یکی از مهمترین کار هایی که باید بعد از پخت کیک برای تزیین آن انجام دهید تزیین کیک با خامه میباشد. برای تزیین کیک با ماسوره ها شما باید آموزش کار با انواع ماسوره ها را زیر نظر برترین اساتید فرا بگیرید تا بتوانید با مهارت های کسب شده وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

آموزش کار با ماسوره در آموزشگاه آشپزی آریا تهران زیر نظر برترین اساتید تهران انجام میشود و مواد اولیه و تجهیزات برای آموزش کار با ماسوره در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و شما میتوانید بدون هیچ گونه نگرانی در این دوره شرکت کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های شیرنی پزی و کیک پزی علاقمند هستید، می توانید در دورهای آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران بخصوص کلاس شیرینی پزی شرکت کنید. یک عالمه دوره خوشمزه در انتظار شماست.

آموزش کار با ماسوره
آموزش کار با ماسوره 
آموزش کار با ماسوره

آموزش کار با ماسوره

دوره آموزش کار با ماسوره در آریا تهران مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور ارائه میشود و اساتید ما هرآنچه برای ورود شما به بازار کار در این حوره نیاز است را به شما آموزش میدهند.

همیشه به علاقه مندان به حوزه کیک پزی و شیرینی پزی ما آموزش تزیین کیک با ماسوره ها را پیشنهاد میکنیم زیرا این دوره تکمیل کننده مهارت های شما در این دوره ها میباشد و شما میتوانید با یادگیری تکنیک های آموزش کار با ماسوره به راحتی کیک هایتان را تزیین کنید.

در ورکشاپ آموزش کار با قیف و ماسوره شما میتوانید مهارت هایی را برای تزیین کیک یاد بگیرید و از مهارت های آموزش دیده به راحتی برای کسب درآمد و یا حتی برای مهاجرت به خارج از کشور استفاده کنید.

گاهی ممکن است نخواهید از فوندانت برای تزیین کیک ها استفاده کنید و یا قصد تزیین کیکی را برای عصرونه و یا مهمانی های خانگی داشته باشید که در این مواقع استفاده از خامه برای تزیین کیک بهترین گزینه است.

اگر میخواهید به صورت حرفه ای تزیین کیک با خامه و ماسوره را انجام دهید باید کار با انواع ماسوره را بلد باشید تا بدون هیچ گونه محدودیتی هر نوع تزیینی برای کیک تان پیاده سازی کنید.

ما در ورکشاپ آموزش کار با قیف و ماسوره انواع ماسوره ها را به شما معرفی میکنیم و شما میتوانید در انتهای دوره کار با انواع ماسوره را یاد بگیرید.

آموزش کار با ماسوره
آموزش کار با ماسوره

آموزش کار با ماسوره حضوری

در آموزشگاه آریا تهران آموزش کار با ماسوره به صورت حضوری با محدودیت تعداد نفرات برگزار میشود و شما میتوانید به صورت کاملا عملی سرفصل های این دوره آموزشی را یاد بگیرید.

آموزش کار با ماسوره حضوری با تعداد نفرات ۴ نفر به بالا برگزار میشود و در این دوره آموزشی شما به صورت کاملا عملی آموزش میبینید و وارد بازار کار میشوید.

آموزش کار با ماسوره آنلاین

یکی از ویژگی های کلاس آموزش کار با ماسوره آموزشگاه آریا تهران این است که شما میتوانید به صورت مجازی در این کلاس ها شرکت کنید و سرفصل های این دوره آموزشی را یاد بگیرید.

با حاکم شدن جو کرونا بر کشور این دوره ها میتواند به سلامتی شما کمک کند و شما میتوانید بدون نگرانی از بابت بیماری های مختلف و بدون پرداخت هزینه های رفت و آمد از مباحث تدریس شده در این دوره نهایت بهره را ببرید.

