مدت زمان دوره
تعداد ویدیو ها 84
نظرات 9
با خرید این پکیج 50 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.
  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 136
آزمون دارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال

اگر میخواهید در ماراتن حرفه ای حسابدار شدن برنده میدان باشید و در کوتاهترین زمان فوت و فن های اکسل را قورت دهید پیشنهاد ما به شما بهره مندی از آموزش اکسل رایگان قرار داده شده در این صفحه میباشد. اگر هم میخواهید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت استفاده کنید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره اکسل آریا تهران میباشد.

آموزش اکسل

در این قسمت ما ۶ قسمت از آموزش اکسل رایگان را برای شما عزیزان قرار داده ایم و شما میتوانید با مشاهده این فیلم های آموزشی بدون نیاز به هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار پرکاربرد اکسل را یاد بگیرید. اگر سوالی در مورد هر مبحث در اکسل داشتید میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و مشکل را برطرف کنند.

از نرم افزار های پرکاربرد حسابداری که یادگیری آن راحت بوده و شما میتوانید به سرعت فوت و فن های آن را یادگرفته و جذب بازار کار شوید نرم افزار اکسل میباشد. آموزش صفر تا صد اکسل نیاز به کسب تجربه از اساتید ماهر و حرفه ای دارید و بهترین کار این است که در میان آموزشگاه ها و آموزش های مختلف تحقیقات گسترده ای انجام دهید تا بتوانید بهترین و تخصصی ترین آموزش را دریافت کنید.

یکی از خدمات ارزنده ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته زیر نظر برترین اساتید ایران میباشد. شما میتوانید با مشاهده نظرات کارآموزان اکسل که در این دوره آموزشی شرکت کرده اند متوجه کارآمد بودن این آموزش در مسان آموزش های موجود در بستر اینترنت شوید.

شما میتوانید بدون نیاز به هیچ پیش نیازی این آموزش صفر تا صد اکسل pdf را دریافت کنید و به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید. مهمترین ویژگی آموزش اکسل حرفه ای در آریا تهران پشتیبانی از آموزش ها میباشد. شما میتوانید هر سوالی که در مورد فیلم های آموزشی و به طور کلی در مورد اکسل دارید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ شما را بدهند.

در انتهای این صفحه اگر مایل به دریافت آموزش اکسل pdf بودید میتوانید در بخش نظرات ایمیل تان را ثبت کنید تا فایل آموزش pdf اکسل را برای شما ارسال کنیم.

در ادامه لازم به ذکر است که فیلم های آموزش اکسل رایگان قرار داده شده در این صفحه پیوسته آپدیت میشوند و شما با قرار دادن این صفحه در bookmarks سیستم تان میتوانید از جدیدترین تغییرات ایجاد شده در آموزش صفر تا صد اکسل رایگان ما مطلع شوید.

اگر نمیدانید نرم افزار اکسل چه کاربردهایی در ایران دارد و با یادگیری اکسل رایگان میتوانید چه درآمدی در ایران داشته باشید حتما مقاله اکسل چیست را مطالعه کنید.

آموزش اکسل رایگان

ما فیلم هایی را با عنوان بهترین آموزش اکسل رایگان آماده کردیم که شما با مشاهده این فیلم ها روش کار با اکسل در کامپیوتر را یاد میگیرید و نیازی نیست که هزینه زیادی پرداخت بکنید تا بتوانید آموزش Excel را از سایت های مختلف دریافت کنید.

در بهترین آموزش اکسل رایگان شما میتوانید با فن بیان و نحوه آموزش استاد ما در آموزشگاه آریا تهران آشنا شوید و در صورتی که این آموزش مورد قبول شما واقع شد میتونید با کمترین هزینه آموزش نرم افزار اکسل را خریداری کنید.

یادگیری برنامه اکسل کار چندان دشواری نیست و شما با در اختیار داشتن منابع قوی میتوانید سریع ترین یادگیری برنامه اکسل را تجربه کنید. در این قسمت مجموعه مقالات اکسل را قرار داده ایم تا شما برای آموزش تخصصی اکسل به مشکلی برنخورید و به راحتی روش کار با اکسل در کامپیوتر را یاد بگیرید. در آموزش کامل اکسل رایگان میتوانید برای دسترسی به تمام مقالات آموزشی میتوانید به صفحه excel مراجعه کنید.

    همان طور که میدانید با یک سرچ ساده پکیج آموزش اکسل رایگان با سایت های زیادی رو به رو میشوید اما سوالی که مطرح میشود این است که آیا همه این سایت ها آموزش های باکیفیتی ارائه میدهند؟ قطعا خیر!

    اگر قرار باشد به همه این سایت ها اعتماد کنید هم وقت تان را هدر میدهید و هم آموزش های پراکنده در حوزه آموزش کار با اکسل کامپیوتر دریافت میکنید که شما را از مسیر موفقیت دورتر میکند.

    ما برای آن که شما بتوانید به تخصصی ترین آموزش رایگان اکسل دسترسی پیدا کنید و زمان خود را هدر ندهید مجموعه فیلم آموزش رایگان اکسل را در این صفحه برای شما قرار داده ایم. شما میتوانید این آموزش ها را دریافت کنید و در صورتی که از نحوه آموزش رضایت داشتید با کمترین هزینه ادامه آموزش ها را خریداری کنید.

    مهمترین مزیت در این دوره از آموزش رایگان اکسل ارائه نمونه سوال عملی اکسل با جواب میباشد تا شما توانید برای آزمون فنی و حرفه ای آماده شده و با کسب نمره قبولی در این آزمون مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

    اگر میخواهید در آموزش رایگان اکسل در این صفحه فیلم آموزش خاصی قرار بگیرد میتوانید برای دانلود رایگان موضوع مورد نظرتان را در قسمت نظرات بیان کنید تا اساتید ما در اسرع وقت اقدام به تولید فیلم آموزش exel و فایل پی دی افدر آن حوزه کنند.

    آموزش اکسل رایگان
    آموزش اکسل رایگان

    آموزش اکسل مقدماتی

    اگر به تازگی تصمیم به یادگیری نرم افزار اکسل و نحوه کار با اکسل در کامپیوتر گرفته اید و تمایل دارید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما بهره مندی از امکان دانلود آموزش اکسل مقدماتی میباشد. در آموزش مقدماتی اکسل شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی مطالب را فرا بگیرید و صفر تا صد آموزش کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید.

    البته مهمترین مسئله برای یادگیری اکسل رایگان بهره مندی از یک استاد حرفه ای است که فن بیان خوبی داشته باشد تا شما بتوانید در کوتاهترین زمان کار با اکسل در کامپیوتر را یاد بگیرید. تمامی اساتید آموزش کار با اکسل کامپیوتر ما در آریا تهران از برترین اساتید در سطح ایران هستند و شما میتوانید آموزش اکسل به زبان ساده را زیر نظر این اساتید دریافت کنید.

    آموزش اکسل مقدماتی رایگان آریا تهران این مزیت را دارد که شما میتوانید هم به صورت حضوری و مجازی و هم به صورت فیلم های از قبل آماده شده از مباحث بهره مند شوید. اگر مشکل رفت و آمد دارید میتوانید آموزش رایگان اکسل به صورت فیلم را دریافت کنید و یا اگر میخواهید به صورت آنلاین از حضور استاد برای آموزش ابتدایی اکسل بهره مند شوید میتوانید آموزش مجازی اکسل را انتخاب کنید.

    البته لازم به ذکر است دانلود آموزش اکسل مقدماتی رایگان آریا تهران در قالب فیلم آموزش اکسل مقدماتی و مقالات متنی در این صفحه منتشر شده است و شما میتوانید با مشاهده این مجموعه آموزش اکسل مقدماتی رایگان اطلاعات اولیه را در مورد کار با نرم افزار اکسل کسب کنید.

