دوره کارمند امور اداری در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود، این دوره با هدف آشنایی شما با یادگیری امور اداری، مشکلات امور اداری، شرح وظایف کارمندان، انواع شغل های اداری، شرح وظایف امور اداری شرکتهای خصوصی، وظایف کارمند اداری فروش، می باشد.

همچنین همانطور که می دانید امور اداری بر اساس قوانین هر شرکت و مجموعه اعم از سازمان های دولتی و غیر دولتی تعریف می شود، پس بنابراین نیاز است شما با ساختار و قوانین امور اداری آشنا شوید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه برگزاری و هزینه کلاس ها و جزییات دوره کارمند امور اداری بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه: یکی از پیش نیاز های دوره کارمند امور اداری تسلط بر کامپیوتر می باشد، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که جهت تسلط بر مفاهیم کامپیوتر حتما سری به آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران بزنید.

کلاس دوره کارمند امور اداری

کلاس های دوره آموزش کارمند امور اداری به صورت کلاس های عمومی و خصوصی برگزار می شود، و نحوه تدریس در هر یک از کلاس های عمومی و خصوصی کارمند امور اداری به یک شکل می باشد، اما تفاوت بین کلاس های عمومی و خصوصی در بین تعداد نفرات شرکت کننده در این کلاس ها می باشد.

که به طور معمول در کلاس های عمومی این دوره آموزشی حداقل ۴ نفر و در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی بین ۱ تا سه نفر در کلاس حضور دارند.

و البته با توجه به این که در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی تعداد نفرات کمتری حضور دارند فرصت بیشتری برای تکرار و تمرین بیشتر وجود دارد.

هزینه کلاس دوره کارمند امور اداری

هزینه در نظر گرفته شده توسط مجتمع فنی آریا تهران برای کلاس های عمومی و خصوصی دوره کارمند امور اداری به شرح زیر می باشد :

هزینه کلاس عمومی کارمند امور اداری

هزینه کلاس های عمومی این دوره ۴۵۶ هزار تومان است.

هزینه کلاس خصوصی کارمند امور اداری

قیمت کلاس های خصوصی این دوره که به صورت ساعتی محاسبه می شود، ساعتی ۴۰ هزار تومان است.

دوره کارمند امور اداری با مدرک معتبر

شما پس از شرکت در این دوره آموزشی، و پس از فراگیری این دوره درانتها به شما مدرک معتبر فنی حرفه ای از سوی مجتمع فنی آریا تهران ارائه می شود.

ضمن این که مجتمع فنی آریا تهران که تحت نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد، علاوه بر مدرک رسمی سازمان فنی حرفه ای، مدرک داخلی مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران را نیز به هنرجویان خود ارائه می دهد.

سرفصل های دوره کارمند امور اداری

سرفصل های دوره آموزش کارمند امور اداری که در مجتمع فنی آریا تهران تدریس می شود، شامل موارد زیر است :

  • یادگیری امور اداری
  • مشکلات امور اداری
  • انواع شغل های اداری
  • اصول گزارش نویسی
  • تسلط بر Microsoft office
  • آشنایی با اینترنت
  • اصول نامه نگاری اداری
  • شرح وظایف کارمندان سازمان های دولتی
  • شرح وظایف امور اداری شرکت های خصوصی
  • وظایف کارمند اداری فروش
  • مفهوم کارمند کارگزینی

که در ادامه توضیحات مختصری در مورد هر کدام از مفاهیم ذکر شده ارائه می دهیم.

پیشنهاد ویژه: دوره آموزش icdl یکی از دوره های کاربردی آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران می باشد، که شرکت در این دوره آموزشی می تواند ضمینه پیشرفت شما را در زمینه تسلط بر مفاهیم پایه کامپیوتر و نرم افزار ارتقا بخشد.

توضیحات بیشتر در مورد دوره کارمند امور اداری

در این بخش توضیحات مختصری را در مورد این دوره آموزشی ارائه می دهیم.

انواع شغل های اداری

شغل های اداری شامل سرپرست امور دفتری، متصدی ارتباطات تلفنی، اپراتور تلفن، تحصیلدار بدهی ها، کارشناس تهیه و تنظیم اظهار نامه ها، متصدی ثبت اسناد حسابداری، کارمند حسابداری، کارمند صندوق، متصدی کنترل ساعت کاری، کارمند کارگزاری بورس، کارمند مکاتبات، کارمند دادسرا، مسئول پاسخگویی و خدمات مشتریان، منشی بایگانی، کارمند پذیرش، متصدی سفارشات و غیره

اصول گزارش نویسی

مبحث دیگری که در دوره کامند امور اداری شما با آن آشنا خواهید شد نحوه اصول گزارش نویسی می باشد، درواقع اگر بخواهیم اصول گزارش نویسی را به زبان ساده بیان کنیم گزارش نویسی یک سند مختصر و مفید است که عملکرد مثبت و یا منفی کارمندان یک مجموعه را نشان می دهد.

اصول نامه نگاری اداری

یکی دیگر از مباحث مهمی که شما نیاز دارید در دوره کارمند اداری حتما یاد بگیرید، اصول صحیح نامه نگاری است، و همانطور که می دانید هر نامه از پنجبخش اصلی تشکیل شده است که شامل سربرگ، عنوان، متن اصلی، امضا، رونوشت می باشد، که شما در این دوره آموزشی با نحوه نگارش نامه اداری آشنا خواهید شد.

شرح وظایف کارمندان

و در نهایت مهمترین بخش از دوره آموزش کارمند امور ادری آشنایی با وظایف کارمندان امور اداری است، البته موضوع دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد تسلط بر کامپیوتر و اینترنت و مجموعه نرم افزار های مایکروسافت آفیس می باشد، که امروزه کارمندان امور اداری باید حتما به کامپیوتر و اینترنت مسلط باشند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

2 ماه

مهارت پیش نیاز

رایانه کار Icdl درجه ۱ و ۲

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

موضوع

, , , , , ,

کد استاندارد

۳-۹۳/۳۹/۱/۲

مخاطبین

این دوره شرایط سنی ندارد و کسانی که به دنبال کسب و کار هستند مناسب است.

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل کارگزینی و مسئول امور پرسنلی، مسئول امور اداری، کارشناس امور اداری، مسئول و کارمند دبیرخانه، مسئول امور مالی و مسئول حقوق و دستمزد در ارتباط می باشد.

2 دیدگاه برای دوره کارمند امور اداری

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Reza

    سلام دوره آنلاین برگزار نمیشه؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ما دوره هامون هم انلاین است هم حضوری

  2. فاطمه زارع

    سلام من این دوره رو به صورت انلاین میخوام

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خدمت شما به محض این که دوره مورد نظر شما به صورت انلاین برگزار اطلاع رسانی میشود