دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی ویژه اشتغال به کار، یک کلاس کاملا عملی است که برای کارآموزانی طراحی شده که علاقه دارند در حوزه طراحی گرافیکی وارد  بازار کار شوند.

کارآموزان شرکت کننده در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه فتوشاپ غرب تهران ضمن آشنایی با تمام ابزارهای ویرایش و طراحی موجود در نرم افزار فتوشاپ، بصورت کاملا پروژه محور و عملی شیوه استفاده از این ابزارها را فرا خواهند گرفت. شما می توانید در انتهای همین صفحه برخی از پروژه هایی که کارآموزان فتوشاپ در حین دوره انجام می دهند را مشاهده کنید.

بهترین قسمت شرکت در کلاس آموزشی فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران  این است که شما بعد از طی شدن مدت زمان تعیین شده برای آموزش، می توانید مدرک فنی حرفه ای فتوشاپ و مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را دریافت کنید.

برخی از نمونه کارهای هنرجویان

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
استفاده از ابزارهای نوشتن و brush در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

استفاده از فیلتر های در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
استفاده از ابزارهای تغییر رنگ در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
ترکیب تصاویر در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی

کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی در آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران در دو نوع کلاس بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می گردد. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی خاصی وجود ندارد. تنها تفاوت موجود بین کلاسهای آموزش فتوشاپ خصوصی و کلاسهای آموزش فتوشاپ عمومی این است که در کلاس های خصوصی، مربی زمان بیشتری را برای رفع مشکل کارآموز در نظر می گیرد و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت. همچنین باید گفته شود که در کلاس های خصوصی زمان حضور در کلاس توسط کارآموز تعیین می گردد و آموزش مطابق با نیاز وی جلو خواهد رفت.

خوب است بدانید که تعداد افراد در کلاسهای آموزش فتوشاپ خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاسهای آموزش فتوشاپ عمومی حداقل ۴ نفر. 

با بدانید که یادگیری کارآموزان برای آموزشگاه آریا تهران بسیار مهم است. به همین دلیل مدت زمان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی طوری در نظر گرفته شده است که امکان انجام تمرین های مختلف در دوره مذکور وجود دارد.

در کلاسهای آموزش فتوشاپ مقدماتی به صورت کلی با مفاهیم زیر آشنا خواهید شد:

  • آموزش کامل ابزارهای فتوشاپ
  • آموزش مقدماتی ویرایش و ترکیب تصاویر
  • آموزش مقدماتی رتوش تصاویر
  • آموزش مقدماتی طراحی تراکت و کارت ویزیت
  • آموزش مقدماتی طراحی لوگو

کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی می توانند در بسیاری از ادرات و شرکت های تبلیغاتی، نشریات، شرکت های طراحی وب سایت و … مشغول به کار شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله دوره آموزش فتوشاپ در تهران را مطالعه فرمایید.

برگشت به بالا

دوره آموزش فتوشاپ با مدرک بین المللی

آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین دلیل تمام شرکت کنندگان در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، بعد از گذرندان کامل دوره، می توانند دو نوع مدرک معتبر فتوشاپ قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف را دریافت کنند.

– مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای

– مدرک معتبر داخلی فتوشاپ 

برگشت به بالا

هزینه دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

همانطور که ذکر شد، دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می گردد. هزینه دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی در قالب کلاس های خصوصی و عمومی به شرح زیر است:

هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ

هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب حسابداری سنجیده شده و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند. در صورت نیاز کارآموز با توجه به سطح یادگیری و نیاز دوباره به آموزش و تمرین می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ، ساعتی ۱۷۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی  با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی به شرح ذیل می باشد:

– هزینه کلاس فتوشاپ مقدماتی عمومی: ۹۹۹٫۰۰۰ تومان 

برگشت به بالا

سرفصل های آموزش فتوشاپ مقدماتی

آنچه شما در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی فرا خواهید گرفت :

معرفی Adobe Photoshop، بازار کار بعد از فراگیری دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، قابلیت های فتوشاپ، صحبت در مورد چگونگی دریافت مدرک فتوشاپ فنی حرفه ای و….

