به صفحه دوره ICDL در بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران خوش آمدید. برای اطلاع از قیمت و زمان دوره ها، بخش ثبت نام را بررسی کرده و برای ثبت نام دوره icdl فنی حرفه ای اقدام کنید.

شما در این بخش می توانید علاوه بر کلاس های حضوری بصورت آنلاین نیز در کلاس های آی سی دی ال فنی حرفه ای شرکت کنید. برای اطمینان خاطر حتما بخش نظرات کارآموزان را نیز بررسی کنید.

برای اطلاع از شیوه گرفتن مدرک ICDL فوری بدون حضور در کلاس، همین حالا با ما مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید. لازم به ذکر است برای این کار می بایست توانایی شرکت در آزمون icdl را داشته باشید.

دوره ICDL

در جامعه امروز اولین گام برای ورود به بازار کسب و کار حرفه ای آموزش مهارت های هفتگانه ICDL می باشد چرا که امروزه تمام شرکت ها و ادارات با کامپیوتر سروکار داشته و شما در هر سمت شغلی که باشید به یادگیری مهارت های icdl نیاز خواهید داشت.

برای شرکت در دوره آموزش ICDL جامع، آموزشگاه آریا تهران را انتخاب کنید. ما به شما قول خواهیم داد مهارت های هفتگانه کامپیوتر ای سی دی ال را خیلی سریع و کاربردی فراخواهید گرفت.

دانلود آزمون عملی کاربر icdl

اگر هنوز با آی سی دی ال آشنا نیستید و بدنبال کسب درآمد و هماهنگی با فناوری روز هستید همین امروز در دوره ICDL ثبت نام کنید.

دوره آموزش ICDL جامع به شکل فشرده طراحی شده است و شما با شرکت در دوره فشرده ICDL در کوتاه ترین زمان تبدیل به یک کاربر حرفه ای کامپیوتر خواهید شد.

یکی از پرطرفدار ترین دوره ها در مجتمع فنی آریا تهران دوره اموزشی مهارت های هفتگانه icdl می باشد چرا که در آریا تهران آموزش دوره ICDL را در محیطی حرفه ای و در کنار اساتید متخصص و با سابقه تجربه خواهید نمود.

توجه داشته باشید که دوره حاضر یک دوره جامع بوده و شامل رایانه کار icdl درجه ۲ و رایانه کار درجه یک است.

پشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کامل در مورد کلاس ای سی دی ال حتما مقاله ICDL چیست را مطالعه کنید.

دوره ICDL
دوره ICDL
دوره ICDL
دوره ICDL

دوره icdl فنی حرفه ای

فکر می کنم شما هم با ما موافق باشید که، با توجه به زیاد شدن تعداد کلاس کامپیوتر در تهران ، انتخاب یک آموزشگاه ICDL که علاوه بر معتبر بودن بتواند مدرک فنی حرفه ای و بین المللی ICDL هم ارائه بدهد، کار سختی است.

خبر خوب اینکه، شما همین الان در حال مطالعه یکی از صفحات بهترین آموزشگاه کامپیوتر در غرب تهران هستید.

خبر خوب تر اینکه، شما با حضور در دوره آموزش ICDL جامع می توانید علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای ICDL بین المللی و داخلی، سطح توانایی های خود را فراتر از تصورتان افزایش داده و تبدیل به یک کارمند اداری حرفه ای شوید.

ما در شعبه دوم آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم، و همواره بصورت رایگان، در این مسیر پشتیبان شما خواهیم بود.

در ادامه از شما خواهش می کنم جزئیات بیشتر دوره آموزش ICDL جامع را، در بخش های بعدی مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد ویژه: اگر مایل به شرکت در آزمون فنی حرفه ای هستید، حتما دریافت پکیج نمونه سوالات ICDL عملی و کتبی برای آزمون دوره ICDL فنی حرفه ای به شما کمک می کند. مجموعه ای شامل بیش از ۸۰۰ سوال تستی و عملی با جواب

کلاس های icdl در تهران

آموزشگاه ای سی دی ال آریا تهران، دو نوع کلاس آموزشی بصورت عمومی و خصوصی برگزار می کند.

