استخدام توسعه دهنده وب

استخدام توسعه دهنده وب در مجموعه آریا تهران، افرادی که در حوزه توسعه دهنده وب و همچنین زبان های برنامه نویسی سمت وب، (Front-end&Back-End) تسلط دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با تیم پشتیبان این مجموعه ارتباط برقرار نمایند تا با هماهنگی های صورت گرفته یک […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

استخدام توسعه دهنده وب در مجموعه آریا تهران، افرادی که در حوزه توسعه دهنده وب و همچنین زبان های برنامه نویسی سمت وب، (Front-end&Back-End) تسلط دارند می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با تیم پشتیبان این مجموعه ارتباط برقرار نمایند تا با هماهنگی های صورت گرفته یک جلسه مصاحبه برای آن ها در نظر گرفته شود، ضمنا کارفرمایانی هم که برای وب سایت های مجموعه خود به دنبال یک توسعه دهنده وب هستند می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در بخش زیر درخواست خود را ثبت کنند.

توجه » برای ارسال رزومه کاری شما می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام توسعه دهنده وب ارسال نمایید.

مجتمع فنی آریا تهران به دنبال نیروی متخصص در زمینه توسعه وب سایت، ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی، خبری، شرکتی و خدماتی، سایت های شخصی، وب سایت های دو زبانه و چند زبانه، ساخت انواع پوتال های اختصاصی، افراد متخصص در زمینه رفع مشکلات فنی سایت (ارتقا سرعت سایت، بر طرف کردن ارور های گوگل مانند ارور های ریسپانسیوی و غیره) را با حقوق و مزایای توافقی (با توجه به سطح توانایی های شما در زمینه های ذکر شده) استخدام می کند.

استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده وب
استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده وب

استخدام برنامه نویس و توسعه دهنده وب

مجتمع فنی آریا تهران افرادی که در حوزه برنامه نویسی سمت وب (Front-end&Back-End) دارای مهارت و تخصص لازم هستند را استخدام می کند.

مهارت های مورد نیاز برای استخدام توسعه دهنده وب سایت و برنامه نویس عبارت است از:

زبان های سمت کاربر شامل موارد زیر هستند:

  • HTML
  • CSS
  • JavaScript

زبان های سمت سرور شامل موارد زیر هستند:

  • Python
  • PHP
  • JavaScript
  • Ruby
  • Java
  • C#

افرادی که به هر یک از زبان های برنامه نویسی سمت وب و سایر زبان های برنامه نویسی تسلط دارند می توانند رزومه خود را به نشانی arya.tehran3@gmail.com ارسال نمایند، همچنین با شرکت در دوره طراحی سایت آریا تهران می توانند این مهارت های ذکر شده را کسب نمایند.

در رزومه ای که ارسال می کنید سعی کنید که سطح توانایی خود را برای هر یک از مهارت های ذکر شده قید نمایید، به عنوان مثال کسی که یکی از این زبان های سمت وب یا سمت ویندوز را حدود ۸۰ درصد به آن مسلط است در رزومه خود ذکر می کند HTML & CSS 80%.

پس از ارسال رزومه، روزمه شما توسط کارشناسان آریا تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت داشتن شرایط لازم یک وقت مصاحبه برای شما منظور می شود، که زمان و مکان آن به شما اعلام خواهد شد.

در جلسه مصاحبه استخدام برنامه نویس توسعه دهنده وب سایت نیز یک آزمون با توجه به سطح توانایی های شما از شما گرفته می شود و در صورتی که شما بتوانید نمره قبولی را در این آزمون کسب نمایید در مجتمع فنی آریا تهران استخدام خواهید شد.

استخدام طراح و توسعه دهنده وب
استخدام طراح و توسعه دهنده وب

استخدام طراح و توسعه دهنده وب

همچنین مجتمع فنی آریا تهران افرادی را که در زمینه طراحی و پیاده سازی صفحات وب تسلط دارند را هم استخدام می کند.

افرادی که به مباحث UX و UI تسلط کافی را دارند، آشنا به طراحی سایت با وردپرس هستند، و با پلاگین های صفحه ساز وردپرس کار کرده اند می توانند روزمه خود را به آدرس ایمیل arya.tehran3@gmail.com ارسال نمایند، همچنین تسلط و داشتن سابقه کار کردن با نرم افزار های گرافیکی نظیر فتوشاپ امتیاز محسوب می شود، در ضمن اگر که شما هیچگونه آشنایی با طراحی سایت و توسعه وب سایت ندارید پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله طراح سایت کیست را مطالعه نمایید.