اولین قدم در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آشنایی با محیط کار فتوشاپ (Work space) چیدمان و تنظیم پالت ها است. بعد از آن نوبت به مطالب زیر خواهد رسید.

چیدمان و تنظیم نوار ابزار. شخصی سازی محیط کار فتوشاپ. ساختن فایل جدید و توضیح صفحه New document . توضیحات مربوط به Color Mode ها. وارد کردن فایل های جدید، ذخیره فضای کاری و فایل های جدید. معرفی فرمت PSD 

آشنایی با شیوه ذخیره سازی فایل ها خروجی در فرمت ها و حجم های مختلف در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی. یکی از پرکاربرد ترین استفاده های نرم افزار فتوشاپ، ذخیره سازی فایل ها خروجی در فرمت ها و حجم های مختلف. برای این کار شما با پنجره های Image size و save for web آشنا خواهید شد.

معرفی ابزار جابجایی(Move) و پالت لایه ها (Layers). کار با تنظیمات و آپشن های موجود ابزار انتخاب و پانل لایه های. یادگیری کپی کردن لایه ها، جابجایی لایه ها و ادغام آنها (merge).

معرفی ابزار های بزرگ نمایی (Zoom tool) و جابجایی داخلی (Hand tool)

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تمام ابزارها و پالت ها دانه به دانه به شما آموزش داده خواهند شد.

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تمام ابزارهای برش و تغییر شکل بصورت کامل به شما یاد داده خواهند شد. معرفی ابزارهای Crop tool,  Slice tool . معرفی منوی Transform و زیر منوی های مرتبط.

فواید اشکال برداری و کار با ابزار Shape و Custom shape، ساختن مسیر با ابزار Pen، تغییر شکل با Arrow

یکی از سرفصل های پر پروژه دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی.

آشنایی با جایگاه لایه ها در فتوشاپ چیزی است که در دوره فتوشاپ مقدماتی به صورت حرفه ای با آن آشنا خواهید شد.

آشنایی با پنل ها مرتبط. نوشتن متن رنگی. استفاده از layer style ها.  استفاده از path tool برای ایجاد مسیر های متنی

آموزش تمام زیر منوی های Image Adjusment

تنظیم تصحیح خودکارسطح رنگ.تنظیم تصحیح رنگ درCurves variations وتنظیمات رنگ در Hue/saturation

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه فتوشاپ آریا تهران شما بصورت حرفه ای با Color mode ها و فرمت های مخصوص چاپ آشنا خواهید شد.

بازکردن فایل مقصد و ایجاد نصب پروفایل شخصی و برچسب گذاری تصاویر و پیش تنظیمات چاپگرو ارزیابی و چاپ

استفاده از فیلترهای Sharpen، Blur، Distort، Render، Noise و اعمال فیلترهای مختلف بر روی لایه ها و … در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت مقدماتی با روتوش تصاویر و صورت آشنا خواهید شد. اما بطور کامل ابزارهای healing brush tool, spot healing brush tool, patch tool, content aware move tool, red eye tool آشنا خواهید شد.

تصحیح قرمزی چشم و تصحیح میزان تیرگی و کار با ابزارها و کار با تصاویر سیاه و سفید و تکنیک های مات کردن. لکه برداری صورت

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی شما بعد از فراگیری تمام ابزارهای فتوشاپ قادر خواهید بود با استفاده از ایجاد ماسک و Channel. استفاده از رنگ جهت ایجاد ماسک ( MASK) و بکارگیری ماسک ها در ترکیب لایه ها و ترمیم لایه ها و غیره به ترکیب تصاویر بپردازید.