در هر دو کلاس آموزش icdl سرفصل های دوره های آی سی دی ال جامع (رایانه کار icdl درجه ۲ و رایانه کار icdl درجه ۱)، یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش ICDL جامع، زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

مشاوره رایگان

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس ای سی دی ال خصوصی و نیمه خصوصی ۱ تا ۳ نفر می باشد و در کلاس های عمومی ICDL جامع، حداقل ۴ نفر است.

دوره icdl چند ساعت است

در مورد جواب سوال دوره icdl چند ساعت است ؟ باید گفت این زمان دوره آموزشی کامپیوتر در آموزشگاه های مختلف متفاوت است. اما در مدت دوره ICDL در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران حدود ۴۰ الی ۴۵ ساعت می باشد و طی این دوره کارآموزان به تمام مهارت های ICDL مسلط خواهند شد.

با توجه به مدت زمان بالا دوره آموزشی icdl، امکان انجام تمرین های مختلف به صورت عملی برای فراگیران عزیز وجود دارد.

طی این مدت زمان، شما مهارت های هفتگانه کامپیوتر را بصورت بازارکاری و البته آکادمیک آموزش خواهید دید.

لازم به ذکر است که مدت زمان دوره ای سی دی ال در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی کمتر خواهد بود. اما سرفصل آموزشی همان سرفصل آموزش ای سی دی ال فنی حرفه ای است.

فراموش نکنید که در کلاس های ICDL ویژه بازار کار، ۲ دوره به صورت یکجا به شما آموزش داده می شود:

  • دوره آموزش ICDL درجه ۱
  • دوره آموزش ICDL درجه۲

در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، کلاس ای سی دی ال، طوری طراحی شده که کارآموزان محترم بعد از اتمام کلاس آموزش کامپیوتر، با اعتماد به نفس بالا قادر خواهند بود در بازار کار مشغول شوند. دوره کامپیوتر icdl مناسب با نیاز بازار کار پیش میرود و شما میتوانید برای ورود به بازار کار آماده شوید.

مدرک دوره اموزشی مهارت های هفتگانه icdl

از امتیازات و برتری های آموزشگاه ICDL آریا تهران این است که، این مجموعه زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است. به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره ای سی دی ال، به تمام فراگیران دوره های آی سی دی ال ، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف تقدیم می نماید.

فراموش نکنید که مدرک ICDL آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی می باشد.

توجه کنید که مدرک مهارت هفتگانه کامپیوتر ICDL شناخته‌شده ترین گواهینامه در سطح جهانی برای کاربران کامپیوتر است. دوره مهارت های هفتگانه کامپیوتر دروازه‌ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی و تحصیلات عالیه در زمینهٔ IT می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت دوره icdl را بررسی کنیم.

هزینه دوره icdl

همانطور که پیش تر گفته شد دوره آموزش icdl فنی حرفه ای تهران، دوره ای جامع بوده و در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود.

توجه داشته باشد که قیمت کلاس های ICDL خصوصی و عمومی با هم متفاوت می باشد، که قیمت آنها به شرح زیر است:

هزینه کلاس icdl خصوصی

هزینه کلاس icdl خصوصی، بصورت ساعتی محاسبه می گردد.

ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب ICDL سنجیده می شود، و باتوجه به آن، آموزشگاه مدت زمان دوره ی icdl را برای آموزش کامل ای سی دی ال مشخص می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز دانشجو می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و تمرین رزرو کند. برای ثبت نام و شرکت در بهترین کلاس icdl با مناسب ترین هزینه کلاس icdl با ما تماس بگیرید.

هزینه کلاس خصوصی ICDL جامع، ساعتی۱۷۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت کلاس عمومی آموزش ICDL جامع

قیمت کلاس عمومی آموزش ICDL جامع، با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط سازمان فنی حرفه ای ( معمولا کمتر ) مشخص می شود.

