اگر به دنبال دوره حسابداری هستید، حتما دوره حسابداری بازار کار فشرده با مدرک بین المللی آموزشگاه آریا تهران را انتخاب کنید. جواب سوال کلاس حسابداری کجا برم همینجاست.

ما برگزار کننده بهترین کلاس حسابداری تهران هستیم. آموزش حسابداری بازار کار در کنار دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ای.

با شرکت در دوره حسابداری فنی حرفه ای ویژه بازار کار آموزشگاه حسابداری آریا تهران، علاوه بر یادگیری حسابداری مقدماتی، حسابداری حقوق و دستمزد، اکسل مقدماتی پیشرفته، اکسل حسابداری، نرم افزار هلو، لیست بیمه و اظهارنامه مالیاتی، ۲ مدرک فنی و حرفه ای دریافت نمایید. مدرک حسابداری رایانه کار مالی و مدرک حسابداری حقوق و دستمزد.

کارآموزان دوره جامع حسابداری ویژه اشتغال به کار، طی یک دوره فشرده در مدت کمتر از  ۲/۵ ماه می توانند با تمام مباحث حسابداری آشنا شده و با دریافت جزوات و فیلم های کمک آموزشی، مدرک معتبر حسابداری را از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نمایند. مدرکی معتبر، قابل ترجمه و بین المللی. در کنار همه اینها آموزشگاه حسابداری آریا تهران امکان پرداخت اقساطی شهریه را نیز برای کارآموزان خود فراهم آورده است.

به یاد داشته باشید، مدیران شرکت های معتبر برای استخدام افراد مور نیاز خود، فقط به تخصص و مدرک معتبر آنها توجه خواهند کرد. این دو مهم را ما به شما هدیه خواهیم کرد.

پیشنهاد ویژه: برای اطلاع از بازار کار حسابداری حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه: برای تبدیل شدن به یک حسابداری همه چیز تمام ما دوره حسابدار شو را به شما پیشنهاد می کنیم.

دوره حسابداری بازار کار ویژه استخدام

دوره حسابداری بازار کار مقدماتی آریا تهران را می توان پکیجی شامل دوره های حسابداری ویژه بازار کار نام نهاد. چرا که این دوره، یک پکیج در قالب یک کارگاه تئوری/عملی و شامل دوره های ضروری و مور نیاز بازار کار خرد و کلان است.

دانشجو در دوره آموزش حسابداری ویژه کار، ضمن آشنایی با تمام مفاهیم اصول حسابداری و حسابداری حقوق و دستمزد، کار با نرم افزار هلو را نیز بطور کامل فرا خواهد گرفت. در کنار این سه درس مهم شما نرم افزار اکسل، اکسل حسابداری، لیست بیمه و اظهارنامه مالیاتی را نیز آموزش خواهید دید. بعد از از گذراندن تمام کلاس های حسابداری موجود در این پکیج، علاوه بر مدرک فنی حرفه ای حسابداری، کارآموزان می توانند مدرک داخلی مجتمع فنی آریا تهران را نیز دریافت کنند.

اگر به دنبال دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار با مدرک معتبر هستید با ما تماس بگیرید.

این دوره علاوه بر افرادی که در شرکت ها و سازمان های دولتی و کارخانجات بزرگ به عنوان حسابدار، حسابرس یا کمک حسابدار می خواهند مشغول به کار بشوند به عموم افراد که قصد یادگیری کامل حسابداری را دارند نیز توصیه می شود.

مدت زمان دوره حسابداری

یکی از سوالاتی که کاراموزان از ما میپرسند این است که دوره حسابداری چند ماه است؟ مدت زمان دوره حسابداری بازار کار، به مدت ۲٫۵ الی ۳ ماه بوده و هر هفته متناسب با شرایط کارآموزان و اغلب در تایم عصر آموزشگاه آریا تهران برگزار می گردد.  فراموش نکنید که تمایز ما نسب به سایر رقبا علاوه بر آموزش تخصصی و ویژه بازار کار، امکان اعطای مدرک فنی و حرفه ای حسابداری و مدرک معتبر داخلی است.

دوره های مجزا در تمام روزهای هفته و برای کارمندان روز های پنجشنبه و جمعه در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود.

کلاس حسابداری ویژه بازار کار

آموزشگاه حسابداری آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت حضوری و آنلاین دارد. هر یک از این کلاس ها می تواند به صورت عمومی و یا خصوصی  برگزار شود. در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش حسابداری یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش حسابداری جامع، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاسهای حسابداری خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های حسابداری عمومی حداقل۷ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی نرم افزار هلو و اکسل آموزش داده می شود.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش کامل و جامع حسابداری، امکان انجام تمرین های مختلف در نرم افزار هلو و اکسل وجود دارد.

در کلاس حسابداری بازار کار چندین دوره به صورت یکجا به شما آموزش داده می شود:

هدیه دوره حسابداری ویژه اشتغال به کار :

  • لیست بیمه 
  • اظهار نامه مالیاتی 

دانشجویان پس از اتمام آموزش دوره حسابداری جامع، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند.

کلاس حسابداری آنلاین

آموزشگاه حسابداری آریا تهران دوره حسابداری آنلاین را تحت بهترین شرایط اینترنتی توسط بهترین اساتید تهران برگزار می کند. کلاس های حسابداری آنلاین ما کاربردی و عملی بوده و علاوه بر اینکه متناسب با نیاز بازار کار طراحی شده، دارای مدرک معتبر نیز می باشد.

سرفصل کلاس های حسابداری آنلاین نیز دقیقا مشابه کلاس های حضوری است. این دوره های حسابداری ویژه بازار کار آنلاین مناسب اقشار مختلف مردم در سطوح دانش مختلف بوده و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی در این کلاس ها شرکت کنید.

کلاس حسابداری غرب تهران

برای شرکت در دوره های آموزش حسابداری غرب تهران می توانید از خدمات شعبه مرکزی آموزشگاه حسابداری آریا تهران واقع در غرب تهران، تحت نظر بهترین اساتید حسابداری استفاده کنید.