آموزش کار با ماسوره آنلاین
آموزش کار با ماسوره آنلاین

آموزش کار با ماسوره عمومی

ورکشاپ آموزش کار با قیف و ماسوره به صورت عمومی در آریا تهران برگزار میشود و در این ورکشاپ حداقل ۴ نفر حضور خواهند داشت.

در این ورکشاپ با رعایت پروتکل های بهداشتی افراد میتوانند به صورت حضوری از مباحث آموزشی بهره مند شوند و با کار عملی در این حوزه ورود پیدا کنند و با مهارت های کسب شده وارد بازار کار شوند.

آموزش کار با ماسوره خصوصی

اگر میخواهید درمدت زمان کمتری مباحث این دوره را یاد بگیرید میتوانید در کلاس خصوصی کار با ماسوره شربکت کنید. تفاوت این کلاس با کلاس های عمومی تنها در مدت زمان یادگیری دارد که وابسته به استعداد و قدرت یادگیری شما میباشد.

کیفیت آموزش در کلاس های عمومی و خصوصی یکسان میباشد و کلیه موارد در کلاس های عمومی و خصوصی به صرت یکسان تدریس میشود تنها شما میتوانید در کلاس های خصوصی بیشتر از حضور استاد بهره مند شوید و ایرادات خود را سریعتر رفع کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های تزیینات کیک علاقمند هستید، می توانید در دورهای آموزشگاه شیرینی پزی آریا تهران بخصوص دکور کیک شرکت کنید.

هزینه آموزش کار با ماسوره

هزینه آموزش کار با ماسوره در اموزشگاه اریا تهران با کمترین هزینه انجام میشود و شما میتوانید با پرداخت کمترین هزینه مهارت های لازم در این دوره را یاد بگیرید.

هزینه آموزش کار با ماسوره در آموزشگاه آریا تهران با توجه به آن که این دوره به صورت کاملا عملی برگزار میشود بسیار مناسب و منصفانه میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای کمتر از سایر آموزشگاه ها این مهارت ها را یاد بگیرید.

شما میتوانید برای اطلاع از هزینه آموزش کار با ماسوره با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم درباره این ورکشاپ را کسب کنید.

هزینه آموزش کار با ماسوره
هزینه آموزش کار با ماسوره

فیلم آموزش تزیین کیک با خامه

در این قسمت برای آن که بیشتر با نمونه کار های کارآموزان آموزشگاه آشپزی آریا تهران آشنا شوید فیلم تزیین کیک با ماسوره را برای شما قرار داده ایم.

شما با نمونه فیلم آموزش تزیین کیک با خامه میتوانید ایده های جذابی برای تزیین کیک داشته باشید و بهترین تزیین های کیک را پیاده سازی کنید.

اگر میخواهید نمونه های بیشتر فیلم تزیین کیک با ماسوره برای شما قرار گیرد میتوانید در بخش نظرات اعلام کنید تا نمونه های بیشتر فیلم آموزش تزیین کیک با خامه را برای شما قرار دهیم.

سرفصل های آموزش تزیین کیک با ماسوره ها

در این دوره آموزشی به شما هرآنچه مربوط به سرفصل های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد را آموزش میدهیم و شما میتوانید به صورت کاملا عملی با سرفصل های مورد نیاز برای ورود به بازار کار آشنا میشوید.

سرفصل های آموزش تزیین کیک با ماسوره ها در اموزشگاه آریا تهران عبارتند از:

  • آموزش تکنیک تزیین کیک با خامه فرم گرفته مانند خرس ، پنگوئن و قو
  • آشنایی با انواع ماسوره
  • قیف زدن
  • تزیین کیک با شکوفه خامه ای
  • رزت
  • رز
  • تزیین برگ خامه ای
  • تزیین انواع حاشیه با خامه
  • تزیین حصیری با خامه
  • تزیین کیک با ماسوره چمن
  • شکوفه زدن روی کیک بدون ماسوره
  • تزیین کیک با ماسوره سه بعدی
  • کار با ماسوره شکوفه
  • کار با ماسوره پلاستیکی
  • کار با ماسوره برگ
  • کار با ماسوره ستاره
  • کار با ماسوره گرد
  • کار با ماسوره صدفی
  • نحوه نصب ماسوره روی قیف
  • تزیین کیک با ماسوره گل رز
  • آموزش کار با انواع ماسوره ها