توجه» در صورتی که تمایل دارید که به عنوان یک طراح سایت در یک مجموعه معتبر استخدام شوید به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید.

استخدام توسعه دهنده وردپرس
استخدام توسعه دهنده وردپرس

استخدام توسعه دهنده وردپرس

افرادی که تسلط کامل بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس را دارند، سابقه طراحی و پیاده سازی وب سایت های وردپرسی را دارند می توانند رزومه خود را به ایمیل arya.tehran3@gmail.com ارسال نمایند.

مجتمع فنی آریا تهران افرادی را که دارای تخصص در آپشن های زیر هستند را استخدام می کند:

  • مسلط به وردپرس
  • توانایی ساخت قالب با افزونه های صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر
  • مسلط به افزونه ووکامرس
  • مسلط به پلاگین نویسی و ساخت پلاگین های اختصاصی وردپرس
  • تسلط به قالب های وودمارت و زفایر
  • دارای نمونه کار طراحی و ساخت قالب های فروشگاهی، شرکتی و خدماتی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  • دارای توانایی لازم برای بهینه سازی سرعت سایت های وردپرسی بدون نیاز به نصب پلاگین
  • تسلط به هاست دایرکت ادمین و هاست سی پنل
  • توانایی ساخت وب سایت های دو زبانه و چند زبانه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس
  • تسلط به پلاپین های smart slider و پلاگین آزمون آنلاین وردپرس
  • تسلط به دیتابیس mysql
  • بهینه سازی دیتابیس mysql

توجه » برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس می توانید فیلم های رایگان آموزش طراحی سایت با وردپرس را مشاهده نمایید.

استخدام توسعه‌دهنده وردپرس در تهران به صورت تمام وقت

آگهی‌های استخدام برنامه نویس وردپرس که در این صفحه درج شد برای مجموعه آریا تهران به صورت تمام وقت می باشد، اما از ان جا که شعبه آموزشی آریا تهران دوره های تخصصی طراحی سایت با وردپرس را به وصورت حرفه ای ارائه می دهد، این مجموعه هنرجویان فارغ التحصیل خود را که در زمینه توسعه دهنده وب نیز دارای مهارت های کافی هستند به کارفرمایانی که به دنبال جذب نیروی توسعه دهنده وب هستند معرفی می کند.

به همین دلیل در ابتدای آگهی استخدام اشاره شد که کارفرمایانی هم که به دنبال استخدام یک نیروی متخصص در زمینه توسعه وب سایت خود می باشند می توانند درخواست خود را با توجه به راه های ارتباطی درج شده در ابتدای همین صفحه درج نمایند.

فرصت های شغلی وردپرس

از آن جا که در حال حاضر اکثر وب سایت های شرکتی و خدماتی، وب سایت های فروشگاهی و همچنین وب سایت های خبری بر روی بستر سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده اند، به همین جهت فرصت های شغلی متنوعی برای وردپرس کار ها و استخدام وردپرس کار وجود دارد، از جمله این فرصت های شغلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخدام طراح سایت وردپرس
  • استخدام پشتیبان سایت وردپرسی
  • استخدام نیروی تولید محتوای ودرپرس
  • استخدام پشتیبان فروشگاه سایت وردپرسی
  • استخدام برنامه نویس WordPress

توسعه دهنده وب سایت

توسعه دهنده وب (Web developer) کسی است که وظیفه پیاده سازی صفحات وب سایت و همچنین وظیفه برطرف کردن مشکلات فنی وب سایت را بر عهده دارد.

درواقع یک Web developer دانش کامل بر زبان های برنامه نویسی سمت کاربر (Front-End) و زبان های برنامه نویسی سمت سرور (Back-End) را دارد و با تکیه بر دانش فنی خود بسیاری از مشکلات بوجود آمده برای وب سایت ها را می تواند برطرف نماید.

در مقاله آموزشی چگونه یک توسعه دهنده وب شویم شما می توانید به صورت جامع و کامل با مفهوم توسعه دهنده وب یا همان Web developer آشنا شوید.

توسعه دهنده وب کیست؟

با توجه به توضیحات ارائه شده تا به این جای مقاله توسعه دهنده وب یا برنامه نویس و توسعه دهنده وب کسی است که علاوه بر طراحی و پیاده سازی وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی سمت وب که در بخش های قبلی به شما معرفی کردیم باید بتواند بسیاری از مشکلات فنی وب سایت را نیز برطرف نماید، افرادی که دارای تخصص کافی در این زمینه هستند می توانند به منظور استخدام توسعه دهنده وبسایت رزومه خود را برای ما ارسال نمایند.