تمامی عزیزانی که ساکن مناطق مختلف غرب تهران هستند می توانند برای شرکت در کلاس های آموزش حسابداری در صادقیه، دوره حسابداری در نواب ، دوره های حسابداری در ستارخان ، کلاس آموزش حسابداری در گیشا ، دوره حسابداری در انقلاب و توحید و دیگر مناطق غرب تهران به این شعبه مراجعه نمایند. همچنین شما میتوانید برای دریافت مشاوره رایگان جهت شرکت در دوره های آموزشی حسابداری با همکاران ما تماس بگیرید و در مناسب ترین دوره شرکت نمایید.

دریافت مدرک حسابداری فنی حرفه ای

از آنجا که آموزشگاه حسابداری آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، بعد از گذرندان کامل دوره حسابداری بازار کار، همه دانش پذیران می توانند دو نوع مدرک معتبر حسابداری قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف دریافت کنند.

فراموش نکنید که یکی از بزرگترین مزایایی شرکت در دوره حسابداری فنی و حرفه ای دریافت مدرک حسابداری بین المللی است. مدرکی که قابل ترجمه بوده و برای مهاجرت شما تاثیر گذار است.

مدرک حسابداری فنی حرفه ای بعد از اتمام دوره حسابداری فنی حرفه ای تهران به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

دوره حسابداری فنی حرفه ای تهران مشمول گرفتن مدرک حسابداری بین المللی قابل ترجمه میباشد که میتوان از مزایا آن برای مهاجرت به کشور های خارجی نیز بهره برد.

آموزش حسابداری همراه با استخدام از دیگر ویژگی های آموزشگاه حسابداری آریا تهران است که شما میتوانید بعد از اتمام دوره این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای استخدام شدن نیاز است بدانید به شما آموزش داده شده است.

مدرکی که در دوره حسابداری ویژه بازار کار اریا تهران به کارآموزان اعطا میشود عبارت است از:

– مدرک فنی حرفه ای حسابداری (رایانه کار مالی) (با نرم افزار هلو)
– مدرک معتبر داخلی حسابداری بازار کار 

مدرک حسابداری فنی حرفه ای یک مدرک بین المللی بوده که شما میتوانید از مزایا این مدرک هم برای اشتغال در داخل کشور و هم برای مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، وارد صفحه مدرک فنی حرفه ای شوید.

برای ثبت نام دوره حسابداری فنی حرفه ای با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت دوره آموزش حسابداری

همانطور که پیش تر گفته شد مجتمع فنی آریا تهران، دو نوع دوره حسابداری ویژه بازار کار، در قالب دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می کند. هزینه دوره حسابداری فنی حرفه ای در آریا تهران مناسب تر از سایر آموزشگاه هاست و شما میتوانید با مناسب ترین هزینه در کلاس حسابداری تهران شرکت کرده و مدرک فنی حرفه ای حسابداری دریافت کنید. هزینه کلاس حسابداری مقدماتی و هزینه کلاس حسابداری پیشرفته متفاوت است که اطلاعات بیشتر در پایین ذکر شده است.

با توجه به آنچه گفته شد هزینه آموزش حسابداری ویژه بازار کار به شرح زیر می باشد:

قیمت دوره آنلاین حسابداری

هزینه دوره آنلاین حسابداری پایین تر از دوره حضوری است. برای اطلاع از هزینه ها در قسمت انتخاب دوره می توانید دوره حسابداری آنلاین را انتخاب کرده و از قیمت آن اطلاع پیدا کنید. در غیر این صورت برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

هزینه کلاس حسابداری حضوری

هزینه کلاس حسابداری حضوری نیز در قسمت ثبت نام متناسب بار روز برگزاری و تخفیفات مربوطه درج شده است. کافی است در قسمت ثبت نام دوره مورد نظر خودتان را انتخاب کتید.

قیمت کلاس خصوصی دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

هزینه کلاس خصوصی حسابداری جامع (کار با نرم افزار هلو) بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب آموزش حسابداری ویژه بازار کار سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند، که در صورت نیاز دانشجو نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

–هزینه کلاس خصوصی حسابداری جامع، ساعتی۱۷۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی دوره حسابداری ویژه بازار کار

هزینه کلاس آموزش حسابداری جامع با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی حسابداری جامع به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی حسابداری جامع: ۲٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان 

سرفصل های دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار

همانطور که پیش تر گفته شد دوره حسابداری بازار کار مجتمع فنی آریا تهران شامل یک پکیج آموزش حسابداری کاربردی است. به همین دلیل سرفصل دوره آموزشی حسابداری کاربردی ویژه بازار کار یا به عبارتی دوره فشرده حسابداری در این مجموعه شامل سرفصل های:

  • آموزش کامل اصول حسابداری
  • آموزش کامل حسابداری حقوق و دستمزد
  • آموزش کامل حسابداری نرم افزار هلو
  • آموزش کامل لیست بیمه
  • آموزش کامل اکسل مقدماتی و پیشرفته + اکسل حسابداری
  • معرفی اظهارنامه مالیاتی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرفصل دوره آموزشی حسابداری اصولی و دوره فشرده حسابداری با مدرک معتبر می توانید همین حالا با شماره تماس های آموزشگاه ارتباط برقرار نمایید. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۳ الی ۷

سرفصل های دوره حسابداری مقدماتی

۱- ایجاد دوره مالی و دسترسی کاربران در حسابداری مکانیزه

ایجاد دوره مالی و دسترسی کاربران در حسابداری مکانیزه، اولین مبحثی است که در دوره حسابداری بررسی می شود

۲- بکارگیری کدینگ حسابداری مناسب با فعالیت شرکت

با توجه با هدف شما از استخدام در شرکت مورد نظر در بخش بعدی، بکارگیری کدینگ حسابداری مناسب با فعالیت شرکت بررسی می شود

