آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه زیبایی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید آموزش کاشت ناخن به همراه ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه کاشت ناخن به شما هنرجویان عزیز ارائه می شود. اگر به دنبال آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای هستید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید. کلاس آموزش کاشت ناخن […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه زیبایی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید آموزش کاشت ناخن به همراه ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه کاشت ناخن به شما هنرجویان عزیز ارائه می شود. اگر به دنبال آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای هستید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

کلاس آموزش کاشت ناخن

کلاس آموزش ناخن کاری در آموزشگاه زیبایی آریا تهران به صورت کلاس های خصوصی و کلاس عمومی برگزار می شود.

کلاس های عمومی این دوره آموزشی در صورتی که تعداد ثبت نامی ها به حد نصاب برسد برگزار خواهد شد و کلاس های خصوصی هم به صورت تک نفره یا دو نفره برگزار می شود.

علاوه بر این اگر شرایط حضور در کلاس ها را ندارید، آموزشگاه کاشت ناخن آریا تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به صورت مجازی در دوره کاشت ناخن شرکت کنید و از مزایای کلاس بهره مند شوید.

اگر به یاد گرفتن کاشت ناخن به صورت کاربردی ویژه بازار کار هستید تا بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید، دوره آموزشی آریا تهران را از دست ندهید.

ثبت نام

قیمت آموزش کاشت ناخن

قیمت آموزش کاشت ناخن در آموزشگاه زیبایی آریا تهران، پس از تعیین سطح انجام شده توسط اساتید این دوره و اعلام ساعت مورد نیاز جهت آموزش شما در این زمینه تعیین می شود.

شما می توانید از طریق لینک زیر با آموزشگاه زیبایی آریا تهران تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما یک جلسه مشاوره برای شما و اساتید دوره در نظر بگیرند و با توجه به ساعت در نظر گرفته شده هزینه آموزش کاشت ناخن به شما هنرجویان عزیز اعلام شود.

همچنین سایر راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران هم در اختیار شماست و شما می توانید با همکاران ما جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه آموزش کاشت ناخن در تهران ارتباط برقرار نمایید.

استعلام قیمت

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تهران

بدون شک انتخاب بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران یکی از عواملی است که در فرایند یادگیری و کسب مهارت شما بسیار موثر است.

آموزشگاه زیبایی آریا تهران در دوره آموزش کاشت ناخن به هنرجویان این دوره که بتوانند با موفقیت مراحل آموزشی این دوره کاربردی را پشت سر بگذرانند مدرک بین المللی و قابل ترجمه از سوی سازمان فنی و حرفه ای ارائه می دهد.

شما با شرکت در بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران هم می‌توانید از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر و بین المللی دریافت نمایید و هم اینکه آموزشگاه زیبایی آریا تهران به عنوان یکی از معتبرترین مراکز آموزشی در تهران مدرک داخلی این آموزشگاه را نیز به شما ارائه می دهد.

البته این مورد را هم توجه داشته باشید که ارائه مدرک به آن دسته از هنرجویان ای داده می‌شود که بتوانند تمامی مراحل این دوره آموزشی کاشت ناخن پرکاربرد را پشت سر گذرانده و نمره قبولی را در این دوره آموزشی اخذ نمایند.

اگر می خواهید لیستی از بهترین مراکز کاشت ناخن را داشته باشید، به صفحه مرکز کاشت ناخن مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک آموزش کاشت ناخن فنی حرفه ای تهران می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت آریا تهران با مشاورین مربوطه تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده عکس مدرک کاشت ناخن در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تهران

آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای

سرفصل های تدریس شده در آموزش کاشت ناخن مبتدی به گونه‌ای تهیه و تدوین شده است که افراد بتوانند مباحث این دوره آموزشی پرکاربرد را از سطح مقدماتی تا سطح حرفه‌ای و پیشرفته فرا بگیرند.

پس از اینکه شما توسط اساتید این دوره آموزشی تعیین سطح شدید، با توجه به سطح شما مباحث این دوره از از پایه و مبتدی برای شما می تواند شروع شود تا ساعت پیشرفته، و یا اینکه در صورتی که شما قبلا در این حوزه کار کرده باشید می توانید با تعداد ساعت کمتری مستقیماً مباحث پیشرفته دوره آموزش کاشت ناخن را فرا بگیرید.

