دوره mba را از بهترین و معتبر ترین آموزشگاه فنی حرفه ای برگزار کننده دوره آموزشmba فنی حرفه ای در تهران آموزش ببینید.

برای دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش mba میتوانید در آموزشگاه آریا تهران دوره mba را با بهترین اساتید سپری کنید.

یکی از ویژگی های اصلی ما در آموزشگاه اریا تهران ارائه مدرک دوره آموزش mba به دانشجویان عزیز میباشد. شما میتوانید با گذراندن دوره آموزش mba و کسب نمره قبولی در آزمون این دوره، اقدام به دریافت مدرک و مهاجرت نمایید.

دوره mba چیست

مدریت ارشد کسب و کار که معادل فارسی شده عبارت Master of Business Administration یا همان MBA در سال های اخیر تبدیل به یکی از بهترین و پولساز ترین رشته هایی که مورد تدریس واقع می شوند شده است.

شما می توانید برای یادگیری کامل مدیریت کسب و کار mba به صورت کامل و حرفه ای توسط بهترین اساتید و قیمت در آموزشگاه آریا تهران ثبت نام نمایید. لازم به ذکر است که این دوره در شرایط کرونا هم به صورت آنلاین و مجازی و هم به صورت حضوری با رعایت نکات بهداشتی ماسک و مایع ضدعفونی انجام می شود.

برای دریافت توضیحات یبشتر می توانید با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید.

کلاس mba

شما با شرکت در کلاس آموزش mba آموزشگاه اریا تهران، میتوانید به راحتی تمامی مباحث مربوط به mba را به صورت جامع و بازار کاری آموزش ببینید.

دانش مدیریت کسب و کار یا همان mba یکی از بهترین دانش ها و یکی از ملزومات برای شروع و پیشبرد روند یک کسب و کار می باشد. بنابراین در صورتی که شما می خواهید اقدام به ایجاد یک کسب و کار نمایید یا حتی در صورتی که مدیر یک شرکت یا کسب و کار هستید، اگر نیاز مند این هستید که روند رشد کسب و کار خود را با مدیریت بهتر بالا ببرید یادگیری مهارت ها و دانش ام بی ای برای شما بسیار کارامد می باشد.

اگر شما جزو دسته افرادی هستید که در لیست زیر معرفی می شود این دوره مدیریت کسب و کار در آموزشگاه mba ریا تهران برای شما بسیار کارامد خواهد بود.

  1. کارآفرینان و افرادی به دنبال ایجاد کسب و کار هستند
  2. مدیران شرکت ها مختلف که نیاز مند بهبود برنامه های مدیریتی خود هستند
  3. دانشجویان یا افرادی که به دنبال ایجاد استارتاپ یا کسب و کاره ای نوپا هستند

Mba مخفف چیست

برای شما ممکن است این سوال پیش آمده باشد که Mba مخفف چیست، در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم Mba مخفف دوره مدیریت MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر می باشد. MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است.

کسب درآمد از mba

در شرایط اخیر شاید مهم ترین مسئله در خصوص یادگیری یک دانش این است که آیا آن دانش ارزش یادگرفتن را دارد و درآمد ساز است یا خیر.

در این صورت باید بدانید که مدیریت کسب و کار mba دارای دو وجه می باشد:

وجه اول به این صورت است که شما با یادگیری ام بی ای در آموزشگاه آریا تهران روش های افزایش سرعت رشد کسب و کار و در نتیجه افزایش افزایش درآمد را در کمترین زمان یاد می گیرید. این حالت یک حالت بسیار مطلوب است و به صورت تضمینی نتیجه بخش خواهد بود.

اما وجه دوم به این صورت است که شما مهارت و دانش مدیریت کسب و کار ام بی ای را برای این یاد می گیرند که در شرکت هایی که نیاز به مدیریت اجرایی یا مدیریت ارشد دارند یاد بگیرند.

باید بدانید که وجه دوم کسب درآمد از این رشته گرچه بسیار مطلوب می باشد، متاسفانه در ایران به شدت پیدا کردن چنین مشاغلی سخت می باشد و با یادگیری دانش های تئوری می توان گفت که امکان پذیر نیست. با این حال خوشبختانه آموزشگاه آریا تهران در تلاش است تا با معرفی دانشجویان خود به شرکت های مختلف برای کارآموزی علاوه بر ارائه مطالب تئوری مهارت های مختلف از جمله mba اقدام به کمک در کسب مهارت های تجربی آن ها البته در صورت رضایت دانشجو نماید.