۳- طبقه بندی حساب های تفصیلی در نرم افزار

در گام بعدی به سراغ نرم افزار می رویم، طبقه بندی حساب های تفصیلی در نرم افزار

۴- انجام عملیات مربوط به چک های دریافتنی و پرداختنی

نحوه انجام عملیات مربوط به چک دریافتی و پرداختی بررسی می شود

۵- تهیه صورت مغایرت بانکی

شما در این بخش تهیه صورت مغایرت بانکی را آموزش می بینید

۶- انجام عملیات گردش کالا در انبار

و بعد به سراغ انجام عملیات گردش کالا در انبار می روید

۷- انبار گردانی

آموزش انبار گردانی، رکن مهمی در حسابداری محسوب می شود

۸- انجام عملیات فروش محصولات و خدمات شرکت

انجام عملیات فروش محصولات و خدمات شرکت، گام مهمی برای ورود شما به بازار کار محسوب می شود

۹- تهیه انواع گزارش های انبار فروش

جهت آشنایی بیشتر با بخش انبار، تهیه انواع گزارش های انبار فروش را می آموزید

۱۰- انجام محاسبات حقوق ماهانه، عیدی، بازخرید مانده مرخصی، بازخرید سنوات

در این بخش یادگیری بخش اعظمی از فعالیت های یک حسابدار یعنی انجام محاسبات حقوق ماهانه، عیدی، بازخرید مانده مرخصی، بازخرید سنوات

۱۱- ثبت نگهداری دارائی ثابت و محاسبات استهلاک و فروش دارایی

۱۲- انجام عملیات پایان سال مالی

۱۳- تهیه گزارش های مورد نیاز پایان سال مالی و تحریر دفاتر

و در نهایت گام آخر آموزش حسابداری ، یعنی تهیه گزارش های مورد نیاز پایان سال مالی و تحریر دفاتر

سرفصل های دوره حسابداری حقوق و دستمزد

به طور کلی سرفصل دوره حسابداری حقوق و دستمزد به شکل زیر است.

سرفصل کلی

توانایی تشخیص اصول و مفاهیم حسابداری مرتبط با حقوق و دستمزد
توانایی تشخیص اجزای سیستم حسابداری حقوق و دستمزد شرکت های تولیدی و غیر تولیدی
توانایی تشخیص قوانین و مقررات حقوق و دستمزد بخش غیر دولتی
توانایی تنظیم لیست حقوق و دستمزد
توانایی به کارگیری رایانه در محاسبات و تهیه لیست حقوق و دستمزد
توانایی محاسبه حقوق و دستمزد در واحدهای تولیدی و صنعتی

سرفصل های آموزش نرم افزار هلو

سرفصل آموزش نرم افزار هلو بصورت کلی به شکل زیر است.

سرفصل کلی

اطلاعات اول دوره
معرفی اشخاص در نرم افزار هلو
تنظیمات مربوط به طرف حساب
گروه بندی کالا و کدینگ
کالای اولیه انبار
واحد کالا
حذف کالا و طبقه بندی
معرفی حساب ها و چک ها در نرم افزار هلو
افتتاح حساب بانکی
تعریف صندوق و تنخواه گردان و بانک
موجودی دادن به صندوق و تنخواه و بانک
چک های داده شده و گرفته شده سال قبل
اصلاحات اول دوره
انتهای عملیات اول دوره در حسابداری هلو
وارد نمودن اطلاعات مالی از دوره مالی قبل به سیستم (صادر نمودن سند افتتاحیه)
صادر نمودن انواع فاکتورهای خرید ، فروش،پیش فاکتور و برگشت از خرید و غیره
آموزش کار با بازاریابان (فاکتورهای امانی)
ثبت رویدادهای مالی (مانند حواله طرف حساب ها ،دخل و خرج،درآمد و هزینه و …)
رسیدگی به چک های صادره و وارده موسسات
انواع گزارشات آماری و عمومی شامل ریز عملکرد بانک،تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران ترازنامه و صورت سود و زیان
آموزش اصلاح سندها و فاکتورهای صادر شدهانبار گردانی و اتخاذ تصمیم مدیریت در مورد کالاهای کسری و انتقال به سال جدید
اعلام سررسید چک‌ها به‌صورت خودکار
امور مالی اتوماتیک
انبار گردانی
عملیات بستن حساب ها
کالای امانی

سرفصل آموزش اکسل مقدماتی و پیشرفته

آشنایی با محیط کار نرم افزار اکسل

ابتدا اولین موردی که برای یادگیری نرم افزاری اکسل شما نیاز دارید آشنایی کامل با محیط نرم افزار صفحه گسترده اکسل می باشد.

کار با سلول ها

آشنایی با انواع داده ها و روشهای درج آنها و انتخاب سلول ها و ویرایش کردن سلول ها دومین مبحثی است که در دوره آموزش اکسل به شما ارائه می شود.

نوار ابزار و ابزار های اکسل

کار کردن با سطر ها و ستونها و کارکردن با کاربرگ ها در اکسل یکی دیگر از مواردی است که در آموزش مقدماتی اکسل به شما ارائه می شود.

ایجاد


قالب بندی سلول ها

قالب بندی فونت سلول ترازبندی و محتوای سلول ها و قالب بندی اعداد و همچنین کپی قالب بندی با استفاده از format painter ، استفاده از سبک ها برای قالب بندی سلول ها

پرینت و تنظیمات مربوط به آن

در این بخش تنظیمات و کارکردهای نرم افزار اکسل را در بخش پرینت و چاپ آن مشاهده می کنید.

کار با فرمول ها و توابع

در این بخش شما اقدام به یادگیری انواع فرمول نویسی و توابع نرم افزار اکسل که شامل توابع منطقی، مثلثاتی، جستجوگر، شمارشی، گرد کننده، توابع تاریخی، مالی، زمانی و غیره هستند نمایید.

استفاده مقدماتی از شرط ها

در دوره آموزش اکسل یادگیری انواع شرط های ساده و معمولی را در این بخش فرا خواهید گرفت.

کار با نمودارها و جدول ها

آشنایی با اصطلاحات قسمت های مختلف نمودار و آشنایی با انواع نمودار، جدول و کاربرد آنها و ایجاد نمودار کپی و انتقال و نمودار تغییر اندازه، نحوه حذف کردن نمودار و نحوه قالب بندی و ویرایش عناصر نمودار و تغییر زاویه و مشاهده نمودار سه بعدی.