هزینه دوره ی عمومی آموزش ICDL جامع : ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان 

ما در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران سعی کرده ایم  همواره هزینه دوره آموزش ICDL را همانند سایر دوره های کامپیوتر پایین تر از سایر مراکز در نظر بگیریم، چراکه هدف ما پرورش نیروی کار حرفه ای و متخصص در حوزه های مختلف می باشد.

برای دریافت تخفیف در هزینه دوره icdl فنی حرفه ای و انتخاب مناسب ترین دوره های آموزش کامپیوتر همین حالا با ما تماس بگیرید. قابل توجه است که شما با شرایط خاص این امکان را دارید که دوره های آی سی دی ال را بصورت رایگان سپری کنید.

سرفصل دوره های icdl فنی حرفه ای

شما می توانید تمامی سرفصل هایی که در دوره آموزشی icdl به صورت کامل تدریس می شود را در بخش زیر مطالعه فرمایید.

لازم به ذکر است که در دوره های آی سی دی ال علاوه بر سرفصل دوره های icdl فنی حرفه ای مطالب بیشتری نیز برای بهره وری بیشتر و بهتر از کامیپوتر آموزش داده می شود. در ادامه با دوره مهارت های هفتگانه icdl بیشتر آشنا شویم.

فراموش نکنید که سرفصل دوره ICDL ما شامل مجموع سرفصل های icdl درجه ۲ و سرفصل های icdl درجه ۱ است.

سرفصل های دوره ICDL

مبانی کامپیوتر، پایه درب ورد به قسمت های پیچیده فناوری اطلاعات و کامپیوتر است. در این مهارت داوطلب با ساختمان فیزیکی کامپیوتر شخصی و مفاهیم فناوری اطلاعات از جمله :

ذخیره کردن داده‌ها

حافظه‌های کامپیوتر

کاربرد شبکه‌های اطلاعاتی در پردازش و توزیع اطلاعات آشنا می‌شود

برای آگاهی بیشتر در مورد موضوع مبانی کامپیوتر مقاله مبانی کامپیوتر چست را مشاهده نمایید.

درصورتی که ساختار فیزیکی رایانه های شخصی برای شما جذاب است و علاقمند به اسمبل و عیب یابی کامپیوتر های خود هستید می توانید در آموزش اسمبل کامپیوتر شرکت کنید.

در دوره آموزش icdl شما به صورت کامل با مبانی کامپیوتر و مباحث مربوط به سخت افزار کامیپوتر را فرا می گیرید.

در این مهارت داوطلب می‌تواند موارد زیر را یاد بگیرد :

استفاده از عملکرد پایه کامپیوتر شخصی و سیستم‌عامل خود، همچنین کار با محیط داخلی ویندوز (Desktop)

همچنین مدیریت فایل‌ ها، پوشه‌ ها، پنجره‌ ها و چگونگی کپی، انتقال و یا حذف پوشه‌ها و …. را بیاموزد.

اگر به یادگیری نصب ویندوز علاقه مند هستید حتما در دوره نصب ویندوز آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله ویندوز چیست  استفاده کرده و وارد صفحه آموزش ویندوز  شوید.

در این مهارت داوطلب می‌تواند برای خود صندوق پستی بسازد، Email دریافت کرده و ارسال کند.

در ضمن در انتها، کارآموز بصورت کامل با روش جستجو در اینترنت را آشنا خواهد شد.

اگر به اینترنت و مطالب مرتبط به آن علاقه دارید، شرکت در دوره طراحی سایت خالی از لطف نخواهد بود.

در این مهارت داوطلب با دستورات لازم برای ایجاد، شکل دادن و اتمام یک متن به کمک نرم افزار ورد آشنا می‌شود. همچنین او یاد می‌گیرد چگونه جدول و فرم را با استفاده از تصویر تهیه کند.