    معمول ترین شیوه آموزش نیز آموزش حضوری اکسل و ارائه کلیپ آموزش اکسل میباشد. کیفیت تدریس در هیچ نوع آموزش ابتدایی اکسل ۲۰۱۶ و آموزش پیشرفته حضوری و آنلاین تفاوتی ندارد اما در کلاس های حضوری و مجازی امکان پرسش و پاسخ بیشتر و دریافت آنی پاسخ فراهم است که این مزیت این نوع آموزش به شمار میرود.

    شما میتوانید برای اطلاع از انواع کلاس های آموزش کار با اکسل و یادگیری کامل اکسل رایگان با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی با همکاران ما تماس بگیرید و برای دریافت آموزش اکسل مقدماتی دوره ویدیویی قرار داده شده در این صفحه را خریداری کنید.

    لازم به ذکر است شما میتوانید از طریق آموزش تصویری کار با اکسل که در قالب مقالات متنی در این صفحه قرار داده شده است اطلاعات لازم را در مورد کار با نرم افزار اکسل کسب کنید. ویژگی آموزش تصویری کار با اکسل این است که نکات در ذهن شما تثبیت میشود و همین امر سبب تسلط شما به امور میگردد.

    آموزش اکسل پیشرفته

    ما در این صفحه آموزش اکسل پیشرفته و مقدماتی را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا شما بتوانید در هر سطحی که هستید از این آموزش بهره مند شوید. آموزش اکسل پیشرفته در ادامه آموزش اکسل مقدماتی رایگان ارائه میشود و شما میتوانید با بهره مندی از این آموزش به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.

    البته اساتید ما در تمام مراحل برای تبدیل شدن شما به یک حسابدار و کسب درآمد به آموزش مرحله به مرحله اکسل اندیشیده اند و آموزش گام به گام اکسل را بریا شما ارائه داده اند.

    به این ترتیب شما میتوانید با خرید فیلم آموزش اکسل در این صفحه صفر تا صد آموزش کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید و به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

    آموزش پیشرفته اکسل به شما کمک میکند به مباحث تکمیلی مسلط شده و به عنوان یک حسابدار حرفه ای وارد بازار کار شده و از همان ابتدا کسب درآمد بالایی از این راه داشته باشید.

    شما میتوانید با خرید پکیج آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته مرحله به مرحله کار با اکسل را یاد بگیرید و بدون نیاز به پرداخت هزینه های رفت و آمد از بهترین آموزش حرفه ای اکسل بهره مند شوید.

    آموزش اکسل برای کارهای اداری

    یکی از کاربرد هایی که نرم افزار اکسل دارد برای انجام کار های اداری میباشد و میتواند افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند. نرم افزار اکسل برای انجام امور در شرکت ها و اداره جات یکی از ملزومات میباشد که انجام امور را راحت تر میکند.

    در آموزشگاه آریا تهران یکی از اهدافی که مدرسان دنبال میکنند کمک به ورود به بازار کار توسط کارآموزان میباشد. در کلاس های آموزش اکسل برای کارهای اداری افراد میتوانند هرآنچه برای انجام امور اداری و ورود به بازار کار نیاز است را یاد بگیرند و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی آموزش ورد و اکسل برای کار اداری به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

    آموزش اکسل برای کارهای اداری در آموزشگاه آریا تهران بدون هیچ پیش نیازی تدریس میشود و افراد میتوانند در هر سطح دانشی در کلاس آموزش ورد و اکسل برای کار اداری شرکت کنند.

    ویژگی منحصر به فرد آموزش اکسل برای کارهای اداری آموزشگاه آریا تهران مناسب بودن قیمت دوره و بهره مندی از حضور برترین اساتید کشور میباشد. به این ترتیب شما میتواید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده میشود و میتوانید به راحتی از آموخته های خود در حوزه نحوه کار با اکسل کامپیوتر کسب درآمد داشته باشید.

    در این دوره آموزشی به شما فایل آموزش اکسل برای کارهای اداری pdf ارائه میشود و شما میتوانید با در اختیار داشتن آموزش اکسل برای کارهای اداری pdf مطالب کلاس را مرور کررده و به تسلط لازم برسید. از دیگر مزایای آموزش اکسل برای کارهای اداری pdf رفع ایرادات و پاسخ به سوالات احتمالی شما میباشد.

    اموزش اکسل برای کار در شرکت در آموزشگاه آریا تهران متناسب با نیازهای بازار کار تدریس میشود و افراد شرکت کننده در دوره اموزش اکسل برای کار در شرکت میتوانند این اطمینان را داشته باشند که با مهارت های آموخته شده در این دوره میتوانند به سرعت جذب بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

    اموزش اکسل برای کار در شرکت بدون هیچ پیشنیازی تدریس میشود و میتوان در سریع ترین زمان وارد بازار کار شد و به درامد رسید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش اکسل برای کارهای اداری و آموزش رایگان اکسل مقدماتی تا پیشرفته میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

    فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته

    خوب در این صفحه برای شما عزیزان ۶ قسمت فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته را قرار داده ایم تا شما در این فیلم ها عملاً با تمامی مباحث اکسل آشنا شده و برای ورود به بازار کار آماده شوید.

    این فیلم‌ها کاملاً به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته اند ولی شما میتوانید برای حرفه ای تر شدن در این بخش فیلم آموزش حرفه ای اکسل را خریداری و یا در کلاس اکسل پیشرفته با بهترین کیفیت و با تدریس بهترین اساتید شرکت کنید.

    شما با دیدن این فیلم ها و با دانلود آموزش رایگان اکسل با مباحث های مختلف اکسل همانطور که گفته شد از مبتدی تا پیشرفته آشنا می شوید و به راحتی می توانید که این فیلم ها را مشاهده و حتی آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.

    اساتید برجسته مجموعه فنی حرفه ای آریا تهران فیلم های آموزشی اکسل از مبتدی تا پیشرفته را برای شما عزیزان ضبط و تهیه نموده اند.

    همچنین شما اگر دوست دارید که در کلاس‌های حضوری این اساتید شرکت کنید میوانید وارد سایت آموزشگاه آریا تهران شوید دوره خود را در بخش مشخص شده انتخاب نمایید حال با هم فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته رایگان را مشاهده می کنیم.

    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی از بهترین آموزش های تهیه شده در به زبان فارسی آریا تهران می باشد ، این دوره به دو بخش اکسل مقدماتی و اکسل پیشرفته تقسیم شده است. شما با دانلود آموزش اکسل این دوره می توانید به راحتی و از پایه تمامی مفاهیم نرم افزار اکسل را فرا بگیرید.
    این دوره به صورتی تهیه شده است که اگر شما تا بحال اسمی از این نرم افزار را نشنیده باشید هیچ مشکلی در طول دوره نخواهید داشت.

    زیرا تمامی مفاهیم این دوره به صورت کاملا شفاهی و عملی توضیح داده شده است و مناسب افرادی است که می خواهند وارد بازار کار شوند.

    اگر سوالی در مورد فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته رایگان و دانلود آموزش نرم افزار اکسل رایگان برای شما مطرح شد میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

    آموزش تصویری اکسل

    در جواب این سوال باید بگوییم که همانطور که ما اکسل را به صورت فیلم برای شما آماده کردیم حال می خواهیم که آموزش ها را به صورت تصویری و عکس در اختیار شما قرار دهیم.

    ما در سری مقالات دسته اکسل تلاش کرده ایم هرآنچه نیاز است شما بدانید را هم به صورت متنی و هم تصویری و ویدیویی برای شما توضیح دهیم. به این ترتیب اگر در هر بخشی از مباحث اکسل به مشکل برخوردید میتوانید با مراجعه به دسته مقالات اکسل از آموزش تصویری اکسل بهره مند شده و مشکل را خودتان برطرف کنید.

    قابلیت دیگری که ما برای آموزش تصویری اکسل ۲۰۱۶ pdf برای شما عزیزان فراهم کرده ایم امکان دریافت پاسخ سوالات اکسل در این صفحه میباشد که در صورتی که نیاز باشد میتوانید سوالتان را در بخش نظرات درج کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند. در صورتی که نیاز باشد اساتید ما با یک آموزش تصویری اکسل پاسخ سوال شما را میدهند و شما میتوانید به راحتی به کار خود در نرم افزار اکسل ادامه دهید.