آنالیز داده ها در اکسل

آموزش اعمال محدودیت برای ورودی ها و شیوه های مقدماتی آنالیز داده ها در اکسل

مدیریت و تطبیق خطاها

در این بخش شما اقدام به یادگیری مدیریت انواع خطاها می کنید

عملکرد توابع مختلف

HLookup
Sumifs
Sumif
Countifs
Countif
Value
if های تو در تو
فیلتر های Advance
ترکیب توابع if – and
انواع توابع متنی (Concatinate, Mid, Right, Left, Len)
عملکرد تابع های مالی (Match, PMT, Nper, Rate, PV)
آشنایی با تابع Proper
آشنایی با تابع Sumproduct

انجام عملیات کاربردی و پیشرفته

قالب بندی اعداد مختلف، ساعت و اعداد منفی
فرمول نویسی مطلق
لینک کردن برگه ها
عمل فرمان Data Validation و کنترل اعداد
قفل کردن بخش هایی از سلول ها و محافظت از آنها
ایجاد سناریو و عملکرد Goal seek
ایجاد جدول محوری و عملکرد Pivot table
Freez کردن و تنظیمات کامل صفحه جهت چاپ
Fill با حالت های مختلف
ایجاد فرمت های سفارشی اعداد
ایجاد Sparklines
ایجاد یک Checklist و دکمه های رادیویی (Radiobutton)
ویژگی بازیابی اتوماتیک Auto Recover
تنظیمات نوار وضعیت (Status bar)
جستوجو های پیشرفته در اکسل
تهیه بک آپ از اکسل

Paste های مختلف

عملکرد Transpaste
عملکرد Skip blank در Paste

عملکرد کلید های میانبر

آشنایی با کلید های میانبر (Ctrl+1,2,3,4,… و Theme ها)
کپی Sheet ها و مطالب دلخواه با کلید های میانبر

ایجاد و تنظیمات انواع لیست

ایجاد لیست سفارشی (Custom List)
ایجاد فاکتور – لیست حقوقی
ایجاد لیست های باز شونده (Combo box)
ایجاد Timesheet کاری (ساعت کاری)
چاپ عنوان ها و تکرار بخش ها
حذف موارد تکراری
آشنایی با Page Break و شکستن صفحه
بررسی خطاهای مختلف
جلوگیری از حذف شدن Sheet

ایجاد نمودار

ایجاد نمودار ها، تراز ها و تنظیمات نمودار ها
ایجاد نمودار های محوری

عملیات محاسباتی

دنباله فیبوناچی (دنباله محاسبه مجموع دو عدد قبلی)
مشخص کردن سلول های شرکت کننده در محاسبه با خطوط ترسیمی
عملکرد Subtotal – Story های مختلف و فرمول در Conditional Formatting
آشنایی با تب Developer
سلول های تهی و محاسبه شدن سلول های غیر تهی با فرمول نویسی
چگونگی شناسایی سلول های دارای مقادیر متفاوت در هر ردیف
کپی کردن فقط سلول های نمایان در اکسل
آشنایی با Array Formulas
آشنایی با فرمان consolidate

برای یادگیری حسابداری، آموزشگاه آریا تهران، یکی از بهترین مراکز برگزاری دوره های حسابداری در تهران را انتخاب کنید.

مخاطبین دوره حسابداری فنی حرفه ای

آموزش حسابداری ویژه استخدام، یک کارگاه آموزش حسابداری عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با حسابداری، جزء مخاطبین این دوره کامل حسابداری هستند.

همچنین علاوه بر افراد جویای کار حسابداری اشخاصی که صرفا نیاز به دانش فنی در رابطه با حسابداری و زیر مجموعه های این رشته دارند نیز می توانند در این دوره کامل حسابداری شرکت کنند. آموزش حسابداری را در کلاس حسابداری غرب تهران، میدان توحید و ستارخان بگذرانید.

آینده شغلی رشته حسابداری

هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هریک از این شرکت ها نیاز به حسابدار دارند به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته حسابداری از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته ها قرار دارد چون همه شرکتها موسسات، سازمانها، ارگانها و حتی فروشگاه ها هم به حسابداری نیاز دارند لذا آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است.

شرکتهایی که در حال توسعه هستند نیز به به جمع تقاضا کنندگان حسابدار اضافه میشوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکار نخواهد ماند. شما می توانید در خصوص بررسی کامل آینده شغلی رشته حسابداری مقاله و نوشته زیر و سایر مقالات بهترین سایت حسابداری ایران را مطالعه نمایید.

راه حل استخدام فارغ التحصیلان رشته حسابداری

از آنجا که فاصله دانش تئوری و دانشگاهی با عملی بسیار زیاد است بنابراین صرفا با معلومات دانشگاهی نمی‌توان وارد حوزه اشتغال گردید. و مشکل بیکاران رشته حسابداری عمدتا نداشتن دانش کاربردی است.

باید گفت که حسابداری هم مانند همه حرفه ها باید از پله اول شروع شود. که اصولا به آن آموزش حسابداری کاربردی گفته میشود.

منظور از حسابداری کاربردی اینست که، کارآموز حسابداری بتواند پس از دوره حسابداری، امور شرکت را در سطح مقدماتی انجام دهد. که این امر معمولا بعد از گذرندان دوره های دانشگاهی مهیا نمی شود و نیاز به داشتن دانش فنی بیشتر می باشد به همین دلیل آموزشگاه آریا تهران دوره جامع حسابداری ویژه استخدام در بازار کار را ایجاد کرده است که دانشجو بلافاصله بعد از گذراندن دوره بتواند مستقیما با مدرک دوره ی حسابداری در شرکت ها مختلف استخدام شود.

نتیجه ؟ دانش عمومی و دانشگاهی معمولا برای استخدام کافی نیست و نیاز به یادگیری و تجربه بیشتری است پس منتظر نمانید و همین حالا سطح علمی خود را بالا ببرید و در دوره کامل حسابداری شرکت کرده و به سرعت استخدام شوید.

