اگر به دنبال کلاس آموزش نرم افزار هلو در تهران هستید، ما بهترین دوره نرم افزار حسابداری هلو را در آموزشگاه حسابداری آریا تهران به شما معرفی می کنیم. دوره ای جامع و کامل. لازم به ذکر است که شما در کنار آموزش با کیفیت می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای و طرفه نگار دریافت کنید.

اگر با هلو و قابلیت های این نرم افزار آشنایی ندارید حتما مقاله نرم افزار هلو چیست را مطالعه کنید.

برای ثبت نام در دوره حضوری از لینک های همین صفحه استفاده کنید. در غیر این صورت می توانید از سایر خدمات زیر استفاده کرده و یا با شماره های آموزشگاه حسابداری آریا تهران تماس بگیرید.

دوره آموزش نرم افزار حسابداری هلو

کلاس آموزش نرم افزار حسابداری هلو، دوره ای ویژه جهت اشتغال به کار است. کارگاهی ۹۸ درصد عملی، که بصورت ویژه شما را برای ورود به بازار کار آماده خواهد کرد.

کارآموزان در دوره آموزش نرم افزار هلو  آموزشگاه حسابداری آریا تهران، ضمن آشنایی کامل با مفاهیم تئوری بطور کامل با تنظیمات مختلف و روش کار نرم افزار هلو آشنا خواهند شد.

شما می توانید بعد از از گذراندن آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو، مدرک معتبر  طرفه نگار را دریافت نمایید. برای اطلاع کامل از خدمات آموزش نرم افزار حسابداری می توانید با ما تماس بگیرید.

کلاس های آموزش نرم افزار هلو

آموزشگاه حسابداری هلو آریا تهران دو نوع کلاس برای آموزش هلو بصورت آنلاین و حضوری برگزاری می کند. هر یک از این دو کلاس در دو شکل  عمومی و خصوصی  برگزار خواهند شد.

لازم به ذکر است که در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزشی هلو یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس آموزش خصوصی نرم افزار هلو، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

کلاس های آموزشی نرم افزار هلو  طی ۱۰ تا ۱۲ ساعت توسط اساتید مجرب در آموزشگاه حسابداری آریاتهران تدریس می گردد.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی آموزش هلو ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی آموزش نرم افزار هلو حداقل با ۳ نفر شروع خواهد شد.

با توجه به مدت زمان بالا برای آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو، امکان انجام تمرین های مختلف در نرم افزار هلو وجود دارد.

کارآموزان پس از اتمام دوره آموزش نرم افزار هلو، بلااستثنا قادر خواهند بود مشغول به کار شوند. البته این قول ارتباط مستقیم به حضور مستمر در کلاس و میزان تمرین کارآمزوان خواهد داشت

با توجه به آنچه گفته شد، آموزشگاه حسابداری هلو آریا تهران جهت تسهیل یادگیری کارآموزان فیلم جلسه به جلسه دوره آموزشی و همچنین جزوات مرتبط را در اختیار کارآموزان قرار می دهد، که داوطلبان می توانند این پک های کمک آموزشی را به صورت جداگانه دریافت نمایند.

کلاس نرم افزار هلو حضوری

کلاس های حضوری آموزش برنامه هلو در آموزشگاه آریا تهران شعبه غرب تهران برگزار می گردد. برای شرکت در این دوره ها می توانید از طریق همین صفحه نسبت به ثبت نام اقدام نمایید و یا با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

کلاس نرم افزار هلو آنلاین

برای شرکت در دوره آموزش نرم افزار هلو بصورت آنلاین می بایست از طریق همین صفحه در بخش ثبت نام دوره آنلاین را انتخاب کنید. اگر در این مسیر دچار مشکل شدید حتما با آموزشگاه تماس بگیرید.