    آموزش تصویری اکسل
    آموزش تصویری اکسل

    آموزش کامل اکسل

    شما برای آموزش کامل اکسل رایگان چند روش پیش رو دارید تا بتوانید اکسل را به صورت کامل یاد بگیرید روش اول آموزش حضوری، روش دوم آموزش به صورت آنلاین و روش سوم آموزش excel رایگان به صورت فیلم و تصویری میباشد.

    بسته به نوع اموزش دلخواتان میتوانید یک مورد را انتخاب کنید. اگر به صورت خودآموز میتوانید کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت یوتیوب و بهره مندی از آموزش های قرار داده شده در این مرجع معتبر میباشد. البته در این صورت بهتر است از آموزش کار با اکسل کامپیوتر زبان اصلی بهره بگیرید اما اگر زبان انگلیسی شما چندان قوی نیست میتوانید مشاهده آموزش کامل اکسل از مقدماتی تا پیشرفته را که در این صفحه قرار داده ایم را جز برنامه های کاری خود قرار دهید.

    آموزش کامل اکسل رایگان در این صفحه به صورت گام به گام بوده و شما بدون هیچ پیش نیازی میتوانید صفر تا صد اکسل و کار کردن با اکسل را یاد بگیرید.

    آموزش کامل اکسل پیشرفته و مقدماتی در آموزشگاه اریا تهران هم به صورت کلاس های حضوری و هم کلاس های آنلاین و آموزش ویدیویی اکسل میباشد و شما میتوانید با انتخاب روش تدریس مورد نظرتان میتوانید بدون هیچ نگرانی و به صورت تخصصی با مشاهده فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته رایگان تخصص لازم را کسب کنید.

    ما در این صفحه برای شما عزیزان فیلم آموزش اکسل پیشرفته رایگان را قرار داده ایم تا حدودی با دیدن فیلم آموزش حرفه ای اکسل با اصول کار با اکسل در حسابداری آشنا شوید و بار ها این فیلم ها را مشاهده کنید و سوالاتتان در این زمینه برطرف شود.

    اگر بازهم در مورد آموزش اکسل پیشرفته رایگان سوالی داشتید و میخواستید قسمت خاصی در این فیلم ها آموزش داده شود میتوانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت آن ها را در این صفحه قرار دهیم.

    آموزش حضوری اکسل

    همانطور که در بالا توضیح داده شد برای آموزش اکسل کامپیوتر به صورت حضوری چه در سطح آموزش مقدماتی اکسل چه در سطح آموزش اکسل پیشرفته باید به خود کلاس مراجعه کرده و در سر کلاس حاضر شده و ‏ اکسل را به صورت کامل آموزش ببینید.

    همچنین میتوانید از سری آموزش های ویدیویی اکسل قرار داده شده در این صفحه بهره ببرید اما مزایای آموزش حضوری اکسل میتوانید در صورت بهره مندی از اساتید باتجربه بیشتر از آموزش های مجازی و ویدیویی باشد.

    مهمترین مزیت آموزش حضوری اکسل در آموزشگاه آریا تهران این است که هم میتوانید در کلاس های عمومی و خصوصی شرکت کنید و در صورتی که سوالی برای شما مطرح شد میتوانید در همان زمان از استاد تان بپرسید و مشکل را رفع کنید.

    مزیت آموزش حضوری اکسل به صونرت عمومی این است که سوالات زیادی مطرح میشود و این سولات ممکن است روزی سوال شما هم باشد که پیش تر پاسخ آن داده میشود و دیگر با این اشکال رو به رو نخواهید شد.

    مزیت آموزش حضوری اکسل خصوصی در آموزشگاه آریا تهران این است که آموزش با سرعت بیشتری پیش میرود و شما میتوانید در مدت زمان کوتاهتری به مباحث اکسل تسلط پیدا کنید. البته کیفیت تدریس اساتید در هر دو روش اموزش یکسان میباشد اما هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد.

    در پایان هر جلسه آموزشی خلاصه آموزش اکسل در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و ان ها میتوانند با مرورو خلاصه آموزش ساده اکسل تسلط لازم را به مطالب آموزشی کسب کنند. خلاصه آموزش اکسل این امکان را به کاراموزان میدهد که در زمان کوتاهتری مطالب را مرور کنند و سوالات احتمالی آن ها پاسخ داده میشود.

    شما میتوانید با شرکت در آموزش کامل نرم افزار اکسل Excel در مرکز آموزش تخصصی مایکروسافت اکسل در تهران در مدت زمان کوتاهی تمام اصول کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و فیلم آموزش سریع اکسل را دریافت کنید تا با بار ها با مشاهده این فیلم ها ایرادات خود را در این نرم افزار برطرف کنید.

    آموزش حضوری اکسل
    آموزش حضوری اکسل

    آموزش آنلاین اکسل

    همانطور که در قبل توضیح داده شد در آموزش اکسل آنلاین شما دیگر نیازی نیست که در سر کلاس حاضر شوید می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید به صورت آنلاین در سر کلاس خود حاضر شوید و اکسل را به صورت کامل آموزش ببینید و از مطالب اموزش مقدماتی اکسل رایگان نهایت بهره را ببرید.

    همچنین شما در آموزش ایکسل آنلاین هم میتوانید با استاد خود در تماس باشید و سوالات و مشکلات خود را با استاد مطرح نمایید. آموزش آنلاین اکسل برای کاربرانی که وقت حضور در کلاس را ندارند بسیار مناسب می باشد.

    آنها می‌توانند در یک بازه زمانی تعیین شده در روز های دلخواه خود در سر کلاس های آموزش کار با excel حضور پیدا بکند و آموزش ببینند و آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf را دریافت کنند و در عین حال فیلم آموزشی اکسل از مبتدی تا پیشرفته تدریس شده در هر جلسه را دریافت کرده و بارها این فیلم های آموزش ایکسل را مشاهده کنند و پاسخ تمام سوالات خود را در حوزه آموزش اکسل کامپیوتر دریافت کنند.

    مهمترین مزیت آموزش ساده اکسل آنلاین این است که شما میتوانید سوالات خود را بپرسید و با استاد در ارتباط باشید و در سریع ترین زمان پاسخ سوالات تان را در حوزه آموزش کار با excel دریافت کنید و تنها با دانلود فیلم آموزش اکسل پیشرفته تمامی مطالب تدریس شده را مرور نمایید.

    اگر برای یادگیری اکسل آموزش رایگان میخواهید سایت آریا تهران بهترین گزینه برای شماست که میتوانید با مشاهده فیلم آموزشی اکسل مقدماتی و پیشرفته رایگان اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید و در صورت تمایل میتوانید در این حوزه مشغول به کار شوید.

    دانلود رایگان فیلم آموزش کامل اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی

    فیلم آموزشی برنامه اکسل قرار داده شده در این صفحه مربوط به آموزش کامل اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی میباشد ولی نکات تدریس شده در این فیلم های آموزشی تفاوتی با ورژن های مختلف اکسل ندارد و شما میتوانید از نکات تدریس شده در این فیلم های آموزشی برای کار با ورژن های مختلف اکسل استفاده کنید.

    شما می توانید اقدام به مشاهده بیش از ۴ ساعت فیلم آموزشی اکسل مقدماتی در این صفحه نمایید. لازم به ذکر است که این آموزش دارای بخش پیشرفته نیز می باشد که با خرید آن می توانید پکیج کامل آموزش مقدماتی اکسل و آموزش اکسل پیشرفته را دریافت نمایید و همچنین در همین صفحه اقدام به دانلود فیلم آموزشی اکسل نمایید.

    نکته: لیست قسمت های جدید آموزش نرم افزار اکسل رایگان نیز هر هفته آپدیت و قسمت جدید فیلم آموزش اکسل مقدماتی منتشر خواهید شد. شما میتوانید این صفحه را در بوکمارک مرورگر خود اضافه کنید تا از آپدیت های قرار داده شده اطلاع یابید و به صورت خودآموز اکسل بتوانید بهترین آموزش‌اکسل را دریافت کنید.