شما در آموزش تزیین کیک با ماسوره ها با انواع ماسوره ها آشنا میشوید و میتوانید به صورت کاملا عملی تزیین کیک با خامه و پیاده سازی انواع تزیینات را یاد بگیرید.

سرفصل های آموزش تزیین کیک با ماسوره ها
سرفصل های آموزش تزیین کیک با ماسوره ها

آموزش نحوه نصب ماسوره روی قیف

اولین مبحثی که به شما آموزش داده میشود آموزش نحوه نصب ماسوره روی قیف میباشد. شما به صورت صفر تا صد با نحوه کار با ماسوره اشنا میشوید و برای آن که بتوانید در  این دوره شرکت کنید نیازی به هیچ پیش نیازی ندارید.

آموزش نحوه نصب ماسوره روی قیف ابتدایی ترین آموزش این دوره است که نحوه نصب انواع ماسوره به شما اموزش داده میشود و میتوانید بدون هیچ نگرانی از آن که پیش زمینه ای در این حوزه ندارید در این دوره آموزشی شرکت کنید و حرفه ای ترین تزیینات را پیاده سازی کنید.

تزیین کیک با ماسوره چمن

یکی از مهمترین مباحثی که دردوره آموزش کار با ماسوره به شما آموزش داده میشود تزیین کیک با ماسوره چمن میباشد.

شما در این دوره آموزش تزیین کیک با ماسوره چمن میباشد که شما میتوانید کار با سایز های مختلف ماسوره چمن میباشد و شما میتوانید کار با این ماسوره را برای تزیینات مختلف یاد بگیرید. در این دوره کار با ماسوره چمن به شما ارائه میشود و شما میتوانید از این ماسوره چمن برای تزیین کیک هایی که در طرح حیوانات هستند و یا برای ایجاد چمن در کیک استفاده کنید.

مهمترین کاری که در دوره کار با ماسوره چمن انجام میشود این است که به شما ایده های خلاقانه داده میشود و شما میتوانید با استفاده از این ایده ها کیک های منحصر به فرد ایجاد کنید.

تزیین کیک با ماسوره سه بعدی

یکی از بهترین ماسوره هایی که برای تزیین کیک میتوانید از آن ها استفاده کنید ماسوره سه بعدی میباشد. در  این دوره آموزشی میتوانید تزیین کیک با ماسوره سه بعدی را یاد بگیرید.

با استفاده از ماسوره سه بعدی میتوانید حرفه ای ترین تزیینات را روی کیک ها پیاده کنید. اگر به دنبال آن هستید که تزیین کیک با ماسوره سه بعدی را به صورت تخصصی یاد بگیرید میتوانید در کلاس های آموزشی تخصص ما شرکت کنید و در کوتاهترین زمان ممکن کار با انواع ماسوره را یاد بگیرید.

تزیین کیک با ماسوره سه بعدی
تزیین کیک با ماسوره سه بعدی

کار با ماسوره شکوفه

یکی از ابتدایی ترین کار هایی که میتوانید برای تزیین کیک انجام دهید تزیین شکوفه روی کیک میباشد. کار با ماسوره شکوفه بسیار ساده میباشد و شما در این ورکشاپ آموزش کار با قیف و ماسوره میتوانید کار با انواع ماسوره شکوفه در سایز های مختلف را به صورت عملی یاد بگیرید.

تزیین کیک با ماسوره شکوفه یکی از رایج ترین تزیینات کیک میباشد که اگر شما یاد بگیرید چطور با این ماسوره کار کنیم میتوانید تنها با این ماسوره تزیینات جذابی برای کیک تان داشته باشید.