علاوه بر آن با ایجاد یک شی در متن، تایپ، صفحه‌ آرایی و جدول‌بندی تحقیقاتی نیز آشنا خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، به صفحه دوره ورد سر بزنید.

در این مهارت داوطلب با مفاهیم صفحه گسترده، کاربردها و دستورات مرتبط با نرم افزار Excel آشنا می‌شود. علاوه بر این ها با چگونگی انجام عملیات زیر نیز آشنا خواهد شد:

 طریقه شکل دادن و اعمال ریاضی با استفاده از فرمول‌ها و توابع پایه

محاسبه و ایجاد نمودار با وارد کردن آمار و ارقام

برای آشنایی بیشتر می توانید صفحه دوره اکسل را مطالعه فرمایید.

در این مهارت داوطلب می‌تواند اطلاعات کارکنان، دانشجویان یا کارمندان یک مؤسسه را وارد کرده، فرم‌های لازم را طراحی نموده  و به‌صورت خودکار از آن‌ها مطابق نیاز گزارش بگیرد. دریافت ۲۰ درصد تخفیف با کد: cfej

در این مهارت داوطلب با مفاهیم صفحه گسترده، کاربردها و دستورات مرتبط با دوره اکسس آشنا می‌شود.

با کمک این مهارت داوطلب می‌توانید در یک سمینار با کمک کامپیوتر، مطالب خود را به‌ صورت تصویر ارائه بدهید. همچنین یاد می‌گیرید چطور  به کمک این نرم افزار برنامه نمایشی/ تبلیغاتی درست کنید. برای اطلاعات بیشتر، دوره پاورپوینت را مطالعه کنید.

داوطلبان دوره آموزش ICDL جامع در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران، درصورت صلاح دید مربی و یکسان بودن سطح یادگیری کارآموزان علاوه بر هفت مهارت ذکرشده، تایپ سریع فارسی و لاتین را نیز فرا بگیرند تا سریع تر وارد بازار کار شوند. برای شرکت در این دوره می توانید وارد صفحه کلاس آموزش تایپ ده انگشتی شوید.

ثبت نام مهارت های هفتگانه icdl

برای ثبت نام مهارت های هفتگانه icdl می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

  1. استفاده از بخش ثبت نام آنلاین همین صفحه.
  2. تماس با بخش ثبت نام آموزشگاه آریا تهران و استفاده از روش ثبت نام غیرحضوری و یا حضوری

پیشنهاد ویژ: آموزش icdl فنی حرفه ای را با بهترین آموزشگاه ICDL تهران تجربه کنید. برای ثبت نام دوره icdl با تخفیف ماهانه همین حالا تماس بگیرید.

بازار کار کلاس icdl

بازار کار کلاس icdl به وسعت تمام صنایع یک کشور است. قطعا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در شرکت های دولتی و خصوصی را دارند حتما باید در دوره آموزش ICDL شرکت کرده و مدرک آن را دریافت نمایند.

فراموش نکنید که یکی از مدارک ضروری برای استخدام در شرکت های دولتی مدرک ICDL است.

برای کسب اطلاعات مفید در مورد گواهینامه ICDL مقاله مدرک بین المللی برای مهاجرت را مطالعه کنید.

مخاطبین کلاس icdl ویژه استخدام

  • کسانی که می‌خواهند مهارت‌های هفتگانه ICDL را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند
  •  دانشجویان هر رشته و مقطع تحصیلی
  • کارمندان شاغل در ادارات و مؤسسات دولتی و غیردولتی
  • افرادی که نیاز به ارتقاء شغلی دارند

کلاس icdl به عنوان یک دوره کاملا کاربردی می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را در هر موقعیتی بهبود ببخشد. مخصوصا اینکه هزینه دوره icdl در مجتمع فنی آریا تهران بسیار پایین تر از کل ایران است.

مشاوره رایگان

در پایان باید به این موضوع اشاره کنیم که دوره های icdl در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به عنوان یکی از کامل ترین دوره های آموزش icdl  می باشد و ما مدعی آن هستیم که هر آنچه شما در دوره آموزش icdl فرا می گیرید کاملا کاربردی بوده و در روند رشد کاری و مهارت های فردی شما موثر واقع می شود.