برای آگاهی از میزان دانش خود در حسابداری می توانید هم از آزمون آنلاین حسابداری و هم از نمونه سوالات حسابداری مقدماتی با پاسخ مجتمع فنی آریا تهران استفاده کنید. ما میتوانید برای ثبت نام دوره حسابداری فنی حرفه ای تهران با مناسب ترین شرایط همین امروز با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

شیوه‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار در مرکز آموزشگاه آریا تهران

یکی از متداول ترین سوالات در مورد انواع دوره های حسابداری میباشد زیرا شرایط شرکت در کلاس های حسابداری در تهران برای افراد متفاوت میباشد و پیدا کردن آموزشگاهی که انواع دوره های حسابداری فنی حرفه ای را برگزار کند کمی دشوار میباشد.

در آموزشگاه آریا تهران برای کمک به رفاه حال کارآموزان انواع دوره های حسابداری برای کارآموزان دور و نزدیک در نظر گرفته شده است و افراد میتوانند در دوره های حضوری و مجازی شرکت کرده و مدرک معتبر فنی حرفه ای دریافت کنند.

  • آموزش حسابداری از طریق بسته‌ های آموزشی
  • آموزش مجازی حسابداری
  • آموزش حسابداری از طریق کتاب‌ های الکترونیکی (eBOOK)
  • از طریق برگزاری کلاس آموزشی حضوری و آنلاین
  • کلاس های حسابداری در تهران خصوصی و عمومی حضوری

شما پس از گذراندن دوره آموزش حسابداری ویژه بازارکار در آموزشگاه آریا تهران، گواهینامه رایانه کار حسابدار مالی و گواهینامه حقوق و دستمزد را دریافت خواهید کرد، که در استخدام، ارتقا شغلی و مهاجرت شما بسیار مفید خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته حسابداری می توانید مقالات آموزشی زیر را مطالعه نمایید

تصاویر دوره حسابداری فنی حرفه ای و نظرات دانشجویان حسابداری آریا تهران

در ادامه برخی از تصاویر دوره ی حسابداری بازار کار مجتمع فنی آریا تهران و رضایت ایشان از حضور در این کلاسهای حسابداری را ملاحظه می فرمایید. برای مشاهده تصاویر و فیلم های بیشتر حتما به پیج اینستاگرام آریا تهران مراجعه فرمایید.

تصاویر دوره حسابداری آریا تهران
تصاویر برگذاری دوره حسابداری در آریا تهران
تصاویر دانشجویان حسابداری آریا تهران
تصاویر دانشجویان حسابداری آریا تهران
تصاویر دوره حسابداری آریا تهران

مزایا آموزش حسابداری بازار کار آریا تهران

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که کاراموزان حسابداری از ما میپرسند این است که مزایا دوره آموزش حسابداری بازار کار چیست و چرا باید در کلاس حسابداری آریا تهران شرکت کنند؟

در واقع مهمترین مزیت دوره حسابداری آریا تهران این است که برترین اساتید حسابداری ایران در این آموزشگاه گرد هم آمده اند و کاراموزان میتوانند در این دوره ها نهایت بهره را از دانش برترین اساتید حسابداری ببرند و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

از دیگر مزایا آموزش حسابداری بازار کار آریا تهران ارائه مدپرک بین المللی فنی و حرفه ای به کارآموزان میباشد. به این ترتیب افراد میتوانند بعد از اتمام این دوره اموزشی مدرک فنی حرفه ای دریافت کرده و از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و یا مهاجرت به کشور های خارجی استفاده کنند.

از دیگر مزایا آموزش حسابداری بازار کار این است که هزینه دوره حسابداری بسیار مناسب انتخاب شده است و افرادی که به این حوزه علاقه دارند میتوانند بدون آن که هزینه ها مانع ان ها باشد در این دوره ها شرکت کنند و از تخصص اساتید دوره استفاده کنند.

از دیگر مزایا دوره آموزش حسابداری بازار کار این است که کلاس ها در روز ها و ساعات متنوعی برگزار میشود و افراد شاغل میتوانند بدون هیچ محدودیتی در این دوره ها شرکت کنند.

از دیگر ویژگی های کلاس حسابداری بازار کار کار در آریا تهران این است که سیستم های مجزا در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و آن ها میتوانند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای مباحث را تمرین کرده و بر آن ها تسلط یابند.

سرفصل هایی که در کلاسهای حسابداری فنی حرفه ای آریا تهران تدریس میشود مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور میباشد. علاوه بر آن تمرکز اساتید ما بر تدریس مباحثی است که بیشتر نیاز بازار کار میباشد. به این ترتیب کارآموزان میتوانند این اطمینان را داشته باشند که هرآنچه برای ورود به بازار کار آن ها نیاز است را در کلاسهای حسابداری فنی حرفه ای اموزش میبینند و مقدمات اشتغال آن ها در این دوره فراهم میشود.

اگر با مباحث حسابداری آشنایی دارید و به دنبال تکمیل دانش خود در این حوزه و اشتغال هستید میتوانید در دوره های حسابداری پیشرفته ما با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه حسابداری پیشرفته مراجعه کنید.

آموزش حسابداری بازار کار pdf

یکی از مهمترین ویژگی های دوره حسابداری آریا تهران این است که فایل آموزش حسابداری بازار کار pdf به کارآموزان ارائه میشود. به این ترتیب کارآموزان میتوانند بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی از مطالب آموزشی نهایت بهره را ببرند.

دریافت آموزش حسابداری بازار کار pdf این امکان را به کارآموزان میدهد تا مطالب تدریس شده در کلاس را بار ها مرور کرده و به کلیه موضوعات تدریس شده تسلط یابند.

شما با در اختیار داشتن فایل آموزش حسابداری بازار کار pdf میتوانید تحقیقات حسابداری خود را پیش ببرید و با استفاده از آن دانش خود را در زمینه مباحث حسابداری تثبیت کنید.

کلاس حسابداری کجا برم

یکی از سوالاتی که علاقه مندان به حوزه حسابداری از ما میپرسند این است که کلاس حسابداری کجا برم که بهترین بازده را داشته باشد و مطمئن باشم بعد از گذراندن دوره آموزشی جذب بازار کار میشوم و میتوانم کسب درآمد داشته باشم؟

شما باید آموزشگاهی را برای آموزش انتخاب کنید که رتبه بالایی در میان سایر آموزشگاه ها داشته باشد و توانسته باشد رضایت بیشتر کارآموزان را جلب کرده باشد.دوره حسابداری فنی حرفه ای از جمله دوره هایی است که باید توسط اساتید خبره تدریس شود تا کارآموز بتواند سریع تر موضوع را درک کرده وبرای ورود به بازار کار آماده شود.