توسعه دهنده وب با php

در اکثر آگهی استخدام توسعه دهنده وب اگر دقت کرده باشید توسعه وب با استفاده از زبان برنامه نویسی php یکی از مشاغل بسیار کار آمد و پر متقاضی در زمینه توسعه وب محسوب می شود.

همانطور که می دانید زبان برنامه نویسی php یک زبان سمت سرور بسیار قدرتمند است که برای مدیریت وب سایت هایی که با بستر php طراحی و پیاده سازی شده اند این زبان بسیار پر کاربرد می باشند.

در صورتی که تسلط کافی بر زبان php و فریمورک لاراول را دارید می توانید روزمه خود را برای همکاران ما در شرکت طراحی سایت تهران ارسال نمایید.

توسعه دهنده جاوا اسکریپت

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت همانطور که می دانید از آن به عنوان زبان برنامه نویسی آینده نیز یاد می کنند، و افرادی که در زمینه Web developer فعالیت می کنند حتما باید با ساختار زبان جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن را تسلط کافی داشته باشند.

امروزه با توجه باه کتابخانه های قدرتمند زبان جاوا اسکریپت از این زبان هم به عنوان یک زبان سمت کاربر و هم به عنوان یک زبان سمت سرور می توان استفاده کرد.

استخدام طراح و توسعه دهنده وب سایت

برنامه نویسانی که علاوه بر زبان های برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور با حوزه طراحی ux&ui نیز آشنا هستند و تخصص کافی در زمینه طراحی قالب های زیبا و کاربر پسند را دارند نیز می توانند با توجه به راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه رزومه خود را به منظور استخدام طراح سایت و توسعه دهنده وب برای ما ارسال نمایند.

استخدام توسعه دهنده وب و سئوکار

در صورتی هم که علاوه بر مهارت های توسعه وب سایت با بحث سئو و بهینه سازی وب سایت ها نیز آشنا هستید و به مباحث سئو هم تسلط دارید، می توانید این مورد را نیز در فایل رزومه خود درج نمایید، در ضمن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام سئو کار نیز می توانید به صفحه استخدام سئو کار مراجعه نمایید.

سئوالات متداول در مورد استخدام توسعه دهنده وب؟

در بخش زیر برخی از سئوالات رایج کاربران در مورد استخدام Web developer را پاسخ داده ایم بخش زیر را مطالعه نمایید، باز هم اگر سئوال یا پرسشی داشتید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات سئوالات خود را وارد نمایید تا به آن ها پاسخ داده شود.

توسعه دهنده وب یعنی چه؟

توسعه دهنده وب به این معنی است افرادی که در این زمینه تخصص دارند باید بتوانند با زبان های برنامه نویسی سمت وب آشنایی و تسلط کامل را داشته باشند و با تسلط کامل به زبان های برنامه نویسی فرانت اند و بک اند بتوانند به راحتی مشکلات فنی وب سایت ها را حل نمایند و همچنین امکانات متعدد به وب سایت های اینترنتی اضافه نمایند، به عنوان مثال یک توسعه دهنده وب سایت وردپرسی باید بتواند سرعت وب سایت را تا حد معقولی افزایش دهد و همچنین بتواند پلاگین های مورد نیاز سایت را با استفاده از زبان برنامه نویسی بک اند پیاده سازی نماید.

شرایط استخدام توسعه دهنده وب؟

افرادی که توانایی و تسلط کامل بر روی زبان های برنامه نویسی سمت کاربر و سمت سرور را دارند می توانند رزومه خود را به ایمیل arya.tehran3@gmail.com ارسال نمایند.

میزان حقوق توسعه دهنده وب؟

حقوق در نظر گرفته شده برای Web developer با توجه به سطح توانایی های فرد و به صورت توافقی می باشد.

استخدام Web developer به صورت حضوری یا دور کاری می باشد؟

در صورت داشتن تسلط کافی بر روی زبان های برنامه نویسی Front-end&Back-End امکان کار هم به صورت حضوری و هم به صورت دور کاری فراهم می باشد.

توسعه دهنده ی وب باید به چه زبان های برنامه نویسی مسلط باشد؟

یک توسعه دهنده وب باید حتما به تمامی زبان های سمت کاربر نظیر ربان نشانه گذاری html&css، زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت و فریم ورک های مختلف آن، و با توجه به فیلد کاری و تخصصی خود باید یک زبان سمت سرور مانند php و یا زبان های سمت ویندوز نظیر asp.net را به خوبی مسلط باشد، به عنوان مثال در صورتی که بر روی وب سایت های وردپرسی فعالیت می کند باید به زبان php مسلط باشد، چرا که ساختار وردپرس با زبان php ساخته شده است.