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی شما بعد از فراگیری تمام ابزارهای فتوشاپ قادر خواهید بود با از ابزار هایی مانند Pen tool, shape و… شروع به طراحی کارت ویزیت، تراکت و لوگو بکنید.

در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی بصورت مقدماتی با طراحی تراکت و کارت ویزیت آشنا خواهید شد.

مخاطبین دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی، یک کلاس آموزش ۱۰۰ درصد عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است. لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با کارهای گرافیکی و آموزش فتوشاپ را دارند مخاطبین این دوره هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کارهای گرافیکی که نیاز به دانش فنی در رابطه گرافیک و زیر مجموعه های آن دارند تمام افراد در سمت های شغلی متفاوت می توانند در این دوره جامع شرکت کنند. چرا که خواه یا نا خواه شما برای انجام کارهای شخصی نیز در یک زمان مشخص به فتوشاپ نیاز خواهید داشت.

آینده شغلی کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

امروزه هیچ کسب و کاری نیست که با تبلیغات سروکار نداشته باشد. از طرفی هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هریک از این شرکت ها در راستای توسعه و تبلیغ خود نیاز به مهندس گرافیک دارند به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته گرافیک کامپیوتری از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

با توجه به مطالبی که در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی فرا می گیرد شما به راحتی می توانید در اکثر شرکت های تبلیغاتی، نشریات و مجلات، آتلیه های عکس بردای، شرکت های طراحی وب سایت و… استخدام شوند.

استخدام کارآموزان دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی آموزشگاه آموزشگاه آریا تهران، بصورت ۱۰۰ درصد عملی برگزار می شود. از طرفی این دوره تحت نظر اساتید باتجربه و دارای کارت مربی گری از سازمان فنی و حرفه ای است. باتوجه به این مسئله و اینکه شما پس از دوره می توانید مدرک فتوشاپ فنی و حرفه ای دریافت کنید. اگر درطول دوره و پس از دوره تمرینات لازم جهت بهبود آموزش خود را به خوبی انجام دهید قطعا به کارگیری شما در موسسات و شرکت های مختلف بسیار آسان خواهد بود.

شرکت های و موسسات مختلف برای استخدام، از شما تخصص و مدرک معتبر می خواهند. ما هر دو را در یک دوره به شما تقدیم می کنیم ۵۰ درصد تخفیف با کد: phoc

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

کد استاندارد

۲۵۱۳/۷۱

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۷ فروردین – فقط جمعه – 15 الی 17 (فقط حضوری), ۲۵ فروردین – شنبه و چهارشنبه – 16 الی 18 (حضوری – آنلاین), ۳۱ فروردین – فقط جمعه – 17 الی 19 (فقط حضوری), خصوصی

مهارت پیش نیاز

کاربر عمومی رایانه شغلی یا ICDL درجه ۲

طول دوره

1/5ماه

مخاطبین

شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و … به فتوشاپ احتیاج دارند ., فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف و به طور کلی گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها, مام افرادی که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند, هر شخصی که به گرافیک و فتوشاپ علاقه دارد و می خواهند کارهای گرافیکی را خودشان انجام دهند

نوع تدریس

شفاهی, کار با نرم‌افزار, کتبی

مشاغل مربوط

ارتباط این شغل با مشاغل مدیران طراحی، معماری، عکاسی و نشریات کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحی وب سایت می باشد.

مدرس

حمید رضا مهرانفر, زهرا کلیچ, سارا کاظمی پور

190 دیدگاه برای دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Faezeh

    فتوشاپ مقدماتی رو شرکت کردم..به نظرم خوب و تکمیل بود ..استاد کاظمی عالی بودن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که توانسه ایم پاسخگوی اعتماد شما باشیم به امید دیدار مجدد شما

  2. مهسا محمدپور

    وقت بخیر کلاس فتوشاپ مقدماتی با استاد کاظمی واقعا خوب بود بابت همه چی ممنون .