آموزشگاه آریا تهران برترین دوره حسابداری فنی حرفه ای را با حضور برترین اساتید حسابداری کشور برگزار میکند و در پایان دوره مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان اعطا میکند. به این ترتیب کارآموزان میتوانند از مزایای این مدرک برای اشتغال سریع تر و کسب درآمد بالاتر و حتی مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرند.

کلاس حسابداری آریا تهران با قیمتی مناسب برگزار میشود و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدون هیچ پیش نیازی به شما آموزش داده میشود. پس بهترین پاسخ به سوال کلاس حسابداری کجا برم آموزشگاه آریا تهران است که آموزش های تضمینی مناسب بازار کار به شما ارائه میدهد.

ویژگی دوره حسابداری فنی حرفه ای

برای آن که بتوانید بهترین دوره و کلاس حسابداری را انتخاب کنید باید آشنایی با ویژگی های دوره حسابداری فنی حرفه ای داشته باشید. مهمترین ویژگی دوره حسابداری فنی حرفه ای این است که مطابق با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور در آن تدریس میشود و تمرکز اساتید بر تدریس نکات بازار کاری میباشد.

دیگر ویژگی دوره حسابداری فنی حرفه ای آریا تهران این است که هزینه کلاس مناسب تعیین شده است. به این ترتیب شرکت در این دوره برای همه افراد پیشنهاد میشود و افراد میتوانند با هزینه ای مقرون به صرفه تمام نکات را یاد گرفته و به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوند.

ویژگی دوره آموزش حسابداری همراه با استخدام

در آریا تهران دوره ای تحت عنوان دوره اموزش حسابداری همراه با استخدام برگزار میشود که شما میتوانید با خیالی آسوده از اشتغال بعد از اتمام دوره آموزشی در این دوره شرکت کنید و مدرک معتبر نیز دریافت کنید. دوره آموزش حسابداری همراه با استخدام به گونه ای طرح ریزی شده است که اگر به تمام مهارت های آموخته در این دوره تسلط یابید میتوانید در فرصت های شغلی آریا تهران مشغول به کار شوید.

لازم به ذکر است این دوره از دوره های حسابداری دانشگاه تهران مزایا بیشتری دارد و شما میتوانید در این دوره مباحث ویژه بازار کار را یاد بگیرید و آمادگی لازم را برای اشتغال کسب کنید.

سوال و جواب ها در خصوص کلاس حسابداری ویژه بازار کار مجتمع فنی آریا تهران

آیا این آموزش حسابداری با تضمین کار هست ؟

حقیقت اینه که این دوره ویژه بازار کار هست و مباحثی که شما در این کلاس یاد می گیرید به همراه حل تمرین ها و آزمون های آنلاین شمارو برای ورود به بازار کار آماده می کنه. اما فراموش نشه که در ابتدای راه نیاز به کاراموزی در شرکت ها برای کسب سابقه و تجربه بیشتر لازمه که آریا تهران این رو برای هنرجویان و دانشجویان خودش انجام میده اما اینکه اون فرد بخواد و بتونه با یادگیری این رشته موفق بشه کاملا بستگی به علاقه و تلاش خودش داره.

در این مورد حتما فیلم ابتدای همین صفحه رو مشاهده کنید.

چگونه مدرک حسابداری بگیریم

یکی از سوالاتی که کارآموزان از ما میپرسند این است که چگونه مدرک حسابداری بگیریم؟ شما برای گرفتن مدرک حسابداری از اموزشگاه دو تا راه دارید. یک فقط مدرک می خواهید و نمی خواهید در دوره شرکت کنید که آموزشگاه آریا تهران بعد از شرکت شما در آزمون آنلاین می تونه برای شما مدرک داخلی و معتبر در ایران رو برای شرکت های دولتی و خصوصی فراهم کنه. اما در صورتی که تنها مدرک فنی و حرفه ای می خواهید می توانید از طریق آریا تهران در آزمون فنی و حرفه ای حسابداری معرفی بشوید.

پس از کسب نمره قبولی در آزمون می توانید مدرک فنی و حرفه ای و قابل ترجمه رو از سازمان فنی و حرفه ای به وسیله آریا تهران دریافت نمایید. اما روش دوم گرفتن مدرک حسابداری از اموزشگاه به این صورت هست که شما در دوره شرکت می کنید و پس از پایان دوره می توانید بنا به درخواست اقدام به دریافت یکی از مدرک های داخلی و یا فنی و حرفه ای رو از آریا تهران تهیه نمایید.

اگر هنوز در مورد اینکه چگونه مدرک حسابداری بگیریم و شرایط دوره های آموزش حسابداری فنی حرفه ای سوال دارید میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا دوره های حسابداری فقط در تهران برگزار میشه؟

دوره های آموزش حسابداری مجتمع فنی آریا تهران در تهران و کویت برگزار میشه اما ساکنان شهر هایی مانند مشهد و اصفهان و دیگر شهر های کشور می توانند در دوره های آنلاین ما شرکت کنند. برای این کار و دریافت مشاوره رایگان دوره های آموزش حسابداری فنی حرفه ای آنلاین می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کلاس آنلاین حسابداری چگونه است ؟ آیا می توان حسابداری را آنلاین یاد گرفت ؟

احتمالا شما هم متوجه این موضوع شده اید که غالبا کلاس های آنلاین فاقد کیفیت کلاس های حضوری بوده و اینکه آدم بتونه چیزی از اون کلاس یاد بگیره تقریبا غیر ممکنه. اما بدون اغراق ما در آریا تهران بستری بسیار مفیدی را برای برگذاری کلاس های آنلاین مختلف از جمله حسابداری فراهم کرده ایم که در آن نیاز به هیچگونه نرم افزار خاصی نیست.