    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶

    آموزش برنامه اکسل برای کامپیوتر قرار داده شده در این صفحه از سطح مبتدی تا پیشرفته است و برای افرادی که به هیچ عنوان با نرم افزار اکسل کار نکرده اند نیز مفید است.

    شما می توانید با گذراندن این دوره یا دانلود فیلم آموزشی اکسل و البته تلاش و تمرین ، خودتان را در سطح بالایی از اکسل برسانید.

    همچنین بعد از اتمام این دوره شما می توانید از طریق آموزشگاه آریا تهران ، درخواست مدرک رسمی فنی و حرفه ای قابل ترجمه و استناد را دهید.

    فیلم اکسل ۲۰۱۶ در آموزشگاه آریا تهران ، مجموعه ویدیو آموزش اکسل است که در ۶ ساعت و ۴۰ دقیقه برای شما عزیزان فراهم شده است. با شرکت کردن در دوره فیلم آموزش excel رایگان به راحتی و در کمترین زمان ممکن ، نرم افزار اکسل را فول شوید.

    در نظر داشته باشید که شما با دیدن فیلم آموزشی اکسل ۲۰۱۶ به صورت کاملا مسلط و حرفه ای به نسخه های بعدی اکسل هم تسلط پیدا می کنید و نیازی به اموزش اگسل ۲۰۱۹ و ورژن های بالاتر نخواهید داشت.

    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶
    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶

    پیشنهاد ویژه : برای یادگیری کامل نرم افزار اکسل حتما در دوره آموزش برنامه اکسل کامپیوتر آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید، تا علاوه بر یادگیری اکسل مدرک معتبر فنی حرفه ای نیز دریافت کنید.

    این دوره آموزش برنامه اکسل کامپیوتر کاملا مناسب برای افرادی است که می خواهند آماده ورود به بازار کار شوند و با دریافت مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران در هر شرکتی استخدام شوند.

    در دوره فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی شما به تمامی مباحث اکسل از جمله مبحث ماکرو ها به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی مسلط می شوید.

    فیلم اکسل ۲۰۱۶ حتی متناسب با افرادی است که هیچ گونه اطلاعاتی درباره نرم افزار اکسل ندارند و می خواهند همه چیز را از پایه یاد بگیرند.

    این دوره آموزش برنامه اکسل کامپیوتر از ابتدا به نصب کردن نرم افزار اکسل می پردازد و بعد از نصب این نرم افزار شما را با مفاهیم مقدماتی نرم افزار اکسل آشنا می کند.

    این دوره آموزشی با مفاهیم مقدماتی مانند ستون سلول ها ، آشنایی با محیط کار اکسل و آشنایی با تمامی اصطلاحات بکار رفته شده در اکسل آشنا می شوید.

    از دیگر مواردی که در دوره آموزش excel 2016 به زبان فارسی به شما ارائه می گردد می توان به کار با نمودار ها و ایجاد انواع پروژه ها  و همینطور ادغام کردن پروژه با محصولات دیگر آفیس مانند ورد اشاره کرد.

    اگر میخواهید در فیلم اکسل مبحث خاصی تدریس شود میتوانید در نظرات مبحث مورد نظرتان را ذکر کنید تا اساتید ما در تهیه ادامه فیلم اکسل و پکیج آموزش اکسل صفر تا صد این موارد را در نظر داشته باشند.

    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ مقدماتی

    در فیلم آموزش مقدماتی اکسل ۲۰۱۶ شما با تمامی مفاهیم و موارد مقدماتی اکسل آشنا خواهید شد و به صورت ابتدایی کار با آن را یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزش جامع اکسل شما میتوانید صفر تا صد کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید و بدون هیچ پیشنیازی مدرک آموزش جامع اکسل دریافت کنید. از قبیل این موارد می شود به نصب و اجرای نرم افزار اکسل و آشنایی و کار با سلول ها و انجام عملیات های ریاضی کوچک ، آشنایی با ستون ها و همینطور کار با نمودار به صورت جزئی و ابتدایی اشاره کرد.

    آموزش مقدماتی اکسل ۲۰۱۶ تفاوتی با نسخه های دیگر ندارد و در نسخه های دیگر تعدادی قابلیت اضافه شده است که شما میتوانید با مشاهده آموزش مقدماتی اکسل ۲۰۱۶ پایه کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید و در صورت نیاز میتوانید قابلیت های اضافه شده در نسخه های جدیدتر را یاد بگیرید.

    آموزش اکسل کامل مقدماتی تا پیشرفته به این صورت میباشد که شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی و بدون نیاز به شرکت در کلاس های دیگر به تسلط لازم در این حوزه برسید. آموزش مبتدی اکسل به گونه ای تدریس میشود که افراد در هر سطح دانشی میتوانند از آن نهایت بهره را ببرند.

    فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ پیشرفته

    اما در فیلم آموزش رایگان اکسل ۲۰۱۶ پیشرفته ، تمامی موارد به صورت پیشرفته تر کار می شود. شما در این بخش از دوره با تمامی مواردی که در قسمت مقدماتی آشنا شده اید به صورت حرفه ای کار خواهید کرد. در دوره اموزش اکسل علاوه بر چیره شدن به صورت کامل بر مفاهیم ابتدایی ، شما با انجام کار های تخصصی تر و پیشرفته آشنا خواهید شد و آن را در بر خواهید گرفت.

    از جمله این عملیات های سنگین در اکسل ۲۰۱۶ می توان به انجام عملیات های پیچیده ریاضی و در آخر ماکرو نویسی که یجور برنامه نویسی در اکسل و دیگر نرم افزار های شرکت آفیس است اشاره کرد.

    دقت داشته باشید آموزش نرم افزار excel پیشرفته در آریا تهران با تدریس نکات تکمیلی است و شما میتوانید در کنار آموزش با دانلود آموزش اکسل ۲۰۱۶ و نسخه های بالاتر که در این صفحه قرار داده شده است از برترین تدریس اکسل بهره مند شوید و برای ورود به بازار کار آماده گردید.

    آموزش اکسل pdf

    همچنین از دیگر قابلیت های این آموزش برنامه اکسل کامپیوتر در سایت آریا تهران وجود آموزش اکسل pdf است. یعنی اینکه شما با تهیه این دوره علاوه بر ویدیو امزش اکسل ، یک فایل آموزشی pdf نیز دریافت می کنید. فایل pdf آموزش اکسل بدین منظور تهیه شده است که شما بتوانید به راحتی به تمامی مباحث دوره آموزش excel 2016 و ورژن های بالاتر ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ دسترسی داشته باشید.

    شما می توانید در صورت مواجه شدن مشکل در حل عملیات های اکسل به راحتی فایل آموزش اکسل pdf را باز کرده و با سرفصل هایی که در آن تعبیه شده است به راحتی مشکل خود را حل کنید.

    دیگر مزیت در اختیار داشتن آموزش اکسل رایگان pdf این است که میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت آفلاین مطالب تدریس شده را مرور کنید و ایرادات خود را در این آموزش ها برطرف کنید.

    آموزش اکسل رایگان pdf تنها در اختیار کاراموزان این دوره آموزشی قرار میگیرد که متناسب با مطالب آموزشی بوده و آن ها میتوانند از طریق فایل آموزش اکسل رایگان pdf مطالب آموزشی را مرور کنند و به تسلط لازم برسند.

    همچنین میتوانید از آموزش اکسل به زبان ساده pdf برای ارائه تحقیقات در این بخش استفاده کنید و به راحتی آن را به دیگران نیز ارائه دهید.

    فایل آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان بدون هیچ پیش نیازی منتشر شده است و افراد میتوانند با هر سطح دانشی از اطلاعات فایل آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان نهایت بهره را ببرند. آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته pdf رایگان به گونه ای تدوین شده است که میتوانید با مراجعه به آن تمام سوالات خود را رفع کنید. البته اگر باز هم سوالی در ذهن شما باقی مانده بود میتوانید در قسمت نظرات صفحه اموزش اکسل مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ آموزش رایگان اکسل ۲۰۱۶ شما را بدهند.