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما و خورسندیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام ارائه اموزشی کاربردی به شما کاراموزان عزیز است

  3. مجتبی صادقی

    سلام.من از آموزشگاه راضی هستم برخودشون خوب بوده و استاد کاظمی دبیر خوبی هستن،سطح آموزش خوب بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و خوشحالیم که توانسته ایم پاسخگوی اعتماد شما باشیم به امید دیدار مجدد شما

  4. بهناز

    عالی بود

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات خوب شما دوست عزیز

  5. فاطمه امام قلی زاده

    استاد بسیار عالی و خوش برخود و حرفه ای و مسلط به برنامه فتوشاپ

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و مجموعه میکوشد تا با بهترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهند

  6. علی مظاهری

    عالی بود با استاد عالی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما به امید دیدار مجدد شما

  7. محمدمتین شادلو

    دوره با استاد کاظمی به خوبی سپری شد و رضایت داشتم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید

  8. نسترن محرابی

    شرایط آموزش و محیط خیلی خوب بود.
    دسترسی به کلاس های ضبط شده نکنه خیلی خوبی بود.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده و مجموعه میکوشدتا با فراهم کردن شرایط مناسب و ارائه خدمات مناسب رضایت شما را جلب نماییم

  9. سپیده شجاعی

    بسیار عالی و مفید
    سپاس بی نهایت از استاد عزیز خانم کاظمی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  10. ناشناس

    من در دوره فتوشاپ مقدماتی شرکت کردم تدریس استاد کاظمی عالیه و برخوردم عالی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید

  11. یاسمین نظری

    باسلام
    دوره فتوشاپ مقدماتی رو با سرکار خانم کلیچ در مجموعه آریا تهران گذروندم و بسیار راضی بودم.

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایتن داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  12. نرگس نظری

    سلام من دوره فتوشاپ مقدماتی رو با استاد کلیچ گذروندم تسلط ایشون بسیار عالی بود و دوره خیلی خوب و کاربردی داشتیم ممنون از همه کادر آموزشگاه

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب جهت اموزش عالی به کاراموزان عزیز است

  13. فاطمه طاهری

    دوره خوبی بود مدرس خانم کاظمی بسیار حرفه ای تدریس می کنند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که رضایت داشته اید

  14. شقایق مربچی

    استاد کاظمی بسیار توانمند در انتقال اطلاعات هستن و کلاسشون بسیار مفید هست✌️

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خورسندیم که رضایت داشته اید

  15. فاطمه حسینی

    دوره ی فتوشاپ واقعا کامل بود و همه ی نکات فتوشاپ رو بهمون گفتن استاد کاظمی واقعا عالین هم از نظر اخلاقی هم ار نظر تدریس

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ابتدا عرض کنم هدف استاد و مجموعه ام اموزش تمام نکات کاربردی است که تمامی کاراموزان به نحوه عالی اموزش ببینن به امید دیدار مجدد شما

  16. فاطمه حسینی

    دوره ی فتوشاپ واقعا کامل بود و همه ی نکات فتوشاپ رو بهمون گفتن استاد کاظمی واقعا عالین هم از نظر اخلاقی هم ار نظر تدریس

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما هدف استاد ام اموزش به بهترین شکل ممکن به کاراموزان عزیز است

  17. علیرضا احسنت

    سلام دوستان
    بنده دوره فوتوشاپ مقدماتی به همراه استاد کاظمی رو گذروندم و آموزششون خیلی عالی و مفید بود
    و با تشکر از استاد کاظمی و مجموعه آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید هدف اموزشگاه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای شما کاراموزان عزیز است

  18. محمدی (خریدار محصول)

    از شرکت در دوره ی آموزشی فوتوشاپ بسیار راضی بودم . کلاس بسیار خوب و مفیدی بود و استاد کاظمی بسیار خوب بودن .

