دوره نقشه کشی سازه در آموزشگاه آریا تهران از مبتدی تا پیشرفته و به صورت خصوصی و عمومی برگذار می گردد.

آریا تهران با بهترین مدرسان نقشه سازی در تهران به شما این اطمینان را می دهند که بعد از گذراندن این دوره و همینطور تلاش و تمرین مستمر خودتان می توانید وارد بازار کار این حوزه شوید.

این دوره برای افرادی مناسب است که کار با اتوکد را تا حدودی بلد باشند و دوره آموزش نقشه کشی ساختمان با اتوکد را گذرانده باشند.

نقشه کش سازه به چه کسی می گویند ؟

نقشه کشی سازه مسئولیتی است که بر عهده فردی قرار می گیرد که توانایی و مهارت های لازم مانند : ترسیم پلان فونداسیون و نقشه های اسکلتی (فلزی و بتنی) ، تیر ها و قاب های ساختمانی و در نهایت پایان پروژه را داشته باشد.

فردی که مسئولیت نقشه کشی سازه را برعهده می گیرد باید با تیم همکاری کند و همچنین توانایی کار گروهی داشته باشد و بتواند با گروه به خوبی ارتباط برقرار کند.

البته در کار گروهی معمولا همیشه نظر های موافق و مخالف وجود دارد و مهم این است که هم گروهان بتوانند با هم به یک نظر ثابت برسند و پروژه تا مطابق با هدف خود رو به جلو هدایت کنند.

همانطور که می دانید برای نقشه کشی نمی توان یک فرد را مسئول همه چیز دانست و برای بخش های مختلف ، افراد مختلفی کار می کنند که هدف مشخصی دارند و هرکدام از سایر اتفاق هایی که در بخش های مختلف می افتد خبردار هستند.

همانطور که گفتیم در کار گروهی به مشکلاتی همچون یکسان نبودن نظرات برمی خوریم ولی گروه باید یک دل باشد و بتواند مشکلات را در داخل خود حل کند و به یک تصمیم واحد برسند.

درست است که نقشه کش ها علاقه دارند که آن چیزی که از نظر خودشان درست است را بسازند و رو به جلو هدایت کنند اما باید در نظر داشته باشید که از مهم ترین وظایف یک نقشه کش گوش دادن به حرف کارفرما است.

کارفرما دقیقا چه چیزی از طراح سازه می خواهد ؟

به جزئیات کار به صورت کامل دقت شود و کیفیت در کار به هیچ عنوان کم نشود. (برای مثال با روبرو شدن با مشکلاتی که انتظارش را ندارد، بخش هایی از پروژه را حذف و اضافه نکند و با کارفرما در ارتباط باشد.)

دریافت هزینه مناسب و حساب شده : کارفرما باید دقیقا بداند که هزینه هایی که می کند صرف چه کاری می شود و این کار ضروری است یا خیر و همچنین طراح سازه باید هزینه معقولی را نسبت به کاری که انجام می دهد دریافت کند.

سرعت بالا : درست است که در برخی از شرایط و مواجه شدن با مشکلات ناگهانی زمان هدر می رود و شاید از زمان تعیین شده کمی فاصله بگیرد ولی کارفرما حق دارد که در زمانی که با طراح سازه هماهنگ کرده است ، کار را اتمام شده ببیند.

دوره نقشه کشی سازه

دوره نقشه کشی سازه یکی از دوره های محبوب نزد افرادی است که کار با نرم افزار اتوکد را بلد هستند و یا می خواهند آن را یاد بگیرند.

نقشه کشی سازه یکی از شغل هایی بوده است که همواره خواهان داشته است و افرادی که در این حوزه متخصص باشند به هیچ عنوان بیکار نمی مانند و می توانند در شرکت های بزرگ و کوچک شروع به کار کنند.

دوره نقشه کشی سازه ای که در آموزشگاه آریا تهران برگذار می گردد یکی از بهترین دوره های موجود در تهران می باشد و این برترین به دلیل وجود برترین استاد های اتوکد می باشد که با آموزشگاه ما همکاری کرده اند.

ویژگی های دوره آموزشی نقشه کشی سازه

دوره آموزشی که در آموزشگاه آریا تهران انجام می گیرد ویژگی هایی دارد که می توانید به صورت کامل به این دوره اعتماد کنید.

فیلم آموزشی : تمامی دوره هایی که در اموزشگاه آریا تهران برگذار می گردند دارای فیلم آموزشی هستند ، فیلم های اموزشی که به شما اهدا می شوند در واقع همان جلساتی است که شما با استاد خودتان برداشته اید.

هر جلسه ای که برگذار می گردد فیلم برداری می شود و در انتهای دوره در اختیار شما قرار می گیرد.

از مبتدی تا پیشرفته : دوره نقشه کشی سازه از مبتدی تا پیشرفته است و شما می توانید به صورت کامل و صفر تا صد از دوره بهره ببرید.

ویژگی های کلاس عمومی : کلاس های عمومی همیشه ویژگی هایی داشته اند که افراد را ترغیب به ثبت نام می کرده است. این ویژگی ها را می توان به چندین بخش دسته بندی کرد.

با شرکت در کلاس های عمومی نقشه کشی شما می توانید با دوستان جدیدی آشنا شوید که کار هر کدام از آن ها با شما یکی است و علاقه مندی های یکسانی دارید.

در کلاس های عمومی سوال هایی پرسیده می شود که ممکن است در ذهن شما خطور نکند و جواب آن ها را ندانید.

کلاس های عمومی اندکی شاداب تر از کلاس های خصوصی هستند زیرا تعداد شاگردان بالا رفته است و مکاتبه در طول دوره بیشتر می شود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

نقشه کشی سازه درجه 1

کد استاندارد

0-32/54/1/4

مهارت پیش نیاز

نقشه كشي عمومي ساختمان

نوع تدریس

شفاهی، کتبی

طول دوره

2 ماه

مشاغل مربوط

این مهارت مهندسی مکانیک شاغل در کارخانه های صنعتی، خودروسازی و …. در ارتباط می باشد

مدرس

نجمه سرلک

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقشه کشی سازه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.