دوره آموزشی مدیر فروشگاه اینترنتی آریا تهران از برترین و بزرگ ترین دوره های آموزشی برگذار شده در استان تهران می باشد و ما به شما این اطمینان را می دهیم که با شرکت در این دوره و تلاش و پشت کار خودتان می توانید مدیر فروشگاه اینترنتی خوبی شوید.

مدیر فروشگاه اینترنتی درواقع فردی است که توانایی قراردادن ، حذف و یا اضافه کردن محصول را داشته باشد و بتواند با ارائه توضیحات کامل و مفید مشتری را ترغیب به خرید بکند.

مدیر فروشگاه اینترنتی با تجزیه و تحلیل رقبا یک استراتژی مفید را برای فروشگاه خود در نظر می گیرد و محصولات خود را دسته بندی می کند و در صفحات مختلف وب سایت به نمایش در می آورد.

درواقع فردی که این مسئولیت را برعهده می گیرد از مسئولیت سنگینی برخوردار است و باید تمامی اجناس مختلف را تا حدودی بشناسد و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهد.

این فرد باید از قیمت های روز همه کالا ها با خبر باشد و در صورت لذوم دست به تغییر آن ها بزند تا کالا های جدید و یا قدیم به قیمت اشتباهی به فروش نرسند.

همچنین این فرد باید در طی دوره های مختلف زمانی گزارشی را از هزینه ها و درآمد ها آماده سازد و به مدیر اصلی خود تحویل دهد.

اهداف دوره مدیر فروشگاه اینترنتی :

• آشنایی با روش های کسب درآمد جدید از طریق اینترنت
• آشنایی با اصول جلب توجه مشتریان از طریق اینترنت
• آشنایی با روش های تبلیغ کالا وخدمات از طریق اینترنت

مهارت های پیش نیاز: رایانه کار Icdl درجه ۲ و کارور عمومی رایانه

مخاطبین دوره مدیر فروشگاه اینترنتی :

  • مدیران فروشگاه ها
  • وارد کنندگان وصادر کنندگان کالا
  • مدیران وکارمندان بخش انفورماتیک شرکت ها و فروشگاه ها
  • بازاریابان

مشاغل مربوط به این دوره :

این مهارت با مشاغل برنامه نویسان محیط وب و بانک های اطلاعاتی در ارتباط است.

دوره آموزشی مدیر فروشگاه اینترنتی

با شرکت در دوره آموزشی مدیر فروشگاه اینترنتی می توانید به صورت کامل به یک مدیر فروشگاه اینترنتی تبدیل شوید و از تمامی اطلاعاتی که یک فرد مدیر برخوردار است برخوردار شوید.

این دوره به شما می آموزد که چطور بتوانید محصولاتی را به فروشگاه خود اضافه و یا کم کنید و یا در صورت لذوم در آن ها تغییراتی انجام دهید.

همچنین می توانید با تجزیه و تحلیل اطلاعات نسبت به فروش بیشتر محصولات اقدام کنید و ایراد هایی که در فروشگاه شما وجود دارد را برطرف کنید و مسیر فروشگاه را به یک مسیر پرفروش هدایت کنید.

دوره ای که در آموزشگاه آریا تهران برگذار می شود به صورت خصوصی و عمومی می باشد و شما می توانید برای ثبت نام در هرکدام از این دوره ها با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلاس عمومی و خصوصی ویژگی های منحصر به فردی دارد که خودتان کاملا متوحه به این قضیه هستید، از تمامی جلساتی که برای شما برگذار می شود فیلم تهیه می گردد و در انتهای دوره به شما اهدا می گردد و شما می توانید با مشاهده این ویدیو مشکلات خود را تا حدی حل کنید و مروری بر درس های گذشته داشته باشید.

سرفصل های دوره آموزش مدیر فروشگاه اینترنتی

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

مدیر فروشگاه اینترنتی

کد استاندارد

3512/40

مهارت پیش نیاز

رایانه کار Icdl درجه ۲ و کارور عمومی رایانه

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

بازاریابان, مدیران فروشگاه, مدیران وکارمندان بخش انفورماتیک شرکت ها و فروشگاه ها, وارد کنندگان وصادر کنندگان کالا

مشاغل مربوط

این مهارت با مشاغل برنامه نویسان محیط وب و بانک های اطلاعاتی در ارتباط است.

1 دیدگاه برای مدیر فروشگاه اینترنتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مهنا رئوف ۸/۳

    برای تغییر رنگ پس زمینه در قسمت editing dimensions گزینه background color را انتخاب کرده و رنگ مورد نظر را انتخاب میکنیم . در قسمت audio برای حذف نویز گزینه enable noise removed را انتخاب میکنیم .