دوره آموزش جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت جزو زبان های برنامه نویسی سمت کاربر می باشد و در طراحی ظاهر گرافیکی سایت و اصطلاحاً فرانت اند از آن استفاده بسیار می شود. در این دوره آموزش جاوا اسکریپت با اصول زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت آشنا خواهید شد و به طور حرفه ای قادر خواهید بود که با استفاده از این زبان هر آنچه که مشتری، کاربر و یا خودتان نیاز داشته باشید بسازید.

دوره آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای در آریا تهران به صورت پروژه محور برگزار میشود و در انتهای دوره جاوا اسکریپت مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه به کارآموزان ارائه میشود.

از دیگر ویژگی های دوره آموزشی جاوا اسکریپت تدریس برترین اساتید کشور میباشد. به ایین ترتیب شما میتوانید اطمینان داشته باشید اساتید دوره جاوا اسکریپت فنی حرفه ای هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است را به شما آموزش میدهند و شما برای اشتغال در این حوزه آمادگی لازم را کسب میکنید.

دوره آموزش javascript در آریا تهران به صورت مقدماتی تا پیشرفته بوده و افراد میتوانند با هر سطح دانشی در دوره مناسب خود شرکت کرده و تخصص لازم را در برنامه نویسی جاوا اسکریپت کسب کنند.

اگر میخواهید بدانید چه رشته هایی علاوه بر دوره جاوا اسکریپت در آریا تهران شامل مدرک فنی حرفه ای هستند که اشتغال شما را راحت تر میکنند میتوانید به صفحه دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی مراجعه کنید.

ویژگی های دوره آموزش جاوا اسکریپت در آموزشگاه آریا تهران

با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه آموزش زبانهای برنامه نویسی و کامپیوتر نیاز کارآموزان گرامی را به خوبی درک می کنیم.

در زمان شرکت در این دوره کامپیوتر اختصاصی جهت آموزش به شما داده می شود همچنین استاد به صورت حضوری سوالات شما را پاسخ می دهند تا اگر در زمان یادگیری با مشکلی مواجه شدید به سرعت آن را حل کنید.

تعداد افراد در کلاس ها زیاد نمی باشند بنابراین سطح کیفیت و آموزش در آریا تهران افزایش یافته است.

از دیگر ویژگی های بهترین دوره جاوا اسکریپت میتوان به برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین اشاره کرد که افراد برحسب شرایط و علایق خود میتوانند بدون محددیت زمانی و مکانی در کلاس جاوا اسکریپت مورد نظر خود شرکت کنند.

کلاس آموزش جاوا اسکریپت ویژه بازار کار بوده و شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با اتمام این دوره میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

اگر میخواهید با یادگیری جاوا اسکریپت به یک وب مستر تبدیل شوید و صفر تا صد یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در کلاس آموزش وبمستر شرکت کنید تا هم با طراحی سایت و اصول سئو آشنا شوید و درآمد چندین برابری در این حوزه داشته باشید. ما بهترین برگزار کننده دوره آموزش وبمستری در تهران هستیم که تمام سرفصل های مورد نیاز بازار کار را به شما آموزش میدهیم و شما میتوانید مطمین باشید که با شرکت در این کلاس html، css، javascript، سئو و ابزار های سئو و وردپرس را یاد میگیرید و برای ورود به بازار کار آماده میشوید.

انواع دوره آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای
انواع دوره آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای

انواع دوره آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای

در مجتمع فنی اریا تهران برای کمک به رفاه حال کارآموزان و بهره مندی همه علاقه مندان به یادگیری جاوا اسکریپت، دوره جاوا اسکریپت در انواع مختلف حضوری و انلاین برگزار میشود. به این ترتیب همه افراد در سراسر ایران میتوانند بدون محدودیت های مکانی و زمانی در دوره متخصص جاوا اسکریپت شرکت کرده و به یک برنامه نویس جاوا اسکریپت حرفه ای تبدیل شوند. در ادامه شما را با انواع کلاس آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای آشنا میکنیم.