برگشت به بالا

یادگیری حسابداری هلو = افزایش شانس اشتغال

دریافت مدرک معتبر نرم افزار هلو

کارآموزان شرکت کننده در کلاس آموزش نرم افزار هلو می توانند پس از اتمام دوره، مدرک داخلی آموزشگاه حسابداری آریا تهران را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای و مطابق با استاندارد این سازمان دوره خود را برگزار کرده و مطابق همین استاندارد گواهی نامه صادر می کند.

علاوه بر این با توجه به توافق این مجموعه با نمایندگی های هلو این مجموعه می تواند به کارآموزان خود، بعد از شرکت در آزمون مدرک طرفه نگار نیز ارائه کنید.

البته کسانی که علاقمند به فراگیری کامل حسابداری هستند می توانند با شرکت در دوره حسابداری بازار کار، علاوه بر یادگیری کامل نرم افزار هلو، حسابداری مقدماتی و حسابداری حقوق و دستمزد را نیز فرا بگیرند. کارآموزان شرکت کننده در دوره حسابداری بازار کار می توانند ۲ مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت نماید. مدرک حسابداری مالی (به اضافه هلو) و مدرک حسابداری حقوق و دستمزد.

برگشت به بالا

قیمت کلاس آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه حسابداری آریا تهران، آموزش صفر تا صد حسابداری هلو را در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می کند، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی آموزش نرم افزار هلو

هزینه کلاس خصوصی نرم افزار هلو بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب حسابداری سنجیده می شود و با توجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می نماید و در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.

-هزینه کلاس خصوصی نرم افزار هلو  ساعتی۲۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی نرم افزار هلو

هزینه کلاس آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو  با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای (معمولا کمتر) مشخص می شود.

قیمت کلاس های عمومی نرم افزار هلو به شرح ذیل می باشد:

– هزینه دوره ی عمومی آموزش صفر تا صد نرم افزار هلو : ۸۰۰٫۰۰۰ تومان 

برگشت به بالا

سرفصل های دوره آموزش نرم افزار هلو

پیش نیاز آموزش کار با برنامه حسابداری هلو

داوطلبان قبل از شرکت در کلاس های آموزشی و  کار با برنامه حسابداری هلو می بایست حتما دوره حسابداری عمومی مقدماتی را گذرانده باشند، چرا که در این صورت در کلاس های آموزش هلو دید بهتر و سرعت بیشتری در یادگیری مطالب خواهند داشت.

آینده شغلی فراگیران حسابداری هلو

خوب است بدانید که هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و جالب تر اینکه هر یک از این شرکت ها قطعا در آینده ای نزدیک نیاز به حسابدار خواهند داشت. به همین دلیل به راحتی می توان نتیجه گیری کرد که چه تعداد  موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته حسابداری و کارآموزان نرم افزارهای حسابداری از آموزشگاه آریا تهران می باشد.

بر همین اساس با توجه به رشد اقتصادی روز افزون شرکت ها و ادارات و گردش مالی در این مراکز، به طور حتم نیاز به افراد مسلط به انواع نرم افزار های حسابداری مانند هلو و سپیدار  احساس می شود.

اگرصاحب یه شرکت کوچک و در حال پیشرفت هستید و یا قصد دارید به عنوان کارمند بخش مالی در یک شرکت شروع به کار کنید با فراگیری نرم افزار های حسابداری مانند  هلو  و سپیدار یک گام به جلو بردارید.

نتیجه ؟ دانش عمومی و دانشگاهی معمولا برای استخدام کافی نیست و نیاز به یادگیری و تجربه بیشتری است پس منتظر نمانید و همین حالا سطح علمی خود را بالا ببرید و استخدام شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آینده شغلی حسابداری، حتما مقاله جامع شغل حسابداری را مطالعه کنید.

آموزش رایگان نرم افزار هلو

یکی از درخواست هایی که کاربران و متقاضیان آموزش هلو از ما داشتند قرار دادن بخش آموزش رایگان نرم افزار هلو در این صفحه بود که با همت اساتید آموزشگاه اریا تهران تعدادی فیلم و مقاله آموزشی هلو برای این بخش آماده کرده اند.