تزیین کیک با ماسوره شکوفه به صورت کاملا عملی در این دوره آموزشی به شما تدریس میشود و شما میتوانید انواع طرح ها را با این ماسوره یاد بگیرید. کار با ماسوره شکوفه باید به صورت تخصصی به شما آموزش داده شود و شما باید به صورت عملی آن را تمرین کنید تا بتوانید به سطح حرفه ای برای کار با ماسوره شکوفه برسید.

تزیین کیک با ماسوره گل رز

یکی از حرفه ای ترین تزییناتی که برای کیک استفاده میشود، تزیینات گل رز با خامه میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با استفاده از تزیین کیک با ماسوره گل رز حرفه ای ترین کیک ها را به مشتری تحویل دهید.

تزیین کیک با ماسوره گل رز از دیگر سرفصل هایی است که در دوره به شما اموزش داده میشود و شما میتوانید با یادگیری این مهارت به صورت حرفه ای کیک های جذابی تهیه کنید و از این راه کسب درآمد نیز داشته باشید.

آموزش کار با ماسوره پلاستیکی

ماسوره ها در انواع مختلفی تولید میشوند و شما میتوانید در این دوره آموزشی آموزش کار با ماسوره پلاستیکی و فلزی را یاد بگیرید.

همان طور که میدانید کار با ماسوره فلزی و ماسوره پلاستیکی با هم متفاوت است و برای آن که بهترین نتیجه حاصل شود باید نکات استفاده از انواع ماسوره را بلد باشید و بتوانید به صورت حرفه ای با آن ها کار کنید.

در دوره آموزش تزیین کیک با ماسوره ها انواع ماسوره در اختیار شما قرار داده میشود و شما میتوانید به صورت تخصصی کار با آن ها را یاد بگیرید و با تمرین عملی سرکلاس به صورت حرفه ای آن را پیاده سازی کنید.

آموزش کار با ماسوره پلاستیکی در آموزشگاه شیرینی پزی و کیک پزی آریا تهران با حضور برترین اساتید تدریس میشود و شما میتوانید در این دوره آموزشی طرح های مختلفی را با ماسوره پلاستیکی ایجاد کنید و کیک های منحصر به فردی را طراحی کنید.

آموزش کار با ماسوره پلاستیکی
آموزش کار با ماسوره پلاستیکی

کار با ماسوره صدفی

از دیگر مباحثی که در این ورکشاپ به شما آموزش داده میشود کار با ماسوره صدفی میباشد. شما در انتهای این دوره میتوانید  با استفاده از ماسوره صدفی بهترین طرح ها را برای تزیین کیک پیاده سازی کنید و با تزیینات حرفه ای کسب درآمد کنید.

کار با ماسوره برگ

از دیگر سرفصل های آموزش تزیین کیک با ماسوره ها کار با ماسوره برگ میباشد. شما میتوانید با این ماسوره به راحتی برای شکوفه ها و گل هایی که با خامه کیک تان را تزیین میکنید برگ نیز داشته باشید و تزیین کیک تان را تکمیل کنید.

برای آموزش کار با انواع ماسوره ها شما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که از حضور برترین اساتید بهره مند باشد و در مدت زمان فشرده کار با ماسوره برگ و یا آموزش کار با انواع ماسوره ها را به کارآموزان علاقه مندان ارائه دهد.

آموزشگاه کیک پزی آریا تهران برترین اساتید ایران را گرد هم آورده و شما میتوانید در مدت زمان فشرده از آموزش های این اساتید بهره مند شوید.

کار با ماسوره گرد

ماسوره گرد از دیگر ماسوره هایی است که برای آموزش تزیین کیک با ماسوره ها در آموزشگاه های مختلف از آن استفاده میشود و میتوان با آن کیک های خاص و منحصر به فردی تزیین کرد. شما از ماسوره گرد میتوانید برای ایجاد حاشیه نقطه ای، حاشیه صدفی، حاشیه صدفی ریز، تزیین کیک با قلب، حاشیه پیچک و حاشیه های دراپ استفاده کنید.