دوره حضوری جاوا اسکریپت

دوره حضوری جاوا اسکریپت در آریا تهران به دو صورت خصوصی و عمومی برگزار میشود. مهمترین مزیت دوره حضوری جاوا اسکریپت برگزاری کلاس ها در ساعات متنوع میباشد و به این ترتیب افراد شاغل نیز میتوانند در این کلاس ها شرکت کنند.

کیفیت تدریس در انواع کلاس آموزش جاوا اسکریپت پروژه محور خصوصی و عمومی یکسان بوده و تنها تفاوت آن ها تعداد شرکت کنندگان در کلاس آموزش جاوا اسکریپت پروژه محور میباشد.

در دوره آموزش جاوا اسکریپت پروژه محور خصوصی امکان بهره مندی از حضور استاد برای یک نفر بیشتر فراهم است. قیمت کلاس آموزش جاوا اسکریپت خصوصی بیشتر از هزینه کلاس آموزش جاوا اسکریپت عمومی است اما شما میتوانید با توجه به سرعت پیش برد کلاس های خصوصی در مدت زمان کمتری نسبت به دوره های عمومی به نکات آموزشی تسلط یابید.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد سایر رشته های فنی حرفه ای کسب کنید و با دریافت مدرک معتبر در حوزه های مورد نظر اشتغال یابید میتوانید به صفحه رشته های فنی حرفه ای مراجعه کنید.

دوره آموزش آنلاین جاوا اسکریپت

دوره آموزش آنلاین جاوا اسکریپت در مجتمع فنی آریا تهران مناسب افرادی است که میخواهند بدون محدودیت زمانی و مکانی در دوره جاوااسکریپت شرکت کنند و از تخصص برترین اساتید جاوا اسکریپت کشور بهره مند شوند. آموزش آنلاین جاوا اسکریپت میتواند برای افرادی که در تهران سکونت ندارند و یا میخواهند هزینه های رفت و آمد را پرداخت نکنند مناسب میباشد. شما با شرکت در دوره آموزش جاوا اسکریپت از صفر تا صد آنلاین مدرک معتبر دریافت کنید و برای اشتغال در این حوزه آمادگی لازم را کسب نمایید.

دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت

در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزش جاوا اسکریپت از مقدماتی تا پیشرفته مناسب افراد در سطوح دانشی مختلف ارائه میشود و همه افراد حتی کسانی که پیش زمینه ای در برنامه نویسی جاوا اسکریپت ندارند و یا کسانی که تا حدودی با برنامه نویسی جاوا اسکریپت آشنایی دارند میتوانند در دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته جاوا اسکریپت شرکت کنند.

آموزش جامع جاوا اسکریپت مقدماتی به صورت گام به گام افراد را برای برنامه نویسی فرانت اند آشنا میکند و تکنیک های جاوااسکریپت را آموزش میدهد و دوره فشرده جاوا اسکریپت پیشرفته هرآنچه برای برنامه نویس جاوا اسکریپت شدن نیاز است را به افراد آموزش میدهد و آن ها را برای اشتغال به عنوان نیرو متخصص جاوا اسکپریت آماده میکند.

قیمت دوره جاوا اسکریپت
قیمت دوره جاوا اسکریپت

قیمت دوره جاوا اسکریپت

یکی از فاکتور های مهم برای شرکت در دوره آموزشی جاوا اسکریپت اطلاع از هزینه دوره جاوا اسکریپت و تناسب قیمت دوره جاوا اسکریپت با کیفیت تدریس، نکات آموزشی و اعتبار مدرک ارائه شده میباشد. هزینه دوره آموزش جاوا اسکریپت در مجتمع فنی آریا تهران با توجه به بهره مندی از حضور برترین اساتید کشور، اعطا مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه به کارآموزان و پروژه محور بودن و محیط مجهز آموزشی بسیار مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد و شما میتوانید با پرداخت هزینه ای مناسب و منصفانه از خدمات آموزشی باکیفیتی بهره مند شوید.