یکی از مهم ترین مزایای آموزش کامل کاشت ناخن در آریا تهران این است که حتی افرادی که هیچ پیش زمینه ای از قبل ندارند و می خواهند از صفر یادگیری این مهارت را شروع کنند، می توانند در این دوره شرکت کرده و تمام مباحث را یاد بگیرند.

آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای

آموزش رایگان کاشت ناخن در منزل

جالب است بدانید که مجتمع آموزشی آریا تهران یک دوره آموزش رایگان کاشت ناخن در منزل برای هنرجویان خود تدارک دیده است تا بتوانند بعضی از مباحث را به صورت رایگان در منزل آموزش ببینند و از این طریق کسب درآمد کنند.

پس اگر می خواهید آموزش ناخن کاشتن را در خانه یاد بگیرید و هر چه سریع تر درآمد کسب کنید، همین حالا با مشاورین ما برای ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن رایگان تماس بگیرید و پکیج کامل آموزش کاشت ناخن را با بهترین قیمت دریافت کنید.

اگر می خواهید اطلاعات کاملی درمورد لمینت ناخن بدست آورید، مقاله لمینت ناخن چیست را از دست ندهید.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

در این بخش سرفصل های آموزش کاشت ناخن که شامل موارد زیر می شود را معرفی کرده ایم:

تمامی سرفصل های ارائه شده در دوره آموزش کاشت ناخن با توجه به استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای و همچنین نیازهای بازار کار در آموزشگاه زیبایی آریا تهران ارائه می شود.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن به شرح زیر است :

  • آموزش کاشت ناخن با ژل
  • آموزش کاشت ناخن با پودر
  • آموزش کاشت ناخن مادر
  • آموزش کاشت ناخن هلویی
  • آموزش کاشت ناخن با قالب
  • آموزش کاشت ناخن با پلی ژل
  • آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه ای
  • آموزش کاشت ناخن با قالب
  • آموزش هواگیری کاشت ناخن
  • آموزش ریمو کردن کاشت ناخن
  • آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر
  • آموزش کاشت ناخن بیبی بومر
  • آموزش کاشت ناخن با فرمر
  • آموزش ژلیش ناخن طبیعی
  • آموزش کاور ناخن

با یادگیری همه این مباحث می توانید کاشت ناخن حرفه ای را یاد بگیرید و با کسب تجربه در مراکز مختلف تبدیل به یک متخصص کار شوید. برای آشنایی با مراحل کاشت ناخون در ادامه با ما همراه باشید.

با مراجعه به صفحه انواع مدل کاشت ناخن می توانید جدیدترین مدل های کاشت ناخن را مشاهده کنید.

سرفصل های دوره آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن با ژل

اولین مبحثی که در دوره آموزش کاشت ناخن به شما ارائه می شود آموزش کاشت ناخن با ژل است. ژل ها خود دارای انواع مختلفی هستند که در مباحث بعدی آموزش کاشت ناخن با انواع مختلف ژل به شما ارائه می
شود.

علاوه بر این کاشت ناخن با ژلیش یکی از پرطرفدارترین دوره آموزش کاشت ناخن در تهران محسوب می شود که بسیاری از مشتریان هم تقاضای کاشت ناخن با ژل را دارند.

در صورتی که تمایل به دریافت آموزش کاشت ناخن با ژل در خانه را دارید می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و اسم خود را در لیست هنرجویان آنلاین دوره آموزش مقدماتی کاشت ناخن ثبت کنید.

اگر می خواهید بدانید ژلیش ناخن چیست و با طرح های مختلف ژلیش ناخن آشنا شوید، به صفحه ژلیش ناخن چیست مراجعه کنید.

آموزش کاشت ناخن با ژل

آموزش کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن با پودر یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین آموزش ها در زمینه کاشت ناخن است. در این روش از پودر اکریلیک استفاده می شود. در آموزش کاشت ناخن پودری می توانید از انواع روش های زیر هم استفاده کنید :

  • آموزش کاشت ناخن با پودر کلیر
  • آموزش کاشت ناخن با پودر هلویی
  • کاشت ناخن به روش گریم
  • کاشت ناخن با پودر بیبی بومر
  • کاشت ناخن با پودر به روش ماربل و کاشت فرنچ

روش ذکر شده از جمله انواع مختلف روش های کاشت ناخن با پودر محسوب می شوند. لاذم به ذکر است که در دوره آموزش اریا تهران که یکی از بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران می باشد، تمامی این مباحث را آموزش خواهید دید.

