نرم افزار AutoForm مجموعه نرم افزاری قدرتمندی است که در صنایع شکل دهی به خصوص در شاخه ورق کاری، مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این نرم افزار باعث افزایش اطمینان، کاهش دفعات آزمایش قالب و کاهش زمان این عملیات می گردد و در نهایت به تولید قالب و قطعات مرغوب و قابل اطمینان منتهی می شود به علاوه، مدت زمان توقف پرس و نرخ قطعات معیوب نیز کاهش می یابد.

این نرم افزار با تکیه بر دانش و تجارب صنایع ورق کاری متشکل از مجموعه ای کامل، یکپارچه و با توانایی های فوق العاده قوی در تحلیل، مرور و بهینه سازی زنجیره ی تولید می باشد.

آموزشگاه آریا تهران با برگذاری بزرگترین دوره autoform در تهران به شما این فرصت را می دهد که آموزش های مبتدی تا پیشرفته خود را زیر متخصص ترین افراد کشور تجربه کنید و آموزش ببینید.

نرم افزار اتوفرم چیست

نرم افزار AutoForm کلیه انواع فرآیند های ورق کاری را از ساخت یک قطعه ی کوچک و تکی تا تولید قطعات سنگین در تیراژ بالا را تحت پوشش قرار می دهد.

به دلیل وجود یکپارچگی کامل بین ماژول های این نرم افزار، اثر کلیه تغییرات اعمالی در فازهای ابتدایی تولید به فازهای نهایی منتقل می گردد.

این امر امکان اجرای مهندسی همزمان فرآیند طراحی و تولید را ممکن می سازد که مهندسی همزمان مزایایی مانند بهینه سازی زمان تولید، کاهش هزینه، افزایش کیفیت و بالا بردن میزان تولید و به طور کلی افزایش بهره وری را دارا می باشد.

نرم افزار Auto Form به خاطر داشتن دقت در محاسبات سریع و محیط کاری بسیار مناسب مشهور است. ترکیب سرعت، دقت و کاربر دوستی این نرم افزار باعث شده است که به یکی از نرم افزار های محوری در این زمینه از شکل دهی بدل شود.

این نرم افزار ماژول های مختلف دارد که میتوان به برخی از آن از قبیل AutoForm-DieDesigner plus، AutoForm-Compensator plus، AutoForm-CostCalculator plus،AutoForm-DieAdviser و غیره اشاره کرد.

کاربردهای نرم افزار AutoForm

استفاده از این نرم افزار باعث افزایش اطمینان, کاهش دفعات آزمایش قالب و کاهش زمان این عملیات می گردد و در نهایت به تولید قالب و قطعات مرغوب و قابل اطمینان منتهی می شود به علاوه اینکه مدت زمان توقف پرس و نرخ قطعات معیوب نیز کاهش می یابد.

این نرم افزار با تکیه بر دانش و تجارب صنایع ورق کاری متشکل از مجموعه ایی کامل, یکپارچه و با توانایی های فوق العاده قوی در تحلیل, مرور و بهینه سازی زنجیره ی تولید می باشد.

Auto Form کلیه ی انواع فرآیند های ورق کاری را از ساخت یک قطعه ی کوچک و تکی تا تولید قطعات سنگین در تیراژ بالا را تحت پوشش قرار می دهد.

به دلیل وجود یکپارچگی کامل بین ماژول های این نرم افزار, اثر کلیه ی تغییرات اعمالی در فاز های ابتدایی تولید به فاز های نهایی منتقل می گردد.

این امر امکان اجرای فرآیند مهندسی همزمان طراحی و تولید را ممکن می سازد که مهندسی همزمان مزایایی مانند بهینه سازی زمان تولید, کاهش هزینه, افزایش کیفیت و بالا بردن میزان تولید و به طور کلی افزایش بهره وری را داراست.

نرم افزار Auto Form  به خاطر داشتن دقت در محاسبات سریع و محیط کاری بسیار مناسب مشهور است. ترکیب سرعت, دقت و کاربر دوستی این نرم افزار باعث شده است که به یکی از نرم افزار های محوری در این زمینه از شکل دهی بدل شود.

فیلم آموزش نرم افزار AutoForm

آموزشگاه آریا تهران با فیلم برداری از تمامی جلسات دوره آموزشی نرم افزار autoform به شما ویدیوهایی ارائه می دهد تا بتوانید در خانه نیز از آن بهره ببرید.

فیلم های تهیه شده با نهایت کیفیت تدوین می شوند و در اختیار شما قرار می گیرند و شما می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

آموزشگاه آریا تهران علاوه برا این دوره آموزشی دوره های دیگری نیز برگذار می کند ، دوره آموزش نقشه کشی ساختمان با اتوکد نزدیک ترین شباهت را به این دوره دارد.

مخاطبات دوره آموزش نرم افزار AutoForm

مخاطبان این دوره آموزشی بهچند دسته تقسیم می شوند : برخی از افرادی که با توجه به کسب و کاری که دارند می خواهند این تخصص را بدست آورند و همینطور افرادی که علاقه زیادی به مبحث گرافیک دارند و می خواهند در آن پیشرفت کنند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

,

نام دوره در فنی و حرفه ای

کارور نرم افزار AutoForm

کد استاندارد

ــ

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

2 ماه

مخاطبین

کلیه دانشجویان و فارغ التحصیلان و مهندسین رشته مکانیک مناسب میباشد

مشاغل مربوط

ــ

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش نرم افزار اتوفرم AutoForm”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.