دوره آموزش جاوا اسکریپت برای چه کسانی مناسب است

این دوره برای افرادی که قصد یادگیری طراحی سایت و یا ساخت بازی های آنلاین و یا کار کردن در زمینه برنامه نویسی را دارند مناسب می باشد پیش نیاز این دوره تسلط به دو زبان دیگر به نام‌های html و css نیز می باشد. شما با یادگیری پیش نیاز های آموزش javascript میتوانید به سرعت در این حوزه ارتقا داشته باشید و با اشتغال در این حوزه کسب درآمد بالایی داشته باشید. برای شروع یادگیری پیش نیاز های آموزش javascript شما میتوانید در دوره آموزش html شرکت کنید و از تخصص برترین اساتید ما بهره مند شوید.

اگر کار کردن با کدهای کامپیوتری برایتان سخت نمی باشد و از این که چندین بار با ارور و کار نکردن مواجه شوید هراسی ندارید و همچنین آشنایی خوبی با کامپیوتر دارید توصیه ما این است که برای یادگیری جاوا اسکریپت درنگ نکنید.

سرفصل دوره آموزش جاوا اسکریپت

سرفصل دوره آموزش جاوا اسکریپت در آریا تهران برحسب سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور بوده و تمرکز اساتید ما بر تدریس نکات بازار کار میباشد تا افراد برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را پیدا کنند و به سرعت بتوانند در این حوزه اشتغال یابند.

سرفصل های جاوا اسکریپت به صورت زیر میباشند ولی باید دقت داشته باشید که به پیش نیاز های آموزش javascript تسلط لازم را داشته باشید:

تاریخچه جاوا اسکریپت

معرفی جاوا اسکریپت

معرفی زبان ها ی سمت کاربر وسمت سرور

انواع زبان های سمت کاربر وسمت سرور

زبان جاوا اسکریپت

تعریف متغیر

انواع متغییر در جاوا اسکریپت

انواع عملگر

عملگر های محاسباتی
عملگرهای یکانی
عملگرهای منطقی
عملگر های بیتی
عملگر های مقایسه ای

دستورات انتسابی و پردازشی

ساختار های شرطی

if ساختاری شرطی
ساختار شرطی ؟
switch ساختار شرطی

حلقه های تکرار

حلقه for
حلقه while
حلقه do while

دستورات شکستن حلقه وساختار در جاوااسکریپت

دستور break
دستور continue

دستورات ورودی وخروجی در جاواسکریپت

فرمان prompt
فرمان alert

استفاده از آرایه در جاواسریپت

تعریف آرایه
نحوه تعریف آرایه
نحوه دسترسی به عناصر آرایه
مرتب کردن آرایه
جستجو در آرایه
نمایش محتوای آرایه

زیر برنامه وتابع در جااسکریچت

تعریف زیر برنامه و تابع
تعریف آرگومان
شکل تعریف تابع
نحوه فراخوانی تابع
توابع بازگشتی

رویداد های موس وصفحه کلید

Onmousedown
Onmouseenter
Onmouseleave
Onmouseout
Onmouseover
Onmouseup
Onmousewheel
Onclick
ondblclick
onclose
ondrag
ondragend
ondrop
onkeydown
onkeyup
onload

تعامل با html

getElementById
getElementByname
document
document.write
innerHtml

ارسال اطلاعات از طریق فرم بر صفحات دیگر با javascript

استفاده از کلاس و آبجکت در جاوا اسکریپت

تعریف کلاس
تعریف شی
نحوه تعریف کلاس
نحوه ایجاد شی از روی کلاس
سازند کلاس
مخرب کلاس
ارث بری در کلاس ها

استفاده از کوکی ها در جاواسکریپت

مدرک دوره جاوا اسکریپت
مدرک دوره جاوا اسکریپت

مدرک دوره جاوا اسکریپت

در بهترین دوره آموزش برنامه نویسی جاوا اسکریپت در مجتمع فنی آریا تهران دو نوع مدرک به کارآموزان اعطا میشود:

  • مدرک داخلی آموزشگاه آریا تهران
  • مدرک بین المللی فنی حرفه ای قابل ترجمه

به این ترتیب شما عزیزان میتوانید با شرکت در پکیج آموزش جاوا اسکریپت حضوری و آنلاین مدرک معتبری دریافت کنید و با استفاده از این مدرک به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. کلاس javascript آریا تهران به شما امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای را میدهد که میتوانید از مزایا این مدرک برای مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرید.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه آریا تهران کسب کنید میتوانید به صفحه صدور مدرک بین المللی مراجعه کنید.