فرنچ ناخن یکی از انواع دیزاین ناخن محسوب می شود که زیبایی و تمیزی ناخن های دستان شما را چند برابر می کند. برای کسب اطلاعات در این مورد پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش فرنچ ناخن را مطالعه کنید.

برای مشاهده آموزش کاشت ناخن پودری در منزل و همینطور آموزش کاشت ناخن پودری با فرمر و روش های دیگر همین حالا در کلاس های آموزش آنلاین آریا تهران شرکت کنید.

آموزش کاشت ناخن با پودر

آموزش کاشت ناخن مادر

آموزش کاشت ناخن مادر هم یکی از آموزش های پای در دوره آموزشی کاشت ناخن محسوب می شود. در روش کاشت ناخن و مادر شما هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید و با تلفیق این دو روش می توانید این مرحله از آموزش کاشت ناخن حرفه ای را نیز پشت سر بگذارید.

کاشت ناخن مادر درواقع مادر همه کلاس کاشت ناخن ها می باشد و به همین دلیل به اسم کاشت ناخن مادر شناخته می شود. یادگیری کاشت ناخن مادر شاید برایتان کمی سخت باشد اما اگر شما به طور اصولی این اموزش را پشت سر بگذرانید، در هیچ یک از دوره اموزش کاشت‌ناخن به مشکل بر نمی خورید.

اگر می خواهید آموزش سوهان کشی ناخن به روش صحیح و اصولی یاد بگیرید، مقاله آموزش سوهان کشی ناخن را از دست ندهید.

آموزش کاشت ناخن مادر

آموزش کاشت ناخن هلویی

آموزش کاشت ناخن با پودر هلویی هم یکی از روش هایی است که به دلیل رنگ طبیعی دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و بسیار مورد استقبال مشتریان هم قرار می گیرد.

آن دسته از ناخن کاران و مشتریانی که بسیار علاقه‌مند هستند که از رنگ های طبیعی در روش کاشت ناخن استفاده کنند، روش کاشت ناخن هلویی می تواند برای آنها موثر باشد.

اگر به دنبال بهترین دوره آموزشی مانیکور و پدیکور ناخن هستید، به صفحه دوره مانیکور پدیکور مراجعه کنید.

آموزش کاشت ناخن هلویی

آموزش کاشت ناخن با قالب

یکی دیگر از بخش های دوره آموزش کاشت ناخن استفاده از قالب می باشد که این روش بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای زمان هایی است که شما تایم کافی در اختیار ندارید مانند زمان رفتن به مهمانی یا عروسی که فرصت شما بسیار محدود است استفاده از این روش می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

در دوره آموزش حرفه ای کاشت ناخن می توانید کاشت ناخن با قالب را یاد بگیرید و پس از اتمام دوره به راحتی در منزل با استفاده از قالب ظاهری زیبا به ناخن های خود ببخشید.

آموزش کاشت ناخن با قالب

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل یکی دیگر از روش های کاشت ناخن محسوب می شود که در دوره آموزشی یاد خواهید گرفت. همانطور که می دانید پلی ژل، نوعی از مواد کاشت ناخن است که به صورت تیوپی در بازار وجود دارد.

استفاده از این روش آموزشی می‌تواند برای شما ناخن های زیبا و مستحکم و همچنین با ماندگاری بالا را به همراه داشته باشد. آموزش کاشت ناخن پلی ژل برای افرادی که به دنبال ماندگاری بیشتری هستند بسیار مناسب است.

برای یادگیری آموزش کاشت ناخن با پلی ژل در خانه و دریافت پکیج آموزش کاشت ناخن با پلی ژل و تیپ می توانید در دوره آموزش آنلاین آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید و در منزل شروع به کار کنید.

اگر به دنبال بهترین مرکز مانیکور و پدیکور هستید تا بتوانید این خدمات را با بهترین قیمت و خدمات دریافت کنید، به صفحه مرکز مانیکور و پدیکور مراجعه کنید.

آموزش کاشت ناخن با پلی ژل

آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه

یکی دیگر از مهارت هایی که در آموزش کاشت ناخن تهران کسب خواهید کرد، آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه ای می باشد که این مدل ژل در بازار به صورت قوطی های دردار عرضه می‌شود و اکثر افراد اصطلاح ژل کاسه ای را برای این روش به کار می برند.

استفاده از این روش می‌تواند در زمان برجسته سازی و ایجاد طرح های مختلف بر روی ناخن کاربردی باشد و یکی از روش هایی است که شما باید برای حرفه‌ای شدن در اموزشگاه کاشت ناخن تهران به خوبی آن را یاد بگیرید.