کار با ماسوره گرد نیاز به کسب مهارت دارد و اگر شما بتوانید از تخصص برترین اساتید بهره مند شوید میتوانید در مدت زمان کوتاهتری مسیر موفقیت را طی کرده و کار با انواع ماسوره ها را یاد بگیرید.

کار با ماسوره ستاره

ماسوره های ستاره ای در سایز های مختلف موجود میباشند و شما میتوانید بر اساس کاربرد و تزیین مورد نظرتان یکی ازسایز های آن را انتخاب کنید. شما از ماسوره ستاره میتوانید برای حاشیه سازی کیک و رزت استفاده کنید و با استفاده از آن طرح های زیگزاگ ایجاد کنید.

کار با ماسوره ستاره از دیگر مباحثی است که در دوره کار با ماسوره در آموشگاه کیک پزی و شیرینی پزی آریا تهران به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید در این دوره آموزشی کار با انواع ماسوره ها را یاد بگیرید.

کار با ماسوره رزت

با استفاده از ماسوره رزت میتوان با حرکات دایره ای حاشیه های جذابی را برای کیک ایجاد کرد. برای رزت میتوان از ماسوره های ستاره ای استفاده کرد و با توجه به ابعاد کیک میتوان سایز مناسب ماسوره را انتخاب کرد.

کار با ماسوره رزت به شما کمک میکند علاوه بر آن که کیک تان را منحصر به فرد تزیین کنید کاپ کیک های جذابی نیز داشته باشید و این ماسوره به شما طرح های مختلفی میدهد که میتوانید برای انواع کیک از آن استفاده کنید.

شکوفه زدن روی کیک بدون ماسوره

ما در این دوره آموزشی به شما نحوه آموزش تزیین کیک با خامه را با ماسوره و در مواردی حتی بدون ماسوره اموزش میدهیم و شما میتوانید با کمترین امکانات در این زمینه وارد شده و کسب درآمد داشته باشید.

شکوفه زدن روی کیک بدون ماسوره از دیگر مباحثی است که در این دوره آموزشی به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید با مباحث این دوره به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

فیلم آموزش کار با ماسوره

در این قسمت برای آن که شما بتوانید بیشتر با روند کار اساتید و کارآموزان ما در دوره کار با ماسوره آشنا شوید فیلم اموزش کار با ماسوره رابرای شما عزیزان قرار داده ایم. شما میتوانید با مشاهده این فیلم نحوه آموزش و کار عملی کارآموزان را بررسی کنید و در صورتی که این آموزش مورد تایید شما بود میتوانید در دوره آموزش حضوری ما شرکت کنید.

اگر سوالی در مورد طرز استفاده از انواع ماسوره ها و دوره آموزش تزیین کیک با ماسوره ها دارید میتوانید در بخش نظرات سوالت تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاس شما را بدهند. همچنین میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول

در آموزش تزیین کیک با ماسوره چه مواردی تدریس میشود؟

شما در این دوره تزیین کیک با ماسوره های مختلف را به صورت عملی تدریس میشود و مواداولیه و تجیهزات از طرف آموزشگاه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و شما میتوانید کار با انواع ماسوره را زیر نظر برترین اساتید یاد بگیرید.

هزینه آموزش تزیین کیک با ماسوره ها چقدر است؟

در آموزشگاه شیرینی پزی و کیک پزی آریا تهران این دوره با کمترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه ها برگزار میشود و کلیه مواد اولیه و تجیهزات در اختیار کلیه کارآموزان قرار میگیرد. برای اطلاع از هزینه هم میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و هم میتوانید در این صفحه هزینه را مشاهده کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

1 روزه

انتخاب زمان برگذاری دوره

عمومی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش کار با ماسوره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.