جزوه آموزش جاوا اسکریپت pdf

در دوره جاوا اسکریپت مجتمع فنی تهران در آریا تهران برای آن که کارآموزان بتوانند به تمامی مطالب تدریس شده در کلاس دسترسی داشته باشند و بتوانند به طور کامل به این مطالب تسلط یابند جزوه آموزش جاوا اسکریپت رایگان pdf در اختیار آن ها قرار داده میشوند.

به این ترتیب آن ها میتوانند نکات تدریس شده را از طریق جزوه آموزش جاوا اسکریپت pdf مرور کرده و به آن ها تسلط یابند. شما میتوانید با شرکت در دوره اموزش جاوااسکریپت آریا تهران هم جزوه و هم پروژه های عملی جاوا اسکریپت را دریافت کنید و برای آزمون فنی حرفه ای و آزمون های استخدامی آمادگی لازم را کسب نمایید. برای دریافت فایل آموزش جاوا اسکریپت پروژه محور رایگان میتوانید در بخش نظرات ایمیل خود را درج کنید تا این فایل برای شما ارسال گردد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه که در دوره آموزشی جاوااسکریپت ارائه میشود به صفحه مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید.

کتاب آموزش جاوا اسکریپت به زبان ساده

از دیگر خدماتی که در دوره javascript ارائه میشود بهترین کتاب آموزش جاوا اسکریپت فارسی میباشد. به این ترتیب شما میتوانید به یک منبع آموزشی معتبر دسترسی داشته باشید و سرفصل دوره آموزش جاوا اسکریپت را گام به گام از طریق کتاب مرور کنید و اشکالات خود را رفع کنید.

همان طور که میدانید امروزه برای هک برنامه و سایت های مختلف نیاز است با زبان های برنامه نویسی مختلفی آشنا شد. اگر میخواهید بدانید که آیا جاوا اسکریپت نیز برای هک کاربرد دارد یا خیر و به طور کلی چه زبان های برنامه نویسی برای هک استفاده میشود میتوانید به صفحه زبان های برنامه نویسی برای هک مراجعه کنید.

کاربرد دوره آموزش جاوا اسکریپت چیست

یکی از سوالاتی که از ما پرسیده میشود این است که چرا زبان جاوا اسکریپت را یاد بگیرم و کاربرد این زبان برنامه نویسی چیست. پس از شرکت در دوره آموزش javascript می توانید به عنوان برنامه نویس فرانت اند در شرکت های متفاوت از جمله شرکتهای ایرانی و یا خارجی استخدام شوید.

همچنین می توانید به صورت شخصی و یا اصطلاحاً فریلنسری پروژه های طراحی سایت گرفته و قسمت های ظاهری آن را با اتکا به دانش برنامه نویسی جاوا اسکریپت با قدرت انجام دهید.

تعداد افراد شرکت کننده در کلاس آموزش javascript آریا تهران زیاد نمی باشد بنابراین سطح کیفیت و آموزش در آریا تهران افزایش یافته است.

میزان درآمد جاوا اسکریپت کار حرفه‌ای چقدر است

اگر حرفه ای به جاوا اسکریپت مسلط شوید و بتوانید نیاز مشتریان را برطرف کنید و همچنین به فریم ورک ها و کتابخانه های محبوب آن مانند جی کوئری، ری اکت، انگیولار و ..‌. مسلط شوید درامد خوبی خواهید داشت.

در کشور ما درآمد جاوا اسکریپت کار های حرفه ای از ماهی ۸ میلیون تا ۲۰ میلیون متغیر است و اگر در شرکت خارجی استخدام شوید حداقل درآمد سالیانه شما ۶۰ هزار دلار خواهد بود.

بازار کار برنامه نویسی امروزه بسیار داغ است و در سراسر جهان نیاز به برنامه نویسان حرفه ای احساس میشود. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار کار برنامه نویسی در مقابل رشته های گرافیکی به صفحه گرافیک یا برنامه نویسی مراجعه کنید.