آموزش کاشت ناخن با ژل کاسه ای

آموزش هواگیری کاشت ناخن

در ابتدا این را بگویم که زمانی که ناخن و هر دلیلی جدا شده و خاصیت چسبندگی خود را از دست داده باشد
اصطلاحاً گفته میشود که ناخن هوا گرفته است. لاذم به ذکر است که در صورتی که شما دوره آموزش مبتدی کاشت ناخن را به صورت اصولی گذرانده باشید به هیچ عنوان با هواگیری ناخن روبرو نخواهید شد.

در این زمان است که عملیات هواگیری باید بر روی ناخن انجام شود. پس در نتیجه یکی از موارد بسیار مهمی که باید حتما در دوره آموزش کاشت ناخن تئوری و عملی به شما هنرجویان عزیز ارائه شود.

علاوه بر این با یادگیری این دوره می توانید از مشکلاتی مانند عفونت ناخن و پوست جلوگیری کنید.

مانیکور ناخن یکی از روش های مراقبت و زیبایی ناخن های دست محسوب می شود که در مقاله مانیکور ناخن در این مورد کامل صحبت کرده ایم.

آموزش هواگیری کاشت ناخن

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن

ریمو کردن کاشت ناخن هم جز مباحث بسیار مهمی است که در پک اموزشی کاشت ناخن ارائه می شود. همانطور که می دانید ژلیش یا مواد کاشت از روی ناخن مانند ناخن طبیعی با استفاده از استون یا پد لاک پاک کن از بین نمی رود و شما نیاز دارید که برای این کار آن را ریمو کنید.

ریمو کردن کاشت ناخن درواقع به این معنی است که موادی که روی سطح ناخن که قبلاً در کاشت با پودر یا ژل قرار داده شده است از روی سطح ناخن برداشته شود یا به اصطلاح حذف شود و و مواد جدید جایگزین آن شود.

اگر به دنبال مشاهده آموزش ژلیش ناخن از صفر تا صد هستید تا از این طریق بتوانید وارد بازار کار شوید و درامد کسب کنید، مقاله آموزش ژلیش ناخن را مطالعه کنید.

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن ترمیم

همانطور که می دانید ترمیم ناخن در مدت زمان مشخص بعد از کاشت ناخن انجام می شود که باید به دست یک متخصص این کار انجام شود.

معمولا بعد از کاشت ناخن، قد ناخن های طبیعی بلند شده و این امر باعث می شود که کاشت ناخن دیگر ظاهر زیبای خود را از دست بدهید و نیاز به ترمیم پیدا کند. شما در این دوره آموزشی نحوه ترمیم ناخن کاشت شده را یاد خواهید گرفت.

اگر می خواهید ترمیم ناخن را به روش های مختلف یاد بگیرید، به صفحه آموزش ترمیم ناخن مراجعه کنید.

آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر

ژل بیلدر یکی از انواع ژل است که در بازار به صورت قوطی های درد دار عرضه می شوند و در زمان آموزش کاشت ناخن این مورد هم یکی از مباحثی است که به شما هنرجویان آموزش داده می شود.

آموزش کاشت ناخن با ژل بیلدر

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن به روش بیبی بومر به روشی گفته می‌شود که در آن از دو رنگ و مواد استفاده می شود و این دو رنگ در محل تلاقی درهم اصطلاحا فید یا محو می شوند.

معمولاً در این روش از ترکیب دو رنگ هلویی و سفید استفاده می شود اما در صورت تقاضای مشتری می توان از سایر رنگ های استاندارد در این روش نیز استفاده کرد.

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر

آموزش کاشت ناخن پا

در صورتی که تمایل به دریافت آموزش کاشت ناخن پا هستید می توانید با خیالی آسوده در دوره آموزشی آریا تهران شرکت کنید و از تمام مزایای این دوره استفاده کنید. مراحل آموزش کاشت ناخن پا تقریبا می توان گفت مشابه آموزش کاشت ناخن های دست است که به طور کامل در دوره به آن پرداخته ایم.

آموزش کاشت ناخن با فرمر

آموزش کاشت ناخن با فرمر هم یکی دیگر از پرطرفدارترین و پرمتقاضی ترین مباحث آموزشی است که در این دوره ارائه می شود. آموزش این روش به این صورت است که برای بلند کردن سایز ناخن از فرمر استفاده می شود.