از آنجا که دانستن دوره مهارت های هفتگانه icdl امروزه به شکل یکی از نیاز های اساسی زندگی مطرح می شود پس تعلل در یادیگری به منزله تعلل در پیشرفت و موقعیت اجتماعی می باشد لذا شما می توانید در بهترین آموزشگاه کامیپوتر تهران و در دوره آی سی دی ال بهترین مباحث عمومی و فنی کامیپوتر را توسط بهترین اساتید فراگیری بنمایید.

نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال

برای اینکه مطمئن بشید، icdl دوره خوبیه حتما نظرات زیر رو بررسی کنید. پایه و اساس دوره icdl فنی حرفه ای ما رضایت کارآموزان است. شمامیتوانید با آگاهی کامل از کیفیت کلاس های کامپیوتر در دوره های آریا تهران شرکت کنید.

نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال
نظرات کارآموزان دوره ای سی دی ال

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

ابعاد 50 × 50 × 50 سانتیمتر
انتخاب زمان برگذاری دوره

۲۰ فروردین – زوج – 10 الی 13 (فقط حضوری), ۲۵ فروردین – زوج – 19 الی 21 (فقط حضوری), ۲۶ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 11 الی 14 (حضوری – آنلاین), ۲۸ فروردین – یکشنبه و سه شنبه – 17 الی 20 (فقط حضوری), ۳۰ فروردین – فقط پنجشنبه – 9 الی 13 (فقط حضوری), ۳۱ فروردین – فقط جمعه – 12 الی 15 (فقط حضوری), ۳۱ فروردین – فقط جمعه – 15:30 الی 19 (فقط حضوری), ۲ اردیبهشت – یکشنبه و سه شنبه – 9 الی 12 (حضوری – آنلاین), ۳ اردیبهشت – زوج – 12 الی 14 (فقط حضوری), ۷ اردیبهشت – فقط جمعه – 12 الی 15 (فقط حضوری), ۱۰ اردیبهشت – زوج – 17 الی 19 (فقط حضوری), ۱۴ اردیبهشت – فقط جمعه – 12 الی 15 (فقط حضوری), ۱۶ اردیبهشت – یکشنبه و سه شنبه – 14 الی 17 (حضوری – آنلاین), ۲۷ اردیبهشت – فقط پنجشنبه – 13 الی 17 (فقط حضوری), خصوصی (ساعتی)

موضوع

, , , , , ,

کد استاندارد

۲۵۱۳-۵۳-۰۴۰-۱, ۲۵۱۳-۵۳-۰۴۱-۱

طول دوره

40 الی 45 ساعت

نوع تدریس

شفاهی, شفاهی، کتبی و کار با رایانه

مشاغل مربوط

با تمام مشاغل اداری و دولتی در ارتباط است

مخاطبین

افرادی که نیاز به ارتقاء شغلی دارند, کارمندان شاغل در ادارات و مؤسسات دولتی و غیردولتی, کسانی که می‌خواهند مهارت‌های هفتگانه ICDL را تا سطح پیشرفته یاد بگیرند, همچنین دانشجویان هر رشته و هر مقاطع تحصیلی می‌توانند مخاطبین این دوره آموزشی باشند.

مدرس

حمید رضا مهرانفر, زهرا کلیچ, سارا کاظمی پور, سید رضا پور رضا

1059 دیدگاه برای دوره ICDL

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اسدی

    ممنون از مجموعه آریا تهران و استاد کاظمی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود

  2. فراق آرام زاده فرد

    با سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه آریا تهران و تشکر و قدردانی از استاد سرکار خانم کاظمی که دلسوزانه ما را یاری و همراهی کردن ، سپاسگزار زحمات این بزرگوار هستم .

