آموزش لاتک Latex

latex در واقع یک سیستم عامل نوشتاری می باشد که مختص برنامه حروف چین تک می باشد که ویژگی های بسیار گسترده ای در بر دارد و می تواند در زمینه های مختلف به کار گرفته شود و به کمک بسیاری از متخصصان بیاید.

ابزار های گسترده ای که این نرم افزار دارد باعث می شود که بسیاری از شرکت ها را نیازمند به یک متخصص لاتکس می کند، شما می توانید به کمک ابزار هایی که این نرم افزار در اختیار شما می گذارد به راحتی برای ساخت جداول و نمودار ها و طرح بندی های مختلف اقدام کرد.

اگر با زبان html آشنایی دارید می توانید لاتکس را بیشتر درک کنید و معنا و مفهوم آن را دریابید. زبان لاتکس دقیقا یک زبان برچسب گذاری می باشد و تنها تفاوتی که میان این دو می باشد این است که زبان html برای ساختن صفحات وب به کار می آید ولی زبان لاتک برای ساخت صفحات کتاب و یا جلد مقالات و…

به جرعت می توان گفت تمامی مقالات و مجله هایی که امروز تولید می شوند با این زبان کار می کنند و شما برای اینکه بتوانید نسبت به طراحی صفحات کتاب و مجلات اقدام کنید.

جالب است که بدانید زبان لاتک در ابتدای ظهور خود فقط توسط دانشمندان و ریاضی دانان مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزی این زبان توانسته به ابزاری برای کمک به همه تبدیل شود و افراد بتوانند از آن برای طراحی جلد صفحه ها و مجلات استفاده کنند.

کلاس دوره آموزش لاتک Latex

کلاس های دوره آموزش Latex در آموزشگاه آریا تهران به صورت خصوصی برگزار می شود، که شما باید با مراجعه به آموزشگاه آریا تهران ساعت حضور خود در کلاس را با استاد مربوطه هماهنگ نمایید.

جهت انجام هماهنگی های لازم برای شرکت در کلاس های این دوره آموزشی می توانید با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

اگر برای هماهنگی زمان کلاس ها به صورت تلفنی علاقه ای ندارید می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید و ساعت کلاس ها خود را با منشی آموزشگاه هماهنگ کنید.

در این صورت علاوه بر اینکه محیط آموزشگاه را به صورت حضوری مشاهده می کنید مهمان یک فنجای چای نیز می شوید.

قیمت دوره آموزش لاتک Latex

هزینه دوره Latex یا توجه به این که به صورت خصوصی برگزار می شود ساعتی ۶۵ هزار تومان است، و تعداد ساعتی هم که برای شما در نظر گرفته می شود بر این اساس است که سطح شما توسط استاد دوره Latex سنجیده شده و با توجه به سطح شما ساعت های حضور شما در کلاس مشخص می شود.

قبل از شروع هر جلسه ای با استاد مورد نظر صحبت می کنید و ویژگی ها و آمادگی هایی که برای این دوره دارید را با استاد به اشتراک می گذارید ، پس از صحبت ها زمان تقریبی یادگیری لاتک برای شما مشخص می شود و شما می توانید نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

البته در نظر داشته باشید که اگر در طول دوره به مشکلی برخوردید و نتوانستید در جلسه ای حضور پیدا کنید می توانید آن را جایگزین کنید و زمان آن را به تعویق بی اندازید و یا جلسه ای بیشتر بردارید(این امکان فقط برای کلاس های خصوصی امکان پذیر است و در کلاس های عمومی قابل انجام نیست).

سرفصل های دوره آموزش لاتک Latex

سرفصل های در نظر گرفته شده برای دوره Latex به شرح زیر می باشد :

آشنایی با بخش های مختلف این زبان :

تغیر دادن رنگ ها ، اضافه کردن بخش ها و ستون ها ، اضافه کردن سطر ها و تغیر در ساختار و رنگ بندی کلی بدنه و همه چیز

آشنایی با انواع فرمول های ریاضی و و قابل استفاده در لاتکس

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

نام دوره در فنی و حرفه ای

نرم افزار Latex

کد استاندارد

2513-53-086-1

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

دانشجویان تحصیلات تکمیلی, دانشجویان رشته های ریاضی, علاقمندان بر تحصیل در خارج از کشور, و سایر علاقمندانی که می خواهند در کار خود پیشرفت کنند و پرونده های با کیفیت بالا تهیه نمایند.

مشاغل مربوط

ــ

مدرس

نجمه سرلک

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش لاتک Latex”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.