کلاس های آنلاین ما بدون قطعی و افت فریم هستند و همگی از کیفیت صدا و تصویر مناسبی برخوردار هستند. همچنین کاراموزان می توانند به صورت صوتی و یا تصویری سوالات خود را بپرسند. مباحث حسابداری هم غالب از طریق پاورپوینت و تخته وایت بورد آنلاین تدریس می شوند،دقیقا مثل کلاس واقعی در پایان هر جلسه هم لینک دانلود اون جلسه در اختیار شما قرار می گیره. پس آموزش آنلاین حسابداری ویژه بازار کار، سخت نیست و دقیقا مثل کلاس معمولی هست.

سایر سوالات متداول

آیا پس از گذراندن این دوره می توانم استخدام شوم؟

قطعا بله. شما طی این دوره با تمام مفاهیمی که یک حسابدار پایه برای ثبت های حسابداری و حقوق و دستمزد احتیاج دارد آشنا خواهید شد. پس از این مرحله فقط به کسب تجربه احتیاج خواهید داشت.

آیا مدرک این دوره معتبر و بین المللی است؟

بله. آموزشگاه آریا تهران، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده و مدارک حسابداری قابل ترجمه و بین المللی ارائه می کند. البته مدارک داخلی خود آموزشگاه نیز برای تمام موسسات و شرکت های داخلی معتبر است.

آیا هزینه دوره را می توان قسطی پرداخت کرد؟

بله. برای اطلاع از شیوه پرداخت قسطی با شماره های آموزشگاه تماس بگیرد.

بطور کلی چه چیز هایی را یاد می گیرم؟

تمام اصول حسابداری+ حسابداری حقوق و دستمزد + نرم افزار هلو + لیست بیمه + اظهار نامه

پیشنهاد ویژه: شما پس از اتمام این دوره می توانید در آموزش حسابداری پیشرفته نیز شرکت کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, ,

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۷ فروردین – فقط پنجشنبه – 10 الی 14 (حضوری – آنلاین), ۱۹ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 17 الی 20 (فقط حضوری), ۲۵ فروردین – شنبه و چهارشنبه – 17 الی 20 (فقط حضوری), ۲۶ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 10 الی 13 (فقط حضوری), ۳۱ فروردین – فقط جمعه – 15 الی 18 (فقط حضوری), ۴ اردیبهشت – یکشنبه و سه شنبه – 14 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۵ اردیبهشت – زوج – 10 الی 13 (فقط حضوری), ۵ اردیبهشت – زوج – 14 الی 17 (فقط حضوری), ۷ اردیبهشت – فقط جمعه – 15 الی 19 (فقط حضوری), ۳ خرداد – فقط پنجشنبه – 14 الی 18 (فقط حضوری), ۲۵ خرداد – فقط جمعه – 10 الی 14 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

کد استاندارد

۱-۱۰/۱۸/۱/۵, ۳-۳۹/۳۴/۱/۴

مهارت پیش نیاز

ــــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

سه ماه

مخاطبین

اعتبار دهندگان, افراد جویای کار و کلیه علاقمندان مناسب می باشد., این دوره آموزشی برای کسانی که در بانکها, بستانکاران بلند مدت و کوتاه مدت, جامعه و مدیریت مؤسسه و شرکت ها, دانشجویان, سرمایه‌گذاران بالقوه, فروشندگان, کارکنان, کارگزاران بازار سرمایه, مشتریان

مشاغل مربوط

با مشاغل حسابداری، حسابرسی، مدیریت شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی و حسابداری فروش در ارتباط می باشد

مدرس

داوود دهقان, ساناز دلیلی, فرزانه سمیعی

411 دیدگاه برای دوره حسابداری بازار کار فشرده با مدرک معتبر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Sorosh

    ممنون از اساتید آریا تهران برای تدریس مطالب مفید و کاربردی حسابداری برای ورود به بازار کار.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیماز نظرات مثبت شما خوشحالیم که رضایت داشته اید

  2. Priiii

    دوره خیلی خوبی بود از استاد و آموزشگاه راضی بودم تشکر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  3. Fatemeh

    دوره خیلی خوبی بود خانم دلیلی عالی بود به کسانی که میخوان حسابداری یاد بگیرن پیشنهاد میدم این دوره رو شرکت کنن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید اموزشگاه میکوشد تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  4. ناشناس

    عالی بود از خانم دلیلی خیلی راضی بودم ممنون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  5. Yosef

    دوره خوبی بود تشکر از استاد و آموزشگاه آریا

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات خوب شماخورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  6. ناشناس

    دوره،دوره ی خوبی بود
    محیط خوب و آروم
    تدریس خوب
    و وجود سیستم
    تدریس آشنایی با نرم افزار هلو و کمی اکسل

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  7. ناشناس

    سلام وقت بخیر
    دوره خوبی بود تشکر از استاد محترم آقای دهقان

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  8. جلیلی

    سلام دوره ای که با خانم سمیعی بود دوره خوبی بود. به همه دوستان پیشنهاد میکنم.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  9. ناشناس

    با خانم سمیعی کلاس داشتم.
    خوب بود، تمرینات کتاب رو در کلاس کامل حل میکردند.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام استفاده از بهترین اساتید و مجرب ترین استاید برای ارائه اموزشی است

  10. شیرین نظامی

    دوره خوبی بود به بقیه هم پیشنهاد میکنم اگه میخوان حسابداری یاد بگیرن شرکت کنن

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما و خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خیلی خوشحالیم از نظرات خوب شما

  11. خاطره هجری

    عالی و جامع بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات خوب شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود

  12. ناشناس

    برای اشخاصی که میخوان حسابدار بشن دوره خیلی خوبیه چون از صفر شروع میشه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز مجموعه اریا تهران ام هدف اش ارائه بهترین اموزش و کاربردی ترین اموزش ها به کاراموزان عزیز است

  13. Marzi@gmail.com

    از شرکت در دوره راضی هستم و همچنین استاد شرفبیانی استاد باتجربه ای هستند

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای ارائه بهترین اموزش ها است

  14. ناشناس

    عالی بود راضی بودم استاد هم خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  15. زهره