آموزش رایگان نرم افزار هلو یکی از خدماتی است که در آموزشگاه آریا تهران با تدریس برترین اساتید ایران ارائه میشود. مهمترین ویژگی آموزش رایگان نرم افزار هلو در آموزشگاه آریا تهران این است که شما میتوانید بدون هیچ پیش نیازی کار با نرم افزار هلو را یاد بگیرید و برای حرفه ای شدن در این مسیر گام مثبتی بردارید.

آموزش رایگان هلو این امکان را برای شما فراهم کرده که بدون نیاز به صرف زمان برای سپری کردن کلاس و پرداخت هزینه میتوانید اصول کار با نرم افزار هلو را یاد بگیرید.

در آموزش رایگان نرم افزار هلو تلاش کرده ایم شیوه گفتار و تدریس اساتید مناسب با هر سطح دانش فنی باشد و افراد بتوانند با استفاده از آموزش های رایگان اصول کار با نرم افزار هلو را یاد بگیرند.

البته لازم به ذکر است اگر میخواهید به سطح حرفه ای در کار با نرم افزار هلو برسید نیاز است آموزش های غیر رایگانی که در سایت ارائه شده است را دریافت کنید و یا در کلاس های آموزش هلو شرکت کنید.

با شرکت در کلاس آموزش هلو میتوانید مدرک بین المللی فنی حرفه ای دریافت کنید و از مزایا این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد در این حوزه استفاده کنید.

آموزش مقدماتی نرم افزار هلو

اگر شما جز افرادی هستید که آشنایی خاصی با نرم افزار هلو ندارید و میخواهید کار با این نرم افزار را به صورت صفر تا صدی یاد بگیرید آموزش مقدماتی نرم افزار هلو به شما پیشنهاد میشود.

در آموزش مقدماتی نرم افزار هلو شما اصول اولیه کار با این نرم افزار پر کاربرد حسابداری را یاد میگیرید و بدون آن که آشنایی با بخش های مختلف این نرم افزار حسابداری و یا سایر نرم افزار ها داشته باشید میتوانید تحت آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار هلو کار با این نرم افزار را یاد بگیرید.

آموزش مقدماتی نرم افزار هلو برای کسانی که پیش زمینه ای در حوزه کار با نرم افزار های حسابداری ندارند و میخواهند به سطح حرفه ای در کار با این نرم افزار برسند مناسب میباشد.

مهمترین مزیتی که این اموزش دارد این است که آموزش قدم به قدم نرم افزار شما را برای ورود به بازار کار آماده میکند و هرآنچه که برای کار با این نرم افزار نیاز است بدانید را شامل میشود.

آموزش هلو پیشرفته

دوره آموزش هلو پیشرفته برای کسانی که کار با این نرم افزار را بلدند اما میخواهند به سطح حرفه ای در آن برسند مناسب میباشد. در دوره آموزش هلو پیشرفته نکات تکمیلی و هرآنچه برای حرفه ای شدن در کار با نرم افزار هلو نیاز است به کاراموزان آموزش داده میشود.

آموزش برنامه هلو در اموزشگاه آریا تهران به صورت سطح بندی شده ارائه میشود و افراد میتوانند با توجه به میزان اگاهی های خود در کلاس های سطح بندی شده شرکت کنند و آمادگی لازم را برای ورود به بازار کار کسب کنند.

در این دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته نرم افزار هلو تمرکز اساتید ما تدریس نکات بازار کاری و تکیه بر تدریس سرفصل های استاندارد سازمان فنی حرفه ای کشور میباشد.

فیلم آموزش نرم افزار هلو

یکی دیگر از مواردی که میتواند یادگیری هلو را برای شما تضمین کند مشاهده فیلم های آموزشی میباشد که این فیلم ها کمک میکند هم با محیط این نرم افزار آشنا شوید و هم تکنیک های حساب در این نرم افزار را یاد بگیرید.