با این حال بهبود مدیریت کسب و کار و کسب درآمد از این مهارت کاملا بستگی به خود شما و استفاده از دانش mba دارد.

ویژگی های این دوره mba در آموزشگاه آریا تهران

از جمله ویژگی های شرکت در دوره mba در آموزشگاه آریا تهران به شرح زیر است

  • ارائه آموزش دقیق و به روز توسط بهترین اساتید
  • امکان دریافت راهنمایی و سوال به صورت حضوری و صوتی با استاد حتی بعد از کلاس
  • رعایت نکات بهداشتی در زمان کرون ماسک + مایع ضد عفونی کننده رایگان
  • حل تمرین و سوالات واقعی و ۱۰۰% کاربردی
  • امکان شرکت در دوره mba پیشرفته و مقدماتی به صورت جداگانه
  • امکان دریافت مدرک mba از خود آموزشگاه یا مدرک فنی و حرفه ای mba معتبر و قابل ترجمه
  • امکان شرکت در دوره های آموزش مجازی mba یا دوره حضوری با رعایت نکات بهداشتی

سرفصل های دوره آموزش mba

به طور کلی رشته های فنی حرفه ای مدیریت mba سرفصل های واحدی ندارد و دانشگاه ها و موئسسات آموزشی مختلف سرفصل های متفاوتی را از آنچه یاد می دهند گردآوری می کنند. با این حال در نهایت آنچه شما از هرکدام از این دوره ها می اموزید تقریبا یکی می باشد.

از انجا که رشته مدیریت ام بی ای یک رشته بسیار گسترده می باشد باید سرفصل های آن را در بخش های مختلف بررسی نمود. بخش های مختلف مدیریت ام بی ای در آموزشگاه آریا تهران و سرفصل های دوره آموزش mba به صورت زیر است.

  • رفتار سازمانی و رهبری
  • فعالیت های گروهی و تیمی و کمک به افزایش فعالیت ها تیمی
  • تصمیم گیری
  • حسابداری
  • مدیریت مالی و پیشبینی های مالی و هزینه ها
  • مدیریت بازاریابی
  • استراتیژی و عوامل موئثر بر تایین استراتیژی
  • عملیات های اداری و فرایند های آن
  • آمار و احتمال

بدیعی است که هرکدام از موارد ذکر شده کلی سرفصل دارند و همچنین بخش زیادی از آن در دوره های مختلف آموزشی دیگر mba تدریس داده می شود و همه آن در دوره مقدماتی ذکر نخواهد شد.

با این حال اگر شما ضمن شرکت در دوره آموزش ام بی ای مقدماتی و پیشرفته تقریبا به تمامی اصول و مهارت های مورد نیاز برای مدیریت کسب و کار آشنا خواهید شد.

از دیگر مهارت ها و سرفصل هایی که در دوره آموزش mba تدریس می شود به شرح زیر است.

دوره mba در آریا تهران به شما می آموزد که:

  • پیدا کردن بهترین راه حل برای پیشبرد اهداف در شرایط مختلف
  • افزایش قدرت رقابت و درک مزیت های موجود رقیب ها بر شرایط بازار
  • ویژگی های یک مدیر خوب و آینده نگر
  • ارائه پیشبینی های دقیق نسبت به تغییرات بازار حتی در بازار های پر نوسان
  • یادگیری مهارت های مدیریتی به روز و کارامد
  • یادگیری حسابداری و تشخیص بنبست های مالی در موازات تصمیمات قبل از بروز مشکل
  • درک مزیت های یک پارچگی در سازمان و تشخیص نحوه صحیح ایجاد بهترین حالت ممکن ارتباط افراد با یکدیگر برای کارکرد بهتر
  • یادگیری مهارت های تصمیم گیری در شرایط بهرانی و راه های منطقی برونرفت از شرایط های بهرانی پیشبینی نشده
  • یادگیری مهارت های تبلیغات موئثر
  • یادگیری روش های بازاریابی سرد و گرم به بهترین روش
  • یادگیری مهارت های تایین استراتژی به بهترین نحو در مدیریت mba
  • یادگیری مهارت های ارتباطی، فن بیان و سخنرانی های گیرا
  • مهارت های ارتباط با مردم و کمک گرفتن از آن ها
  • یادگیری مهارت های برندینگ و برند سازی در دوره mba

شما عزیزان دوره mba را با بهترین اساتید و به صورت بازار کاری و صفر تا صد آموزش خواهید دید.