علاوه بر این شما در این دوره آموزشی می توانید از آموزش کاشت ناخن پا با فرمر نیز بهره مند شوید.

آموزش کاشت ناخن با فرمر

آموزش ژلیش ناخن طبیعی

یکی از مباحث بسیار جذاب برای هنرجویان دوره آموزش کاشت ناخن بخش آموزش ژلیش ناخن طبیعی است. با استفاده از پولیش ناخن طبیعی زیبایی بسیار منحصربه فردی برای ناخت ها استفاده می شود.

اگر به دنبال بهترین مرکز ژلیش ناخن در اطراف تهران هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله مرکز ژلیش ناخن را مطالعه کنید.

آموزش ژلیش ناخن طبیعی

کاشت ناخن رنگ نود

یکی دیگر از مباحثی که در دوره کاشت ناخن مبتدی به آن خواهیم پرداخت، کاشت ناخن رنگ نود می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای با این روش آشنا خواهید شد.

آموزش کاشت ناخن با تیپ

همانطور که می دانید یکی از رایج ترین روش های کاشت، کاشت ناخن با تیپ می باشد که در این روش می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به ناخن های خود قد دهید. آموزش کاشت ناخن با تیپ و پودر یکی از مباحث مهم در این دوره می باشدکه صفر تا صد به آن پرداخته ایم. شما با استفاده از این روش می توانید موادگذاری ناخن را به راحتی انجام دهید.

علاوه بر این شما با شرکت در این دوره می توانید آموزش کاشت ناخن پا بدون تیپ را به طور کامل یاد بگیرید.

آموزش کاور ناخن

آموزش کاور ناخن یا همان آموزش لمینت ناخن یکی دیگر از مباحث ارائه شده در دوره آموزش کاشت ناخن است.

این روش بیشتر برای ناخن های آسیب دیده و ناخن های شکننده استفاده می‌شود که با استفاده از یک کاور زیبا ناخن مشتری مورد ترمیم قرار می گیرد.

آموزش کاور ناخن

فیلم کاشت ناخن در ایران

در این قسمت به زودی می توانید نمونه هایی از فیلم آموزشی کاشت ناخن از رضایت هنرجویان شرکت کننده در دوره را مشاهده کنید.

یکی از دلایلی که امروزه دوره آموزش کاشت ناخن به یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در بین هنرجویان آموزشگاه زیبایی تهران تبدیل شده است، بحث بازار کار کاشت ناخن می باشد.

همانطور که قطعا شما خودتان اطلاع دارید بازار کار کاشت ناخن چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور به خصوص در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ترکیه، امارات و غیره دارای طرفداران بسیار زیادی است و ناخنکاران درآمد بسیار قابل توجهی را از این حرفه در کشورهای مختلف کسب می کنند.

یکی از دلایل بسیار مهمی که امروزه کاشت ناخن را به یکی از مشاغل پردرآمد در کشور ما و در سایر کشور ها تبدیل کرده است این است که امروزه به غیر از جوانان، حتی افراد میانسال و سن بالا هم به مراکز زیبایی مراجعه می کنند و درخواست خدمات زیبایی مانند کاشت ناخن را دارند.

حتی امروزه بسیاری از هنرجویان آموزشگاه کاشت وطراحی ناخن آریا تهران که دوره‌های آموزشی مانند کاشت ناخن را فرا گرفته اند با فراگیری این دوره کاربردی در منزل خود از این حرفه کسب درآمد می کنند. اگر به دنبال آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تهران هستید، دوره های آریا تهران را از دست ندهید.

سوالات متداول

آموزش کاشت ناخن در خانه چگونه است؟

یکی از مزایای مهم دوره آموزشی آریا تهران کلاس های مجازی آن می باشد که این امکان را برای هنرجویان فراهم کرده است تا بتوانند در هر جای کشور که هستند در کلاس های آموزشی شرکت کرده و از مزایای دوره بهره مند شوند.

بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران کجاست؟

همانطور که می دانید امروزه با افزایش طرفدارن کاشت ناخن مراکز زیادی در سراسر تهران ایجاد شده است که انتخاب بهترین مرکز ممکن است کمی برای شما مشکل ساز شود. در این مقاله تمامی مزایای شرکت در دوره آریا تهران برای شما ذکر شده است تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

آیا پس از اتمام آموزش می توانیم مدرک دریافت کنیم؟

اگر به دنبال آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی هستید، تا بتوانید در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید، پیشنهاد می کنیم دوره آموزشی آریا تهران را از دست ندهید.