    دوره خیلی کاربردی و مفیدی بود مباحث مهمی تدریس شد تشکر از آریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  16. ناشناس

    دوره ی خوبی بود
    استاد شرفبیانی عالی بودند

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  17. ناشناس

    دوره ی خوبی بود
    استاد شرفبیانی عالی بودند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات خوب شما

  18. فاطمه

    سلام کلاس ها بسیار عالی بود و منظم سر تایم برگزار میشد استاد عالی و خوش برخورد و مسلط به مطالب راضی بودم تشکر از آموزشگاه آریا تهران

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز هدف مجموعه و استاد ام ارائه بهترین اموزش به کاراموزان عزیز است

  19. ناشناس

    دوره خوبی بود به بقیه هم پیشنهاد میکنم اگه میخوان حسابداری یاد بگیرن شرکت کنن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از این که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  20. مبینا شهاب لواسانی

    سلام برخورد و پاسخگویی عالی و توانایی انتقال مباحث رو دارند .

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  21. پرویز

    سلام. آیا توی آریا تهران میشه فقط اظهارنامه مالیاتی رو کاملا کاربردی یاد بگیرم و کار بهم معرفی بشه؟رباط کریم هستم.

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله دوست عزیز ما دوره اموزشی حسابداری مالیاتی رو داریم که تخصصی مباحث مالیاتی رو اموزش میدهد و میتونید به صورت کامل اموزش ببینید

  22. محمد مهدی سید احمد کرمانی

    خوب

    • aryatehran_B

      نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  23. پرنیان داوریان

    دوره ی خوبی بود.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  24. aryatehran_B

    دوره خوبی بود راضی بودم

  25. امیرحسین ایمانی

    دوره خوبی بود راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  26. مهدی رئیسی نافچی

    خوب بود راضی بودیم.
    مهدی رئیسی

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  27. آناهیتا راد

    خوب بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  28. شهاب

    خوب

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید

  29. ناشناس

    دوره خوبی بود راضی بودم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام ارائه اموزشی کاربردی برای کسب رضایت شما است

  30. محمد

    اگر کسی بخواد حسابدار بشه دوره کاربردی و خوبی بود توصیه میکنم شرکت کنه و یاد بگیره

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما و خوشحالیم که رضایت داشته اید اموزشگاه سعی بر این دارد که با ارائه بهترین اموزش و مناسب بازار کار اموزشی کاربردی را ارائه دهد

  31. سمیه برزویی

    ممنون ازتون دوره خوبی بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  32. مینا کاری

    خوب بود

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز

  33. یونس نصیری

    از کلاس راضی بودم همه مطالب روکاملا دقیق و با جزئیات توضیح میدادن

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  34. aryatehran_B

    کلاخوبی بود از همه چی راضی بودم

  35. امیر شاهمرادی

    کلاس های حسابداری بسیار مفید و خوب بود

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  36. فاطمه رضایی

    دوره خوبی بود ممنون از استاد و کادر آموزشگاهی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از اینکه اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  37. فاطمه رضایی

    آموزش خوب و در خور با استاد و کاردرآموزشگاهی خوب

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه ام جلب رضایت شما است

  38. ناشناس

    بسیار عالی بود و کامل و جامع و اخلاق محترمانه کادر

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای اموزش هر چه بهتر شما دوستان است

  39. ناشناس

    بسیار عالی بود و کامل و جامع و اخلاق محترمانه کادر و

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف پرسنل و اموزشگاه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای اموزش شما دوستان است

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید هدف پرسنل و اموزشگاه ام فراهم کردن شرایط مناسب برای اموزش شما دوستان است

  40. مهدیه

    دوره خوبی بود ممنون

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید

  41. مهدی

    سلام و عرض ادب کلاس های حسابداری مقدماتی بازار کار استاد شرفبیانی بسیار خوب است

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای ارائه بهترین اموزش است

  42. محمد بصیری

    با سلام
    من دوره حسابداری بازار کار به صورت فشرده رو امدم خیلی ممنونم از استاد شرفبیانی عزیز که دلسوزانه مارو راهنمایی کردن ودرس رو خیلی روان وراحت برایی ما توضیح میدادن من حتما دوره تکمیلی هم با این استاد بر میدارم
    ممنونم از اموزشکاه اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید و خورسندیم که اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف اموزشگاه فراهم کرذن بهترین شرایط برای اموزش هر چه بهتر شما است

  43. فهیمه علمی

    دوره خوبی بود تشکر

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید خوشحالیم که رضایت داشته اید

  44. امیرمهدی نصیری

    بسیار عالی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه است

  45. ناشناس

    بسیار عالی بود، از مباحث تدریسی استاد استفاده کردم،

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم از حسن انتخاب شما دوست عزیز به امید دیدار مجددتان

  46. پوریا صادقیان

    دوره بسیار عالی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما به امید دیدار مجدد شما

  47. حمیدرضا شهبازی

    برای اشخاصی که میخوان حسابدار بشن دوره خیلی خوبیه چون از صفر شروع میشه به نظرم بهترین دوره حسابداریه

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم از این که رضایت دارید به امید دیدار مجدد شما

  48. محمد مهدی محمدی

    یکی از جامع ترین و با کیفیت ترین دوره های حسابداری بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خورسندیم از میزبانی شما دوست عزیز به امید دیدار مجدد شما

  49. شیوا نوروزی

    دسترسی به آموزشگاه خیلی راحته. دوره هم خیلی کاربردی و مفیده ، مباحث مهمی کار میشه

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام اموزش مباحث کاربردی برای استفاده در بازار کار است

  50. hesam

    با سلام خدمت دوستان سوال بنده این هست ک شرکت در دوره حضوری بهتر است یا آنلاین ؟ من در شهرستان هستم یه مقدار شرکت بصورت حضوری برام مشکله … آیا تفاوت زیادی بین حضوری و آنلاین هس یا یکیه ؟

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز کلاس های انلاین مجموعه اریا تهران کیفیت حضوری رو دارد به صورت لایو است و امکان سوال و پرسش از استاد ام هست دوست عزیز و کیفیت حضوری رو دارد از لحاظ نگران نباشید