    دوره آموزش اکسل رایگان

    یکی از خدماتی که آریا تهران ارائه میدهد دوره آموزش اکسل رایگان برای علاقه مندان میباشد. در این دوره آموزش اکسل رایگان فیلم های آموزش برنامه excel به صورت جامع در اختیار افراد قرار میگیرد و علاقه مندان میتوانند با مشاهده فیلم آموزش برنامه excel به تسلط لازم در این حوزه برسند.

    در این دوره آموزش کامل excel به شما ارائه میشود و علاوه بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای تلاش اساتید در آموزش کامل excel مطابق با نیاز های بازار کار است.

    آشنایی با کاربرد صفحه گسترده در اکسل ۲۰۱۶

    در دنیای امروزی و در این دوره زمانی که در آن زندگی می کنیم ، نرم افزار های صفحه گسترده کاربر بسیار بالایی دارند.

    برخی از کاربرد های رایج این نرم افزار عبارت اند از انواع گزارش های مالی و حسابداری ، تهیه انواع لیست ها و انواع پروژه های مختلف.

    که تمامی این موارد در فیلم آموزشی اکسل ۲۰۱۶ به صورت جز به جز آموزش داده می شود.

    شما با استفاده از کاربرد های این نرم افزار می توانید به سازماندهی ، پردازش ، استخراج اطلاعات جدید و همینطور انواع نمودار ها دست یابی پیدا کنید.

    در آموزش صفر تا صد اکسل رایگان شما میتوانید مقالات اکسل رایگان را نیز مطالعه کنید و دانش خود را در آموزش کار با اکسل در کامپیوتر به حد اعلا برسانید. در صورتی که شما آموزش کار با اکسل در کامپیوتر را به صورت جامع از آریا تهران دریافت کنید میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است را یاد خواهید گرفت.

    آشنایی با اصطلاحات اکسل

    در این قسمت به تمامی اصطلاحات اکسل ۲۰۱۶ می پردازیم و تمامی این اصطلاحات رو برای شما ارائه می دهیم توجه داشته باشید که تمامی این اصطلاحات + بسیاری دیگر در فیلم اکسل ۲۰۱۶ به شما آموزش داده می شود. اگر سوالی در مورد اصطلاحات آموزش اکسل صفر تا صد رایگان دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

    لازم به ذکر است در کلاس هاس آریا تهران در مرحله آموزش اولیه اکسل تمامی اصطلاحاتی که نیاز است شما به عنوان یک اکسل کار بلد باشید آموزش داده میشود و سپس یادگیری excel و آموزش کامل نرم افزار اکسل شروع میشود.

    فایل صفحه گسترده در واقع فایلی است که در آن اطلاعات اکسل نگهداری می شود

    این فایل قواعدی را برای نگهداری اطلاعات درون خود دارد که این قواعد کاملا شبیه شواعد ذخیره سازی فایل در ویندوز است

    هنگامی که شما در محیط اکسل یک فایل جدید را ایجاد می کنید

    به صورت پیش فرض نام آن book1 درنظر گرفته می شود

    البته شما می توانید نام آن را هر موقع که بخواهید تغیر دهید

    پسوند تمامی فایل های excel به صورت پیشفرض بر روی xlsx تنظیم می شود که البته شما می توانید آن را با xls نیز تعویض کنید

    به هر یک ها فایل هایی که در محیط اکسل ساخته می شود کتاب کار و یا کارپوشه (به انگلیسی  : WorkBook) گفته می شود

    در نرم افزار اکسل ، هر پوشه ای که ساخته می شود به صورت پیشفرض دارای سه صفحه کاری است

    به هریک از این صفحه های کاری Worksheet گفته می شود

    درواقع هر کاربرگ یک صفحه ای با جدول بندی منظمی است که اطلاعات را در خودش جای می دهد

    در هر سه کاربرگی که در کارپوشه قرار دارد ، سطح ها و ردیف هایی هستند که به آن Row گفته می شود

    این سطر ها به عبارت خیلی ساده و روان برای شماره گذاری و یا عنوان گذاری هر سطر مربوطه هستند

    به هریک از ردیف های عمودی که در صفحه به نمایش گذاشته می شود و به صورت حروف انگلیسی نامگذاری می شوند که به ترتیب به شکل A، B ، AC ، Z ، Y ، X ، XFD هستند یک ستون یا Column گفته می شود

    هر کاربرگ شامل بیش از ۱۶ هزار ستون است

    با تصور ستون ها و ردیف ها می توان فضاهای ایجاد شده در بین آن ها را تصور کرد

    به هر واحد کوچکی که در بین تلاقی سطر ها و ستون ها ایجاد شده است یک خانه یا سلول گفته می شود

    سلول ها در واقع همان مکانی هستند که شما در آن اطلاعات خود را بارگذاری می کنید

    در نرم افزار اکسل ۲۰۱۶ می توان بیش از ۳۲ هزار سلول را جای داد

    منظور از چارت ها در واقع همان نمودار های است که همگی نام آن را شنیده ایم

    این نمودار ها به نمایش اطلاعات به بهترین نحو ممکن و در اشکال مختلف به ما می پردازند

    این نمودار ها خوانایی و دریافت اطلاعات را برای کاربر ده ها برابر قوی و بهتر می کند

    کد دریافت رایگان: iwex

    کار با ابزارها و نوارهای محیط کار اکسل

    سوالی می پرسید که آیا در این دوره با انواع ابزار ها و نوارهای محیط کار اکسل ۲۰۱۶ آشنا می شود

    در یک کلام بله !

    شما در فیلم آموزش اکسل ۲۰۱۶ با انواع ابزار ها و نوار ها آشنا خواهید شد ، اما مسئله همینجا پایان نمی یابد

    شما به علاوه آشنایی با این مفاهیم مجبور به انجام تمارین هستید تا مطالب به صورت کامل برای شما جا بیافتد

    پس خیالتان در رابطه با کار با ابزار ها کاملا راحت باشد ، اگر تمرین و دقت بالایی داشته باشید و یا آن را کسب کنید ، می توانید به صورت کامل نرم افزار اکسل ۲۰۱۶ را قورت دهید.

    اگر میخواهید با درصدگیری در اکسل آشنا شوید و اطلاعات لازم را در این حوزه کسب کنید مقاله محاسبه درصد در اکسل به شما پیشنهاد میشود.

    مدیریت فایل در اکسل ۲۰۱۶

    در فیلم آموزش excell به صورت کاملا عملی و جزئی ، به مدیریت فایل ها و طریقه کار با اکسل پرداخته می شود.

    شما در ابتدای این ویدیو آموزش اکسل با ساخت انواع فایل ها و همینطور تنظیمات مربوط به آن آشنا می شوید و از پایه قوی به جلو می روید و طریقه کار با اکسل را به صورت گام به گام یاد میگیرید.

    مدیریت فایل در این نرم افزار از پایه ترین مواردی است که نباید در یادگیری آن تنبلی کرد زیرا امکان دارد در پروژه های بزرگ تر به مشکل بر بخورید. در آموزش اکسل تصویری به صورت کامل مدیریت فایل در اکسل به شما آموزش داده شده است و شما میتوانید به صورت تصویری کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

    قیمت آموزش اکسل

    قیمت اموزش اکسل ۲۰۱۶ کاملا به نحوه تدریس و تخصص اساتید و نوع دریافت آموزش exel بستگی دارد. اگر شما تمایل به دریافت آموزش ویدیویی اکسل داشته باشید میتوانید در همین صفحه با کمترین هزینه آموزش صفر تا صد اکسل را دریافت کنید.

    ما در فیلم اکسل تمامی سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور را تدریس کرده ایم و شما میتواند اکسل را به صورت مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید و به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.

    در صورتی که تمایل به بهره مندی از مباحث آموزش حضوری اکسل بودید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید که برای اطلاع از هزینه آموزش اکسل حضوری میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

    قیمت آموزش اکسل آنلاین کمتر از آموزش حضوری میباشد که کلاس ها در بستر اینترنت برگزار میشوند و شما با حضور مجازی در کلاس ها میتوانید از مطالب آموزشی بهره مند شوید.