    • aryatehran_B

      با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز ممنونیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  3. فراق آرام زاده فرد

    با سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه اریا تهران به خصوص استاد سرکار خانم کاظمی که دلسوزانه زحمت ما را کشیدن

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات خوب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید

  4. زهرا احمدی

    با سلام استاد من در این دوره سرکار خانم کاظمی بودند از تدریسشان من بسیار راضی بودم ایشان بسیار با حوصله و به طور کامل همه مطالب را توضیح دادند.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه اریا تهرلان همواره میکوشد تا با بهترین اساتید و فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی با کیفیت ترین اموزش را ارائه دهد

  5. بیتا حسنوند

    کلاسها عالی بود و استاد کاظمی فوق العاده تدریس میکنند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که توانسته ایم پاسخگوی اعتماد شما به اموزشگاه اریا تهران باشیم

  6. مهشاد تائب

    بسیار استاد با اخلاق و حرفه ای در تدریس بودند
    استاد کاظمی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید

  7. شایان

    کلاسها بسیار پر بار و اساتید مجرب و حرفه ای

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد اموزشگاه اریا تهران همواره میکوشد تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  8. محمد حسین پذیرش

    استاد سرکار خانم کاظمی قطعا بهتریننننن استاد ک آریا تهران دارع و آموزشش فوقالعادس

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران میشود به امید دیدار مجدد شما

  9. مینا علی اکبری

    سلام وقت بخیر
    کلاس ICDL استاد کاظمی کلاس با کیفیت و پیشرفته ای بود واقعا تأثیرگذار بود و مفید بود مچکرم بابته زحماتی که کشیدین❤️

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی خوشحالیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  10. ساایا رودباری

    سلام وقت بخیر
    کلاس ای سی دی ال استاد کاظمی کلاس با کیفیت و پیشرفته ای بود و نکات خیلی ریز و مفهومی رو اموزش دادن و کاملا راضی بودن و کاملا خانم مهربون و پرشوری بودن❤️🌹

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و همواره اموزشگاه تلاش میکند تا با بهترین و مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهید

  11. تائب

    کلاسهای استاد کاظمی شرکت کردم بسیار با اخلاق و توانا در تدیرس بودند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعق دلگرمی مجموعه میشود

  12. سروناز غروی

    با سلام استاد من در این دوره استاد مهرانفر بودند دوره من با ایشان بسیار عالی بود تمام موارد با حوصله و صبر به من اموزش دادند من از تدریس ایشان بسیار راضی بودم با تشکر از استاد مهرانفر عزیز و موسسه اریا تهران

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای ارائه بهترین اموزش ها به کاراموزان عزیز است

  13. ناشناس

    ممنون از استاد کاظمی

    • aryatehran_B

      خورسندیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم از این که رضایت داشتید

  14. سپیده

    استاد کاظمی
    استاد بسیار خوب و مهربان
    با صبر و حوصله همه مطالب رو گفتن
    کلاس کاربردی بود ممنون ازشون

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که توانسته ایم پاسخ اعتماد شما را نسبت به اموزشگاه بدهیم

  15. لئو بابایان آرو (خریدار محصول)

    عالی

    • aryatehran_B

      درود خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید برای دوره اموزشیتون دوست عزیز

  16. امیرحسین غضنفری (خریدار محصول)

    عالیییی خیلی خوب و با استاد های حرفه ای

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میباشد

  17. امیرپارسا مهماندوست

    بسیار عالی

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران است

  18. راضیه

    سلام دوره های icdl رو با استاد کلیچ گذروندم بسیار عالی و مفید بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم که رضایت داشته اید هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و حرفه ایی برای اموزش است

  19. ناشناس

    برا اتباع هم شرایط ثبت نام هست ؟
    اگه هست چه ملاک هایی مد نظرتون هستش ؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد دوست عزیز بله اتباع ام میتوانند دوره های اموزشی اموزشگاه اریا تهران را ثبت نام کنید و هیچ مانعی ندارد

  20. علیرضا

    با استاد پوررضا دوره داشتیم بسیار با حوصله و استاد خوبی بودن

    • aryatehran_B

      سلم دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  21. زاهدی

    کلاس با جناب استاد پور رضا بسیار خوب و کامل بود.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید

  22. محمدی

    سلام با استاد پور رضا کلاس داشتم خیلی خوب تدریس می کردند.

