید تصاویر مربوط به طرز تهیه انواع مربا و همچنین فیلم مربوط به طرز تهیه مربا که توسط اساتید و هنرجویانی که قبلا در مجتمع فنی آریا تهران دوره طرز تهیه انواع مربا را گزرانده اند تهیه شده است را مشاهده نمایید.

برای شرکت در کلاس آموزش مربا سازی می توانید به صورت حضوری و آنلاین با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

کلاس حضوری آموزش انواع مربا به دو شکل عمومی و خصوصی برگزار می‌شود.

سرفصل هرکدام از این کلاس ها با هم یکسان است و تفاوتی در محتوا باهم ندارند.

تنها تفاوت آنها در قیمت است ، در کلاس های خصوصی زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود دارد و همچنین در صورت نیاز می توانید وقت بیشتری را رزرو کنید.

تعداد افراد حاضر در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی از یک تا سه نفر متغیر میباشد و تعداد افراد حاضر در کلاس‌های عمومی حداقل ۴ نفر است.

سرفصل دوره تهیه انواع مربا در آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه شامل سرفصل های ابلاغی توسط فنی حرفه ای است شامل یک سری سرفصل فصل های بازار کار نیز می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی میتوانید به صفحه دوره آموزش طرز تهیه انواع مربا مراجعه کنید.

دوره آموزش طرز تهیه انواع مربا
 دوره آموزش طرز تهیه انواع مربا 
دوره آموزش طرز تهیه انواع مربا

دوره آموزش انواع ترشی و شور

دوره آموزش طرز تهیه انواع ترشی و شور در آموزشگاه آریا تهران به صورت یک دوره فشرده برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند در این دوره دو طرز درست کردن انواع ترشی و شور را یاد بگیرند.

آریا تهران در یک دوره فشرده برای شما عزیزان طرز تهیه انواع شور و ترشی را ارائه می دهد تا بتوانید بهترین مدلهای ترشی و شور را برای عزیزان خود فراهم کنید.

شما در این دوره آموزشی با طرز تهیه انواع شور و ترشی آشنا خواهید شد در انتهای این دوره می توانید از آنچه در این کلاس آموخته اید برای خود کسب درآمد کنید و یا ترشی ها و شورها های خوشمزه را برای خانواده و عزیزان خود درست کنید.

ایندوره آموزشی طبق استانداردهای فنی و حرفه‌ای به صورت فشرده برگزار می‌شود و تا حد ممکن تلاش شده تا زمان زیادی از شما نگیرد و بتوانید در یک مدت زمان استاندارد تمام نکات مربوط به طرز تهیه انواع ترشی و شور را فرا بگیرید.

مهمترین ویژگی که شما در این دوره آموزشی تجربه خواهید کرد این است که در پایان این دوره آموزشی می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

نکته حائز اهمیت این است که آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به برگزاری این دوره‌های آموزشی کرده است و به همین دلیل در پایان دوره های آموزشی تمام فراگیران این دوره می توانند علاوه بر دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای، مدرک داخلی قابل ارائه به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف را نیز از آموزشگاه آریا تهران دریافت نمایند.

سرفصل های دوره طرز تهیه انواع ترشی و شور به صورت زیر می باشد.

  • ترشی لوبیا سبز
  • ترشی لوبیا گوجه
  • ترشی اسپانیایی
  • ترشی قارچ
  • لیته بادمجان
  • لیته مخصوص
  • ترشی گل کلم
  • ترشی انبه
  • ترشی فلفل
  • ترشی لبو انار
  • ترشی بادمجان
  • سیرترشی
  • ترشی بادمجان شکم پر
  • ترشی کلم قرمز
  • خیار شکم پاره
  • خیارشور
  • ترشی بندری
  • ترشی زالزالک
  • ترشی بامیه
  • ترشی لیمو
  • و چندین آیتم تئوری

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی میتوانید به صفحه دوره آموزش انواع ترشی و شور مراجعه کنید.

دوره آموزش انواع ترشی و شور
دوره آموزش انواع ترشی و شور 
دوره آموزش انواع ترشی و شور 

آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی

دوره آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی مجتمع فنی آریا تهران برگزار می شود، در این دوره پرکاربرد شما با طرز تهیه انواع دسر های ژله ای، طرز تهیه ژله تزریقی گل رز، ژله تزریقی ساده و شیک، ژله تزریقی با نی، ژله تزریقی با چاقو، و مواد لازم برای ژله تزریق و درست کردن انواع دسر آشنا خواهید شد.

دسر در فرهنگ های آشپزی کشورهای سراسر جهان معمولاً در پایان یک وعده غذایی سرو میشود و در بعضی از کشورها بعد از صبحانه دسر می خورند.