فیلم آموزش نرم افزار هلو توسط اساتید آریا تهران تهیه شده است و شما میتوانید با استفاده از فیلم های آموزشی کار با هلو را یاد بگیرید و برای حرفه ای شدن در این حوزه گام مثبتی بردارید.

اگر سوالی در مورد هر قسمت از مجموعه فیلم آموزش نرم افزار هلو دارید میتوانید در قسمت نظرات بیان کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند و مشکل را رفع کنند.

قسمت اول – معرفی کالا بخش اول

در این قسمت نحوه تعریف کالا را در نرم افزار هلو یاد میگیرید.

قسمت دوم – معرفی کالا بخش دوم

در این قسمت نیز مباحث تکمیلی معرفی کالا در خصوص نرم افزار هلو را نیز یاد خواهید گرفت.

قسمت سوم – معرفی کالا بخش سوم

در این قسمت با نحوه معرفی طرف حساب و تنظیمات مربوط به آن در هلو آشنا خواهید شد.

قسمت چهارم – معرفی حساب بانکی

در این قسمت شما با نحوه معرفی حساب بانکی برای پیگیری ورودی ها و خروجی ها در نرم افزار هلو آشنا خواهید شد.

قسمت پنجم – معرفی مراکز هزینه و درآمد

در این قسمت نیز مراکز هزینه و درامد را در نرم افزار هلو تایین می کنید تا هرچه بهتر روی سرمایه خود کنترل نشان دهید.

قسمت ششم – معرفی صندوق

در این قسمت نیز شیوه معرفی صندوق به نرم افزار هلو را برای مدیریت کالاها و خدمات فروش رفته یاد میگیرید.

رضایت کارآموزان دوره نرم افزار هلو

دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو

تیم آموزشی آریا تهران علاوه بر آن که سرفصل های آموزشی هلو را برای علاقه مندان به این حوزه در کلاس های حضوری و مجازی تدریس میکنند امکان دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو را در این صفحه فراهم کرده اند.

به این ترتیب علاقه مندان به یادگیری نرم افزار هلو در این صفحه میتوانند با دانلود رایگان آموزش صفر تا صد نرم افزار حسابداری هلو از طریق فیلم های آموزشی قرار داده شده تحت اموزش صفر تا صد نرم افزار هلو قرار بگیرند و مهارت لازم را برای قبول پروژه های حسابداری در بازار کار کسب کنند.

برگشت به بالا

سوالات متداول

آیا در این کلاس آموزش نرم افزار هلو همه چیز کامل گفته می شود؟

در کلاس آموزش نرم افزار هلو آموزشگاه حسابداری آریا تهران طی یک دوره حرفه ای توسط یکی از نمایندگان شرکت هلو، تمام مفاهیم حسابداری هلو با مثال و بصورت پروژه محور آموزش داده خواهد شد.

هزینه آموزش نرم افزار هلو چقدر است ؟

نگران هیچ چیز نباشید. هزینه آموزش نرم افزار هلو در آموزشگاه آریا تهران بسیار پایین تر از سایر مراکز است. چرا که افزایش تخصص عمومی یکی از اهداف خانواده بزرگ آریا تهران می باشد.

دوره آموزش نرم افزار هلو مدرک دارد؟

از آنجا که آموزشگاه آریا تهران از یک طرف زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است و از طرفی با نمایندگی های شرکت هلو همکاری می کند. شما با شرکت در این دوره همی می توانید مدرک معتبر طرفه نگا رو هم مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تمای بگیرید.

شیوه برگزاری کلاس آموزش نرم افزار هلو

همانطور که در این صفحه کامل توضیح داده شده این دوره در قالب کلاس های حضوری و آنلاین قابل اجراست. هرچند با امکانات تدارک دیده شده در آموزشگاه آریا تهران شما می توانید از خدماتی مانند استفاده از فیلم آموزشی رایگان، کتاب، جزوه و…. نیز استفاده کنید.