    • aryatehran_B

      درود خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و ممنونیم از این که اریا تهران را انتخاب کرده اید به امید دیدار مجدد شما

  23. محمدعلی آذر

    استاد پوررضا یکی از بهترین اساتیدی بود که بنده در طول دوره ی زندگی کاری و تحصیلی خود داشته ام.

    • aryatehran_B

      درود خیلی خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که میزبان خوبی بوده ایم به امید دیدار مجدد شما

  24. ناشناس

    استاد پوررضا عالی بودن کلاس خوبی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز اموزشگاه اریا تهران همواره میکوشد تا استفاده از اساتید مجرب و ارائه بهترین و کاربردی ترین اموزش ها رضایت شما را جلب نماییم

  25. Saket

    آموزش فوق العاده خوب و مفید با استاد پور رضا👌👌

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم از حسن انتخاب شما دوست عزیز به امید دیدار مجدد شما

  26. ناشناس

    دوره مفید و‌کاربردی بود

    • aryatehran_B

      درود ممنونیم از نظرات مثبت شما دوست عزیز خوشحالیم که رضایت داشته اید نظرات شما باعث دلگرمی مجموعه میشود

  27. ریحانه رستم پور

    با سلام. کلاس کاملا مفید و استاد مسلط به مباحث بود. در کل دوره جامع و مفیدی ارائه شد

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خوشحالیم از حسن انتخاب شما و هدف مجموعه ام ارائه بهترین و کاربردی ترین اموزش ها است

  28. شیرین مساوات

    کلاسهای جامع ICDL استاد پوررضا شرکت کردم بسیار عالی بود هم نوع بیان استاد و هم محتوای کلاس.

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  29. امیری

    سلام
    من دوره Icdl با استاد پوررضا رو گذروندم خیلی راضی بودم نکات کاربردی که نیاز هست رو کاملا توضیح میدم و روش تدریسشون خیلی خوب هست خیلی ممنونم

  30. امیری

    سلام
    من دوره Icdl با استاد پوررضا رو گذروندم خیلی راضی بودم نکات کاربردی که نیاز هست رو کاملا توضیح میدم و روش تدریسشون خیلی خوب هست خیلی ممنونم

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرذه اید و ممنونیم از نظرات مثبت شما

  31. ناشناس

    دوره تکمیل و مفید بود
    تدریس استاد پور رضا هم بسیار خوب و با جزئیات بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد ممنونیم از این که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای شما کاراموزان عزیز است

  32. حسین رفیعی

    کلاسها عالی بود استاد فوق العاده بود

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از نظرات مثبت شما و خوشحالیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  33. امیرعلی طریقی

    عالی بود
    به خصوص با استاد پور رضا

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم از نظرات مثبت شما به امید دیدار مجدد شما

  34. رحیمی

    کلاس ای سی دی ال با استاد پور رضا بسیار کاربردی و اموزنده بود، نظم و ان تایم بودن کلاس ها و فضای کلاس و اموزشگاه خیلی خوب بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم که رضایت داشته اید و اموزشگاه میکوشد تا با فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی فضای اموزشی مناسبی را برای کاراموزان عزیز فراهم کند

  35. سارا جور قاسمی

    بسیار کلاس مفیدی بود ممنونم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما و خورسندیم که رضایت داشته اید به امید دیدار مجدد شما

  36. مبینا

    بسیار کلاس مفیدی بود ممنونم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی خوشحالیم از حسن انتخاب شما خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  37. راضیه

    سلام دوره های icdl رو با استاد کلیچ گذروندم بسیار عالی و مفید بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما خورسنیم که از شرکت در دوره اموزشی رضایت داشته اید