در تاریخ ایرانیان نخستین مردمانی بودند که بعد از صرف غذا خوراکی های شیرین تناول می‌کردند.

در این دوره شما با بیش از ۲۰ نوع دسر ژله ای و تزریقی آشنا می شوید.

سرفصل دوره تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی علاوه بر این که شامل سرفصل های ابلاغ شده توسط سازمان فنی حرفه‌ای است شامل یک سری سرفصل های بازار کاری نیز می باشد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی به صفحه آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی مراجعه کنید.

آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی
آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی 
آموزش تهیه دسرهای ژله ای و تزریقی

دوره آموزش انواع دسر بین المللی

لازم به ذکر است که این صفحه از آموزشگاه دسر آشپزی و شیرینی پزی آریا تهران برای ثبت نام کلاس های حضوری تدارک دیده شده است و علاقمند به شرکت در دوره آنلاین آموزش دسر برای اطلاع از زمان شروع دوره می بایست با شمارهای آموزشگاه تماس بگیرند.

دسر  (dessert) در فرهنگ‌ آشپزی کشورهای مختلف به ‌طور معمول جزو مواد غذایی شیرین محسوب شده که معمولاً در پایان یک وعدهٔ غذایی مصرف می‌شود. در ایران و بسیاری از کشورهای خوش غذا دسر بعد از غذا یکی از مهمترین و جذاب ترین وعده های غذایی بوده و رکنی اساسی در تزئیین سفره دارد.

ما در کلاس آموزش دسر بین المللی سعی کرده ایم تا علاوه بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش طرز تهیه دسرهای مجلسی نیز پردازیم. در این دوره آموزشی شما با بیش از ۲۰ نوع دسر بین المللی و مجلسی آشنا خواهید شد که تماما از بهترین و به روز ترین دسر های رستوران ها و هتل ها است.

دوره آموزش دسر در تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام خواهید شد. کارآموزان در انتهای این دوره علاوه بر یادگیری بسیاری از دسر های معروف مثل، دسر روکش مخملی، دسر فرانسوی، دسر های بوتیکی و… قادر خواهند بود مدرک بین المللی دریافت کرده و به عنوان دسرساز بین الملل در رستوران ها و هتل ها مشغول به کار شوند.

در دوره آموزش آنلایندسر، کارآموزان می توانند بصورت آنلاین و با استفاده از یک سیستم کامپیوتری و یا یک موبایل در دوره آموزش انواع دسر بین المللی شرکت کنند. مراحل و شیوه شرکت در این دوره را مسئولین ثبت نام در آموزشگاه دسر آریا تهران به اطلاع شما خواهند رساند.

چیزی که برای حضور در این دوره بسیار واجب است، مناسب بودن سرعت اینترنت و  یک سیستم و یا موبایل بی نقص است.

یکی از مهمترین امتیازات حضور در دوره های آموزشگاه دسر و شرینی پزی آریا تهران ارائه مدرک فنی و حرفه ای به کارآموزان شرکت کننده در دوره است.

لازم به ذکر است که آموزشگاه دسر آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده، و به همین جهت علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای دوره دسر ساز بین الملل، به تمام فراگیران دوره آموزش انواع دسر بین المللی در تهران، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف نیز تقدیم می نماید.

سرفصل دوره دسرساز بین الملل در آموزشگاه دسر سازی آریا تهران علاوه بر اینکه  بر اساس استاندارد فنی و حرفه تدوین شده، شامل  یک سری سرفصل های بازارکاری نیز می باشد.

  1. موس توت فرنگی
  2. دسر تخم مرغ
  3. موس سیب
  4. موس آلبالو و شکلات
  5. موس توت فرنگی
  6. سس فرانسوی
  7. روکش مخملی
  8. کار با شکلات
  9. تمپر کردن شکلات
  10. دسر نارگیل
  11. چیزکیک مارس
  12. روکش پوسماری
  13. تارت
  14. موس های توت فرنگی و کارامل ،فندق ،شکلات،دسر مخلوط
  15. دبل چاکلت
  16. چیز کیک
  17. تیرامیسو
  18. تراف
  19. تارت با مغز بادام و نوتلا
  20. روکش مخملی و سس فرانسوی براق
  21. کار با شکلات

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی میتوانید به صفحه آموزش انواع دسر بین المللی مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دوره آموزش انواع دسر بین المللی
دوره آموزش انواع دسر بین المللی
دوره آموزش انواع دسر بین المللی

دوره آموزش دسر ساز سنتی

دوره آموزش دسر ساز سنتی، دسر در فرهنگ های آشپزی کشورهای سراسر جهان معمولاً در پایان یک وعده غذایی سرو می شود.
در تاریخ ، ایرانیان نخستین مردمانی بودند که بعد از صرف خوراک اصلی ، خوراکی‌های شیرین میخوردند.