    کیفیت آموزش excel رایگان ویدیویی قرار داده شده در این صفحه از سطح بالایی برخوردار است و شما می توانید با مشاهده دمو این دوره آموزش برنامه اکسل برای کامپیوتر به راحتی به این مسئله پی ببرید.

    فیلم آموزش اکسل در ۶ ساعت و ۴۰ دقیقه به اتمام رسیده است و قیمتی معادل ۶۰ هزار تومن دارد.

    قیمت آموزش اکسل
    قیمت آموزش اکسل

    سرفصل های آموزش اکسل

    • ۱- آشنایی با محیط کار

    در فصل اول به آشنایی با نرم افزار اکسل می پردازیم و با نصب و اجرای این صفحه گسترده در انواع ویندوز عامل ها آشنا می شویم و همینطور کار با ابزار help را یاد می گیریم.

    • ۲- کار با سلول ها

    در این فصل با انواع داده ها و روش ها درج و انتخاب آن ها ، و همینطور ویرایش محتوای سلول ها و یا فرمان های اجرا شده در قبل و مرتب کردن اطلاعات ، و حذف سلول ها ، و کپی و تکثیر آن ها در سایر سلول ها

    در این زمینه حتما پیشنهاد میشود مقاله تنظیمات نوشتن در اکسل را مطالعه کنید.

    • ۳- مدیریت کارت پوشه ها

    در این فصل آموزش exel به کار کردن با انواع سطر ها و ستون ها و همچنین کارکردن با کاربرگ ها می پردازیم و آن ها را می بلعیم

    • ۴- قالب بندی سلول ها

    در این فصل به قالب بندی فونت ها و تراز بندی سلول ها می پردازیم و همینطور به قالب بندی و استفاده از ابزار format painter ، و روش های استفاده از قالب بندی سلول صحبتی را خواهیم کرد

    • ۵- کار با فرمول ها و توابع

    با تصور ستون ها و ردیف ها می توان فضاهای ایجاد شده در بین آن ها را تصور کرد به هر واحد کوچکی که در بین تلاقی سطر ها و ستون ها ایجاد شده است یک خانه یا سلول گفته می شود. سلول ها در واقع همان مکانی هستند که شما در آن اطلاعات خود را بارگذاری می کنید و در نرم افزار اکسل ۲۰۱۶ می توان بیش از ۳۲ هزار سلول را جای داد.

    ۶- کار با نمودار ها

    در این فصل با انواع اصطلاحات در اکسل آشنا می شویم، با انواع نمودار ها و کاربرد های آن آشنا می شویم و با نحوه انتقام نمودار ها و تغیر اندازه آن ها آشنا می شویم و آن را در عمل پیاده می کنیم و در آخر هم انواع نمودار های سه بعدی و تغیر زاویه آن ها را با هم بررسی می کنیم.

    تمامی سرفصل های تدریس شده در کلاس آموزش رایگان اکسل پیشرفته در حسابداری آریا تهران مطابق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور است و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید یادگیری اکسل مقدماتی و نحوه ی کار با اکسل به طور اصولی به شما آموزش داده میشود.

    مدرک آموزش اکسل

    شما می توانید بعد از اتمام آموزش اکسل ۲۰۱۶ ، از آموزشگاه آریا تهران درخواست مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه و استناد کنید. در آموزشگاه آریا تهران دو مدرک داخلی و فنی و حرفه ای قابل ترجمه به شما اعطا میشود که شرایط دریافت هر مدرک متفاوت میباشد. برای اطلاعات بیشتر درباره دریافت مدرک فنی و حرفه ای اکسل با ما تماس بگیرید.

    در صورتی که شما از آموزش تخصصی اکسل بهره مند شده باشید میتوانید بدون هیچ نگرانی در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و با کسب نمره قبولی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

    اگر نمدانید با داشتن مدرک فنی و حرفه ای آموزش اکسل از صفر تا صد میتوانید چه کارهایی انجام دهید و با مزایای مدرک بین المللی فنی و حرفه ای آشنایی ندارید به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط دریافت مدرک اکسل و کلاس های آموزش کار با برنامه اکسل در کامپیوتر میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

    آموزش کار با سلولها در اکسل

    در این بخش صفحه آموزش اکسل آموزش کار با سلول ها را داریم تا بتوانید به تمامی بخش های کار با برنامه اکسل تسلط یابید. اگر بر روی سلولی که مطلبی در آن تایپ شده کلیک کنیم و بخواهیم قسمتی از آن را ویرایش کنیم کلید متنی سلول پاک می شود و برای رفع این مشکل به یکی از روش های زیر عمل می کنیم:

    • روش اول : بر روی سلول کلیک کرده و سپس در نوار فرمول کلیک کرده ویرایش را انجام می دهیم .
    • روش دوم : بر روی سلول Double کلیک کرده و ویرایش را انجام می دهیم.
    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل
    ویرایش صفحات کاری در اکسل

    انتخاب یک یا چند خانه :

    ۱- توسط صفحه کلید

    ـبرای انتخاب یک خانه کافی است با مکان نما بر روی آن برویم.

    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل

    – در آموزش کار با برنامه اکسل در کامپیوتر برای انتخاب تعدادی خانه مجاور کافی است دکمه Shift را پایین نگه داشته و با مکان نما بر روی آن حرکت کنیم.

    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل

    – برای انتخاب سطر جاری کافی است کلیدهای shift + spacebar را بفشاریم.

    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل

    – برای انتخاب ستون جاری کافی است کلیدهای Ctrl + Spacebar را بزنیم .

    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل

    برای انتخاب کاربرگ جاری در excel آموزش کافی است کلیدهای Ctrl + shift + spacebar را بزنیم و یا Ctrl + A را می زنیم .

    آموزش کار با سلولها در اکسل
    آموزش کار با سلولها در اکسل

    ۲- توسط ماوس

    – برای انتخاب یک خانه کافی است با ماوس بر روی آن کلیک کنیم .

    انتخاب یک یا چند خانه در اکسل

    ۱-توسط صفحه کلید

    – در آموزش اکسل مبتدی تا پیشرفته برای انتخاب یک خانه کافی است یا جهت نما (Arrow Key ) بر روی آن برویم .

    – برای انتخاب تعدادی خانه مجاور کافی است دکمه Shift را پایین نگه داشته و با کلیدهای جهت نما بر روی آن حرکت کنیم .

    – برای انتخاب سطر جاری کافی است کلیدهای Shift + Spacebar را بفشاریم .

    – برای انتخاب یک ستون کافی است کلیدهای Ctrl + Spacebar را بزنیم .

    – برای انتخاب کاربرگ جاری کافی است کلیدهای Ctrl + Shift + Spacebar را بزنیم.

    با دانلود آموزش اکسل مبتدی که در این صفحه قرار داده شده است این مباحث به طور کامل به شما آموزش داده میشود.

    ۲-توسط ماوس

    – در آموزش اکسل مبتدی تا پیشرفته برای انتخاب یک خانه کافی است با ماوس بر روی آن کلیک کنیم .

    – برای انتخاب تعدادی خانه مجاور کافی است دکمه سمت چپ ماوس را پایین نگه داشته و روی خانه ها Drag کنیم .

    – برای انتخاب یک سطر کافی است روی شماره سطر کلیک کنیم .

    – برای انتخاب یک ستون کافی است روی حرف ستون کلیک کنیم .

    – برای انتخاب یک کاربرگ کافی است بر روی سلول * کلیک کنیم .

    یکی از مقالات محبوب در حوزه اکسل تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در اکسل میباشد که شما میتوانید با مراجعه به صفحه تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در اکسل در چند دقیقه این کار را انجام دهید.

    نکته :

    برای انتخاب تعدادی خانه غیر مجاور با ماوس به تنهایی یا صفحه کلید به تنهایی نمی توان انتخاب را انجام داد و باید از ماوس و صفحه کلید، هر دو استفاده کنیم . برای این کار کافی است کلید Ctrl را پایین نگه داشته و روی خانه های مورد نظر کلیک کنیم .