مدت زمان یادگیری جاوا اسکریپت

مجموعه آموزش جاوا اسکریپت در آریا تهران به صورت فشرده برگزار میشود که مدت دوره برای دوره های عمومی و خصوصی متغیر میباشد. به همین دلیل شما برای اطلاع از مدت زمان یادگیری جاوااسکریپت میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مدت زمان دوره جاوا اسکریپت چقدر است

برای این که کاملاً به جاوا اسکریپت مسلط شوید باید حداقل چندین سال با این زبان برنامه نویسی کار کرده باشید تا اینکه به عنوان جاوا اسکریپت کار حرفه ای شناخته شوید، زیرا یادگیری تمامی کتابخانه های جاوا اسکریپت و تمرین کردن و مسلط شدن به آن مستلزم زمان باشد.

شما در این دوره با گذراندن حدود ۴۰ ساعت آموزشی و انجام تمرین های متفاوت با الفبای جاوا اسکریپت و فریم ورک های محبوب آن آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود با کسب تجربه در این زبان برنامه نویسی محبوب به برنامه نویس حرفه ای جاوا اسکریپت تبدیل شوید.

یکی از مواردی که برای فرانت اند کار شدن نیاز است بدانید کار با زبان نشانه گذاری htmlمیباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این زبان میتوانید مقاله html چیست را مطالعه کنید.

نظرات کارآموزان دوره جاوا اسکریپت

اساتید دوره آموزش جاوا اسکریپت چه کسانی هستند

اساتید این دوره افراد با تجربه و خبره ای هستند که با سالها تجربه و سابقه کار در زمینه آموزش جاوا اسکریپت و آشنایی با تمام کتابخانه های محبوب آن تمامی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود و به طور حرفه‌ای پشتیبان شما می باشند.

محل برگزاری دوره جاوا اسکریپت کجا میباشد

محل برگزاری این دوره آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران بالاتر از میدان توحید می باشد و دسترسی به آن بسیار ساده بوده به طوری که تنها چندین کوچه بالاتر از مترو توحید آن را پیدا کنید.

سوالات متداول

ویژگی بهترین دوره آموزش جاوا اسکریپت در آریا تهران چیست؟

در کلاس آموزش جاوا اسکریپت در آریا تهران مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا میشود و برترین اساتید حضور دارند و هزینه دوره آموزش جاوا اسکریپت مناسب تر از سایر آموزشگاه ها میباشد. شما میتوانید برای شرکت در این دوره کاربردی و مناسب بازار کار جاوا اسکریپت با ما تماس بگیرید و یا مطالب این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

هزینه دوره آموزش جاوا اسکریپت فنی حرفه ای چقدر است؟

قیمت دوره جاوا اسکریپت در مجتمع فنی آریا تهران بسیار کمتر از سایر آموزشگاه ها میباشد و در مقابل مدرک فنی حرفه ای نیز اعطا میشود و نکات بازار کار و سرفصل های فنی حرفه ای تدریس میشود.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, , , ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

مهندس توسعه دهنده وب با جاوا اسکریپت

کد استاندارد

0-84/84/1/2

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

طول دوره

1ماه و نیم

مخاطبین

آن ها در درک قابلیت های اساسی آن, این آموزش برای, د رایجاد صفحات و برنامه های, کاربردی وب مناسب است., مبتدیان جاوا اسکریپ جهت کمک به

مشاغل مربوط

اسکریپ شامل زمینه های شغلی مختلفی بوده, برنامه نویسی جاوا, د رشرکت غیر دولتی و سازمان دولتی و مدیران برنامه, شغلی مربوط به برنامه نویسی, نویس در ارتباط می باشد., و کاربردهای گسترده ای دارد. اکثر زمینه های

انتخاب زمان برگذاری دوره

عمومی, خصوصی (ساعتی)

مدرس

پدرام علیدوست

2 دیدگاه برای دوره آموزش جاوا اسکریپت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر

    سلام اقساطی هست چه طوری اقساطی

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما برای شرایط اقساط میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید بهتون اطلاع بدیم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز شما برای شرایط اقساط میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید به اطلاعتون برسونن

  2. milad

    سلام آیا با گرفتن این مدرک میتونیم اونو ترجمه کنیم و باهاش مهاجرت کنیم؟یا جاب آفر بگیریم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد بله مدرک فنی حرفه ایی قابل ترجمه است میتونید برای خارج از کشور استفاده کنید