در این دوره شما بیش از ۲۰ نوع دسر سنتی از بهترین انواع آن و خصوصاً دسرهایی که در رستوران ها و هتل ها سرو می شوند آموزش خواهید دید.

در این دوره شما علاوه بر یادگیری انواع دسر های سنتی مدرک بین المللی فنی حرفه‌ای دریافت کرده و می توانید به عنوان دسر ساز سنتی در رستوران ها و هتل ها و مشغول به کار شوید.

آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی حرفه ای مشغول به کار است.

و از این رو از مهم ترین امتیازات برای ثبت نام در دوره دسر ساز سنتی ارائه مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان در پایان دوره است.

هم چنین بعد از پایان دوره می توانید مدرک داخلی از آموزشگاه دریافت کنید.

از مزایای مدرک فنی حرفه ای دسر ساز سنتی قابل ترجمه بودن آن است و در اکثر نقاط جهان معتبر است.

سرفصل دوره دسر ساز سنتی در آموزشگاه آریا تهران علاوه بر اینکه شامل سرفصل های ارائه شده فنی حرفه‌ای است شامل یک سری سرفصل های بازار کاری نیز می باشد.

بعد از فراگیری دسرهای سنتی همان طور که گفته شد مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه ای را دریافت می کنید که برای پیدا کردن کار ، کار شما را بسیار آسان می کند و علاوه بر این مدرک داخلی معتبر آموزشگاه آریا تهران را نیز دریافت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی میتوانید به صفحه دوره آموزش دسر ساز سنتی مراجعه کنید.

دوره آموزش دسر ساز سنتی
دوره آموزش دسر ساز سنتی 
دوره آموزش دسر ساز سنتی

کلاس فینگر فود

در مجتمع فنی آریا تهران همه چیز برای یادگیری کامل شما فراهم شده است. کلاس فینگر فود حضوری، آموزش مجازی فینگر فود، کلاس آنلاین فینگر فود، جزوه، فیلم آموزشی و…. آموزش فینگر فود ساده تا حرفه ای، آموزش آموزش فینگر فود سرد و گرم و….

فینگر فود (finger food) به معنای غذای انگشتی است و به غذاهایی گفته می‌ شود که در ابعاد کوچک برای پیش غذا میان وعده و غیره استفاده می شوند، یکی از دلایل نامگذاری آن به خاطر سبک و روش آماده کردن و نیز کوچکی آن است که به راحتی می توان آن را با دست خورد.

همانطور که گفته شد، در کلاس فینگر فود شما با طرز تهیه انواع فینگر فود مانند فینگر فود الویه، فینگر فود کالباس، فینگر فود سیب زمینی و … آشنا خواهید شد، که لیست کامل این آموزش در ادامه و در بخش سرفصل دوره آمده است.

یکی از بارز ترین ویژگی های مجتمع فنی آریا تهران این است که تمامی دوره هایی که در زمینه آموزش آشپزی و آموزش انواع دسر و سالاد در این مجتمع برگزار می شود دارای مدرک بین المللی برای کارآموزان است.

فراموش نکنید که طول این دوره سه روز تقریبا از ساعت ۱۰ الی ۵ بعد از ظهر می باشد.

همانطور که در بخش قبلی هم گفته شد شما هنرجویان علاقه مند به یادگیری دوره های مختلف آشپزی، دسر – پیش غذا و سالاد در پایان هر دوره می توانید مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید. چظور؟

آموزشگاه آشپزی آریا تهران از انجا که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و وزات کار مشغول به فعالیت است، این اختیار را دارد تا مدرک فنی حرفه ای که یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه و استعالم است را با توجه به ضوابط سازمان صادر نماید. این مدرک در اکثر کشور های دنیا معتبر بوده و برای مهاجرت یک رزومه مناسب است.

سرفصل دوره آموزش فینگرفود در تهران

آموزش انواع کاناپ ها

آموزش انواع فینگرفود سرد

آموزش انواع فینگرفود گرم

آموزش انواع فینگرفود لقمه ای

آموزش انواع کرپ ها

تهیه خمیر تارت

تهیه نان اکلر شورینی

تهیه خمیر کرپ

تهیه خمیر بنیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه اخذ مدرک دوره فینگر فود می توانید با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید و یا به صفحه کلاس فینگر فود مراجعه کنید.

کلاس فینگر فود
کلاس فینگر فود
 
کلاس فینگر فود

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نوع

فروش ویژه, فروش معمولی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج ویژه ماه رمضان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.