    آموزش اکسل در حسابداری

    سوالی که مطرح میشود این است که اکسل در حسابداری چه کاربردی دارد؟

    اکسل از سری برنامه های قدرتمند و گسترده مایکروسافت است که در آن می تواند اطلاعات خود را به صورت حروف و عدد، تقسیم بندی، سازماندهی و مرتب کرد.

    علاوه بر این نرم افزار اکسل توانایی نگهداری و پردازش داده های موجود و همچنین رسم کردن نمودار را به کاربران خود ارائه می دهد.

    اکسل در بین تمامی نرم افزارهای آفیس از همه لحاظ بیشترین کمک را به حسابداری می کند، به نوعی حسابداری و اکسل در هم پیوند خورده اند و می تواند کمک بزرگ و شایانی را به یک حسابدار انجام دهند.

    از دلایل اصلی محبوب بودن و کارآمد بودن این نرم افزار میتوان به محیط کاربری ساده و درعین حال پیشرفته و نیز این قابلیت را دارد که مورد استفاده هر فرد و یا شرکت حقوقی بزرگی قرار گیرد.

    افراد می توانند با استفاده از قابلیت های فراوان و بیشمار اکسل در تمامی مراحل استفاده از نرم افزار های حسابداری، سرعت خود را چند برابر و در گاهی از موارد حتی کار هایی که در نرم افزار های حسابداری به هیچ عنوان نمی شود انجام داد را در آن انجام داد.

    وب سایت آریا تهران به زودی ویدیو های آموزش برنامه اکسل رایگان مفید و قابل استفاده برای هر فرد چه با اطلاعات کافی برای استفاده از ورد و اکسل و چه برای افرادی که حتی واژه اکسل را نشنیده است گذاشته می شود و مطمئن هستیم که با دانلود آموزش برنامه اکسل رایگان به کار تمامی افرادی که قصد دارند در عملیات های حسابداری خود از نرم افزار اکسل هم بهره بگیرند به کار خواهد آمد.

    به این ترتیب شما میتوانید با دانلود فیلم آموزش اکسل در حسابداری تمامی نکات و سرفصل ها را یاد بگیرید و با مرور این سرفصل ها به تسلط لازم برسید.

    اما برای کاربرانی که قصد دارند سریع از از موعد به یادگیری نرم افزار اکسل و کاربرد آن در عملیات های حسابداری خود دست یابند نیز به صورت سر فصلی و توضیح کوتاه به شما توضیح خواهیم داد که کاربرد های اکسل را به صورت کلی در یابید.

    در صورتی که بخواهید نکات پیشرفته تری را در این حوزه یاد بگیرید میتوانید آموزش رایگان اکسل پیشرفته را در این صفحه دانلود کنید و نکات لازم را در این حوزه یاد بگیرید.

    البته منابع آموزشی برای آموزش کامل برنامه اکسل وجود دارد و شما میتوانید از سایت های مختلف و روش های متنوع اقدام به دانلود آموزش کامل اکسل نمایید اما در سایت ما جامع ترین آموزش آنلاین اکسل رایگان ارائه شده است و شما میتوانید با اطمینان از مفید بودن این آموزش از آن بهره مند شوید.

    از مقالات پرکاربرد در حوزه اکسل که میتواند دانش شما را در این حوزه بیشتر کند اکسل محاسبه عیدی و سنوات میباشد که مطالعه آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

    کاربرد اکسل در حسابداری

    کاربرد نرم افزار اکسل در حسابداری کمک شایانی در تهیه گزارشات مالی می کند و سرعت کار را در عملیات های حسابداری چند برابر افزایش می دهد.

    همچنین داشتن پس زمینه و اطلاعاتی حتی ناچیز از اکسل می تواند برای افرادی که می  خواهند در حوزه حسابداری قدمی فراتر از افراد هم رده خود بردارند می تواند کمک بزرگی کند.

    شایان ذکر است که دربرگرفتن اکسل در عملیات های حسابداری خود برای افرادی که جویای کار در شرکت های بزرگ و معتبر هستند نیز یک ملاک بزرگ حساب می شود و افرادی که سعی دارند در شرکت های بزرگ استخدام شوند، وارد بودن به محیط اکسل باید در اولویت اول کار آن ها  در نظر گرفته شود.

    به همین دلیل برای افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند آموزش کار با اکسل مبتدی یکی از امور الزامی میباشد و باید این آموزش را در برنامه کاری خود قرار دهید. در این دوره به شما آموزش کار با اکسل pdf ارائه میشود و شما میتوانید با در اختیار داشتن آموزش کار با اکسل pdf تمامی مطالب را مرور کرده و به تسلط لازم برسید.

    افرادی که به محیط اکسل تسلط کامل دارند در اکثر مواقع بدون قید و شرط در لول کاری بالاتر از همکاران خود قرار می گیرند و توجه مدیران شرکت های بزرگ را به خود جلب می کنند.

    در بیشتر مواقع وقتی از کسی سوال می شود که نرم افزار اکسل به درد چه کاری می خورد پاسخ افراد به این صورت است که امورش اکسل به درد مسائل های ابتدایی و پیش پا افتاده است در صورتی که نرم افزار اکسل برای محاسبات آماری پیچیده تری مانند VBA و از جمله این عملیات های دشوار به درد کاربران خود می خورد و سرعت کار را چند برابر می کند.

    در آموزش مقدماتی تا پیشرفته اکسل شما میتوانید به گونه ای نکات اکسل را یاد بگیرید و با مشاهده فیلم های اکسل به چنان تسلطی برسید که به سرعت وارد بازار کار شده و با در اختیار داشتن فایل آموزش اکسل میتوانید پاسخ تمام سوالات احتمالی خود را به دست آورید.

    مهم ترین کاربرد های اکسل در حسابداری

    ۱- لیست کردن رویداد های مالی به صورت فایل های جداگانه

    ۲- طبقه بندی و لیست بندی و SORT  کردن تمام داده ها به صورت عناوین دلخواه 

    ۳- تهیه و تنظیم انواع گزارشات مالی مانند سود و زیان و جریان وجه نقد و نیز ترازنامه

    ۴-تنظیم جدول های مکمل مانند لیست استهلاک و حقوق و دستمزد و …

    ۵-جمع آوری و دسته بندی مدارک های ناقص و عدم منظم بودن آن ها در نرم افزار حسابداری

    ۶- استفاده از تمامی توابع و فرمول های پیش فرض در محیط اکسل

    ۷-کنترل تمامی موجودیت انبار و شمارش کالا ها

    ۸-تنظیم صورت مغایرت بانکی

    ۹-تنظیم کاربرگ های مهم حسابرسی

    به این ترتیب اگر میخواهید مهارت های لازم را کسب نمایید و در این حوزه تخصص یابید آموزش اکسل از مقدماتی تا پیشرفته بهترین پیشنهاد برای شماست. در این دوره های آموزشی آریا تهران فایل آموزش اکسل پیشرفته ۲۰۱۶ pdf در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و میتوانند پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنند. فایل آموزشی اکسل یکی از بهترین روش های آموزشی میباشد که میتواند به تسلط افراد به نکات اموزشی کمک کند و در آموزشگاه آریا تهران این ابزار آموزشی با بالاترین کیفیت در اختیار کارآموزان اموزس اکسل قرار میگیرد.

    آموزش فرمول و توابع اکسل در حسابداری 

    از دیگر امکانات فوق العاده نرم افزار اکسل و کاربر بی نظیر آن در حسابداری، فرمول ها و توابع ها هستند. در نرم افزار اکسل به صورت پیش فرض برخی از فرمول ها وجود دارند و کاربر برای استفاده ازآن ها تنها باید آن را انتخاب کند ، برای نمونه فرمول هایی که مربوط به چهار عمل اصلی هستند در اکسل وجود دارند و در صورت لزوم کاربر میتواند آن را فراخوانی کند.

    همچنین افراد می توانند متناسب با عملیات های خود فرمول هایی را فراخوانی کنند و آنها را ذخیره کنند و در عملیات های بعدی خود از آن فرمول استفاده کنند.