مدرک mba برای مهاجرت

آموزشگاه آریا تهران با برگزاری دوره mba فنی حرفه ای سالانه بیش از ۹۰۰ مدرک mba برای مهاجرت را به صورت قابل ترجمه به هنرجویان خود ارائه میدهد.

لازم به ذکر است، دوره آموزش mba با عناوین مختلفی اعم از کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و Master in business administration شناخته می‌شود. تحصیل در رشته MBA مختص دانش پژوهانی است که قصد مبدل شدن به یک رهبر ذاتی و طبیعی را در ذهن پرورش می‌دهند.

از امتیازات و برتری های آموزشگاه mba آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است.

به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش ام بی ای، به تمام فراگیران دوره های mba ، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می نماید.

فراموش نکنید که مدرک mba آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی می باشد.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای به فراگیران بهترین دوره mba در ایران ویژه بازار کار، بعد از گذرندان کامل دوره، دو نوع مدرک معتبر قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف ارائه می دهد.

– مدرک فنی حرفه ای دوره ام بی ای

– مدرک معتبر داخلی دوره mba فنی حرفه ای

شما با استفاده از مدرک دوره آموزشی کورل دراو فنی حرفه ای میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. از دیگر مزایا مدرک فنی حرفه ای دوره های ام بی ای آریا تهران این است که میتوانید برای مهاجرت به کشور هایی خارجی از آن بهره ببرید.

در دوره mba مجتمع فنی تهران مدرک داخلی آریا تهران نیز به کارآموزان ارائه میشود و شما میتوانید از مزایا این مدرک نیز برای ورود به بازار کار و مشاغل داخلی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات در رابطه با صدور مدرک بین المللی و اعتبار مدرک mba دانشگاه تهران وارد صفحه مربوطه شوید.

هزینه دوره آموزش mba

همانطور که گفته شد دوره آموزش mba در دو کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود قیمت دوره آموزش mba عمومی دوره های mba و قیمت کلاس mba مطابق با تعرفه سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده است.

قیمت کلاس خصوصی هم با توجه به سطح هنرجو که به وسیله اساتید مجرب آموزشگاه سنجیده می شود و تعداد ساعت در نطر گرفته شده برای آموزش مقرر می شود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه دوره mba دانشگاه تهران و هزینه کلاس mba با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا متخصصین مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

آموزشگاه آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و خصوصی کلاس ام بی ای برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل های دوره های آنلاین mba یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد.

اما مسلما در کلاس خصوصی و دوره حضوری mba زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت از طرفی شرکت در کلاس عمومی دوره فشرده mba از نظر قیمت و شهریه برای کارآموزان به صرفه تر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات در رابطه با هزینه دوره mba دانشگاه شریف و هزینه دوره mba مجتمع فنی تهران با یکی از شماره تلفن های ما در آموزشگاه آریا تهران تماس حاصل فرمایید.

بهترین دوره mba

آموزشگاه آریا تهران بهترین دوره mba در ایران را با بهره گیری از بهترین اساتید و تکنولوژی به هنرجویان و افراد علاقه مند به شرکت رد دوره آموزش mba ارائه میدهد.

ما با برگزاری دوره های mba جهاد دانشگاهی و ارائه مدرک دوره آموزش mba همواره یکی از بهترین آموزشگاه ها در تهران هستیم. دوره mba رایگان را نیز میتوانید در پلتفرم هایی همچون یوتوب و آپارات نیز آموزش ببینید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

موضوع

, ,

نام دوره در فنی و حرفه ای

MBA سطح پیشرفته

کد استاندارد

1221070903

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی

طول دوره

2 ماه و نیم

مخاطبین

مدیران،کارشناسان و کارکنان سازمانها،شرکتها،نهادها،ارگانها،دستگاها،بنگاهای فعال در زمینه های تولیدی،خدماتی،بازرگانی،کشاورزی،تعاونی و غیره و علاقه مندان به اشتغال

مشاغل مربوط

ــ

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش mba”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.