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  19. مجتبی محسنی

    لطفا تعداد کلاس ها رو از دو کلاس در هفته به یک کلاس در هفته تغییر بدهید تا کسانی که شاغل هستند تایم بیشتری برای تمرین داشته باشند

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظر شما باید عرض کنم کلاس های فتوشاپ اموزشگاه اریا تهران یک روز در هفته ام دارد که روز جمعه برگزار میشود که مخصوص شاغلین است که بتوانند این دوره ها را شرکت کنند

  20. زینب میراحمدی

    سلام من با خانم کاظمی فتوشاپ دارم و واقعا خوب توضیح میدن و کامل

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم از نظرات شما و هدف استاد ام فراهم کردن شرایطی عالی برای اموزش است

  21. شاهین شاطرزاده (خریدار محصول)

    با سلام
    بنده دوره فوتوشاپ مقدماتی با استاد کاظمی را گذراندم. از نحوه تدریس ایشان در طول دوره راضی بودم.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خورسندیم که از شرکت در دوره رضایت داشته اید هدف مجموعه ام اموزش با بالاترین کیفیت است به امید دیدار مجدد شما

  22. البرز مشتاقی (خریدار محصول)

    بسیار دوره مفیدیه و ارزش پول و زمانش را داره

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید از شرکت در دوره فتوشاپ اموزشگاه اریا تهران به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  23. معصومه رضایی

    عالی
    استادی باتجربه بابیانی خوب وعالی
    من درهردوره ای که شرکت کردم عالی بودو راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما باعث دلگرمی مجموعه است نظرات مثبت شما

  24. امیر حسین مهدوی شاد

    من تو دوره فتوشاپ ثبت نام کردم ، دوره جامعی بود و همچنین پشتیبانی خوبی هم داشت ، ممنون از آموزشگاه آریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  25. هاجر کاری

    بسیار عالی ،خیلی مفید و مختصر تشکر ویژه دارم از آموزشگاه و خانوم کاظمی عزیز که دلسوزانه همه چیز رو آموزش دادن .

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف استاد ام اموزش به بهترین نحوه ممکن است

  26. حانیه

    با سلام
    این دوره خیلی دوره خوبی برای یادگیری فتوشاپ هست با تشکر از خانم کاظمی عزیز برای وقت کافی که میذارن

    • aryatehran_B

      درود باعث دلگرمی و افتخار اموزشگاه اریا تهران است که کاراموزان از دوره رضایت کامل را داشته باشن

  27. داود

    کلاس فتو شاپ مستر عالی برگزار شد و استاد کاظمی بسیار مسلط بوده و آموزش کامل داده شد

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید دوست عزیز خیلی ممنونیم از اعتمادتون به اموزشگاه اریا تهران

  28. کیمیا یاسایی

    سلام
    من با خانم کاظمی داشتم
    واقعا خیلی خوب و جامع توضیح دادن

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و ممنون از اعتماد شما به اموزشگاه و رضایتتان از شرکت در دوره

  29. آریاناز صالحیان

    من فتوشاپ مقدماتی را با خانم کاظمی برداشته بودم . راضی بودم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که از اموزشگاه اریا تهران و دوره اموزشی رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  30. مهشید جباری پور

    سلام من از این دوره واقعا راضی بودم. با توجه به اسم دوره که فتوشاپ مقدماتی هستش ، من توقع داشتم فتوشاپ خیلی ابتدایی تدریس بشه ولی خیلی کاملتر و بهتر از چیزی بود که فکر میکردم. با سپاس فراوان از استاد کاظمی. ایشون بسیار خوش اخلاق و استاد بینظیری هستن.

    • aryatehran_B

      سلام خوشحالیم که از شرکت در دوره فتوشاپ رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما دوست عزیز

  31. فاطمه طاهرخانی

    سلام، من با خانم کاظمی داشتم، دوره ی خوبی بود.