    در اکسل توابع هایی وجود دارد که به صورت پیشفرض و از قبل تعیین شده مورد استفاده کاربران قرار می گیرد و در تهیه گزارشات حسابداری به افراد کمک شایانی می کند، از جمله این تابع ها می توان به توابع: SLN ( محاصبه کل و جز هزینه های استهلاک به روش خط مستقیم)، SYD (محاسبه هزینه استهلاک ها به روش مجموع سنوات)، DB ( تابعی برای محاسبه هزینه های استهلاک نزولی در مدتی معین و حساب شده)، IPMT (محاسبه دقیق اقساط مربوط به بهره)، NPER (محاسبه تعداد دوره های مورد نیاز برای سرمایه گذاری) و همینطور RATE ( برای محاسبه نرخ بهره) اشاره کرد.

    در دوره های آریا تهران به ما دانلود رایگان آموزش اکسل ۲۰۱۶ به زبان فارسی pdf ارائه میشود و کلیه فرمول و توابع اکسل در حسابداری در این فایل ارائه میشود تا بتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی پاسخ سوالات خود را بیابید.

    برای اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید به صفحه فرمول نویسی در اکسل مراجعه کنید.

    رسم جداول و نمودار ها از کاربرد اکسل در حسابداری

    از طریق نرم افزار اکسل می توان جداول و نمودار هایی را ترسیم کرد که توضیح داده ها و عملیات های ما را ساده تر می کند، از نمونه این نمودار ها می شود به نمودار خطی ، دایره ای ، میله ای ، و نقطه ای و …. اشاره کرد، این امکان به درد افرادی می خورد که قصد دارند به صورت تصویری و یا در قالب جدول ها و مدل های دلخواه داده های خود را تنظیم کنند.

    شما می توانید با مراجعه به سربرگ insert و chart  به این قسمت دسترسی پیدا کنید و می توانید که انواع نمودار ها و مدل های مختلف را در هر شکل و اندازه ای رسم کنید.

    در آموزش کار با برنامه اکسل کامپیوتر به طور کامل رسم جدول در اکسل به شما آموزش داده میشود و میتوانید صفر تا صد رسم انواع جدول را یاد بگیرید. در این دوره آموزش فایل اکسل در اختیار شما قرار داده میشود و میتوانید آموزش مبتدی اکسل ۲۰۱۶ را به صورت تصویری و ویدیویی و متنی در اختیار داشته باشید.

    برای اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید به صفحه رسم نمودار در اکسل مراجعه کنید.

    فیلتر کردن داده ها از کاربرد اکسل در حسابداری

    در اکثر مواقع حسابداران معمولا با انبوهی از داده ها و اطلاعات سروکار دارند، خوشبختانه در نرم افزار اکسل می توان با فیلتر های موجود و بر اساس ویژگی های خاص اطلاعات خود را دسته بندی و مرتب کرد.

    به طور مثال می توان با توجه به موضوع عملیات ها، چینشی را بر اساس هزینه و یا زمان بندی ایجاد کرد و داده های خود را به صورت مرتب و دسته بندی شده انتخاب کنیم.

    برای دسترسی به این معیار ها می توان به سربرگ data  و در قسمت sort و filter مراجعه کرد.

     وارد کردن اطلاعات از کاربرد اکسل در حسابداری

    از دیگر امکاناتی که در نرم افزار اکسل وجود دارد تا کار کاربران خود را راحت کند، امکان وارد کردن اطلاعات و داده های موجود در پایگاه های اطلاعاتی است که این امکان از هر دوباره کاری و وارد کردن مجدد اطلاعات جلوگیری می کند و همچنین باعث سهولت عملیات حسابداری می گردد.

    البته این نکته حائز اهمیت است که تنها اطلاعات و داده هایی را می توان وارد کرد که در قالب های تعریف شده برای نرم افزار اکسل پیروی کرده باشد.

    استفاده از قالب های سفارشی از کاربرد اکسل در حسابداری

    از دیگر کمک هایی که نرم افزار اکسل به کمک حسابداران می کند این است که  قالب برخی از توابع پیچیده که ممکن است در کسب و کار های ویژه تر مورد استفاده قرار گیرد در فضای مجازی وجود دارد و توسط وب سایت هایی به صورت رایگان و در مواردی به صورت پولی در خدمت کاربران قرار می گیرد.

    از مقالات آموزشی که برای تسلط به مفاهیم اکسل به شما پیشنهاد میکنیم تبدیل عدد به حروف در اکسل میباشد. با مطالعه این مقاله میتوانید به راحتی اعداد را به حروف تبدیل کنید.

    جمعبندی

    در این صفحه آموزش کلی اکسل برای شما قرار داده شده است و شما میتوانید اکسل اموزش مقدماتی، تمرین اکسل مقدماتی، نحوه کار با اکسل ۲۰۱۶، طرز کار با اکسل نسخه های مختلف، اکسل مقدماتی تا پیشرفته را یاد بگیرید و با مشاهده ویدیو آموزشی اکسل میتوانید به نکات مختلف تسلط یابید. در این فیلم ها آموزش کار با اکسل ۲۰۱۶ با تدریس برترین اساتید کشور قرار داده شده است و شما میتوانید آموزش اکسل حرفه ای رایگان را بدون پرداخت هزینه ای دریافت نمایید. همچنین در صورتی که علاقه مند به یاد گیری اکسل حرفه ای بودید میتوانید در کلاس های آموزشی آریا تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید.

    سوالات متداول

    آموزش اکسل رایگان شامل چیست؟

    در این صفحه فیلم پکیج آموزش اکسل رایگان قرار داده شده است که میتوانید بدون پرداخت هزینه این آموزش ها را دریافت کنید و در صورتی که از نحوه آموزش ضایت داشتید میتوانید ادامه فیلم آموزش اکسل از مبتدی تا پیشرفته رابا پرداخت کمترین هزینه دریافت کنید.

    پشتیبانی آموزش اکسل آریا تهران به چه صورت است؟

    شما با مشاهده فیلم آموزش سریع اکسل رایگان و آموزش نسخه پولی میتوانید از خدمات پشتیبانی ما بهره مند شوید و سوالات تان را مستقیما از اساتید ما بپرسید و در سریع ترین زمان پاسخ بگیرید. پرسش سوال در بخش نظرات این صفحه انجام میشود و شما میتوانید بدون محدودیت زمانی سوال تان را مطرح کرده و در کوتاهترین زمان پاسخ صحیح را دریافت کنید.

    5 دیدگاه برای آموزش اکسل

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. بهاالحق

      خیلی عالیه

      • aryatehran_B

        سلام دوست عزیز خوشحالیم که مطالب سایت برایتان مفید واقع شده است

    2. زهرا سلیمانی

      کلاس اکسل استاد مهرانفر عااااالی بود 🙏🏼

      • aryatehran_B

        سلام عرض شد خورسندیم که از دوره اموزشیتون رضایت کامل را داشته اید و هدف مجموعه ام جلب رضایت شما و اموزش شما است دوست عزیز

    3. مهراله

      باسلام
      لطفا فایل pdf آموزشهای مقدماتی و پیشرفته اکسل و کاربرد اکسل در حسابداری را برای بنده ارسال کنید. ممنون از لطف شما

      • aryatehran_B

        سلام عرض شد شما میتونید از داخل سایت خریداری کنید

    4. حسنا

      سلام
      ی سوال داشتم
      زمانی که عبارت ۳**۲ رو در اکسل ۲۰۱۶ در یک سلول با فرمت General , چرا جواب ۲۰۰۰ میشه؟خاصیت فرمت General چیه؟

      • eskandari

        سلام این فرمت مقدار داخل سلول را به صورت نماد علمی نشان میدهد

    5. رضا قاسمی

      سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من پسرم ده سالش هست وکلاس چهارم ودر کلاسهای اکسل و ورد شرکت کرد ولی نتوانست نمره قبولی کسب کنه البته با شرایطی که داشت حالا میخواهم با توجه به فیلمهای اموزشی شما دوباره در امتحان شرکت کند