پیشنهاد می شود در کنار نرم افزار هلو، آموزش نرم افزار حسابداری و مالی سپیدار همکاران سیستم را هم مشاهده نمایید.

دوره آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار
  • گزارش‌گیری کامل، دقیق و آسان
  • محاسبه دقیق بهای تمام‌شده و پیش‌بینی میزان تولید و کنترل و مدیریت موجودی انبار
  • پیگیری مطالبات تسویه نشده هر صورت‌وضعیت
  • تعیین خودکار ضرایب افزاینده و کاهنده هر قرارداد

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

۱۰ ساعت

مهارت پیش نیاز

حسابداری عمومی مقدماتی

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

مخاطبین

کسانی که در بانکها، اعتبار دهندگان، بستانکاران بلند مدت و کوتاه مدت، فروشندگان، مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران بالقوه، کارگزاران بازار سرمایه، جامعه و مدیریت مؤسسه می باشند.

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل حسابداری، حسابرسی، مدیریت و حسابداری فروش در ارتباط می باشد.

انتخاب زمان برگذاری دوره

۱۰ اردیبهشت – یکشنبه و سه شنبه – 12 الی 14 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

7 دیدگاه برای کلاس آموزش نرم افزار هلو

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سبزواری

    خیلی عالی بود

    • aryatehran_B

      سلام دوستعزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما

  2. سارا نادری

    سلام، من میخوام این دوره را شرکت کنم ولی خلی ساعتش نامناسبه
    کاش بعد از ظهر بذارید که بتونیم شرکت کنیم 🙁

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد حتما پیشنهاد شما برای تایم بعد از ظهر رسیدگی میشود

  3. یاسمین کناری

    واقعا استاد رمضانی عالی بودن. شخصیت ۲۰ . تسلط ۲۰

  4. علیرضامیرآخورلی

    باسلام خیلی خرسندم چنین جاهی هست که دانشجویان رشته حسابداری بعد از فارغ التحصیلی وارد بازارکار شوند به امید آن روز ها موفق باشید

  5. سينا

    ایکاش زمان کلاس رو یه کم بیشتر کنن …
    حیفه وقتی همه چی خوبه استاد ونحوه تدریس واینها
    زمانش بیشتر بشه بهتره چون تو کلاس میشه بیشتر تمرین کرد وتو بخش های ریزتر ومهم تربیشتر مانور داد…

    • آریا تهران

      سلام
      بسیار خرسندیم که دوره براتون مفید بوده، در مورد فشرده بودن کلاس عذرخواهی ما رو بپذیرید، حتما این موضوع را بررسی خواهیم کرد، موفق و مؤید باشید.

  6. مهرنوش

    یکی ازشرط های ورود من ب بازار کار این بودکه نرم افزار هلو رو کامل مسلط بشم .ازطریق یکی ازدوستام که تو دوره های این اموزشگاه شرکت کرده بود بااموزشگاه اشنا شدم .حتی وارد سایت شدم ودرمورد اکثر دوره ها یه اطلاعات نسبی گیرم اومد .ب نظرم هم قیمتشون خوب بود هم نحوه تدریس.من خیلی عجله داشتم یاد بگیرم نرم افزار رو که یادمه اون موقع خصوصی بایکی از بهترین اساتید اونجا کار کردم .بهشون هم تاکید کردم که هرکدوم از استاد هاتون که وارد تر هستن تو این موضوع رو بهم معرفی کنن .خلاصه اینکه خداروشکر الان تو محل کار مشکل خاصی ندارم .هنوزم که هنوزه بااستادم در ارتباطم اگر سوالی چیزی داشتم ازش میپرسم .

  7. علیرضا

    من رشته ام حسابداری هستش و کار با نرم افزار هلو رو برای کارم حتما باید یاد میگرفتم این آموزشگاه خیلی خوبه چون واقعا تو این آموزشگاه کار با این نرم افزار رو یاد گرفتم