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که از شرکت در دوره های اموزشگاه اریا تهران راضی بوده اید

  32. Ghasemi.A

    باسلام ، من توی این دوره به تدریس خانم کاظمی شرکت کردم و محتوای کلاس از لحاظ استاد ، و نحوه ی تدریس بسیار پویا بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  33. محمدی

    استاد کاظمی عالی بودن بسیار توجه دارن به اینکه یاد گرفتیم یا نه

    محمد نژاد

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم که اریا تهران را انتخاب کرده اید خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما

  34. فاطمه مومنی

    تدریس استاد کاظمی عالی بود🩵.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظر شما خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  35. طاهره

    سلام اگر بخوام اموزش انلاین ببینم برای هر کدوم از رشته هاتون ، مدرک هم بهم میدین ؟

    • aryatehran_B

      سلام بله شما حتی با گزروندن دوره به صورت انلاین ام میتونید مدرک دریافت کنید

  36. رضا

    سلام وقت بخیر ، آیا شما دوره اموزش فتوشاپ مجازی هم مثل سایت آموزش گرافیک در سایت تون دارید؟

    • aryatehran_B

      سلام بله ما دوره های انلاین و مجازی ام داریم

  37. سردار جهان بین

    دوره فتوشاپ خیلی خوب و مفیدی داشتم با سرکار خانم کلیچ

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید

  38. میترا محمدپور

    با تشکر از استاد کاظمی عزیز و محترم
    از شرکت در دوره های آموزش فتوشاپ و ایلاستریتور خیلی رضایت دارم
    نحوه تدریس استاد و نحوه برخورد پرنسل آموزشگاه بسیار خونگرم و محترمانست
    ممنون آموزشگاه آریا تهران

  39. پویا محمدعلیزاده

    دوره مفید و خوبی بود ، ممنون از تدریس بسیار خوب خانم کاظمی
    دوره ۴۲۶

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنون از نظرتون و خوشحالیم که از دورتون راضی بوده ایید

  40. مهسا توکلی

    دوری خیلی خوب و کاربردی بود.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از نظر شما دوست عزیز

  41. علی

    مناسب بازار کار بود

  42. تسنیم

    عالی بود

  43. تسنیم

    خیلی کلاس خوبی بود

  44. محمدرضا وقاری

    بسیار دوره مفید و جذاب

    • aryatehran_B

      عرض ادب خیلی ممنون از شما دوست عزیز

  45. طناز زمردپوش

    کلاس فتوشاپ با استاد کاظمی عالی بود، بسیار پرحوصله و مسلط

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از دورتون رازی بودید

  46. مهسا توکلی

    دوره خیلی خوب و مفید بود

    • aryatehran_B

      درود به شما دوست عزیز خیلی خوشحالیم که از دوره رازی بودید

  47. نرگس پرویزی

    سلام خسته نباشید واقا من از اساتید شما خیلی راضی هستم استاد کاظمی واقا معلم خیلی خوبی هستند انقدر خوب توضیح میدن که آدم قشنک متوجه میشه بازم ممنون و خسته نباشید

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از شما دوست عزیز که از دورتون رازی بودید دوست عزیز

  48. مطهره یادگار

    خیلی راضی ام هم از آموزش و هم از نوع برخورد و جو کلاس
    خیلی ممنون و خسته نباشید ❤️😁

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که از همه لحاظ رازی بودید از اموزشگاه

  49. مطهره یادگار

    آموزش ها عالی و حرفه ای من که خیلی راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنون از شما دوست عزیز خوشحالیم که راضی بودید از استاد و اموزشگاه

  50. الهه فردین آذری

    از همه نظر عالی محتوا خیلی جامع و کامل از تدریس بی‌نظیر خانم کاظمی هم هرچی بگم کمه بنده دوره Icdl رو با ایشون داشتم و فوتوشاپ هم درحال حاضر میرم انشالله دوره های بعدی هم ثبت نام خواهم کردم باتشکر از مجموعه آریا تهران🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💯💯🌹🌹🌹🌹🌹