آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

بازاریاب و فروشنده حضوری (ویزیتوری) شغلی است از حوزه مالی و بازرگانی می باشد و امروزه به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم تشبیه کرده اند و در هر سازمانی پرسنل بخش فروش به علت تماس مستقیم با مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

آمارهای علمی و روز جهان نشان دهنده آن است که بیشترین تاثیر در ایجاد وفاداری مشتریان، مربوط به عملکرد فروشندگان حضوری است.

در حالت کلی می توان گفت که هرچقدر که فروشنده تاثیر گذاری بیشتری را در مشتری پیدا کند و بتواند نیاز های وی را پیدا کند عملیات فروش راحت تر و بیشتر انجام می گردد.

به همین دلیل نیز ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های ارتباطی فروشنده از اهمیت بالائی برخوردار است. از آنجا که یادگیری نیروی فروش بر اثر آزمون و خطا هزینه های جبران ناپذیری برای سازمان خواهد داشت می توان به لزوم آموزش هدفمند نیروی تخصصی فروش در سازمان ها پی برد.

امروزه ویزیتوری طیف وسیعی از امور را در بر می گیرد، از ویزیتوری مسکن و لوازم الکترونیکی گرفته تا رایانه و ماشین های صنعتی

بسیاری از متخصصان و کارشناسان معتقد هستند که ویزیتور می تواند تاثیر بسزایی را در فرایند فروش بگذارد، در دنیای امروزی با پیشرفت تکنولوژی و تبلیغات دروغین ، افراد به زبان یکدیگر اعتماد می کنند و دوست دارند چیز هایی که نزدیکان خود انجام می دهند را انجام دهند.

اهمیت ویزیتور ها به این صورت است که می توانند از طریق زبان های بدن با یکدیگر صحبت کنند و از طریق انتقال حس دیگران را متقاعد کنند که محصولی را خریداری و یا به دیگران معرفی کنند.

انتقال حس در فرایند فروش می تواند بیشترین تاثیرگذاری را در میان تمامی روش های فروش داشته باشد.

آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

چگونه در بازاریابی حضوری موفق باشیم

بازاریابی و فرایند فروش به یک نکته خلاصه نمی شود و در واقع انجام چندین کار و تکنیک در زمان به موقع خودش نام دارد که در این قسمت به چند نکاتی که باعث موفق شدن شما در این زمینه می شود می پردازیم.

هرچقدر که فرایند و تکنیک های این روش به خوبی انجام گردد باعث می شود که مشتری حس اعتماد بیشتری را نسبت به محصول و یا خدمت به دست یابد و برای خرید اقدام می کند.

به این نوع از بازاریابی و فروش را در اصطلاح انگلیسی promotion می گویند که بیشتر دررابطه با توزیعات محصولاتی که فروش بیشتری را می خواهند به کار می آید.

پس با این اوصاف می توانیم بگوییم که بازاریابی و فروش برای برخی از کسب و کار ها اهمیت دارد و شاید نتوان روش هایی که در بازاریابی انجام می گردد را در همه کسب و کار ها امتحان کرد و به نتیجه رسید.

بازاریابی و فروش محصولات می تواند جهش مناسبی برای کسب و کار های نوپا باشد و شاید پله ترقی شما از انجام همین تکنیک های ساده باشد.

دوره بازاریابی و فروش علاوه بر یادگیری نکات ریز و درشت نیازمند ویژگی های شخصیت هایی نیز می باشد، برای مثال صبور بودن ، مودب بودن ، انرژی دادن می تواند از ویژگی های بارز یک فرد بازاریاب باشد.

از سوی دیگر در حرفۀ بازاریابی حضوری بیشتر از افرادی استفاده می شود که ضمن برخورداری از انرژی، قدرت انتقالی، قدرت ایجاد اعتماد، بیان مناسب و سخت کوشی بالا، از تکنیک ها و مهارت های بازاریابی و فروش برخوردارند، در این دوره سعی خواهد شد به آموزش اصول، مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فروش برای مخاطبان و شرکت کنندگان در دوره پرداخته شود.

چگونه در بازاریابی حضوری موفق باشیم

کلاس آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

کلاس های آموزش دوره بازاریابی و فروشنده حضوری به صورت کلاس های خصوصی برگزار می شود، و جهت تعیین ساعت کلاس شما باید با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید تا همکاران ما با توجه به سطح دانش و آگاهی شما در این زمینه و با مشورت با استاد دوره بازاریابی، ساعت مشخصی را برای شما در نظر بگیرند.

هزینه کلاس آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

هزینه کلاس بازاریابی و فروشنده حضوری در مجتمع فنی آریا تهران با توجه به این که این دوره به صورت خصوصی برگزار می شود ساعتی ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه برگزاری این دوره با همکاران ما در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید.

کلاس آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

سرفصل دوره آموزش بازاریابی و فروشنده حضوری

دوره آموزشی بازاریابی و فروشنده حضوری که مختص بازار کار این رشته پرطرفدار طراحی شده است، سرفصل های آن شامل موارد زیر می باشد :

توضیحات بیشتر در مورد دوره بازاریابی و فروشنده حضوری

تکنیک های بازاریابی حضوری

تکنیک های بازار یابی حضوری که شما علاقه مندان به این دوره نیاز است که حتما یاد بگیرید شامل موارد زیر است :

بازاریابان باید سخنور خوبی باشند و همیشه با فکر جلو بروند و سر رشته صحبت را در دست مشتری داده و بتوانند فرد را متفاعد به صحبت کردن بکنند.

اما باید توجه داشته باشید که سو و مسیر بحث باید مطابق با چیزی که در ذهن شما باشد جلو به حرکت درآورده شود.

نقل قول کردن صحبت های افراد بزرگ می تواند تاثیر خوبی روی خریدار بگذارد پس استفاده کردن از این جملات را از یاد نبرید.

گوش دادن به مشتری می تواند تا حد زیادی در فرایند فروش شما تاثیر گذار باشد ، بگذارید تا مشتری با شما صحبت کند و نیاز های خود را بگوید ، با زیاد حرف زدن مشتری را از خود دور نکنید و توجه داشته باشید که شمرده شمرده و با آرامش صحبت کنید.

وسط حرف مشتری پریدن می تواند تمام حس و حالی که مشتری از شما دریافت کرده باشد را بهم بزند.

قبل از صحبت کردن به صورت حضوری با خودتان تمرین کنید و جملات را تکرار کنید تا جلوی وی هول نشوید و بتوانید منظور خود را به صورت کامل بیان کنید.

در برخی از مواقع اگر قدرتش را دارید شوخی های کوچکی بکنید تا خنده نیز وارد بحث شود و اعتماد بالا برود، اما حواستان باشد که بی ادبی نکنید زیرا بی ادبی حس اعتماد را از بین می برد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

نام دوره در فنی و حرفه ای

بازاریاب و فروشنده حضوری

کد استاندارد

1221/6

مهارت پیش نیاز

ویژگی‌های شخصیتی و مهارت‌های ارتباطی

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1/5ماه

مخاطبین

بازاریاب ها(ویزیتورها) و فروشندگان حضوری, بازاریابان مبتدی, سایر علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی و فروش, کارکنان و کارشناسان واحدهای فروش و بازاریابی

مشاغل مربوط

اداره بهداشت و درمان و سازمان بازرگانی, بانکها, بیمه ها, شهرداریها

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش بازاریابی حضوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.