  38. مجتبی رستمیان

    سلام مجتبی رستمیان هستم با استاد مهرانفر کلاس icdl داشتم خیلی خوب آموزش دادن و فیلم هایی که ظبط شدن برای یاد گیری خیلی مفید بود؛ در دوره های بعد هم شرکت خواهم کرد پیشنهاد میدم کلاس های استاد مهرانفر عالی هست

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز هدف مجموعه و استاد ام فراهم کردن شرایط مناسب برای جلب رضایت کاراموزان عزیز است

  39. کیارش محمودی

    با سلام اینجانب کیارش محمودی دوره icdl را با استاد کلیچ گذرونده و بسیار مفید و عالی بود از استاد و تمام کادر موسسه آریاتهران متشکرم

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید و مجموعه میکوشد تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  40. رادمهر آهنی

    سلام من دوره ۱۱۱۸ icdl با استاد مهرانفر داشتم،بسیار استاد مسلط وخوب و خوش برخوردی بودند

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما به امید دیدار مجدد شما

  41. هانیه

    کلاس icdlدوره ۱۱۱۸ شرکت کرده بودم با استاد مهرانفر.
    از دوره واقعا راضی بودم مطالب کامل و جامع توضیح داده شد فیلم ها کافی بود

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز هدف مجموعه ام فراهم کردن شرایط مناسب اموزشی مثل فیلم اموزشی کلاس ها است که رضایت شما کاراموز عزیز را جلب نماید

  42. فاطمه باقری (خریدار محصول)

    کلاس icdl دوره ۱۱۱۸ شرکت کرده بودم با استاد مهرانفر.
    همه چیز واقعا اوکی بود. از دوره کاملا راضی هستم
    مطالب بطور جامع بررسی شد. دوره رو حتما با استاد مهرانفر پیشنهاد میدم، چون واقعا دلسوزانه تمام مطالب رو توضیح میدن و به سوالات بچه ها هم در طول کلاس و هم در خارج از کلاس جواب دادن.
    موفق باشین

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد خیلی ممنونیم از این که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و خوشحالیم که رضایت داشته اید و هدف مجموعه ام استفاده از اساتید مجرب و فراهم کردن بهترین شرایط اموزشی برای ارائه اموزش به کاراموزان عزیز است

  43. ستاره فلاح نژاد

    دوره icdl با استاد کلیچ بسیار مفید و جامع بود.

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید و اموزشگاه میکوشد تا با مجرب ترین اساتید بهترین اموزش را ارائه دهد

  44. فاطمه کاظمی

    دوره انلاین ای سی دی ال دارم و واقعا راضی ام فوق العادست

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از حسن انتخاب شما و اموزشگاه اریا تهران میکوشد تا کلاس های انلاین همان کیفیت کلاس حضوری ام داشته باشد تا دوستانی که انلاین ثبت نام میکنند رضایت داشته باشند

  45. سارا رحمان پور

    بسیار عالی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز خوشحالیم که از شرکت در دوره های اموزشی اریا تهران رضایت داشته اید

  46. H

    عالی

    • aryatehran_B

      درود دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه اریا تهران است

  47. موسوی نیا

    کلاس های موسسه‌ی اریا برای من بسیار کامل، مفید و کاربردی بود. متشکرم

  48. موسوی نیا

    کلاس های موسسه‌ی اریا برای من بسیار کامل، مفید و کاربردی بود. متشکرم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنونیم از حسن انتخاب شما و خورسندیم که رضایت داشته اید

  49. حسینی

    ایا این دوره برا کسی که تاحالا با کامپیوتر کار نکرده هم بدرد میخوره ؟

    • aryatehran_B

      سلام بله دوره اموزشی icdl اموزشگاه اریا تهران یک دوره جامع و کامل است که از صفر کامپیوتر را اموزش میدهد و به خوبی میتونید اموزش ببینید

  50. ناشناس

    دوره مفید و کاربردی بود
    خیلی ممنونم

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز ممنونیم از نظرات مثبت شما باعث دلگرمی مجموعه میشود